Contact

Pe blogul ithot.ro sunt disponibile urmatoarele variante de promovare:

  • advertoriale pentru o gama variata de produse si servicii
  • bannere publicitare
  • review-uri pentru o gama variata de produse
  • concursuri pentru promovarea unor produse/aplicatii sau servicii

Ne puteti transmite propunerile de colaborare pe adresa de mail [email protected] sau prin intermediul formularului de mai jos.

73 de comentarii la „Contact”

  1. Salut. Acum vreo 5 luni cei de la Telekom au sunat-o pe mama mea cu o oferta, și a prelungit pentru 2 ani fara să semneze fizic nimic sau sa achiziționeze alt serviciu.(am aflat ulterior)
    Acum au venit cei de la Digi, i-au zis că o porteaza și că nu e vreo problema. Numărul s-a portat in Digi dar cei de la Telekom spun că nu ii interesează și că ei trimit in continuarea facturile că nu sunt de acord. Ce este de făcut? Înaintată cerere de reziliere prin email și după reclamație la ANPC?

    Va rog să mă ajutati.

    Răspunde
    • Salut,
      Din acest motiv va tot recomand ca in prima faza sa reziliati contractul cu operatorul initial si abia apoi sa realizati portarea iar pt mai multe detalii acceseaza acest link. Procedura care trebuie urmata este disponibila aici iar la ANPC apelezi doar daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
  2. Buna ziua,

    Am o intrebare, se poate folosi metoda de reziliere prezentata pe site si in cazul in care contractul “de prelungire” este semnat, dar doresc sa renunt la serviciile acestora?

    Multumesc!

    Numai bine!

    Răspunde
      • Am inceput prima conversatie cu ei printr-un apel la centrala (abonat model), cand am auzit de suma aceea “de reziliere”, am zis ca trebuie sa caut pe net o solutie.

        Am trimis mail-ul catre ei. Sa speram ca totul o sa fie bine. Abordarea prezentata mi se pare foarte buna.

        Un schimb de replici cu o operatoare aproape m-a facut sa sparg telefonul, cand mi-a cerut ca in viitor, abonata sa discute cu ei (eu fiind fiul), le-am zis ca voi discuta eu, iar la final sa ceara acceptul de la abonata. La care ma trezesc cu replica ” Nu stiti ca saptamana trecuta s-a dat o lege ca numai abonatii pot discuta cu noi”, curios despre ce lege e vorba, intreb, “Nu cunosc aceasta lege, cautati pe net”, o intreb unde, “Pe site-ul Telekom”.

        Răspunde
        • Te-ai complicat in mod inutil iar daca efectuai toate demersurile in mediul online inca de la inceput….ai fi scapat de nervii tocati aiurea cu habarnistele din “ograda” Telekom. Nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul. Succes!

          Răspunde
          • “Stimate client, Va multumim pentru mesajul dumneavoastra. In vederea optimizarii timpului de raspuns, avem rugamintea de a utiliza linkul urmator: https://www.telekom.ro/reziliere-online/ Ca urmare a completarii acestui formular, un reprezentant Telekom va va contacta in cel mai scurt timp cu putinta. Cu drag, Echipa Telekom Romania”

          • Nu te duce dupa “fenta” pt ca au tot aburit abonatii cu raspunsuri cliseice de acest gen. Este suficient daca ai urmat procedura disponibila pe blog. Asteptam detalii. Succes!

