Home Tepe online & offline Reziliere contract cu RDS & RCS aka DigiMobil – nema dobânda

Reziliere contract cu RDS & RCS aka DigiMobil – nema dobânda

by BYTZA

Iata cum poti face reziliere contract cu RDS & RCS indiferent de serviciul pe care il detineti(abonament mobil, cablu tv etc) si fara costuri suplimentare.

Reziliere contract RDS & RCS – Digi Mobil „nema semnal / dobânda”!

Asadar, acest articol este dedicat abonatilor nemultumiti de celebrul operator Digi Mobil aka RDS & RCS iar in randurile de mai jos o sa va prezentam procedura prin intermediul careia va puteti rezilia contractele indiferent de serviciul pe care il detineti(abonament de mobil, internet fix, televiziune prin cablu etc).

Reziliere contract RDS

Reziliere contract RDS

Datorita faptului ca inestimabilul operator Digi Mobil a decis sa schimbe regulile in timpul jocului, am decis sa reziliez contractul pe care il detineam la RDS & RCS .

Reziliere contract RDS

Reziliere contract RDS

In prima faza am luat legatura telefonic cu operatorul si le-am solicitat sa imi prezinte procedura prin intermediul careia pot rezilia contractul.

„Duduia” care mi-a oferit informatiile parea destul de confuza si nu a fost in stare sa-mi explice procedura exacta dar mi-a recomandat sa merg intr-un punct de prezenta RDS & RCS si acolo voi afla toate detaliile necesare.

Reziliere contract RDS & RCS

Am intrebat-o daca imi pot pastra numarul pe cartela pre-paid, tinand cont de faptul ca este vorba de un numar portat din alta retea iar „duduia” mi-a raspuns cu nonsalanta ca: „nu stie daca se poate face acest lucru”.

Insistent cum ma stiti deja….am continuat discutia si o intreb daca se percep ceva taxe abuzive pentru rezilierea anticipata a contractului cu pricina.

Reziliere contract RDS

Reziliere contract RDS

In acelasi mod confuz duduia mi-a raspuns cu un cliseu, citez „da, sunt cateva taxe care se percep dar nu stiu exact valoarea acestora si va trebui sa mergeti intr-un punct de prezenta pentru calculul exact”.

Bineinteles ca nu m-am putut abtine(fiind patit cu Telekom) si am intrebat daca exista vreo cerere de reziliere „tip” care trebuie completata iar „duduia” mi-a raspuns ca exista iar aceasta este disponibila tot in inevitabilele puncte de prezenta ale acestora.

Asadar chiar daca ne aflam in „era tehnologiei” se pare ca la RDS & RCS nu se poate rezilia un contract online, ci abonatii trebuie sa se prezinte „cumintei”  in punctele de prezenta.

Probabil ca reprezinta modul in care RDS & RCS a decis sa isi pedepeseasca abonatii mai „rebeli” care decid sa le paraseasca „ograda”.

In ziua urmatoare m-am prezentat intr-un punct de prezenta RDS & RCS croit sa reziliez contractul, dar constat cu stupoare ca pentru a duce la bun sfarsit planul, trebuie sa stau cumintel la o coada formata din „doar” 14 persoane.

Digi-Mobil-Reziliere-contract

Inutil sa va mai spun ca aerul din locatia respectiva era aproape irespirabil, fiind o combinatie naucitoare de transpiratie si imbacseala, dar compensa „caldura sufleteasca” provenita atat din partea angajatilor cat si din partea abonatilor care asteptau nerabdatori sa le vina randul :)).

Dupa aproximativ 45 de minute de asteptare in care am admirat/butonat terminalele prezente in showroom, mi-a venit si mie randul sa discut cu un agent RDS & RCS .

I-am explicat rapid  speta iar ulterior i-am inmanat cererea de reziliere pe care o redactasem in prealabil, ca sa nu mai fiu nevoit sa pierd timpul inutil acolo(desi in timpul pierdut acolo puteam sa redactez cateva zeci de cereri).

Agentul a studiat cu atentie cererea de reziliere iar la final mi-a zis ca „este ok” dar trebuie sa completez/semnez si un formular tip pe care acestia il au si mi-l pune instant la dispozitie.

