ITHOT: Reziliere contracte Telekom

Contact

Pe blogul ithot.ro sunt disponibile urmatoarele variante de promovare:

  • advertoriale pentru o gama variata de produse si servicii
  • bannere publicitare
  • review-uri pentru o gama variata de produse
  • concursuri pentru promovarea unor produse/aplicatii sau servicii

Ne puteti transmite propunerile de colaborare pe adresa de mail contact@ithot.ro sau prin intermediul formularului de mai jos.

37 de comentarii la „Contact”

  1. Plecați în concediu în Croatia ajunși în 20.08. am avut surpriza neplăcuta ca operatorul TELEKOM ROMANIA MOBILE sa ne închidă mie și soției în data de 23.08., fără sa ne anunțe în prealabil roamingul.
    Serviciul făcea parte din contract, abonamentul era plătit întotdeauna la zi. Am beneficiat de acest serviciu doar 3 zile din 20.08 -22.08. Din data de 23.08. acesta nu ne mai este furnizat. Practic TELEKOM ROMANIA MOBILE ne lipsea de acest serviciu fără nici un motiv, fără nici o atenționare, fără scuze.
    După repetate interpelări prin email la serviciu relații cu clienții primim in data de 25 auguast un raspuns generat automat care ne indrumă să completam un formular, formular care nu putea fi trimis decat daca se completa câmpul cod client persoana fizica. De unde sa stiu acest cod in Croatia cand nu puteam practic sa contactam pe nimeni in Romania. Parinti nostri sunt batrani, nu au email si nici WhatsApp. După repetate alte emailuri au binevoit să ne anununţe in data de 27 seara, cand ne pregateam sa plecam spre casă că(ctez):

    [ Intr-o industrie extrem de dinamica, precum cea a telecomunicatiilor, Telekom Romania depune eforturi constante pentru a oferi tuturor clientilor servicii si produse de calitate, la preturi competitive, adaptate nevoilor si preferintelor acestora. Reamintim ca toate eforturile Telekom Romania de consolidare a angajamentului companiei faă de piaa locala se traduc prin investiii continue in retele i in dezvoltarea unor oferte comerciale inovatoare si relevante pentru clienti.

    Ca urmare a cresterii costurilor legate de furnizarea serviciilor de comunicatii, Telekom Romania a fost nevoita sa majoreze preturile serviciilor de comunicatii fixe si/sau mobile.

    Astfel pentru contul Dvs 1.10032876, pentru abonamentul cu numarul de telefon 0766397545 a fost modificat in data de 23.08.2020 planul tarifar de la Mobil 7 fara Telefon fara contract (6,23 EURO fara TVA) cu serviciul Roaming activ catre Mobil 6 (6,72 EURO fara TVA) fara serviciul Roaming. Astfel a fost trimisa la adresa Dvs de facturare in perioada 17.07.2020 23.07.2020 scrisoarea de notificare asupra celor mentionate mai sus, prin intermediul Postei Romane. In cadrul acestei Notificari sunt mentionate cele de mai jos:

    Dacă nu suntei de acord cu modificările de mai sus, avei dreptul de a denuna unilateral Contractul în termen de cel mult 30 de zile de la data primirii prezentei notificări. În caz de denunare a contractului, ca urmare a prezentei notificări, nu vei fi obligat la plata vreunor despăgubiri sau penalităi. ] încheiat citatul!

    Adică ei fac ce vor , ca doar clienții sunt la cheremul lor. Menționez ca nu am fost înștiințat de modificare; ei menționează un interval în care am fost anunțați de schimbare și nu un număr de înregistrare/data aferentă.

    Mai au tupeul sa semneze: Cu respect(!) Serviciul de Relații cu Clienții – TELEKOM ROMANIA MOBILE – EXPERIENȚĂ ÎMPREUNĂ
    Proastă experiență.