  3. Buna,

    Sunt client Telekom, servicii fixe (internet, TV, telefonie), de peste un an in afara perioadei contractuale. Am solicitat intreruperea furnizarii serviciilor, incepand cu data de 2 noiembrie, data la care am sms cu confirmarea primirii notificarii (cerere de reziliere, cum i-au spus ei). M-au sunat, dupa 2-3 zile si mi-au spus ca trebuie sa platesc abonamentul pe inca 30 de zile, dupa data inregistrarii solicitarii mele, pentru ca asta e perioada in care ei imi mai furnizeaza serviicii si ca asa e mentionat in contract. I-am spus operatorului ca nu mai am contract si vreau sistarea serviciilor din data inregistrarii solicitarii (cum am si mentionat in document), urmand doar sa inapoiez echipamentul primit de la ei. A zis ca el nu ma poate ajuta cu asta, ca sunt alti colegi, la alt departament cu care trebuie sa iau legatura daca nu vreau sa platesc inca o luna de servicii. A mai avut cineva vreo situatie similara? Eu chiar nu am de ce sa platesc in plus, mai ales ca au fost nenumarate ocazii (confirmate si de operatorul care m-a sunat acum) in care am platit facturile in timp ce serviciile au fost intrerupte din varii motive “tehnice”. Multumesc

    Răspunde
    • Buna,
      Cei de la Telekom comit abuzuri pe banda rulanta iar singurii care ii mai pot pune cu botul pe labe sunt inspectorii ANPC, asadar apeleaza cu incredere la ajutorul acestora. Oricum stai linistita pt ca vei putea rezilia contractul fara costuri suplimentare. Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
  4. Bună am portat num meu de TELEF MOBIL de Ls DIGi la alt operator pt NEFUNCTONALITATE SERVICIUL MOBIL LA DOMICIUL MEU IN un sat din BH Innainte am trimis cerere de reziliere pt lipsa semnal decent (abonament l am făcut online în noiembrie 2019 cu promoție Black friday între timp semnal s a inrautatit mult) îmi s a a a aprobat dupa constatare de la iei facuta la domiciliu (nici în restul comuna merge decent) în mai am fost in un centru digi pt sa finalizez reziliere și îmi s a cerut o taxa de 50 ron.. Activare sim… Si diferența de 50% luni pe care am avut abonamentul.. Precizez ca de la sesizare nefuncționalitate la răspuns.. O trecut 2 luni.. Am refuzat… Și am făcut alt abonament cu alt număr mintenind și ala de la digi care am plătit pana în septembrie cindl l am portat la Orange..sa nu mai merg sa m enervez în magazinele digi s aud aberațiile lor de 2 ori m au blokat portare. Numa a 3 s
    Finalizat va întreb da ca s constrins sa plătesc aceste taxe ca în realitate nici 50% măcar din abonament am potut folosi Sau numa cind plecam din localitate.. Am trimis sesizare la digi și la anpc. Aștept răspunsul. Momentan.. Luni 02 11 au șters taxa reinstalare serviciul TV sat (care nu a fost mutat niciodată..!!!! numa pt ca in urma sesizărilor am cerut sa actualizeze adresa mea de domiciuli.. Lucru care nu au făcut din 2015 cind m am prezentat cu actul de identitate cu domiciliu nou)

    Răspunde
    • Salut,
      Din acest motiv va recomandam ca in prima faza sa reziliati contractul cu operatorul initial si abia apoi sa realizati portarea iar pt mai multe detalii acceseaza acest link. Depune cat mai curand o reclamatie de la ANPC iar in functie de raspunsul acestora va trebui sa actionezi in consecinta. Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
      • MS de ospitalitate vs și pt efortul care faceți sa tutela ți dtepturilrdimpli cetățeni întru o tara România unde instituțiile poate abuza mai ușor ca în alte tari cu democrație mai vechi… Am depus cerere ANPC în octombrie după ca am primit o factura cu 3(tre) taxe consecinț rezilierea efectuata mea prin trecerea la alt operator și ieri au contactat de la digi… Spunendoma. Literal ca. Și dacă taxe cerute erau îndreptățite au.. Procedat la ștergerea lor din. Bunitatea magnanima. Lor.. Logic am răspuns ca nu m au făcut nici un cadou întrucât sa respecți drepturile consumatorului nu inseamna sa fii.. Tata bun.. În sfârșit m au șters toate TAXELEABUZIVEEEE.. și sfătuiesc pe toati care au probleme din genul meu cu abuzurile din partea operatorilor și instituțiile sa nu se tema sa recurgă în primis Anpc și ANRE după cazuri și eventual în instanta… Sunt formulări online pt a promova o acțiune fără sa recurgeți la un avocat care costuri nu s justificați pt sume mai modeste.. Spor