Dupa ce am parcurs documentul respectiv i-am zis ferm si clar faptul ca nu sunt de acord sa semnez acel formular, deoarece prin semnarea acestuia ma oblig sa achit o taxa de reziliere, care conform legii nr.193/2000 este abuziva.

Reziliere contract RDS

Reziliere contract RDS

Cateva minute am discutat in contradictoriu pe aceasta tema iar agentul decide sa ia legatura cu, colegii de la Bucuresti, care se pare ca sunt mult mai „scoliti” pe astfel de spete.

Ulterior agentul imi comunica faptul ca pana la urma sunt de acord sa imi accepte cererea de reziliere pe care o formulasem, dar nu sunt de acord sa-mi ofere un numar de inregistrare si o stampila pe exemplarul care va ramane in posesia mea.

Aveam cererea de reziliere printata in doua exemplare deoarece doream sa am si eu dovada faptului ca am depus-o, in cazul in care intampin ostilitate din partea operatorului cu pricina.

Dupa alte cateva zeci de minute de discutii in contradictoriu am reusit sa obtin un numar de inregistrare si o stampila pe cererea de reziliere care a ramas in posesia mea.

In speranta ca ma va descuraja, agentul imi comunica faptul ca pana la urma tot voi fi nevoit sa achit o taxa de reziliere de aproximativ 300 de lei, pentru ca asa au patit pana acum majoritatea abonatilor „rebeli”.

rcs-rds-4

Trebuie sa specific si faptul ca am depus cererea de reziliere pe data de 18 martie 2016 si am fost nevoit sa achit in avans contravaloarea ultimei luni in care voi beneficia de abonament.

Continui discutia cu agentul RDS si il intreb daca pot pastra numarul pe cartela pre-pay iar acesta imi spune destul de senin ca nu stie, dar ca va da un telefon sa afle daca exista aceasta posibilitate.

Dupa cateva minute de asteptare aveam sa aflu ca nu pot pastra numarul pe cartela pre-pay desi este vorba de un numar portat din alta retea.

Nu am mai insistat pe aceasta tema deoarece stiam ca pot evita intr-un mod elegant pierderea numarului prin portarea acestuia intr-o alta retea.

Asadar am decis sa inchei discutia aici si am plecat destul de multumit pentru ca am reusit pana la urma sa depun cererea de reziliere pe care o redactasem si sa obtin numarul de inregistrare.

Dupa alte cateva zile am decis sa-mi portez numarul intr-o alta retea iar in acest sens am facut demersurile necesare la noul operator.

Din dorinta de a nu ma trezi cu facturarea unor taxe abuzive am depus si o reclamatie la ANPC, in care am detaliat cat mai bine speta si am atasat urmatoarele documente(copie CI, copie contract si copie cerere de reziliere).

In data de 4 aprilie 2016 am fost contactat de catre un operator RDS & RCS care mi-a comunicat faptul ca au reziliat contractul si nu mai este cazul sa achit taxa de reziliere, asa cum fusesem instiintat initial.

Asadar cei care doresc sa rezilieze contactul cu RDS & RCS, indiferent de serviciul pe care il detin(telefonie mobila, interne, televiziune), vor trebui sa urmeze urmatoarea procedura:

  • in prima faza va trebui sa redacteze cererea de reziliere in care sa specifice foarte clar serviciul la care doreste sa renunte iar un model de cerere regasiti aici;
  • cererea de reziliere trebuie printata in doua exemplare iar ulterior trebuie depusa intr-un punct de prezenta RDS & RCS din zona in care locuiti;
  • nu uitati sa le solicitati reprezentantilor RDS&RCS ca sa va ofere un numar de inregistrare si sa va stampileze exemplarul care ramane in posesia voastra;
  • depuneti o reclamatie la ANPC in care sa detaliati cat mai bine speta si sa atasati toate documentele de care dispuneti.Va recomand sa depuneti reclamatia online accesand acest link si nu uitati sa salvati numarul de inregistrare pe care il veti receptiona;
  • daca doriti sa pastrati numarul abonamentului cu „pricina” nu uitati sa realizati portarea acestuia intr-o alta retea.