    Răspunde
    • Cei de la Telekom sunt “vestiti” pt serviciile de slaba calitate pe care le ofera acestia iar pentru mai multe detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii.
      Era ideal sa depui o reclamatie la ANPC pe aceasta tema, pt ca inspectorii ANPC sunt singurii care-i mai pot pune cu “botul pe labe”. Succes!

      Răspunde
  2. Buna,
    Am fost contactata telefonic de o operatoare Vodafone, acum 2-3 zile sa imi propuna o oferta avantajoasa fata de cei 5 Euro cu care incarcam eu o cartela prin inetrmediul abonamentului meu. Era cu 6 Euro, apeluri nelimitate, SMS-uri, net mult, etc. Am fost de acord si mi-au transmis un contract pe email si fizic, a doua zi prin Fan Courier. Mi-au fost date 2 exemplare de contract si pe unul l-am semnat si a fost trimis de Fan la Vodafone. Am aflat ca de fapt am incheiat un contract de 8 Euro pentru 24 luni. Deci nu e vorba de reincarcare cartela cu 6 Euro, asa cum am discutat. Ce pot face?

    Răspunde
    • Buna,
      Poti rezilia contractul fara probleme daca accesezi acest link si urmezi procedura prezentata pe blog(nu uita sa parcurgi si sectiunea de comentarii). Poti denunta unilateral contractul in 14 zile dat fiind faptul ca a fost incheiat telefonic dar nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
  3. SALUT MIHAI,am facut cererea de reziliere de contract cu telekom si am trimis-o prin mail doar ca mi-a raspuns un robot care ma trimite la alta pagina a telekom unde ma pune sa completez aceeasi cerere(https://www.telekom.ro/reziliere-online/).Problema e ca in aceasta cerere a-mi cere nr. de tlf. de romania ceea ce eu nu am fiind plecat din tara si nici nu mai am pe nimeni la cine sa apelez.Cu telekom sunt subcontract ,antena si aparatul le-am cumparat asa ca sunt ale mele.Ce ma sfatuiesti sa fac in conditiile astea?

    Răspunde
    • Salut,
      Nu lua in calcul aberatiile respective deoarece inestimabilul operator are obligatia sa proceseze cererile de reziliere in maxim 30 de zile de la receptionarea acestora, asadar stay chill. Depune cat mai curand si o reclamatie la ANPC, ca sa-i mai impulsionezi putin, Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
  4. Buna ziua,
    Acum câteva săptămâni, iubitul meu – client Telekom cu un abonament, a primit factura cu un cost suplimentar. In urma discuțiilor cu cei de la Relații cu Clienții a aflat ca acel cost suplimentar este pentru alte doua numere din contul lui.
    Mai pe scurt, au fost făcute doua abonamente TELEFONIC cu achiziționare de 2 telefoane și televiziune din numele lui personal, bine-nțeles FARA ca el sa fie la curent. A făcut o sesizare la Telekom chiar in ziua in care a aflat, au trecut cam 2 săptămâni și ei nu s-au obosit nici măcar sa închidă acele numere, astfel încât iubitul meu încă primește facturile cu cost suplimentar și pentru plata acelor abonamente.
    In cele din urma, care sunt pașii pe care ar trebui sa-i urmam? Noi ne gândim sa depunem o plângere către Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, precum și la judecătorie.
    Mulțumesc!

    Răspunde
  5. Bună ziua,

    Azi am depus cererea de reziliere la Telekom in formatul recomandat de d-voastră,apoi am primit un email să completez cererea lor cu plata taxei de reziliere….bla,bla…Imi puteţi spune, o să îmi dea un raspuns!Căt timp să astept până să fac o sesizare la ANPC?..multumesc frumos!

    Răspunde
  6. Buna ziua, am deschis un contract pe perioada a 24 de luni la Telekom, au trecut 12 nu am reusit sa platesc pana astazi nici una dintre facturi. In ce conditii as putea rezilia contractul si se exista cumva o solutie pentru a nu plati facturile emise pana la momentul rezilierii ?