        Răspunde
  5. Buna ziua. Datoriile de la un operator de telefonie din anul 2013 mai pot fi poprite? Pana la o vreme tot primeam plicuri dar de la un timp nu am mai primit nimic. In toti acesti 7 ani, nu s-a mai intreprins nici o actiune legala impotriva mea. Mai poate firma de recuperari creante sa imi faca ceva? Multumesc.

    Răspunde
    • Salut,
      Inestimabilii operatori vand aceste creante catre firmele de recuperari iar acestia le pun in executare chiar daca sunt prescrise, mizand din plin pe naivitatea abonatilor care nu reactioneaza in astfel de situatii. Acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii pt a afla mai multe detalii. Succes!

      Răspunde
  6. Bună ziua! Datorită postării dumneavoastră despre rezilierea contractelor Vodafone fară achitarea taxelor de reziliere am reușit să închei un contract care fusese încheiat abuziv fiind mult mai informată despre drepturile mele. Cu Vodafone nu am ajuns la un consens dar ANPC mi-a rezolvat problema așa că încurajez toți oamenii care au astfel de probleme cu o firmă de telecomunicații și nu reușesc să rezolve problema amiabil să apeleze cu încredere la ANPC. Vă mulțumesc pentru ajutor și pentru faptul ca m-ați scutit de plata a 500 de lei.

    Răspunde
  7. Felicitari ptr ajutorul pe care il dati celor umiliti de TELEKOM in special .Cu permisiunea dvs va cer ajutorul .Socrul meu are 97 ani ,veteran de razboi cu ab telefonic de peste 60 ani . Avea gratuitate Leg 189/2000 ….in final plateste aprox 33 roni /luna .Stimabilii operatori il terorizeaza lunar telefonic cu neplata ab la timp -scadenta fiind 15 ale lunii si factura vine dupa 25-30 ale lunii .A ajuns si la 2-3 tel zilnic .Ptr atitudinea lor vreau sa- i reziliez contractul . Am cunostinte care dupa 2-3 luni de la un deces inca mai primesc facturi de plata . Va rog ajutati-ma .Multumesc !

    Răspunde
    • Iti multumim pentru aprecieri, intr-adevar acesta este scopul acestor articole.
      Puteti rezilia fara probleme contractul iar pentru detalii accesati acest link si urmati procedura disponibila pe blog(parcurgeti si sectiunea de comentarii pt a stii cum sa reactionati in diverse scenarii). Nu ezitati sa apelati la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul. Va recomand sa realizati toate demersurile in mediul online pt a va putea ocupa chiar dvs. de toate cele necesare. Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
  8. Buna ziua, in urma decesului tatalui meu, doresc sa ii inchid abonamentul vodafone pentru care plateste destul de mult, cca 250 lei, in pret cred ca se regasesc si rate pt tableta si un rooter 4G. Va rog sa ma indrumati in aceasta situatie. Va multumesc!

    Răspunde
    • Salut,
      Acceseaza acest link si urmeaza procedura prezentata pe blog(nu uita sa parcurgi sectiunea de comentarii pt a stii cum sa reactionezi in diverse scenarii). Nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
  9. buna ziua , am un telefon Model P45Pro+ 5G , android 10.0 ,CPU MT 6875 , CPU Core Octa Core si nu pot sa-l setez digi internet ,
    Va solicit asistenta

    Răspunde
  10. Mi sa terminat contractul vreau o oferta mai buna de pana la 60 lei. Astfel trec la alte retele digi sau akta. primul meu comentariu a disparut. de ce!!!!

    Răspunde
    • In prima faza va trebui sa reziliati contractul actual si abia ulterior sa optati pt cea mai buna oferta care este disponibila pe piata la momentul actual.
      Comentariul anterior nu a disparut……se regaseste mai jos 🙂
      Acum cine va furnizeaza serviciile?