In cazul abonatilor care si-au achizitionat terminale pe sistem de rate „nema dobânda” trebuie sa stie faptul ca vor trebui sa achite contravaloarea acestora, dat fiind faptul ca doresc sa rezilieze contractele anticipat.

Este bine de stiut si faptul ca in cazul rezilierii anticip25ate ale serviciilor de televizune si internet, trebuiesc returnate si toate echipamentele pe care abonatii „rebeli” le au in custodie gen: routere, switch-uri, card-uri CI+, decodoare etc.

Reziliere contract RDS

Update 1 – In imaginea de mai jos regasiti inca o confirmare a faptului ca inestimabilul operator este dispus sa rezilieze pe cale amiabila contractele abonatilor “rebeli”. Asadar apelati cu mare incredere la ANPC daca intampinati ostilitate din partea operatorului si nu uitati sa parcurgeti sectiunea de comentarii de la finalul acestui articol.  

Reziliere contract RDS

Reziliere contract RDS

Update 2: RDS & RCS reziliaza in mod gratuit contractele abonatilor „rebeli” deoarece au schimbat regulile in timpul „jocului”, majorand planurile tarifare pentru toate serviciile pe care le ofera iar pentru detalii accesati acest link.

Update 3: Apelati cu incredere la ajutorul celor de la ANPC atunci cand sunteti supusi unor abuzuri, iar mai jos regasiti unul dintre raspunsurile favorabile pe care majoritatea consumatorilor le recepetioneaza.

Va reamintim si faptul ca nu sunteti nevoiti sa achitati taxe de reziliere sau mai nou de justa despagubire, deoarece aceste clauze contractuale sunt abuzive iar conform legii nr.193/2000 „Dreptul consumatorului la denuntarea contractului nu poate fi anulat sau conditionat de nicio clauza contractuala sau intelegere intre parti, in cazurile prevazute de lege, aceasta fiind considerata nula de drept. Drepturile partilor referitoare la o justa despagubire nu vor fi afectate in cazul denuntarii unilaterale”.

Nu uitati nici de faptul ca sunt disponibile pe blog si procedurile de reziliere cu Vodafone, Telekom, UPC si Orange iar pentru mai multe detalii accesati sectiunea de „Tepe Online & Offline„.

Daca aveti intrebari cu privire la aceasta speta va raspundem cu mare drag in sectiunea de mai jos, dedicata comentariilor.

You may also like

Subscribe
Notify of
guest

413 Comments
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Ana

Am aceeași problema ; am renunțat după câteva zile de la efectuarea contractului,și îmi spun ca trebuie sa le plătesc. Cum fac? Sunt persoana juridica. Mulțumesc.

Rebeka

Buna ziua! Sunt nevoita sa renunt la contractul digi de tv si net, pt ca in 1 octombrie ma mut din chirie, iar acasa unde mut avem deja tv si net, nu pot sa mut contractul pe alta adresa. Am incheiat contract pt 1 an anul acesta in februarie, nu am avut nicio reducere pt x luni, si am platit si serviciile de instalare. Pt ca este scurt timpul pana plec din chirie, nu pot sa depun cererea de reziliere online, pt ca nu am timp sa astept 30 de zile pana ma contacteaza cineva. Ma gandeam sa merg cu cererea gata completata intr-un punct digi. In cazul in care mi se spune ca trebuie sa platesc o taxa de reziliere pt ca nu a trecut perioada de 1 an si imi dau sa semnez acel formular, iar eu refuz sa semnez, si nici nu reusesc sa obtin de la ei un nr de inregistrare si stampila pe formularul de rezilere, ce as putea sa fac? Banuiesc ca fara nr de inregistrare si stampila, nu pot sa fac nici reclamatie la ANPC… Ar fi absurd sa ii amenint cu asta, ca fac reclamatie la ANPC, ca banuiesc ca si ei stiu ca nu pot face nimic fara nr acela de inregistrare. Intreb pt ca vreau sa merg cat mai pregatita la ei. Multumesc pt ajutor!

