ITHOT: Știri din IT & C

Contact

Pe blogul ithot.ro sunt disponibile urmatoarele variante de promovare:

  • advertoriale pentru o gama variata de produse si servicii
  • bannere publicitare
  • review-uri pentru o gama variata de produse
  • concursuri pentru promovarea unor produse/aplicatii sau servicii

Ne puteti transmite propunerile de colaborare pe adresa de mail contact@ithot.ro sau prin intermediul formularului de mai jos.

17 comentarii la „Contact”

  1. Buna ziua ,sunt fericita ca descoperit site ul dvs si ajutorul pe care il oferiti oamenilor.Am facut plangerea pe site ul vodafon asa cum ati spus dvs dar cum procedez mai depaete?am primit email de la vodafon sa achit perioada contractuala de2ani 800lei ? Cum fac?cum continui de acum incolo?Multumesc din suflet pt tot ajutorul Dvs.

    Răspunde
    • Buna,
      Depune cat mai curand reclamatia la ANPC, in care sa detaliezi cat mai bine speta si sa atasezi toate doc. de care dispui.
      Acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii, ca sa stii cu sa reactionezi in diverse scenarii. Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
    • Buna ziua, am cerut celor de la Telekom sa imi scoata un nr mobil de pe abonament pe cartela,nr. mobil care e liber de contract,au spus ca nu se poate, daca vreau sa l scot de pe abonament il pot transfera la alt furnizor DAR tot pe abonament ci nu pe cartela sau pot sa il scot de pe abonament dar voi pierde numarul
      Totodata am cerut o renegociere de contract pt ca titularul contractului, mama mea Nu mai are nici un venit atat ea cat si sotul\ ei,iar dac nu vor atunci am spus ca doresc reziliere.Mi au prezentat o oferta dar nu sunt multumita si mi au spus sa le dau raspuns pana maine si nu mai tarziu…eu am asteptat 25 zile sa fiu contactata dar ei nu pot astepta pana poimaine un raspuns ci maine…

      Răspunde
      • Buna,
        Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite operatorul deoarece poti rezilia contractele fara probleme si sa pastrezi nr. respective pe cartele pre-paid iar pentru detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii, ca sa stii cu sa reactionezi in diverse situatii.
        Efectueaza toate demersurile in mediul online si nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!

        Răspunde
  2. Salut! Doresc schimbarea cartelei de tel cu una Micro, deoarece s’a schimbat tel si nu se potriveste. M’am prezentat cu buletinul, am completat o cerere tip dupa care mi s’au cerut 5 numere care au fost utilizate frecvent, iar la ei in sistem nu a aparut decat un singur numar apelat. Operator orange iar cartela este prepay. Ce se intampla daca acea cartela a utilizat doar un singur numar, nu se mai poate schimba??!??

    Răspunde
  3. Buna
    In iunie anul trecut am achizitionat un telefon la abonamentul Orange dar am pierdut factura si am nevoie de ea
    Cum o pot recupera ?
    Sau pot duce telefonul la garantie doar cu certificatul de garantie fara factura ?

    Răspunde
    • Buna ziua
      La începutul lui Decembrie am achiZitionat un Huwaei NOVA 5 pe un al doilea abonament . Pe care l-am făcut la îndemnul operatorului . Ideea plecase de la faptul ca voiam sa îmi iau IPhone , dar domnul a spus ca e imposibil pe abonamentul pe care îl aveam. Și a propus sa îmi fac un altul pentru ca sa pot cumpara device-ul . Am acceptat . Greșeală imensa pentru ca rezultatul nu a fost așa cum am dorit . Se poate citi in rândurile de mai sus.
      Am dat cadou mobilul pentru ca era prea mare ca sa îl pot folosi.
      Am sunat azi , la Orange sa ii rog sa reziliam cel de al doilea contract , rămânând sa treacă rata pe nr inițial .
      Au spus ca trebuie plătită toată perioada contractuala adică 23 luni rămase.
      Ce e de făcut?
      Eu nu folosesc nr al doilea .
      In plus plătesc pe abonamentul curent 157 lei plus rata la mobil. Nu e ca și cum as pleca de la dânșii definitiv . Adică au certitudinea ca voi achita .
      Dar nu vor . Mi au zis sa merg in magazinul inde am întocmit contractul. Cei de acolo au zis ca nu au ce sa faca.
      Cum sa procedez?

