Connect with us

Contact

Uite cum putem colabora:

  • Advertoriale – dacă ai nevoie de promovare pentru produse sau servicii care se potrivesc audienței blogului – articolele includ linkuri, pot fi sub formă de review sau prezentare sau articol legat de domeniul de activitate al clientului, în care este inclus și produsul sau serviciul, cu fotografii și video, dacă e cazul.
  • Banner sub articole – apare la finalul tuturor articolelor de pe blog, 468×60 pixeli sau variante apropiate ca dimensiuni. E cel mai apreciat de către clienții ce vor reclame vizuale, are un impact bun combinat cu advertoriale pe blog.
  • Leaderboard – banner în header, apare pe toate articolele de pe site, deasupra lor, 728×90 pixeli.
  • Banner sidebar – 300×250 pixeli, apare în partea dreaptă sus, la toate articolele de pe blog.

Ne puteti transmite propunerile de colaborare pe adresa de mail contact [at] ithot.ro sau prin intermediul formularului de mai jos.

167 Comments
Subscribe
Notify of
guest

167 Comments
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Marius

Salutare,am facut si eu un abonament la digi acum 2 zile cu oferta de 4 luni la jumatate,ajungand acasa am studiat cu atentie contractul dar nu specifica reducerea il nici o foaie,am contactat operatorul si mi sa zis ca nu am acea oferta si mi-a preluat o sesizare sa vada de ce nu sa procesat,mai pe scurt,vreau sa reziliez contractul dar „duduia”din magazin mi-a spus ca voi pierde nr. de tel.daca reziliez.Ce pot face?

Marius

Pot rezilia contractul fara costuri mi sa spus,doar ca daca imi reziliaza contractul automat mi sa spus ca voi pierde numarul.Vreau sa portez numarul doar ca la 2 centre de Telekom si Vodafone mi sa zis ca nu porteaza de pe pospaid la prepay desi dupa legea ANCOM se poate porta.

Marius

La digi au scos cartela prepaid si implicit rezilerea mi se putea face la trecerea pe o cartela prepaid digi dar daca nu o mai ai spre vanzare,rezilierea se face automat cu pierderea numarului,in cererea de reziliere nu am vazut sa fie sectiune de completat cum ca vreau sa imi pastrez numarul de telefon.

Marius

Am reusit sa solicit la o alta retea o portare la cartela prepay cand le-am aratat pe site ANCOM ca se poate porta de la abonament la cartela prepay si invers iar imediat am primit mesaj de la DIGI ca daca plec din „ograda” lor am de achitat taxe de reziliere desi „duduia” care a dat mesajul a zis ca e unul automat si ca nu am nici o taxa sa platesc.Referitor la postarile in care ai zis ca se reziliaza abonamentul apoi te portezi,in cazul DIGI nu se mai aplica ca de la 1 iulie 2023 se desfiinteaza cartelele prepay iar daca vrei sa faci reziliere automat pierzi si numarul de telefon.

Marius

Problema este ca incearca sa te pacaleasca ca nu te poti porta de la abonament din alta retea pe o cartela prepay ci doar pe abonament,pentru altcineva care va intampina probleme sa intre pe site-ul ANCOM sa vada ca se poate porta dar mai nou este o directiva de la ei in care portarea trebuie efectuata in maxim 1 zi,daca refuze sa te porteze sau portarea dureaza mai mult de 1 zi ne indruma sa facem reclamatie la ANCOM.In cazul meu portarea a zis ca se face in vreo 3-4 zile,am sa vad daca fac reclamatie.Acum sa vad daca am vreo surpriza cu factura care va veni de la DIGI saptamana viitoare desi nu am folosit servicul lor de 3 zile de cand am facut acel abonament,am uitat sa mentionez ca ma sunat astazi”duduia”de la sediu sa imi zica sa vin la ei pentru am baga oferta promotionala care trebuia sa o bage la semnarea contractului.Va multumesc ca m-ati ascultat si ca mi-ati raspuns la abuzurile pe care le fac cei de retelele de telefonie dar mai ales cei de la DIGI care pacalesc lumea naiva ca au preturi mici si oferte la jumatate ,cum dealtfel am fost si eu pacalit.

Maria Orzetic

Buna ziua
Revin Maria Orzetic
Nu doresc publicarea …sau punerea la vedere a mailului anterior trimis catre Dv drept multumire . Va multumesc .
Cu respec, t Maria Orzetic

Maria Orzetic

Va multumim pentru avertizarea tepei cu INTERPOLUL si celelalte ….Sunt foarte periculoase …Si pe moment foarte credibile de a fi autentice!!!
Eu am apucat sa raspund la adresa acelui inspecto…….fara sa dau nici un detalui decat ca astept clarificari pt ca eu consider adresarea catre mine o greseala !!!
Acum am gasit acest articol al Dvs care m-a linistit …simteam ca este ceva neclar ..dar cu prostul nu te pui daca nu-i raspunzi ! Era aseara obosita !..Va multumesc frumos…pentru linistea care mi-ati readus-o M-a tulburat putin…trebuie sa recunosc …Este ticluit destul de bine …
Intrebare daca am dat acum spam …..mai trebuie sa iau si alte masuri de precautie ?
Eu nu am intrat pe nici un link doar pe adresa data catre inspectorul cu pricina !!!..poate fi folosita impotriva …La ce ne putem astepta !!
Art Dv este din aprilie…acum este iunie 22 …si ei tot continua promovarea tepelor !!
Cu recunostinta , multumiri .

daniel

o modalitate de contact va rog? Nu gasesc nicaieri ..nici mail, nici telefon…

Daniel

Ma puteti ajuta cumva? Mi-a fost spart contul personal si nu pot intra nici pe pagina mea de munca… E-mail schimbat, telefon schimbat. Am incercat recuperare dar hackerul si-a pus verificare in 2 pasi: nr lui de telefon si mail. Am incercat sa urmez pasii de pe pagina dar nu am ,,pasi” spre suport facebook.

Constantin Ciprian

Buna! Din pacate am pierdut accesul la pagina de business pe care o detin, timp de 6 luni ma chinui sa o recuperez, insa nu pot avea acces la ea , decat ca vizitator, si nu ca administrator. Am incercat sa contactez Facebook support, fara succes, am facut si toate schemele din facebook for business pentru a reaccesa pagina, dar acelasi rezultat. Daca incerc sa vad administratorii paginii mele la About, nu-mi apare nimic. Exista vreo sansa sa reiau accesul la cont?

Constantin Ciprian

Doresc sa iau legătura cu colegii dumneavoastră dar sa-mi lăsați un număr de contact si o adresa de mail mulțumesc !

Constantin Ciprian

Am trimis mail dar nu sa răspuns !astept vesti

Emilia Balan

Buna! Din pacate am pierdut accesul la pagina de business pe care o detin, timp de o luna nu o mai gaseam nici la cautari pe Facebook, dar acum a reaparut, insa nu pot avea acces la ea , decat ca vizitator, si nu ca administrator. Am incercat sa contactez Facebook support, fara succes, am facut si toate schemele din facebook for business pentru a reaccesa pagina, dar acelasi rezultat. Daca incerc sa vad administratorii paginii mele la About, nu-mi apare nimic. Exista vreo sansa sa reiau accesul la cont?