      Răspunde
  11. Buna seara. Sunt pensionara si as dori o oferta de contract mai avantajoasa adica cu valoare pana in 60 de lei. Astfel trec la alta retea Digi sau Akta. Acuma platesc lunar 105 lei. Va rog frumos.

    Răspunde
  12. Plecați în concediu în Croatia ajunși în 20.08. am avut surpriza neplăcuta ca operatorul TELEKOM ROMANIA MOBILE sa ne închidă mie și soției în data de 23.08., fără sa ne anunțe în prealabil roamingul.
    Serviciul făcea parte din contract, abonamentul era plătit întotdeauna la zi. Am beneficiat de acest serviciu doar 3 zile din 20.08 -22.08. Din data de 23.08. acesta nu ne mai este furnizat. Practic TELEKOM ROMANIA MOBILE ne lipsea de acest serviciu fără nici un motiv, fără nici o atenționare, fără scuze.
    După repetate interpelări prin email la serviciu relații cu clienții primim in data de 25 auguast un raspuns generat automat care ne indrumă să completam un formular, formular care nu putea fi trimis decat daca se completa câmpul cod client persoana fizica. De unde sa stiu acest cod in Croatia cand nu puteam practic sa contactam pe nimeni in Romania. Parinti nostri sunt batrani, nu au email si nici WhatsApp. După repetate alte emailuri au binevoit să ne anununţe in data de 27 seara, cand ne pregateam sa plecam spre casă că(ctez):

    [ Intr-o industrie extrem de dinamica, precum cea a telecomunicatiilor, Telekom Romania depune eforturi constante pentru a oferi tuturor clientilor servicii si produse de calitate, la preturi competitive, adaptate nevoilor si preferintelor acestora. Reamintim ca toate eforturile Telekom Romania de consolidare a angajamentului companiei faă de piaa locala se traduc prin investiii continue in retele i in dezvoltarea unor oferte comerciale inovatoare si relevante pentru clienti.

    Ca urmare a cresterii costurilor legate de furnizarea serviciilor de comunicatii, Telekom Romania a fost nevoita sa majoreze preturile serviciilor de comunicatii fixe si/sau mobile.

    Astfel pentru contul Dvs 1.10032876, pentru abonamentul cu numarul de telefon 0766397545 a fost modificat in data de 23.08.2020 planul tarifar de la Mobil 7 fara Telefon fara contract (6,23 EURO fara TVA) cu serviciul Roaming activ catre Mobil 6 (6,72 EURO fara TVA) fara serviciul Roaming. Astfel a fost trimisa la adresa Dvs de facturare in perioada 17.07.2020 23.07.2020 scrisoarea de notificare asupra celor mentionate mai sus, prin intermediul Postei Romane. In cadrul acestei Notificari sunt mentionate cele de mai jos:

    Dacă nu suntei de acord cu modificările de mai sus, avei dreptul de a denuna unilateral Contractul în termen de cel mult 30 de zile de la data primirii prezentei notificări. În caz de denunare a contractului, ca urmare a prezentei notificări, nu vei fi obligat la plata vreunor despăgubiri sau penalităi. ] încheiat citatul!

    Adică ei fac ce vor , ca doar clienții sunt la cheremul lor. Menționez ca nu am fost înștiințat de modificare; ei menționează un interval în care am fost anunțați de schimbare și nu un număr de înregistrare/data aferentă.

    Mai au tupeul sa semneze: Cu respect(!) Serviciul de Relații cu Clienții – TELEKOM ROMANIA MOBILE – EXPERIENȚĂ ÎMPREUNĂ
    Proastă experiență.

    Răspunde
    • Cei de la Telekom sunt “vestiti” pt serviciile de slaba calitate pe care le ofera acestia iar pentru mai multe detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii.
      Era ideal sa depui o reclamatie la ANPC pe aceasta tema, pt ca inspectorii ANPC sunt singurii care-i mai pot pune cu “botul pe labe”. Succes!