Doru

Bună ziua. M-am portat de la Digi la Vodafone fara a achiziționa vreun telefon sau ceva și fără să am rate la vreun telefon . Mai aveam 11 luni sau 10 de contract. Și mi-a venit abonamentul 250 lei + ultima luna. Mai pot face ceva sa nu plătesc aceasta taxa de reziliere? Sau e prea târziu? In aceeași situație este și mama mea, doar că la ea e 65 lei + ultima lună. Mulțumesc!

Pirjol Maria cornelia

Ma cheama cornelia din lumina vreau sa ne schimbati aparatura parintiilor mei azi digi cu routerul nou inlocuieste pe cel vechi azi si mai vrem ca ieri am ramas fara semnal la digi azi acuma urgent si un telefon Mobil smart nou fara sa nu stie parintiilor mei azi.

Adrian

Dacă am doar 3 abonamente mobile (contract apr 2022) pe termen de 2 ani(un nr portat) fără nimic achiziționat în rate de la inestimabili operatori rds, se poate rezilia contractul?

Adrian

Va multumesc mult pentru informatii!

Soponaru Anisoara

Am avut abonamet la digi prin satelit doar televiziune si din martie mam muta pe digi prin fibra optica plus unternet,mi sa spus ca se face imediat transferu dar imi vin in cintinuare ambele facturi,pot rezilia online primul contract? Specific ca sunt pe acelasi cod de abonat digi

Alex

RDS imi trimite prin recuperator o suma de 50lei pt un asa zis echipament nepredat din 2019!!!! De cand au semnat rezilerea contractului TV. Cu siguranta am dus echipamentul la ei. Intrebare este: nu mai stau acolo, si nu pastrez mizeriile lor de hartii zeci de ani. Sunt 4 ani deja: am vreo obligatie legală acum? Pur si simplu au echipamentul dar vor iarăși bani, sunt furiosi ca am reziliat anul trecut si contractul de internet, la care am platit si la ala o luna nefolosinta.

Vreau neaparat sa fac situatia asta vizibilă pentru clienți si pt recuperatori care nu stiu ce anume recupereaza, .