Misael Laiu

Buna ziua,

Am o problema la care solicit ajutor. Sunt organizatie religioasa si printr-un sistem probabil de voi cunoscut deja mi s-a preluat abuziv pagina de prezentare. Mi s-a spus ca vor sa faca reclame la mine pe pagina, am urmat ceva pasi dar desi nu le-am furnizat informatii personale pagina nu mai apare atasata la contul meu de Facebook.

Pagina este Biserica Adventista Viena – Meidling | Wien iar contul meu este Adventist Viena Meidling.

Cum ma puteti ajuta sa-mi recuperez pagina?
Cu respect,
Misael Laiu

Harabagiu Ioan

Buna Ziua ! Am si eu o problema cu instalarea serviciilor Rds-Rcs . Am contractul semnat din data de 24.08.2022 si nici pana acuma nu au ajuns sa-mi instaleze. Cand sun la Call Center imi spun in continu ca urgenteaza instalarea.Am vreo sansa la Anpc sa imi rezolve intr-un fel problema sau stiti ce as putea face sa rezol in cel mai scurt timp aceasta problema.Multumesc anticipat pt raspuns.

Harabagiu Ioan

Pt ca este singurul operator cu fibra din zona si doar cu net pe mobil nu fac fata la nevoile mele sau ale oricui.

Adrian

Buna ziua, am citit articolul dvs privind recuperarea unei pagini de facebook sparte. Ma puteti ajuta?

Laura

Bună. Am si eu să zicem un început de problemă. Pentru o oferta orange family am acceptat să mi se instaleze fictiv o antenta tv ,mentionez ca eu nu am nici un echipament primit de la ei,insa imi cer sa l returnez. Ce pot face in cazul asta?

Adriana Georgescu

Buna ziua,
Ma adresez din nou domniei voatre, cu alta belea pe care o am cu Vodafone, de data aceasta cu Fix & Tv, precedenta fiind cu telefonia mobila. Raspunsul de la ANPC este publicat in blog !
In ianuarie 2022 mi s-a stricat Mediabox-ul si am cerut sa-mi fie inlocuit. Intai mi-au spus sa-mi cumpar alt televizor pentru ca ei nu mai au mediabox-uri pentru televizorul meu. I-am rugat sa-si bage mintile in cap, altminteri ma adresez la ANPC. Dupa cateva zile m-au anuntat ca au gasit „prin depozit” un mediabox adecvat si mi l-au adus pana la usa si mi l-am instalat eu, fiind pandemie, am ales aceasta varianta.

Inainte de a primi mediabox-ul nou, i-am intrebat la telefon, daca se modifica, respectiv daca se mareste valoarea contractului. Mi-au spus ca valoarea contractului ramane acelasi. Pentru ca ii stiu nerusinati, i-am rugat sa-mi dea in scris cele spuse la telefon, cu privire la valoarea contractului si mi-au trimis un mail de confirmare si iata ca nu s-au desmintit ca fiind nerusinati si pentru martie 2022, mi-au trimis o factura de 60.49 lei, valoarea initiala fiind de 55,24 lei. Pentru ca nu am de gand sa le platesc nici macar 1 ban in plus, le-am trimis un mail in care ii rog sa revina la valoarea initiala a facturii. Probabil ca nici nu ma vor baga in seama, asadar peste vreo 5 zile, timp in care astept un raspuns de la ei, am sa ma adresez la ANPC, cu sau fara raspunsul lor.

Intrebarea mea este urmatoarea: daca nu platesc factura, au voie sa-mi opreasca Tv, telefon si internet ? sau trebuie s-o platesc si-apoi se face regularizarea, cand ajunge ANPC la ei ?
Multumesc !

Adriana Georgescu

Multumesc frumos, am sa le platesc..
Nu pierd timpul, ieri am primit factura si le-am trimis un mail de atentionare, le-am spus ca am sa ma adresez la ANPC daca nu-si anuleaza factura si emit alta cu pretul normal. Astept 5 zile raspunsul si intre timp imi pregatesc documentatia. ANPC cere punctul de vedere al firmei.

Adriana Georgescu

Am primit un raspuns destul de civilizat. Crezi ca ar trebui sa astept pana luna viitoare, cand se emite urmatoarea factura ? Sigur ca ei stiu ca au mai fost „vizitati” de ANPC din cauza mea si ca au avut de platit cate ceva !

„Vă confirm pe această cale că am preluat solicitarea dumneavoastră și am dispus diligențele necesare pentru corecție. De asemenea, vă confirm că am dispus aplicarea unei ajustări în valoare de 5,25 lei, calculat prin diferență de la serviciile facturate la serviciile ce trebuiau facturate în perioada 01.03.2022 – 31.03.2022.
Astfel, pentru luna martie 2022 rămâne de achitat suma de 55,24 lei.
Din rațiuni de claritate precizăm că sistemul nostru de facturare este unul automat. Astfel, orice modificare realizată după data de emitere a facturii se evidențiază pe următoarea factură.
În cazul dumneavoastră factura se emite la data de 01 a lunii avînd data scadentă în ultima zi din lună.
Corecția soldului s-a realizat la data de 08.03.2022, după data de emitere a facturii. Astfel, aceasta va fi vizibilă pe factura ce se va emite la data de 01.04.2022, în rubrica Ajustări.
Vă reconfirmăm că pentru luna martie 2022, servicii facturate pentru perioada 01.03.2022 – 31.03.2022 aveți de achitat suma de 55,24 lei.
După finalizarea invetigațiilor necesare și soluționarea situației, revin către dumneavoastră cu confirmare. „

Lisandra maria

As vrea sa rezidez contractu la telecom ca lisandra maria a decedat și i la furat la spital cu tot cu telefon as vrea sa renunț la abonament sunt un nepot deal ei va rog frumos

maria morariu

Domnule Bytză, aș dori un sfat : doresc un acces la internet de viteză mare, plus acces tv online, plus abonam.telefon, locuiesc într-o zonă rurală la 50 km de timișoara.
ce mă sfătuiți?
M-am mutat recent în acest sat, am revenit din străinătate.

la care din firme să mă adresez?

care este cea mai credibilă?

cu mulțumiri,

maria morariu

Beatrice

Bună ziua , am un contract la ornage pana în anul 2023 , prelungit pentru achiziționarea unui telefon , țin sa menționez ca puteam întra în posesia telefonuli doar dacă prelungeam acele 3 abonamente pe care le aveam , ideea este ca vreau sa renunț la abonament și sa rămân doar cu plata telefonului
Este posibil ?
Va mulțumesc anticipat.