    Răspunde
    • Buna,
      Esti bun de plata din moment ce nu ai reziliat contractul la momentul oportun iar pentru mai multe detalii acceseaza acest link. Nu uita sa parcurgi si sectiunea de comentarii pt a stii cum sa reactionezi in diverse scenarii.

      Răspunde
  7. Buna ziua dle.Mihai ! Va rog sa ma ajutati si pe mine : am depus azi cererea de reziliere a abonamentului telefon mobil Vodafone si mi-au spus ca in termen de o luna se va rezilia contractul,dar pentru ca in mai anul viitor se implinea 2 ani de cand am facut abonamentul ,va trebui sa platesc o suma care mi se va comunica;Ce trebuie sa fac in continuare ? Cererea am facut-o dupa modelul pe care l-ati afisat dvoastra; astept sfatul dvoastra ; va multumesc ca existati si ca ajutati pe cei care va solicita.

    Răspunde
    • Buna,
      Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite inestimabilul operator deoarece vei fi nevoita sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament iar pentru mai multe detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii. Depune cat mai curand si reclamatia la ANPC, in care sa detaliezi cat mai bine speta si sa atasezi toate doc. de care dispui. Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
  8. Salut Mihai ,
    În luna martie mi-a expirat perioada contractuală de 24 luni cu Orange iar de la 1 aprilie numerele au fost portate . La începutul săptămânii am primi o factura în care era specificat că trebuie să plătesc câte 250 Eur pentru fiecare număr plus abonamentul pe încă 4 luni , deoarece în august 2017 am avut încheiat un contract care , cică nu se anulează la încheierea unui nou contract ci se prelungește cu perioada rămasă din contractul anterior . Este posibil asa ceva ???

    Mulțumesc

    Răspunde
    • Salut,
      Da, este posibil dar puteai sa eviti intr-un mod elegant aceasta problema daca urmai procedura prezentata pe blog iar pentru detalii acceseaza acest link.
      Din acest motiv va tot recomandam ca in prima faza sa reziliati contractul cu operatorul initial si abia apoi sa realizati portarea iar pentru mai multe detalii acceseaza acest link.
      Poti depune o reclamatie la ANPC dar este usor tardiva acum. Cu placere!

      Răspunde
  9. Salut Mihai , este normal sa ma puna Telekom sa platestesc acest 50% din abonament pentru lunile ramase pana la expirarea contractului ,metionez ca am facut prelungire de abonament fara telefon ,mi-au facut o reducere a abonamentului de la 16 la 12 euro ? am depus cererea simpla nu modelul lor.Cererea dvs. de reziliere a fost inregistrata cu numarul ******* va rog sa aveti in vedere ca rezilierea contractului inainte de termen implica si achitarea costurilor de incetare contract reprezentand 50% din valoarea abonamentului lunar * numarul de luni ramase pana la expirare si diferenta pentru telefonul achizitionat.

    Răspunde
    • Salut,
      Bineinteles ca este un abuz dar poti rezilia contractul fara probleme daca accesezi acest link si urmezi procedura prezentata pe blog(nu uita sa parcurgi si sectiunea de comentarii, ca sa stii cum sa reactionezi in diverse scenarii). Oricum nu lua in calcul aberatiile pe care le emite operatorul si depune cat mai curand o reclamatie la ANPC in care sa detaliezi cat mai bine speta si sa atasezi toate doc. de care dispui. Este un gest de normalitate sa achiti diferenta pt terminalul achizitionat la abonament + contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament. Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
  10. Buna ziua ,sunt fericita ca descoperit site ul dvs si ajutorul pe care il oferiti oamenilor.Am facut plangerea pe site ul vodafon asa cum ati spus dvs dar cum procedez mai depaete?am primit email de la vodafon sa achit perioada contractuala de2ani 800lei ? Cum fac?cum continui de acum incolo?Multumesc din suflet pt tot ajutorul Dvs.