      Răspunde
  13. Buna,
    Am fost contactata telefonic de o operatoare Vodafone, acum 2-3 zile sa imi propuna o oferta avantajoasa fata de cei 5 Euro cu care incarcam eu o cartela prin inetrmediul abonamentului meu. Era cu 6 Euro, apeluri nelimitate, SMS-uri, net mult, etc. Am fost de acord si mi-au transmis un contract pe email si fizic, a doua zi prin Fan Courier. Mi-au fost date 2 exemplare de contract si pe unul l-am semnat si a fost trimis de Fan la Vodafone. Am aflat ca de fapt am incheiat un contract de 8 Euro pentru 24 luni. Deci nu e vorba de reincarcare cartela cu 6 Euro, asa cum am discutat. Ce pot face?

    Răspunde
    • Buna,
      Poti rezilia contractul fara probleme daca accesezi acest link si urmezi procedura prezentata pe blog(nu uita sa parcurgi si sectiunea de comentarii). Poti denunta unilateral contractul in 14 zile dat fiind faptul ca a fost incheiat telefonic dar nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
  14. SALUT MIHAI,am facut cererea de reziliere de contract cu telekom si am trimis-o prin mail doar ca mi-a raspuns un robot care ma trimite la alta pagina a telekom unde ma pune sa completez aceeasi cerere(https://www.telekom.ro/reziliere-online/).Problema e ca in aceasta cerere a-mi cere nr. de tlf. de romania ceea ce eu nu am fiind plecat din tara si nici nu mai am pe nimeni la cine sa apelez.Cu telekom sunt subcontract ,antena si aparatul le-am cumparat asa ca sunt ale mele.Ce ma sfatuiesti sa fac in conditiile astea?

    Răspunde
    • Salut,
      Nu lua in calcul aberatiile respective deoarece inestimabilul operator are obligatia sa proceseze cererile de reziliere in maxim 30 de zile de la receptionarea acestora, asadar stay chill. Depune cat mai curand si o reclamatie la ANPC, ca sa-i mai impulsionezi putin, Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
  15. Buna ziua,
    Acum câteva săptămâni, iubitul meu – client Telekom cu un abonament, a primit factura cu un cost suplimentar. In urma discuțiilor cu cei de la Relații cu Clienții a aflat ca acel cost suplimentar este pentru alte doua numere din contul lui.
    Mai pe scurt, au fost făcute doua abonamente TELEFONIC cu achiziționare de 2 telefoane și televiziune din numele lui personal, bine-nțeles FARA ca el sa fie la curent. A făcut o sesizare la Telekom chiar in ziua in care a aflat, au trecut cam 2 săptămâni și ei nu s-au obosit nici măcar sa închidă acele numere, astfel încât iubitul meu încă primește facturile cu cost suplimentar și pentru plata acelor abonamente.
    In cele din urma, care sunt pașii pe care ar trebui sa-i urmam? Noi ne gândim sa depunem o plângere către Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, precum și la judecătorie.
    Mulțumesc!

    Răspunde
  16. Bună ziua,

    Azi am depus cererea de reziliere la Telekom in formatul recomandat de d-voastră,apoi am primit un email să completez cererea lor cu plata taxei de reziliere….bla,bla…Imi puteţi spune, o să îmi dea un raspuns!Căt timp să astept până să fac o sesizare la ANPC?..multumesc frumos!

    Răspunde
  17. Buna ziua, am deschis un contract pe perioada a 24 de luni la Telekom, au trecut 12 nu am reusit sa platesc pana astazi nici una dintre facturi. In ce conditii as putea rezilia contractul si se exista cumva o solutie pentru a nu plati facturile emise pana la momentul rezilierii ?