lovasz peter

Doresc sa reziliesc un contract pe numele Lovasz Peter,
CNP 1680112125201 – nr tel 0767071856

violeta

Buna ziua,
Am mare nevoie de sfaturile dumneavoastra. Sunt Administrator la un SRL ,care a avut contract de telefonie mobila cu VDF DIN 2010 PANA IN 2016, cand am intrat in litigiu cu ei, din cauza unei facturi pe care am refuzat sa o platesc,intrucat apareau in ea servicii pe care eu nu le folosisem , si anume accesarea unor site-uri pt adulti. Mentionez , ca i-am contactat telefonic la momentul respectiv ,sa le cer detalii, m-au plimbat de l un operator la altul, pana am ajuns sa vorbesc cu site-ul respectiv din Republica Moldova si am ramas interzisa ,pentru ca va dati seama ca eu nu as fi accesat niciodata un site de gen, mai ales ca era pt femei. In fine, am refuzat sa platesc factura, insa eu nu am apucat sa fac nici o cerere de reziliere a contractului ,pt ca au facut-o ei unilateral ,pt neplata facturii de aprox. 600 de lei. Am o singura discutie purtata cu ei, salvata in calculator , referitoare la aceste nemultumiri. Ulterior ei au concsionat contr. catre Kredit Inkaso, care imi cere in 2021, suma de 2700 de lei ,din care 1800 ,o reprezinta taxa de reziliere. Mentionez ca imediat dupa ce am incetat contractul cu VDF, am achizitionat doua cartele de telefon in aceeasi retea(VDF), SI CONSIDER CA ASTFEL NU I-AM PREJUDICIAT IN NICI UN FEL PT. CA DE 6 ANI eu le platesc valoarea abonamentului, dar pe cartela. Firma de recuperare ma someaza sa platesc acea suma aberanta de 2700 de lei, cand eu de fapt ,nu consider ca am prejudiciat VDF sub nici o forma. Va rog sa ma sfatuiti ,daca doriti , ce sa fac?!Pot sa invoc „taxa abuziva” intr-un proces?

Badwan Elena

Bună ziua,în Februarie v-am scris în legătură cu rezilierea unui contract TV prin satelit cu Focussat,motivul fiind eliminarea pachetului de canale Discovery. Asa cum ați sugerat am făcut o cerere de reziliere la Focus dar am refuzat sa plătesc taxa de reziliere de 140 RON și am înregistrat o plângere către ANPC.Am primit azi un răspuns de la ANPC în care este menționată ilegalitatea taxei de reziliere și confirma rezilierea contractului fără taxe. Va mulțumesc pt sfat. Am revenit doar sa va spun ca se poate dacă insiști.

Baciu Cristian Eduard

Salut,vizavi de faimoasa Telekom,am reziliat un contract de telefonie mobilă în anul 2016,in septembrie cerere, in 21 octombrie m.am portat in alta rețea,am platit 142lei,cu data de 21 octombrie a.a reziliat contractul, Acum mă contactează o firma de recuperare sa.mi zică că pe 21 noiembrie 2016 mi s.a emis alta factură la Telekom in val de 99.22lei și că am datorie la ei.Cum se poate așa ceva când eu deja reziliasem de o lună contractul cu ei?făcut cerere cu 30zile înainte în speță in septembrie ,in octombrie reziliat,in noiembrie alta factură .E normal așa ceva?

Baciu Cristian Eduard

Am un email trimis de la Telekom ,că le.am făcut reclamație,ideea este că pot să mă judec cu ei?nu e vb de sumă ,dar te prostesc pe față

Andreea Farcas

Buna din nou referitor cu abonamentul de care vam mai pomenit din 05022021 caci sunt nemultumita ,si caci as dori sa revin din nou la cartela,am rezolvat ceva ,deocamdata l-am contactat pe operator doar telefonic, operatul din magazin ma trimis sa vb cu un operator de la relatii cu clientul *222 (Vodafone) .
Am sunat apoi la relatii cu clientii si am vb cu un alt operator si ma intrebat cu ce ma poate ajuta ,eu dupa aceea am cerut reziliera contractului,i-am spus numle de unde sunt ,ma pus sa astept pana mi-a gasit contractul si intre timp ii spuneam de ce sunt nemultumita de abonament,si mi-a spus caci rezilierea contractului meu este de 160 de Lei.
Acest domn operator mi-a facut gratis abonamentul in data de 0502201.
Si inca o intrbare sa platesc acei 160 lei pt rezilierea contactului?
Operatorul de la relatii u clientii mi-a spus sa fac cererea de reziliere a contractului la mahazin…..
O zi buna.

Andreea Farcas

Am primit emailul de confirmare care spune asa: Salut,

Îţi mulţumim pentru mesaj! Vom răspunde solicitării tale în primele 48 de ore lucrătoare, în scris sau telefonic, în funcţie de tipul cererii. Apreciem că ne vei înţelege dacă uneori îţi vom răspunde după acest interval, se întamplă câteodată să fim mai aglomeraţi, însă îţi vei păstra prioritatea.

*În cazul în care solicitarea ta este legată de “Protecţia datelor cu caracter personal” îţi promitem că vom respecta termenul legal de răspuns de o lună. Dacă doreşti mai multe informaţii cu privire la protecţia datelor cu caracter personal poţi accesa oricând pagina http://www.vodafone.ro/privacy

Gânduri bune,

Am trimis cererea de rezilire acum sa vad ce se va intampla.

Andreea Farcas

MI-au ai trimis inca un mail cu id contractului.

Va multumesc inca o data pt ajutor.

Andreea Farcas

ok multumesc

Andreea Farcas

Intre timp ce am facut si cererea la ANPC si am trimiso, la ora 13:43 am primit un mail :

„Buna”
Am directionat soicitarea dumneavoastra in atentia departamentului abilitat si urmeaza
ca in termen de maxim 7 zile lucratoare sa fiti contactata de catre un operator pentru
confirmarea a rezilierii.

O zi frumasa!

Scrie numele consultantului,Customer Service

Acum pueti avea oricand informatii privind factura
dumneavoastra accesand acest link.

Sa platesc factura pe luna aceasta?

Andreea Farcas

Buna din nou ,uite vin cu ceva noutati ,ieri in data de 19.02.2021 ma sunat o doamna operator de la Vodafone in legatura cu rezilierea contractului .
Ma tot convins sa raman la abobonament si caci imi oferea oferta de inca cativa giga de net dar am refuzat din prima .Dar de data asta am fost mult mai clara si am refuzat asta este prima veste buna ,si -a cerut si scuze in numele operatorului de la magazin care ma fraierit sa zic asa.
Pe 11 martie voi trece inapoi la cartela a doua veste buna.
Ok dar eu cu aproape 2 saptamani in urma am platit o mica factura de 43 lei.
Partea a doua este ca tot trebuie sa platesc rezilierea contractului in jur de 155,36 lei dela 160 lei,mi-a mai lasat un pic din banii ca sa nu zica ca este prea scump.
Si rezilierea contractului se va face daca platesc urmatoarea factura din 8 martie.
Intrebare rezilierea contractului se poate face si prin platirea ultimei facturi?
Sau trebuie sa ma duc neaparat la magazin?
Am uitat sa omit treaba aceasta ,pt ce sa platesc 155,36 lei pt ca nici u am mai folosit nr asa mult tocmai ca motiv ca sa nu platesc rezilierea contractului.

O zi frumoasa sa aveti.

-_

Andreea Farcas

Buna ,doar ce am depus si reclamatia la ANPC am depus doar contractul caci doar atat am .
O intrebare sa anunt operatorul de la magazin caci am depus o reclamatie la ANPC prin mail sau telefonic?

Andreea Farcas

Multumesc mult!

Andreea Farcas

Buna am depus deja cerere la ANPC.De aproape 2 saptamani.
Deocamdata nu ma contactat nimeni.
Ieri ma mai sunat cineva de la reprezentanta Vodafone dar nu am reusit sa
raspund.

Ok toate cele bune.