Luiza

Bună ziua. Pe data de 31 ianuarie 2023 , am fost cu sotul intr-un magazin Digi si am incheiat un contract cu ei,(pe numele soțului, pt ca aveam cablu TV deja de mai mulți ani pe numele lui ), pentru internet fibra optica fiberlink 1000 mbps, a mers putin dupa ce au venit sa il instaleze,apoi ioc,când aveam 120 Mbps viteza , când 20 mb viteza când pica ,dintr-o data off-line, am sunat la ei,ne-au spus ca nu avem semnal decât în camera cu router-ul și sa venim sa luam mai luam un router mesh ( la care este 3 lei chiria/luna) și sa-l punem în dormitor ca să aibă fiica mea semnal la internet cu laptopul. S-a dus soțul, la luat , l-am configurat cu ei la telefon, a mers câteva ore, după care din nou semnal mic sau deloc , din nou off-line, când online, dar viteza nu trecea de 120 mb maxim , doar câteva minute , după care 20 mb , 70 mb sau offline … într-un cuvânt nu era stabila conexiunea sau se oprea de tot. Am sunat din nou la ei ,am făcut reclamatie. Au încercat sa repare prin telefon, era bine 2-3 ore după aceea din nou se deconecta și nu o data pe zi ci de mai multe ori se pierdea semnalul . Am sunat din nou și mi-au trimis acasă un tehnician , a făcut măsurători, a constatat ca nu este în regula viteza ,( îi arată viteza de 70 mb),și a hotărât sa îmi ia acele doua routere (pe motiv ca sunt defecte), le-a înlocuit cu un router tp-link , la conectat , totul bine pe moment . Viteza de 448 mb… a plecat, o jumate de ora a funcționat bine, după care a sunat un alt tehnician ca trebuiesc făcute doua update-uri la router și ca revine cu telefon în 30 minute. După 30 min. ma sunat din nou ca a facut update-ul si ca mi-a facut doua retele una de 2.5 Gh ( cred) și una de 5G ( nu ma pricep asa de bine ca sa explic dar va spun cum stiu eu ). Mi-a spus sa fac un test de viteza pe ambele , la cea de 2.4 nu se conecta îmi spunea ca nu ma pot conecta, iar la cea de 5G se conecta dar în momentul conectării avea doar un punct la semnal,când creștea semnalul când se oprea de tot, deci tot nu era ok nici cu acest router. Și din nou ne-a spus ca tot încă un router mesh este rezolvarea ca să avem conexiune la internet , si în dormitor. Cu alte cuvinte sa-mi pun routere mesh în toată casa, dacă se poate ,
ca să avem conexiune în toată casa. A doua zi , adică pe data de 11 februarie 2023, am hotărât sa mergem la un magazin Digi și sa facem reziliere la internet, dar sa păstram cablul TV. Doamna de acolo ne-a spus ca trebuie sa plătim o taxa de reziliere de 200 ron, deoarece am fost și am făcut contractul intr-un magazin,(Adică a fost semnat de către titular în magazin si nu a fost facut online sau telefonic ) si ca asa nu beneficiem de acele 14 zile ca să putem face rezilierea gratis, ca dacă nu suntem de acord cu taxa de 200 ron, nu ne preia cererea de reziliere . Eu i-am spus ca este o taxa abuziva și ca nu plătim nimic , i-am amenințat ca voi depune plângere la ANPC. Doamna a zis ca este dreptul nostru sa facem asta și sa facem ce vrem sau sa sunam la relații clienți și sa discutam cu ei telefonic. Am ajuns acasă…am sunat la ei , mi-a răspuns o alta doamna operator, i-am spus ca vreau sa facem reziliere , i-am spus motivele , i-a cerut acordul soțului meu ca să discute cu mine și mi-a comunicat și dansa ca trebuie plătită taxa de 200 ron. Bineînțeles ca eu i-am spus ca este taxa abuziva, am întrebat de ce nu avem drepturi ca și ceilalți clienți, dreptul la cele 14 zile de reziliere gratis, deoarece net-ul mai mult nu a funcționat ,ca nu ne-am putut folosi de internet in acest interval de zile de la semnarea contractului, ci am stat mai mult pe datele mobile de la Orange și Telekom . Mi-a spun sa aștept câteva momente sa verifice, după care ne-a comunicat ca într-adevăr pentru ca nu am putut beneficia de internet în tot acest timp, și au fost defecte routere-le , nu trebuie sa mai plătim taxa de reziliere, mi-a dat un nr. de înregistrare a cererii de reziliere mi-a zis ca imi va trimite cererea pe email ( dar nu am primit nimic) și am închis fericita ca am putut depune cererea fara a plati taxa de reziliere. Totul bine pana azi,următoarea zi , 13 februarie 2023, cand ma sunt o alta doamna operator Digi , si ne informeaza ca pana la urma trebuie plătită taxa de reziliere de 200 ron pt ca altfel nu ne ia în considerare cererea de reziliere și o va opri . I-am spus ca doamna de ieri ne-a informat ca nu trebuie sa platim aceea taxa pe motiv ca nu am beneficiat de internet zilele astea si ca sunt multe plangeri la ei în sensul acesta din partea noastră, ca nu ne functioneaza corect internetul , ca este instabila conexiunea sau ca pur si simplu se opreste ,ca s-a incercat de mai multe ori repararea si telefonic si la locatie dar fara nici-un rezultat, dar dumneaiei ne-a spus sa colega ei ne-a informat gresit ieri si ca nu se poate face rezilierea fata a fi deacord a plati acea taxa de 200 ron.Bineinteles ca m-am enervat si am inceput sa ma cert cu aceea doamna, i-am spus ca este abuziva aceasta taxa si ca nu platesc nimic si ca la semnarea contractului nu ne-a spus ca nu beneficiem de acele 14 zile in care putem inchide contractul gratis , iar dansa mi-a inchis telefonul pe motiv ca nu poate discuta cu mine deoarece sunt nervoasa si ma cert cu ea. Dupa aceea am citit contractul , dar nicăieri nu scrie de acele 14 zile . Va rog , Ce trebuie sa fac pe mai departe, pentru ca nu ne putem înțelege cu ei . Contractul cu ei a fost semnat pe 31 ianuarie, și azi este 13 februarie. Deci în 13 zile , internetul nostru nu a putut fi folosit și nu am beneficiat de el . Nu știu dacă acele 14 zile, sunt 14 zile lucrătoare sau 14 zile din ziua în care s-a semnat contractul. Am număr de înregistrare de la cererea de reziliere de ieri, dar au spus ca o închide pe motiv ca nu sunt de acord sa plătim acea taxa de reziliere de 200 ron . Deci, cum ma sfătuiți sa procedez în continuare ??? Dacă depun plangere la ANPC, credeți ca rezolvam ceva sau trebuie sa plătim acea taxa de 200 ron ca să inchidem acest contract de internet? În momentul de fata , am la îndemână doar contractul încheiat cu ei, acel număr de înregistrare , emailul ca am luat al doilea mesh și convorbirile cu ei înregistrate pe telefon . Ce ar trebui sa fac pe mai departe ca sa nu platesc acea taxa abuziva și sa scap de ei? Daca au inchis cererea de reziliere pe motiv ca nu ne-am dat acordul telefonic ca sa platim acea taxa , ce este de facut in cazul asta ? Aștept un răspuns. Mulțumesc!