    Răspunde
    • Buna,
      Esti bun de plata din moment ce nu ai reziliat contractul la momentul oportun iar pentru mai multe detalii acceseaza acest link. Nu uita sa parcurgi si sectiunea de comentarii pt a stii cum sa reactionezi in diverse scenarii.

      Răspunde
  18. Buna ziua dle.Mihai ! Va rog sa ma ajutati si pe mine : am depus azi cererea de reziliere a abonamentului telefon mobil Vodafone si mi-au spus ca in termen de o luna se va rezilia contractul,dar pentru ca in mai anul viitor se implinea 2 ani de cand am facut abonamentul ,va trebui sa platesc o suma care mi se va comunica;Ce trebuie sa fac in continuare ? Cererea am facut-o dupa modelul pe care l-ati afisat dvoastra; astept sfatul dvoastra ; va multumesc ca existati si ca ajutati pe cei care va solicita.

    Răspunde
    • Buna,
      Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite inestimabilul operator deoarece vei fi nevoita sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament iar pentru mai multe detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii. Depune cat mai curand si reclamatia la ANPC, in care sa detaliezi cat mai bine speta si sa atasezi toate doc. de care dispui. Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
  19. Salut Mihai ,
    În luna martie mi-a expirat perioada contractuală de 24 luni cu Orange iar de la 1 aprilie numerele au fost portate . La începutul săptămânii am primi o factura în care era specificat că trebuie să plătesc câte 250 Eur pentru fiecare număr plus abonamentul pe încă 4 luni , deoarece în august 2017 am avut încheiat un contract care , cică nu se anulează la încheierea unui nou contract ci se prelungește cu perioada rămasă din contractul anterior . Este posibil asa ceva ???

    Mulțumesc

    Răspunde
    • Salut,
      Da, este posibil dar puteai sa eviti intr-un mod elegant aceasta problema daca urmai procedura prezentata pe blog iar pentru detalii acceseaza acest link.
      Din acest motiv va tot recomandam ca in prima faza sa reziliati contractul cu operatorul initial si abia apoi sa realizati portarea iar pentru mai multe detalii acceseaza acest link.
      Poti depune o reclamatie la ANPC dar este usor tardiva acum. Cu placere!

      Răspunde
  20. Salut Mihai , este normal sa ma puna Telekom sa platestesc acest 50% din abonament pentru lunile ramase pana la expirarea contractului ,metionez ca am facut prelungire de abonament fara telefon ,mi-au facut o reducere a abonamentului de la 16 la 12 euro ? am depus cererea simpla nu modelul lor.Cererea dvs. de reziliere a fost inregistrata cu numarul ******* va rog sa aveti in vedere ca rezilierea contractului inainte de termen implica si achitarea costurilor de incetare contract reprezentand 50% din valoarea abonamentului lunar * numarul de luni ramase pana la expirare si diferenta pentru telefonul achizitionat.

    Răspunde
    • Salut,
      Bineinteles ca este un abuz dar poti rezilia contractul fara probleme daca accesezi acest link si urmezi procedura prezentata pe blog(nu uita sa parcurgi si sectiunea de comentarii, ca sa stii cum sa reactionezi in diverse scenarii). Oricum nu lua in calcul aberatiile pe care le emite operatorul si depune cat mai curand o reclamatie la ANPC in care sa detaliezi cat mai bine speta si sa atasezi toate doc. de care dispui. Este un gest de normalitate sa achiti diferenta pt terminalul achizitionat la abonament + contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament. Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
  21. Buna ziua ,sunt fericita ca descoperit site ul dvs si ajutorul pe care il oferiti oamenilor.Am facut plangerea pe site ul vodafon asa cum ati spus dvs dar cum procedez mai depaete?am primit email de la vodafon sa achit perioada contractuala de2ani 800lei ? Cum fac?cum continui de acum incolo?Multumesc din suflet pt tot ajutorul Dvs.