Gabriel L

Buna seara, Săptămâna aceasta mama mea a decedat si ea avea contract de telefon cu Telekom. Fratele meu care locuiește in același apartament a hotărât sa rezilieze contractul cu Telekom. Contractul cu Telekom este in numele mamei mele decedate. As dori sa va întreb care ar fi cea mai buna metoda de a rezilia contractul fără penalități. Din ce am înțeles ar trebui sa trimitem o cerere de reziliere la rezilieri@telekom.ro. As dori si va mai întreb daca aveți o cerere tip pt cazuri de deces. Îmi închipui ca trebuie trimise prin email o cerere de reziliere si o copie a certificatului de deces.
Va multumesc anticipat.
Gabriel L

Gabriel Lataianu

Multumesc mult.
Gabriel L

Andreea Farcas

Buna ziua!In data de 05.02.2021 un domn operator de la Vodafone mi-a facut o oferta de abonament ,eram multumita de obtiunea de pe carteladar ma convins caci este o oferta mai buna la obonamet.
Dar uitandu-ma mai bine pe contract si la oferta nu mi sa parut o oferta foarte buna.
Cum as putea rezilia contractul fara vreo taxa si nici nu am prea folosit numarul si nici nu am primit inca vreo factura.

Andreea Farcas

Si daca nu am primit inca factura (este primul meu abonament ) se mai poate rezilia ontractul?

Andreea Farcas

Am abonament doar de 4 zile…
va multumesc mult de sfaturi.

tanasa cristina

Buna ziua,
Am si eu o problema cu cei de la Telekom, respectiv am facut cerere de reziliere in decembrie 2020 pt toate serviciile de la ei : voce fix, televiziune si internet fix. Mentionez ca am fost la ei cu aceste servicii de foarte multi ani, dar nu mai aveam un contract activ(adica nu am mai luat ceva de la ei ca sa-mi prelungesc contractul).
Ideea este ca la reziliere mi-au cerut inapoi un telefon fix pe care mi l-au dat la instalare(acum 100 de ani), in conditiile in care eu in anul 2020 nu am folosit deloc , absolut deloc serviciul de voce fixa. Normal ca de atatia ani, respectivul telefon fix s-a stricat si nu mi-a dat prin cap sa-l pastrez( am mai schimbat cateva telefoane de atunci).

Mai mult decat atat, mi-au cerut inapoi si niste cartele de la receiver-urile Dolce pt TV, 3 la numar , pe care la momentul respectiv le-am platit in rate pe factura, pana acum vreun an, cand acestea au inceput sa nu mai functioneze(nu mai primeau semnal), solutia data de ei prin telefon la solicitare deranjament, fiind sa luam altele, noi aparute, ca acelea nu mai sunt functionale de la un moment dat, ceea ce am si facut. In momentul in care au venit cei de la Telekom pt schimbarea acestor receivere , nu mi-au spus sa le pastrez pe cele vechi cu tot cu cartelele lor ”valoroase”. Chiar au subliniat ca pot sa fac ce vreau cu ele, fiindca sunt ale noastre, deci nu au precizat ca, cartelele sunt ale lor. Cu siguranta le-as fi predat atunci celor care le-au schimbat.
(Pentru receiver-ele noi, am avut ideea sa nu le mai cumpar si sa le tin in chirie, cu plata lunara.)

Ce vreau sa spun este ca eu nu mai am aceste echipamente si trebuie sa platesc contravaloarea lor. Pret pe care inca nu-l stiu, fiindca mi-au comunicat sa le caut si daca nu le gasesc, voi afla cat ma costa atunci cand voi semna rezilierea.

Este oare legal acest lucru??…sa platesc niste echipamente care este clar ca au suferit uzura morala si fizica in timp???…..si pe care sigur le-am platit la instalarea serviciilor respective deservite??(normal ca nu mai am contractul initial, cum va spuneam…de acum 100de ani).

Mi-ar fi de mare folos o parere avizata, un sfat sau o trimitere la o lege/reglementare ceva, la care sa pot face referire pt rezolvarea acestei probleme .

Multumesc foarte mult, anticipat
Cristina Tanasa

Badea Paul Constantin

Salut.
Am facut si eu un abonament la orange pe data de 4.12.2020 si am avut ceva probleme cu telefonul primit la abonament la care am platit un avans de 440 lei si nu am mai putut sa-l returnez deoarece l-am cumparat din magzin si nu online.
Cu toate astea, la sfatul celor din call center, am fost cu telefonul in service, pentru ca nu mai puteam sa-l returnez, si am primit negatia din partea producatorului telefonului, dar, cei din magazin, de unde l-am achizitionat au refuzat sa-mi dea alt produs nou, desi aveam negatia de la productaorul telefonului si au venit cu scuza ca trebuie sa-l trimit in service-ul lor Orange pentru a-l verifica si ei desi el a fost deja verificat de service-ul autorizat.
Mai am doua zile la dispozitie, azi si maine de a rezilia contractul , si in cazul in care nu vor accepta negatia, desi sunt obligati, din cate stiu eu o sa vreau sa reziliez contractul.
As dori sa stiu in cazul in care reziliez contractul, telefonul va ramane la mine sau va trebui sa-l returnez. Mentionez ca am platit avans de 440 lei si 25 euro este costul abonamentului, in rest nu mai platesc nimic.
Acesta este link ul ofertei. https://www.orange.ro/abonamente/oferta-portare/
Oferta este la telefonul Huawei P40 Pro .
Iti multumesc pentru ajutor!

Badea Paul Constantin

Terminalul are probleme cu bateria,in timpul noptii se descarca destul de mult pentru un produs care are 12 zile,cat si ziua in timpul utilizari fata de alte produse asemanatoare eu obtin 5-6 h 7 maxim de ecran pornit si alti cu utilizare mai intensa ca mine 9-10 h uni chiar 11.Recunoasterea faciala in lumina scazuta are ceva probleme.Nu l-am dus ca stiu ca dureaza o saptamana si ceva sa se obisnuiasca Ai-ul cu tine si sa optimizeze telefonul.Dar nu am vrut sa fiu hater ca sunt tehnician si eu si am avut rabdare si am zis ca se intampla sa vina loturi cu probleme si o sa rezolvam ok,am vorbit in call center nu s-a putut returna si am zis sa il duc in service sa ii faca ceva sau sa imi dea scris ca are telefonul probleme si ca trebuie inlocuit.Exact ce au zis si cei din call center de la orange.In magazin nu a mai fost asa si sa trimita la service-ul lor sa faca ei probabil o gainarie, sa il verifice service-ul Orange,ca ei nu imi pot da alt telefon desi pe acea negatie scrie clar ce spune Huawei service-ul avizat de producator.Pentru telefon am platit 440 avans si restul este costul abonamentului,pe contract telefonul nu are nici o suma,scrie null.Eram multumit de pret si de abonament,si de telefon care este genial,doar ca am nimerit un lot prost si voiam altul.Dar din momentul cand am vazut ca fac chesti dinastea ieftine mi-am schimbat parerea si imi vine sa reziliez.
Cei de la ANPC cu care am vorbit astazi,au zis ca am sa platesc perioada in care am utilizat serviciile,telefonul o sa il restitui bani sa mi se dea inapoi si cam atata daca reziliez.
Cat daca cerea care a facut-o fata aia din magazin cu negatia mea catre service nu se accepta si cer sa il trimit in orange service sa il trimit dar sa refuz repararea lui.
Si conform legii 449/2003 orice produs in care lipsa de conformitate aparuta in termen de 6 luni de la livrarea produslui se prezuma ca a existat de la inceput si ca produsul trebuie inlocuit sau bani restituiti clientului. Un lucru nou pe care l-am invatat astazi. Au zis ca daca nu reusesc sa ma inteleg cu cei de la orange sa fac o reclamatie la ei si or sa ma ajute.