Luiza

Nu functioneaza site-ul ANPC-ului pentru reclamatii si sesizari , nici link_ul de la dvs . Aveti idee cum procedez ?

download (3).png
Andreea

Buna
Acum 6 zile am incheiat un contract cu ei pentru internet fibra optica fiberlink, a mers putin dupa ce au venit sa il instaleze apoi ioc, am sunat la ei, nu au venit sa repare. Cum procedez in caz de reziliere, am inteles de la ei telefonic cand i-am amenintat cu plecarea ca trebuie sa achit taza de 200 de Ron ca bineinteles contractul este pe 12 luni, plus taxe instalare si factura in prealabil.

Diana

Buna ziua ! acum o luna m am mutat cu chirie intrun alt apartament si trebuia sa imi mut serviciile la noul ap ! Dar in ap a m-ai stat cineva care are contrcat facut la ei ( rds rcs ) si nu la inchis , ceea ce inseamna ca este inca activ ! nu pot da de persoana respectiva sa il inchida sau sa il retragta de pe aceasta adressa , iar proprietarul este plecat in alta tara si nu se poate ocupa nici el de asta ! cei de la rds rcs mi au spus ca nu pot face mutarea pentru ca deja este activ pe adressa ! din aceasta cauza eu nu pot beneficia de serviciile lor si ma obliga sa platesc incontiuare pana se termina contractul care este facut pe 2 ani ! ma obliga sa platesc iar eu nu pot beneficia de serviciii di cauza lor ! am fost al ei sa inchid contrcatul si mi sa spus ca trebuie sa platesc 400 de lei pentru reziliere sau sa dau serviciile la altcineva ( fiind ilegal ) cum pot scapa de ei fara sa platesc reziliera ? ajuta ma te rog cu un raspuns ! multumesc mult !

Mohamed

Buna seara, am făcut un contract acum 13-14 zile cu RCS la o noua locație mai am 2 contracte in alta parte, nu am avut nici o problema acolo, la aceasta locație am luat netul de 1000mb in fiecare seara de la 18:00 pana dimineata netul merge in reluare sau chiar deloc, am încercat sa rezolv cu ei am sunat am vorbit, domnul mi a spus ca nu e problema lor dacă netflixul sau binancul nu “ funcționează” culmea ca netul de la Vodafone de pe telefon merge de 1000 de ori mai bine și fără întreruperi, am încercat sa reziliez contractul și aparent “nu am voie” sa încerc la ei la sediu cum scrie in articol? Sau sa merg cu ei la tribunal ? As aprecia un răspuns :) seara făina.