    Răspunde
    • Buna,
      Depune cat mai curand reclamatia la ANPC, in care sa detaliezi cat mai bine speta si sa atasezi toate doc. de care dispui.
      Acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii, ca sa stii cu sa reactionezi in diverse scenarii. Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
    • Buna ziua, am cerut celor de la Telekom sa imi scoata un nr mobil de pe abonament pe cartela,nr. mobil care e liber de contract,au spus ca nu se poate, daca vreau sa l scot de pe abonament il pot transfera la alt furnizor DAR tot pe abonament ci nu pe cartela sau pot sa il scot de pe abonament dar voi pierde numarul
      Totodata am cerut o renegociere de contract pt ca titularul contractului, mama mea Nu mai are nici un venit atat ea cat si sotul\ ei,iar dac nu vor atunci am spus ca doresc reziliere.Mi au prezentat o oferta dar nu sunt multumita si mi au spus sa le dau raspuns pana maine si nu mai tarziu…eu am asteptat 25 zile sa fiu contactata dar ei nu pot astepta pana poimaine un raspuns ci maine…

      Răspunde
      • Buna,
        Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite operatorul deoarece poti rezilia contractele fara probleme si sa pastrezi nr. respective pe cartele pre-paid iar pentru detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii, ca sa stii cu sa reactionezi in diverse situatii.
        Efectueaza toate demersurile in mediul online si nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!

        Răspunde
  22. Salut! Doresc schimbarea cartelei de tel cu una Micro, deoarece s’a schimbat tel si nu se potriveste. M’am prezentat cu buletinul, am completat o cerere tip dupa care mi s’au cerut 5 numere care au fost utilizate frecvent, iar la ei in sistem nu a aparut decat un singur numar apelat. Operator orange iar cartela este prepay. Ce se intampla daca acea cartela a utilizat doar un singur numar, nu se mai poate schimba??!??

    Răspunde
  23. Buna
    In iunie anul trecut am achizitionat un telefon la abonamentul Orange dar am pierdut factura si am nevoie de ea
    Cum o pot recupera ?
    Sau pot duce telefonul la garantie doar cu certificatul de garantie fara factura ?

    Răspunde
    • Buna ziua
      La începutul lui Decembrie am achiZitionat un Huwaei NOVA 5 pe un al doilea abonament . Pe care l-am făcut la îndemnul operatorului . Ideea plecase de la faptul ca voiam sa îmi iau IPhone , dar domnul a spus ca e imposibil pe abonamentul pe care îl aveam. Și a propus sa îmi fac un altul pentru ca sa pot cumpara device-ul . Am acceptat . Greșeală imensa pentru ca rezultatul nu a fost așa cum am dorit . Se poate citi in rândurile de mai sus.
      Am dat cadou mobilul pentru ca era prea mare ca sa îl pot folosi.
      Am sunat azi , la Orange sa ii rog sa reziliam cel de al doilea contract , rămânând sa treacă rata pe nr inițial .
      Au spus ca trebuie plătită toată perioada contractuala adică 23 luni rămase.
      Ce e de făcut?
      Eu nu folosesc nr al doilea .
      In plus plătesc pe abonamentul curent 157 lei plus rata la mobil. Nu e ca și cum as pleca de la dânșii definitiv . Adică au certitudinea ca voi achita .
      Dar nu vor . Mi au zis sa merg in magazinul inde am întocmit contractul. Cei de acolo au zis ca nu au ce sa faca.
      Cum sa procedez?