Florin

Salut. Acum vreo 5 luni cei de la Telekom au sunat-o pe mama mea cu o oferta, și a prelungit pentru 2 ani fara să semneze fizic nimic sau sa achiziționeze alt serviciu.(am aflat ulterior)
Acum au venit cei de la Digi, i-au zis că o porteaza și că nu e vreo problema. Numărul s-a portat in Digi dar cei de la Telekom spun că nu ii interesează și că ei trimit in continuarea facturile că nu sunt de acord. Ce este de făcut? Înaintată cerere de reziliere prin email și după reclamație la ANPC?

Va rog să mă ajutati.

Andrei

Buna ziua,

Am o intrebare, se poate folosi metoda de reziliere prezentata pe site si in cazul in care contractul „de prelungire” este semnat, dar doresc sa renunt la serviciile acestora?

Multumesc!

Numai bine!

Andrei

O sa va citez deoarece imi place foarte mult formula, Inestimabilul Telekom.

Andrei

Am inceput prima conversatie cu ei printr-un apel la centrala (abonat model), cand am auzit de suma aceea „de reziliere”, am zis ca trebuie sa caut pe net o solutie.

Am trimis mail-ul catre ei. Sa speram ca totul o sa fie bine. Abordarea prezentata mi se pare foarte buna.

Un schimb de replici cu o operatoare aproape m-a facut sa sparg telefonul, cand mi-a cerut ca in viitor, abonata sa discute cu ei (eu fiind fiul), le-am zis ca voi discuta eu, iar la final sa ceara acceptul de la abonata. La care ma trezesc cu replica ” Nu stiti ca saptamana trecuta s-a dat o lege ca numai abonatii pot discuta cu noi”, curios despre ce lege e vorba, intreb, „Nu cunosc aceasta lege, cautati pe net”, o intreb unde, „Pe site-ul Telekom”.

Andrei

„Stimate client, Va multumim pentru mesajul dumneavoastra. In vederea optimizarii timpului de raspuns, avem rugamintea de a utiliza linkul urmator: https://www.telekom.ro/reziliere-online/ Ca urmare a completarii acestui formular, un reprezentant Telekom va va contacta in cel mai scurt timp cu putinta. Cu drag, Echipa Telekom Romania”

Andrei

Am fost sunat ieri de catre o operatoare telekom, si m-a anuntat ca inchiderea se face fara penalitati.

In momentul de fata, trb incercata metoda cu mail catre rezileri, daca va raspunde robotul ca in cazul meu, trb sa verificati daca cumva pe site-ul de rezileri de la telekom mai exista cutia de bifat in care VA angajati expres sa platiti taxa de justa despagubire. In cazul acesta, nu va apucati sa completati acea cerere. Recomand ca totusi sa se incerce si o discutie la centrala, in care sa cereti ca doriti rezilierea, si ca nu doriti sa platiti nicio taxa cand vi se spune.
Daca va spun ca nu pot sa inchida fara acea taxa, va mint. Cereti inchiderea fara taxa. Eu am avut norocul, pe care o sa-l aveti si voi, sa dati de operatori destul de bine pregatiti. Cara sa va vanda minciuni ca si ei asteapta sa se termine cei 2 ani, ca legea permite sa se impuna acea taxa, ca bla bla bla, i timp ce sunt maro la gura.
Daca legea permitea, nu exista acea cutiuta pe care sa o bifati si sa „va vindeti sufletul”.

Dupa aceasta, mergeti pe site-ul ANPC si deschideti o reclamatie, in care spuneti ca ati incercat sa luati legautra cu operatorul pe diferitele cai, ca va someaza sa platiti o taxa care nu este in acord cu legea. Si ca nu aveti nicio dovada scrisa, pentru ca telekom nu ofera nimic (eu a cerut sa mi se dea in scris refuzul si nu au vrut).

Link-ul catre lege, site-ul rezilieri si adresa de rezilieri se gasesc pe acest site in diferite posturi.

Numai bine si multumesc de ajutor celor care au facut publica aceasta metoda de solutionare!

Gabriela Salageanu

Buna,

Sunt client Telekom, servicii fixe (internet, TV, telefonie), de peste un an in afara perioadei contractuale. Am solicitat intreruperea furnizarii serviciilor, incepand cu data de 2 noiembrie, data la care am sms cu confirmarea primirii notificarii (cerere de reziliere, cum i-au spus ei). M-au sunat, dupa 2-3 zile si mi-au spus ca trebuie sa platesc abonamentul pe inca 30 de zile, dupa data inregistrarii solicitarii mele, pentru ca asta e perioada in care ei imi mai furnizeaza serviicii si ca asa e mentionat in contract. I-am spus operatorului ca nu mai am contract si vreau sistarea serviciilor din data inregistrarii solicitarii (cum am si mentionat in document), urmand doar sa inapoiez echipamentul primit de la ei. A zis ca el nu ma poate ajuta cu asta, ca sunt alti colegi, la alt departament cu care trebuie sa iau legatura daca nu vreau sa platesc inca o luna de servicii. A mai avut cineva vreo situatie similara? Eu chiar nu am de ce sa platesc in plus, mai ales ca au fost nenumarate ocazii (confirmate si de operatorul care m-a sunat acum) in care am platit facturile in timp ce serviciile au fost intrerupte din varii motive „tehnice”. Multumesc

St3fan

Bună am portat num meu de TELEF MOBIL de Ls DIGi la alt operator pt NEFUNCTONALITATE SERVICIUL MOBIL LA DOMICIUL MEU IN un sat din BH Innainte am trimis cerere de reziliere pt lipsa semnal decent (abonament l am făcut online în noiembrie 2019 cu promoție Black friday între timp semnal s a inrautatit mult) îmi s a a a aprobat dupa constatare de la iei facuta la domiciliu (nici în restul comuna merge decent) în mai am fost in un centru digi pt sa finalizez reziliere și îmi s a cerut o taxa de 50 ron.. Activare sim… Si diferența de 50% luni pe care am avut abonamentul.. Precizez ca de la sesizare nefuncționalitate la răspuns.. O trecut 2 luni.. Am refuzat… Și am făcut alt abonament cu alt număr mintenind și ala de la digi care am plătit pana în septembrie cindl l am portat la Orange..sa nu mai merg sa m enervez în magazinele digi s aud aberațiile lor de 2 ori m au blokat portare. Numa a 3 s
Finalizat va întreb da ca s constrins sa plătesc aceste taxe ca în realitate nici 50% măcar din abonament am potut folosi Sau numa cind plecam din localitate.. Am trimis sesizare la digi și la anpc. Aștept răspunsul. Momentan.. Luni 02 11 au șters taxa reinstalare serviciul TV sat (care nu a fost mutat niciodată..!!!! numa pt ca in urma sesizărilor am cerut sa actualizeze adresa mea de domiciuli.. Lucru care nu au făcut din 2015 cind m am prezentat cu actul de identitate cu domiciliu nou)