    Răspunde
    • Buna,
      Depune cat mai curand reclamatia la ANPC, in care sa detaliezi cat mai bine speta si sa atasezi toate doc. de care dispui.
      Acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii, ca sa stii cu sa reactionezi in diverse scenarii. Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
    • Buna ziua, am cerut celor de la Telekom sa imi scoata un nr mobil de pe abonament pe cartela,nr. mobil care e liber de contract,au spus ca nu se poate, daca vreau sa l scot de pe abonament il pot transfera la alt furnizor DAR tot pe abonament ci nu pe cartela sau pot sa il scot de pe abonament dar voi pierde numarul
      Totodata am cerut o renegociere de contract pt ca titularul contractului, mama mea Nu mai are nici un venit atat ea cat si sotul\ ei,iar dac nu vor atunci am spus ca doresc reziliere.Mi au prezentat o oferta dar nu sunt multumita si mi au spus sa le dau raspuns pana maine si nu mai tarziu…eu am asteptat 25 zile sa fiu contactata dar ei nu pot astepta pana poimaine un raspuns ci maine…

      Răspunde
      • Buna,
        Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite operatorul deoarece poti rezilia contractele fara probleme si sa pastrezi nr. respective pe cartele pre-paid iar pentru detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii, ca sa stii cu sa reactionezi in diverse situatii.
        Efectueaza toate demersurile in mediul online si nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!

        Răspunde
  11. Salut! Doresc schimbarea cartelei de tel cu una Micro, deoarece s’a schimbat tel si nu se potriveste. M’am prezentat cu buletinul, am completat o cerere tip dupa care mi s’au cerut 5 numere care au fost utilizate frecvent, iar la ei in sistem nu a aparut decat un singur numar apelat. Operator orange iar cartela este prepay. Ce se intampla daca acea cartela a utilizat doar un singur numar, nu se mai poate schimba??!??

    Răspunde
  12. Buna
    In iunie anul trecut am achizitionat un telefon la abonamentul Orange dar am pierdut factura si am nevoie de ea
    Cum o pot recupera ?
    Sau pot duce telefonul la garantie doar cu certificatul de garantie fara factura ?

    Răspunde
    • Buna ziua
      La începutul lui Decembrie am achiZitionat un Huwaei NOVA 5 pe un al doilea abonament . Pe care l-am făcut la îndemnul operatorului . Ideea plecase de la faptul ca voiam sa îmi iau IPhone , dar domnul a spus ca e imposibil pe abonamentul pe care îl aveam. Și a propus sa îmi fac un altul pentru ca sa pot cumpara device-ul . Am acceptat . Greșeală imensa pentru ca rezultatul nu a fost așa cum am dorit . Se poate citi in rândurile de mai sus.
      Am dat cadou mobilul pentru ca era prea mare ca sa îl pot folosi.
      Am sunat azi , la Orange sa ii rog sa reziliam cel de al doilea contract , rămânând sa treacă rata pe nr inițial .
      Au spus ca trebuie plătită toată perioada contractuala adică 23 luni rămase.
      Ce e de făcut?
      Eu nu folosesc nr al doilea .
      In plus plătesc pe abonamentul curent 157 lei plus rata la mobil. Nu e ca și cum as pleca de la dânșii definitiv . Adică au certitudinea ca voi achita .
      Dar nu vor . Mi au zis sa merg in magazinul inde am întocmit contractul. Cei de acolo au zis ca nu au ce sa faca.
      Cum sa procedez?