      Răspunde
        • Bună ziua,
          Am fost client Telekom pana în data de 10.01.2020, renunțând cu doua luni înainte la abonamentul de voce, dar asta din cauza Telekom.
          Problema mea cu Telekom a început din data de 18.11.2019 moment în care am primit factura electronica unde apare suma de 884.59 de lei de plata, o suma cu mult peste suma mea de plata lunara!
          Am sunat la 1234 și aflu ca în data de 15.10.2019 o persoana necunoscuta mie a solicitat și activat doua abonamente în numele meu prin apel telefonic.
          Un număr din cele doua abonamente reușește sa facă un cost suplimentar de 685.98 de lei fata TVA, vorbind în Maroc.
          Am făcut sesizare prin care contestam întreaga suma de plata în valoare de 884.59 de lei, dar și de închidere a celor doua abonamente deschise fraudulos în numele meu.
          La câteva zile primesc răspuns cum ca au dispus desființarea celor doua abonamente precum și cu ajustarea sumei de 685.98 de lei.
          În data de 03.12.2019 realizez o plata de 70 de lei în contul meu de abonat prin card.
          În data de 17.12.2019 Telekom îmi blochează accesul la serviciile mele mobile fără nicio notificare în prealabil precum este stabilit la punctul “9” din contract. Potrivit punctului “13.6” din contract ” reclamația abonatului suspenda obligația sa de a plăti sumele contestate și curgerea penalităților”, eu contestând întreaga suma de 884.59 de lei.
          Reușesc cu greu, după mai bine de doua ore de convorbiri la 1234 cu toți “amatorii” sa îmi reconectez serviciile.
          Telekom reușește sa îmi dea o lovitura sub centura și sa ma facă KO.
          În data de 10.01.2020 Telekom emite o factura, nu are bunăvoința sa ma informeze despre aceasta prin e-mail cum primeam de fel facturile, dar nici prin poșta! Am întrat în posesia ei accesand aplicația mobila a operatorului ce o am instalata pe telefonul mobil.
          În aceasta factura Telekom îmi solicita sa plătesc sume abuzive, sume ce rezulta din erorile, nerespectarea cadrului legal și al procedurilor operatorului.
          Telekom are obrăznicia de a-mi solicita următoarele sume după cum urmează :
          1. Plata penalități 7.79 de lei;
          2. Tarif reconectare servicii 4.52 de lei;
          3. Taxa reziliere contract în valoare de 48.83 de lei;
          4. Rata-transa lunara în valoare de 54.28 de lei.
          Toată aceasta suma de 107.38 de lei eu o găsesc abuziva și nedreapta fata de un om de buna credință.
          Faptul ca am pierdut foarte mult timp vorbind la 1234, mergând la magazinele Telekom, dar și la Politie pentru a depune plângerea penala.

          Răspunde
          • Salut,
            Din pacate sunt si alti abonati in situatia descrisa de tine iar majoritatea acestora tac si suporta toate aceste mizerii.
            Telekom se afla in plin scandal cu privire la “umflarea” in mod artificial a facturilor abonatilor iar pentru detalii acceseaza acest link.
            De ce nu ai depus o reclamatie la ANPC pana acum?
            Asteptam detalii. Succes!

  24. Buna,
    Doresc o lămurire cu privire la următoarea situație: in data de 13.03.2019 am încheiat cu Orange ( la telefon) un act aditional de prelungire a contractului existent pe 24 de luni cu o valoare de 5 euro pe luna și care expiră în aprilie 2021. In urma cu o zi am fost informata prin sms ca voi beneficia de noul abonament de 7 euro, iar daca nu sunt de acord pot solicita denuntarea unilaterala a contractului,fără penalitati, altfel trec automat la noul abonament. Eu doresc sa păstrez in continuare abonamentul de 5 euro. Cum trebuie sa procedez? Multumesc.

    Răspunde
    • Buna,
      Sincer nu inteleg de ce te incapatanezi sa ramai captiva din moment ce inestimabilul operator are alte planuri….
      Ar fi ideal sa te portezi cat mai curand in alta retea pt a evita intr-un mod cat mai elegant aceste neplaceri. Cu placere!

      Răspunde
  25. Buna ziua.daca am luat un telefon samsung a 5 la in contract de 2 ani pot rezilia contractul inainte de terminarea acestor 2 ani.va multumesc mult.

    Răspunde
    • Salut,
      Poti rezilia contractul fara probleme daca urmezi procedura prezentata aici.
      Vei fi nevoit sa achiti contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament + diferenta pentru terminalul achizitionat.
      Succes.

      Răspunde

Lasă un comentariu