St3fan

MS de ospitalitate vs și pt efortul care faceți sa tutela ți dtepturilrdimpli cetățeni întru o tara România unde instituțiile poate abuza mai ușor ca în alte tari cu democrație mai vechi… Am depus cerere ANPC în octombrie după ca am primit o factura cu 3(tre) taxe consecinț rezilierea efectuata mea prin trecerea la alt operator și ieri au contactat de la digi… Spunendoma. Literal ca. Și dacă taxe cerute erau îndreptățite au.. Procedat la ștergerea lor din. Bunitatea magnanima. Lor.. Logic am răspuns ca nu m au făcut nici un cadou întrucât sa respecți drepturile consumatorului nu inseamna sa fii.. Tata bun.. În sfârșit m au șters toate TAXELEABUZIVEEEE.. și sfătuiesc pe toati care au probleme din genul meu cu abuzurile din partea operatorilor și instituțiile sa nu se tema sa recurgă în primis Anpc și ANRE după cazuri și eventual în instanta… Sunt formulări online pt a promova o acțiune fără sa recurgeți la un avocat care costuri nu s justificați pt sume mai modeste.. Spor

st3fan

sunt cetaten strein…am incercat sa m exprim in limba vs.important e sa treaca conceptul.ms pt amabilitate

Bogdan

Buna ziua. Datoriile de la un operator de telefonie din anul 2013 mai pot fi poprite? Pana la o vreme tot primeam plicuri dar de la un timp nu am mai primit nimic. In toti acesti 7 ani, nu s-a mai intreprins nici o actiune legala impotriva mea. Mai poate firma de recuperari creante sa imi faca ceva? Multumesc.

Popescu Ioana

Bună ziua! Datorită postării dumneavoastră despre rezilierea contractelor Vodafone fară achitarea taxelor de reziliere am reușit să închei un contract care fusese încheiat abuziv fiind mult mai informată despre drepturile mele. Cu Vodafone nu am ajuns la un consens dar ANPC mi-a rezolvat problema așa că încurajez toți oamenii care au astfel de probleme cu o firmă de telecomunicații și nu reușesc să rezolve problema amiabil să apeleze cu încredere la ANPC. Vă mulțumesc pentru ajutor și pentru faptul ca m-ați scutit de plata a 500 de lei.

Corneliu Merlusca

Felicitari ptr ajutorul pe care il dati celor umiliti de TELEKOM in special .Cu permisiunea dvs va cer ajutorul .Socrul meu are 97 ani ,veteran de razboi cu ab telefonic de peste 60 ani . Avea gratuitate Leg 189/2000 ….in final plateste aprox 33 roni /luna .Stimabilii operatori il terorizeaza lunar telefonic cu neplata ab la timp -scadenta fiind 15 ale lunii si factura vine dupa 25-30 ale lunii .A ajuns si la 2-3 tel zilnic .Ptr atitudinea lor vreau sa- i reziliez contractul . Am cunostinte care dupa 2-3 luni de la un deces inca mai primesc facturi de plata . Va rog ajutati-ma .Multumesc !

Andrei

Buna ziua, in urma decesului tatalui meu, doresc sa ii inchid abonamentul vodafone pentru care plateste destul de mult, cca 250 lei, in pret cred ca se regasesc si rate pt tableta si un rooter 4G. Va rog sa ma indrumati in aceasta situatie. Va multumesc!

marian nicolae

buna ziua , am un telefon Model P45Pro+ 5G , android 10.0 ,CPU MT 6875 , CPU Core Octa Core si nu pot sa-l setez digi internet ,
Va solicit asistenta

ENACHE ANICA, JURILOVCA, Tulcea

Mi sa terminat contractul vreau o oferta mai buna de pana la 60 lei. Astfel trec la alte retele digi sau akta. primul meu comentariu a disparut. de ce!!!!

ENACHE ANICA, JURILOVCA, Tulcea

Am terminat contractul,vreau o renoire vreau contract cu o oferta mai buna.Am facut cerere de reziliere, mi a raspuns ca se rezolva maxim intr o luna.Mi se pare mult, de instalat in 3 zile se rezolva.Sunt tot la Romtelecom,daca nu imi convine ofrta trec la alte retele.Cu respect.

ENACHE ANICA, JURILOVCA, Tulcea

Sper sa se rezolve mai repede, multumesc pt. raspuns. Toate cele bune.

ENACHE ANICA, JURILOVCA, Tulcea

Buna seara. Sunt pensionara si as dori o oferta de contract mai avantajoasa adica cu valoare pana in 60 de lei. Astfel trec la alta retea Digi sau Akta. Acuma platesc lunar 105 lei. Va rog frumos.

Norin Ardelean

Plecați în concediu în Croatia ajunși în 20.08. am avut surpriza neplăcuta ca operatorul TELEKOM ROMANIA MOBILE sa ne închidă mie și soției în data de 23.08., fără sa ne anunțe în prealabil roamingul.
Serviciul făcea parte din contract, abonamentul era plătit întotdeauna la zi. Am beneficiat de acest serviciu doar 3 zile din 20.08 -22.08. Din data de 23.08. acesta nu ne mai este furnizat. Practic TELEKOM ROMANIA MOBILE ne lipsea de acest serviciu fără nici un motiv, fără nici o atenționare, fără scuze.
După repetate interpelări prin email la serviciu relații cu clienții primim in data de 25 auguast un raspuns generat automat care ne indrumă să completam un formular, formular care nu putea fi trimis decat daca se completa câmpul cod client persoana fizica. De unde sa stiu acest cod in Croatia cand nu puteam practic sa contactam pe nimeni in Romania. Parinti nostri sunt batrani, nu au email si nici WhatsApp. După repetate alte emailuri au binevoit să ne anununţe in data de 27 seara, cand ne pregateam sa plecam spre casă că(ctez):

[ Intr-o industrie extrem de dinamica, precum cea a telecomunicatiilor, Telekom Romania depune eforturi constante pentru a oferi tuturor clientilor servicii si produse de calitate, la preturi competitive, adaptate nevoilor si preferintelor acestora. Reamintim ca toate eforturile Telekom Romania de consolidare a angajamentului companiei faă de piaa locala se traduc prin investiii continue in retele i in dezvoltarea unor oferte comerciale inovatoare si relevante pentru clienti.

Ca urmare a cresterii costurilor legate de furnizarea serviciilor de comunicatii, Telekom Romania a fost nevoita sa majoreze preturile serviciilor de comunicatii fixe si/sau mobile.

Astfel pentru contul Dvs 1.10032876, pentru abonamentul cu numarul de telefon 0766397545 a fost modificat in data de 23.08.2020 planul tarifar de la Mobil 7 fara Telefon fara contract (6,23 EURO fara TVA) cu serviciul Roaming activ catre Mobil 6 (6,72 EURO fara TVA) fara serviciul Roaming. Astfel a fost trimisa la adresa Dvs de facturare in perioada 17.07.2020 23.07.2020 scrisoarea de notificare asupra celor mentionate mai sus, prin intermediul Postei Romane. In cadrul acestei Notificari sunt mentionate cele de mai jos:

Dacă nu suntei de acord cu modificările de mai sus, avei dreptul de a denuna unilateral Contractul în termen de cel mult 30 de zile de la data primirii prezentei notificări. În caz de denunare a contractului, ca urmare a prezentei notificări, nu vei fi obligat la plata vreunor despăgubiri sau penalităi. ] încheiat citatul!

Adică ei fac ce vor , ca doar clienții sunt la cheremul lor. Menționez ca nu am fost înștiințat de modificare; ei menționează un interval în care am fost anunțați de schimbare și nu un număr de înregistrare/data aferentă.