      Răspunde
        • Bună ziua,
          Am fost client Telekom pana în data de 10.01.2020, renunțând cu doua luni înainte la abonamentul de voce, dar asta din cauza Telekom.
          Problema mea cu Telekom a început din data de 18.11.2019 moment în care am primit factura electronica unde apare suma de 884.59 de lei de plata, o suma cu mult peste suma mea de plata lunara!
          Am sunat la 1234 și aflu ca în data de 15.10.2019 o persoana necunoscuta mie a solicitat și activat doua abonamente în numele meu prin apel telefonic.
          Un număr din cele doua abonamente reușește sa facă un cost suplimentar de 685.98 de lei fata TVA, vorbind în Maroc.
          Am făcut sesizare prin care contestam întreaga suma de plata în valoare de 884.59 de lei, dar și de închidere a celor doua abonamente deschise fraudulos în numele meu.
          La câteva zile primesc răspuns cum ca au dispus desființarea celor doua abonamente precum și cu ajustarea sumei de 685.98 de lei.
          În data de 03.12.2019 realizez o plata de 70 de lei în contul meu de abonat prin card.
          În data de 17.12.2019 Telekom îmi blochează accesul la serviciile mele mobile fără nicio notificare în prealabil precum este stabilit la punctul “9” din contract. Potrivit punctului “13.6” din contract ” reclamația abonatului suspenda obligația sa de a plăti sumele contestate și curgerea penalităților”, eu contestând întreaga suma de 884.59 de lei.
          Reușesc cu greu, după mai bine de doua ore de convorbiri la 1234 cu toți “amatorii” sa îmi reconectez serviciile.
          Telekom reușește sa îmi dea o lovitura sub centura și sa ma facă KO.
          În data de 10.01.2020 Telekom emite o factura, nu are bunăvoința sa ma informeze despre aceasta prin e-mail cum primeam de fel facturile, dar nici prin poșta! Am întrat în posesia ei accesand aplicația mobila a operatorului ce o am instalata pe telefonul mobil.
          În aceasta factura Telekom îmi solicita sa plătesc sume abuzive, sume ce rezulta din erorile, nerespectarea cadrului legal și al procedurilor operatorului.
          Telekom are obrăznicia de a-mi solicita următoarele sume după cum urmează :
          1. Plata penalități 7.79 de lei;
          2. Tarif reconectare servicii 4.52 de lei;
          3. Taxa reziliere contract în valoare de 48.83 de lei;
          4. Rata-transa lunara în valoare de 54.28 de lei.
          Toată aceasta suma de 107.38 de lei eu o găsesc abuziva și nedreapta fata de un om de buna credință.
          Faptul ca am pierdut foarte mult timp vorbind la 1234, mergând la magazinele Telekom, dar și la Politie pentru a depune plângerea penala.

          Răspunde
          • Salut,
            Din pacate sunt si alti abonati in situatia descrisa de tine iar majoritatea acestora tac si suporta toate aceste mizerii.
            Telekom se afla in plin scandal cu privire la “umflarea” in mod artificial a facturilor abonatilor iar pentru detalii acceseaza acest link.
            De ce nu ai depus o reclamatie la ANPC pana acum?
            Asteptam detalii. Succes!

  4. Buna,
    Doresc o lămurire cu privire la următoarea situație: in data de 13.03.2019 am încheiat cu Orange ( la telefon) un act aditional de prelungire a contractului existent pe 24 de luni cu o valoare de 5 euro pe luna și care expiră în aprilie 2021. In urma cu o zi am fost informata prin sms ca voi beneficia de noul abonament de 7 euro, iar daca nu sunt de acord pot solicita denuntarea unilaterala a contractului,fără penalitati, altfel trec automat la noul abonament. Eu doresc sa păstrez in continuare abonamentul de 5 euro. Cum trebuie sa procedez? Multumesc.

    Răspunde
    • Buna,
      Sincer nu inteleg de ce te incapatanezi sa ramai captiva din moment ce inestimabilul operator are alte planuri….
      Ar fi ideal sa te portezi cat mai curand in alta retea pt a evita intr-un mod cat mai elegant aceste neplaceri. Cu placere!

      Răspunde
  5. Buna ziua.daca am luat un telefon samsung a 5 la in contract de 2 ani pot rezilia contractul inainte de terminarea acestor 2 ani.va multumesc mult.

    Răspunde
    • Salut,
      Poti rezilia contractul fara probleme daca urmezi procedura prezentata aici.
      Vei fi nevoit sa achiti contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament + diferenta pentru terminalul achizitionat.
      Succes.

      Răspunde

Lasă un comentariu