ROZY

Bună!
Am stat cu chirie într-un apartament unde am fost nevoită să instalez internet și tv deoarece nu exista ,deci am bătut palma cu RDS.Timp de 5ani toate bune și frumoase până a trebuit să renunț la ei din motiv de schimbare locație ( proprietate personală)Le-am adus la cunoștință că doresc să mut echipamentul Digi la noua adresă ,dar mi s-a spus că nu se poate din lipsă de…și că pt reziliere voi plăti doar contravaloarea celor 4luni de 50%reducere promoție . De atunci au trecut vreo 5 luni ,eu am plătit factura de teama să nu închidă cele trei abonamente pe care le am pe numele meu(pt fiica ,mama și eu)

RO

Bună seara!
Am stat in chirie unde am făcut un contract cu Digi pt cablu și internet( am și trei nr. de tel. tot în Digi) .
De la 1februarie m-am mutat in altă locație (proprietate personală) unde nu am putut să aduc Digi deoarece au spus că la această adresă nu se poate și am apelat la altă rețea.Pe la sfârșitul lui februarie am mers să fac rezilierea pt Digi internet și tv (in ianuarie mi-au spus că trebuie să achit 112.lei reprezentând suma celor 4 luni promoție in care am beneficiat de 50 %reducere),am semnat un formular de reziliere (nu mi s-a cerut nici un ban )am intre
întrebat dacă este totul ok . Routerul a zis că nu mi-l poate primi ,dar să merg la o altă adresă unde am ajuns,dar după câteva zile (lucrez la schimburi) acolo mi s- a spus că nu mi-l poate primi decât după data de 1 ale lunii următoare și că poate veni altcineva.
Am plecat spășită urmând să deleg pe fiica mea cu predarea acestuia ceea ce am și făcut.Așa am aflat că nu s-a înregistrat nici o reziliere (nu am primit un exemplar ) , că motivul ar fi neplata taxei de reziliere pe care nimeni nu mi-o ceruse .De atunci au trecut 5luni în care am achitat abonamentul integral chiar daca nu mai beneficiez de internet și tv din partea lor.
Nu am plătit factura pe luna trecută și am primit mesaj să mă supun ,dar am mers la un alt punct Digi să le spun că nu mai plătesc pt că nu este normal deoarece nu mai beneficiez de aceste servicii din data de 1februarie .De această dată doamna mă invita să fac rezilierea pt suma celor 4 luni reducere promoție (nu zic nu ) ,dar eu vreau mai întâi banii pe care i-am plătit pt servicii de care nu am beneficiat .
In acest caz ,ce aș mai putea face?

Dimitrie

Salut. Am facut un abonament de 1 an pentru internet unde am stat in chirie, dar m-am mutat. Am trimis cererea de reziliere si dupa cateva zile am primit un apel de la un operator digi unde mi-a spus ca trebuie sa achit o taxa de 200 de lei. Nu i-am dat acordul la telefon. Acum ce ar trebui sa fac? Daca m-au sunat nu mai sunt obligati sa-mi raspunda la mailul pe care l-am trimis? Sau pot sa apelez acum la ajutorul celor de la ANPC?

Androix

Salutări!

În trecut am reziliat contracte Telekom fără a mai plăti taxe abuzive (cu ajutorul tău), însă acum am o altă problemă, legată de Digi.
În prezent, am la Digi abonament tv + internet, dar și 2 abonamente de mobil + 2 telefoane, abonamente pe care le-am făcut pentru tata. Din păcate, tata nu mai e printre cei vii, iar eu am rămas cu abonamentele + telefoanele respective. Am vorbit pe facebook cu respectivii de la Digi și am primit o sumă de 1233,43 de lei. Abonamentele au fost făcute pe 28.08.2021, deci au fost plătite 6 luni din abonament + ratele corespunzătoare pentru telefoane. Telefoanele au costat 1000 de lei/bucata, deci a fost plătit cam 600 de lei la fiecare, rămânând un total de 800 de lei pe care ar trebui să-i plătesc, pentru aparatele în sine. Mă poți îndruma despre cum ar trebui să procedez în situația asta?

Mulțumesc,
Androix

Androix

Am uitat să menționez în comentariul anterior, dar vreau doar să renunț la abonamentele mobile și să păstrez abonamentul de internet + tv. Le-am mai trimis un mesaj acum să mă lămurească exact ce conține suma de 1233.43, iar dacă nu sunt mulțumit de răspuns, voi trimite o cerere de reziliere online la care voi aștepta răspuns.