Mai au tupeul sa semneze: Cu respect(!) Serviciul de Relații cu Clienții – TELEKOM ROMANIA MOBILE – EXPERIENȚĂ ÎMPREUNĂ
Proastă experiență.

Mihaela

Buna,
Am fost contactata telefonic de o operatoare Vodafone, acum 2-3 zile sa imi propuna o oferta avantajoasa fata de cei 5 Euro cu care incarcam eu o cartela prin inetrmediul abonamentului meu. Era cu 6 Euro, apeluri nelimitate, SMS-uri, net mult, etc. Am fost de acord si mi-au transmis un contract pe email si fizic, a doua zi prin Fan Courier. Mi-au fost date 2 exemplare de contract si pe unul l-am semnat si a fost trimis de Fan la Vodafone. Am aflat ca de fapt am incheiat un contract de 8 Euro pentru 24 luni. Deci nu e vorba de reincarcare cartela cu 6 Euro, asa cum am discutat. Ce pot face?

Vasile

SALUT MIHAI,am facut cererea de reziliere de contract cu telekom si am trimis-o prin mail doar ca mi-a raspuns un robot care ma trimite la alta pagina a telekom unde ma pune sa completez aceeasi cerere(https://www.telekom.ro/reziliere-online/).Problema e ca in aceasta cerere a-mi cere nr. de tlf. de romania ceea ce eu nu am fiind plecat din tara si nici nu mai am pe nimeni la cine sa apelez.Cu telekom sunt subcontract ,antena si aparatul le-am cumparat asa ca sunt ale mele.Ce ma sfatuiesti sa fac in conditiile astea?

Doina Ciolacu

Buna ziua,
Acum câteva săptămâni, iubitul meu – client Telekom cu un abonament, a primit factura cu un cost suplimentar. In urma discuțiilor cu cei de la Relații cu Clienții a aflat ca acel cost suplimentar este pentru alte doua numere din contul lui.
Mai pe scurt, au fost făcute doua abonamente TELEFONIC cu achiziționare de 2 telefoane și televiziune din numele lui personal, bine-nțeles FARA ca el sa fie la curent. A făcut o sesizare la Telekom chiar in ziua in care a aflat, au trecut cam 2 săptămâni și ei nu s-au obosit nici măcar sa închidă acele numere, astfel încât iubitul meu încă primește facturile cu cost suplimentar și pentru plata acelor abonamente.
In cele din urma, care sunt pașii pe care ar trebui sa-i urmam? Noi ne gândim sa depunem o plângere către Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, precum și la judecătorie.
Mulțumesc!

Marian

Bună ziua,

Azi am depus cererea de reziliere la Telekom in formatul recomandat de d-voastră,apoi am primit un email să completez cererea lor cu plata taxei de reziliere….bla,bla…Imi puteţi spune, o să îmi dea un raspuns!Căt timp să astept până să fac o sesizare la ANPC?..multumesc frumos!

Marian

Multumesc frumos!

Rares

Buna ziua, am deschis un contract pe perioada a 24 de luni la Telekom, au trecut 12 nu am reusit sa platesc pana astazi nici una dintre facturi. In ce conditii as putea rezilia contractul si se exista cumva o solutie pentru a nu plati facturile emise pana la momentul rezilierii ?

Suzana Hirjoghe

Buna ziua dle.Mihai ! Va rog sa ma ajutati si pe mine : am depus azi cererea de reziliere a abonamentului telefon mobil Vodafone si mi-au spus ca in termen de o luna se va rezilia contractul,dar pentru ca in mai anul viitor se implinea 2 ani de cand am facut abonamentul ,va trebui sa platesc o suma care mi se va comunica;Ce trebuie sa fac in continuare ? Cererea am facut-o dupa modelul pe care l-ati afisat dvoastra; astept sfatul dvoastra ; va multumesc ca existati si ca ajutati pe cei care va solicita.

Adi

Salut Mihai ,
În luna martie mi-a expirat perioada contractuală de 24 luni cu Orange iar de la 1 aprilie numerele au fost portate . La începutul săptămânii am primi o factura în care era specificat că trebuie să plătesc câte 250 Eur pentru fiecare număr plus abonamentul pe încă 4 luni , deoarece în august 2017 am avut încheiat un contract care , cică nu se anulează la încheierea unui nou contract ci se prelungește cu perioada rămasă din contractul anterior . Este posibil asa ceva ???

Mulțumesc

Aurel

Salut Mihai , este normal sa ma puna Telekom sa platestesc acest 50% din abonament pentru lunile ramase pana la expirarea contractului ,metionez ca am facut prelungire de abonament fara telefon ,mi-au facut o reducere a abonamentului de la 16 la 12 euro ? am depus cererea simpla nu modelul lor.Cererea dvs. de reziliere a fost inregistrata cu numarul ******* va rog sa aveti in vedere ca rezilierea contractului inainte de termen implica si achitarea costurilor de incetare contract reprezentand 50% din valoarea abonamentului lunar * numarul de luni ramase pana la expirare si diferenta pentru telefonul achizitionat.

Vichi

Buna ziua ,sunt fericita ca descoperit site ul dvs si ajutorul pe care il oferiti oamenilor.Am facut plangerea pe site ul vodafon asa cum ati spus dvs dar cum procedez mai depaete?am primit email de la vodafon sa achit perioada contractuala de2ani 800lei ? Cum fac?cum continui de acum incolo?Multumesc din suflet pt tot ajutorul Dvs.

alina

Buna ziua, am cerut celor de la Telekom sa imi scoata un nr mobil de pe abonament pe cartela,nr. mobil care e liber de contract,au spus ca nu se poate, daca vreau sa l scot de pe abonament il pot transfera la alt furnizor DAR tot pe abonament ci nu pe cartela sau pot sa il scot de pe abonament dar voi pierde numarul
Totodata am cerut o renegociere de contract pt ca titularul contractului, mama mea Nu mai are nici un venit atat ea cat si sotul\ ei,iar dac nu vor atunci am spus ca doresc reziliere.Mi au prezentat o oferta dar nu sunt multumita si mi au spus sa le dau raspuns pana maine si nu mai tarziu…eu am asteptat 25 zile sa fiu contactata dar ei nu pot astepta pana poimaine un raspuns ci maine…

Lucian

Salut! Doresc schimbarea cartelei de tel cu una Micro, deoarece s’a schimbat tel si nu se potriveste. M’am prezentat cu buletinul, am completat o cerere tip dupa care mi s’au cerut 5 numere care au fost utilizate frecvent, iar la ei in sistem nu a aparut decat un singur numar apelat. Operator orange iar cartela este prepay. Ce se intampla daca acea cartela a utilizat doar un singur numar, nu se mai poate schimba??!??

Alexandra

Buna
In iunie anul trecut am achizitionat un telefon la abonamentul Orange dar am pierdut factura si am nevoie de ea
Cum o pot recupera ?
Sau pot duce telefonul la garantie doar cu certificatul de garantie fara factura ?