      Răspunde
        • Bună ziua,
          Am fost client Telekom pana în data de 10.01.2020, renunțând cu doua luni înainte la abonamentul de voce, dar asta din cauza Telekom.
          Problema mea cu Telekom a început din data de 18.11.2019 moment în care am primit factura electronica unde apare suma de 884.59 de lei de plata, o suma cu mult peste suma mea de plata lunara!
          Am sunat la 1234 și aflu ca în data de 15.10.2019 o persoana necunoscuta mie a solicitat și activat doua abonamente în numele meu prin apel telefonic.
          Un număr din cele doua abonamente reușește sa facă un cost suplimentar de 685.98 de lei fata TVA, vorbind în Maroc.
          Am făcut sesizare prin care contestam întreaga suma de plata în valoare de 884.59 de lei, dar și de închidere a celor doua abonamente deschise fraudulos în numele meu.
          La câteva zile primesc răspuns cum ca au dispus desființarea celor doua abonamente precum și cu ajustarea sumei de 685.98 de lei.
          În data de 03.12.2019 realizez o plata de 70 de lei în contul meu de abonat prin card.
          În data de 17.12.2019 Telekom îmi blochează accesul la serviciile mele mobile fără nicio notificare în prealabil precum este stabilit la punctul “9” din contract. Potrivit punctului “13.6” din contract ” reclamația abonatului suspenda obligația sa de a plăti sumele contestate și curgerea penalităților”, eu contestând întreaga suma de 884.59 de lei.
          Reușesc cu greu, după mai bine de doua ore de convorbiri la 1234 cu toți “amatorii” sa îmi reconectez serviciile.
          Telekom reușește sa îmi dea o lovitura sub centura și sa ma facă KO.
          În data de 10.01.2020 Telekom emite o factura, nu are bunăvoința sa ma informeze despre aceasta prin e-mail cum primeam de fel facturile, dar nici prin poșta! Am întrat în posesia ei accesand aplicația mobila a operatorului ce o am instalata pe telefonul mobil.
          În aceasta factura Telekom îmi solicita sa plătesc sume abuzive, sume ce rezulta din erorile, nerespectarea cadrului legal și al procedurilor operatorului.
          Telekom are obrăznicia de a-mi solicita următoarele sume după cum urmează :
          1. Plata penalități 7.79 de lei;
          2. Tarif reconectare servicii 4.52 de lei;
          3. Taxa reziliere contract în valoare de 48.83 de lei;
          4. Rata-transa lunara în valoare de 54.28 de lei.
          Toată aceasta suma de 107.38 de lei eu o găsesc abuziva și nedreapta fata de un om de buna credință.
          Faptul ca am pierdut foarte mult timp vorbind la 1234, mergând la magazinele Telekom, dar și la Politie pentru a depune plângerea penala.

          Răspunde
          • Salut,
            Din pacate sunt si alti abonati in situatia descrisa de tine iar majoritatea acestora tac si suporta toate aceste mizerii.
            Telekom se afla in plin scandal cu privire la “umflarea” in mod artificial a facturilor abonatilor iar pentru detalii acceseaza acest link.
            De ce nu ai depus o reclamatie la ANPC pana acum?
            Asteptam detalii. Succes!

  13. Buna,
    Doresc o lămurire cu privire la următoarea situație: in data de 13.03.2019 am încheiat cu Orange ( la telefon) un act aditional de prelungire a contractului existent pe 24 de luni cu o valoare de 5 euro pe luna și care expiră în aprilie 2021. In urma cu o zi am fost informata prin sms ca voi beneficia de noul abonament de 7 euro, iar daca nu sunt de acord pot solicita denuntarea unilaterala a contractului,fără penalitati, altfel trec automat la noul abonament. Eu doresc sa păstrez in continuare abonamentul de 5 euro. Cum trebuie sa procedez? Multumesc.

    Răspunde
    • Buna,
      Sincer nu inteleg de ce te incapatanezi sa ramai captiva din moment ce inestimabilul operator are alte planuri….
      Ar fi ideal sa te portezi cat mai curand in alta retea pt a evita intr-un mod cat mai elegant aceste neplaceri. Cu placere!

      Răspunde
  14. Buna ziua.daca am luat un telefon samsung a 5 la in contract de 2 ani pot rezilia contractul inainte de terminarea acestor 2 ani.va multumesc mult.

    Răspunde
    • Salut,
      Poti rezilia contractul fara probleme daca urmezi procedura prezentata aici.
      Vei fi nevoit sa achiti contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament + diferenta pentru terminalul achizitionat.
      Succes.

      Răspunde

Lasă un comentariu