Elena

Buna ziua
La începutul lui Decembrie am achiZitionat un Huwaei NOVA 5 pe un al doilea abonament . Pe care l-am făcut la îndemnul operatorului . Ideea plecase de la faptul ca voiam sa îmi iau IPhone , dar domnul a spus ca e imposibil pe abonamentul pe care îl aveam. Și a propus sa îmi fac un altul pentru ca sa pot cumpara device-ul . Am acceptat . Greșeală imensa pentru ca rezultatul nu a fost așa cum am dorit . Se poate citi in rândurile de mai sus.
Am dat cadou mobilul pentru ca era prea mare ca sa îl pot folosi.
Am sunat azi , la Orange sa ii rog sa reziliam cel de al doilea contract , rămânând sa treacă rata pe nr inițial .
Au spus ca trebuie plătită toată perioada contractuala adică 23 luni rămase.
Ce e de făcut?
Eu nu folosesc nr al doilea .
In plus plătesc pe abonamentul curent 157 lei plus rata la mobil. Nu e ca și cum as pleca de la dânșii definitiv . Adică au certitudinea ca voi achita .
Dar nu vor . Mi au zis sa merg in magazinul inde am întocmit contractul. Cei de acolo au zis ca nu au ce sa faca.
Cum sa procedez?

Mircea Razvan

Bună ziua,
Am fost client Telekom pana în data de 10.01.2020, renunțând cu doua luni înainte la abonamentul de voce, dar asta din cauza Telekom.
Problema mea cu Telekom a început din data de 18.11.2019 moment în care am primit factura electronica unde apare suma de 884.59 de lei de plata, o suma cu mult peste suma mea de plata lunara!
Am sunat la 1234 și aflu ca în data de 15.10.2019 o persoana necunoscuta mie a solicitat și activat doua abonamente în numele meu prin apel telefonic.
Un număr din cele doua abonamente reușește sa facă un cost suplimentar de 685.98 de lei fata TVA, vorbind în Maroc.
Am făcut sesizare prin care contestam întreaga suma de plata în valoare de 884.59 de lei, dar și de închidere a celor doua abonamente deschise fraudulos în numele meu.
La câteva zile primesc răspuns cum ca au dispus desființarea celor doua abonamente precum și cu ajustarea sumei de 685.98 de lei.
În data de 03.12.2019 realizez o plata de 70 de lei în contul meu de abonat prin card.
În data de 17.12.2019 Telekom îmi blochează accesul la serviciile mele mobile fără nicio notificare în prealabil precum este stabilit la punctul „9” din contract. Potrivit punctului „13.6” din contract ” reclamația abonatului suspenda obligația sa de a plăti sumele contestate și curgerea penalităților”, eu contestând întreaga suma de 884.59 de lei.
Reușesc cu greu, după mai bine de doua ore de convorbiri la 1234 cu toți „amatorii” sa îmi reconectez serviciile.
Telekom reușește sa îmi dea o lovitura sub centura și sa ma facă KO.
În data de 10.01.2020 Telekom emite o factura, nu are bunăvoința sa ma informeze despre aceasta prin e-mail cum primeam de fel facturile, dar nici prin poșta! Am întrat în posesia ei accesand aplicația mobila a operatorului ce o am instalata pe telefonul mobil.
În aceasta factura Telekom îmi solicita sa plătesc sume abuzive, sume ce rezulta din erorile, nerespectarea cadrului legal și al procedurilor operatorului.
Telekom are obrăznicia de a-mi solicita următoarele sume după cum urmează :
1. Plata penalități 7.79 de lei;
2. Tarif reconectare servicii 4.52 de lei;
3. Taxa reziliere contract în valoare de 48.83 de lei;
4. Rata-transa lunara în valoare de 54.28 de lei.
Toată aceasta suma de 107.38 de lei eu o găsesc abuziva și nedreapta fata de un om de buna credință.
Faptul ca am pierdut foarte mult timp vorbind la 1234, mergând la magazinele Telekom, dar și la Politie pentru a depune plângerea penala.

Iulia

Buna,
Doresc o lămurire cu privire la următoarea situație: in data de 13.03.2019 am încheiat cu Orange ( la telefon) un act aditional de prelungire a contractului existent pe 24 de luni cu o valoare de 5 euro pe luna și care expiră în aprilie 2021. In urma cu o zi am fost informata prin sms ca voi beneficia de noul abonament de 7 euro, iar daca nu sunt de acord pot solicita denuntarea unilaterala a contractului,fără penalitati, altfel trec automat la noul abonament. Eu doresc sa păstrez in continuare abonamentul de 5 euro. Cum trebuie sa procedez? Multumesc.

BYTZA

Salut,
Vezi pe forumul XDA…vei gasi o multime de rom-uri custom. Cu placere!

Florin

Buna ziua.daca am luat un telefon samsung a 5 la in contract de 2 ani pot rezilia contractul inainte de terminarea acestor 2 ani.va multumesc mult.

Facebook

Ce mai citesc alții

Noutățio lună ago

ANPC a amendat Cetelem pentru abuzurile comise

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a desfășurat o acțiune de control la operatorul economic, BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA Paris,sucursala...

Tepe online & offline2 luni ago

Orange mărește iarăși tarifele abonamentelor existente

O mare parte dintre abonatii Orange au receptionat deja o notificare prin intermediul careia sunt instiintati asupra faptul ca vor...

Noutăți3 luni ago

ANPC reglementează achiziția de obiecte din metale și pietre prețioase

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a inițiat și pus în transparență decizională un proiect de ordin cu caracter normativ...

Tepe online & offline5 luni ago

O nouă țeapă face ravagii printre români, uite cum funcționează

O noua teapa circula pe internet si face ravagii printre romani, iar totul porneste de la un simplu mail receptionat...

Tepe online & offline6 luni ago

Orange a fost amendat de ANPC pentru că își păcăleau clienții

Celebrul operator Orange a fost sanctionat de catre ANPC pentru faptul ca utilizau practici, comerciale inselatoare, iar amenda este in...

Tepe online & offline8 luni ago

Reziliere contract cu Telekom România

Iata cum poti face reziliere contract cu Telekom Romania fara probleme inutile si fara costuri suplimentare, indiferent de serviciul pe...

Tepe online & offline8 luni ago

Reziliere contract cu Orange România

In randurile de mai jos va prezentam cum puteti face reziliere contract Orange Romania iar pasii care trebuie urmati sunt...

Tepe online & offline10 luni ago

O nouă țeapă care este dată în numele Poștei Române

În ultima perioadă s-au intensificat acțiunile de phishing în care este folosit numele Poștei Române. Prin intermediul SMS-urilor ori pe...

Tepe online & offline11 luni ago

Poșta Română și țeapa cu primirea coletului cu adresă greșită

În ultima perioadă s-au intensificat acțiunile de phishing în care este folosit numele Poștei Române. Prin intermediul SMS-urilor ori pe...

Tepe online & offline12 luni ago

Reziliere contract cu RDS & RCS aka DigiMobil – nema dobânda

Iata cum poti face reziliere contract cu RDS & RCS indiferent de serviciul pe care il detineti(abonament mobil, cablu tv...

Tepe online & offline12 luni ago

ZIVADA.RO vinde parfumuri contrafăcute și refuză returnarea banilor

Continuam sa va expunem magazinele online care dau zilnic țepe clientilor, iar astazi va prezentam țeapa intitulata ZIVADA.RO.  Acest magazin...

Noutăți1 an ago

O nouă țeapă dată în numele MAI, Europol, Interpol și Cepol

  Zilele acestea circula pe internet o noua teapa care este data in numele MAI, Europol, Interpol și Cepol. Infractorii...

Comentarii recente