Abonații RCS & RDS pot rezilia online contractele

Abonații RCS & RDS pot rezilia online contractele in ciuda faptului ca pana acum puteau face acest demers doar in punctele de prezenta ale inestimabilului operator care este si care va fi cu siguranta mult timp de acum incolo.

Reziliere-contracte-RCS-RDS-ITHOT-12.jpg

Avem vesti excelente pentru abonatii RCS & RDS care doresc sa rezilieze contractele cu inestimabilul operator iar  pana acum o puteau face doar daca se prezentau fizic in punctele de lucru ale acestora.

Abonații RCS & RDS pot rezilia online contractele

Majoritatea abonatilor erau descurajati de cozile infernale la care trebuiau sa stea atunci cand doreau sa isi depuna cererile de reziliere iar de cele mai multe ori atitudinea angajatilor RCS & RDS lasa de dorit.

Acum insa cei de la RDS & RCS le ofera posibilitatea abonatilor sa isi rezilieze contractele online, direct din confortul locuintei proprii.

Reziliere-contracte-RCS-RDS-ithot-ro-11.jpg

Asadar  acum va puteti rezilia fara probleme contractele si indiferent de serviciile de care beneficiati(televiziune, internet fix, telefonie mobila, telefonie fixa, furnizare de energie) iar toate demersurile le puteti face online.

In randurile de mai jos o sa va prezentam punctual procedura care trebuie urmata in astfel de cazuri:

  • Redactati cererea de reziliere pe care o puteti descarca de aici iar ulterior o trimiteti pe mail la urmatoarea adresa [email protected]
  • In maxim 30 de zile veti fi contactat de catre un reprezentant RDS & RCS care o sa va confirme procesarea cererii de reziliere si ulterior va trebui sa returnati echipamentul pe care il aveti in custodie(router, stick internet, receiver programe TV etc) iar acesta trebuie returnat in aceeasi stare in care l-ati receptionat;Router-RDS-RCS-ithot-ro-2018-reziliere-contracte.jpg
  • Va trebui sa achitati contravaloarea acestor echipamente in cazul in care nu le mai puteti returna din varii motive(produsele au fost pierdute/furate/deteriorate etc);
  • Nu ezitati sa apelati la ajutorul celor la ANPC daca intampinati ostilitate din partea inestimabilului operator iar reclamatiile pot fi depuse tot online, prin intermediul acestui link;Reclamatii-ANPC-2017-1.jpg
  • Veti fi nevoiti sa achitati doar contravaloarea ultimei luni in care ati beneficiat de abonament, asadar orice alte taxe pe care vi le solicita sunt complet abuzive si din acest motiv va recomandam sa apelati cu mare incredere la ajutorul celor de la ANPC;

Reziliere-contract-RDS-RCS-ANPC-ITHOT-RO-2018.jpg

  1. Posesorii de abonamente si terminale achizitionate in sistem de rate „nema dobanda” vor trebui sa achite diferenta pentru aceste smartphone-uri din moment ce reziliaza contractele anticipat;Activarea-internet-4G-LTE-DIGIMOBIL-2018.jpg
  2. De retinut faptul ca va puteti pastra numerele de mobil pe cartela pre-paid iar abia ulterior va puteti porta in reteaua dorita si procedura completa este disponibila aici.
  3. Nu va lasati intimidati de atitudinea inestimabilului operator care de cele mai multe ori merge la intimidare si mizeaza din plin pe „naivitatea” abonatilor care tac si suporta toate aceste mizerii.

Reziliere-contracte-RCS-RDS-ithot-ro-14.jpg

Update 1: Cei de la RDS & RCS sunt dispusi acum sa rezilieze contractele abonatilor pe cale amiabila deoarece au decis sa mareasca tarifele serviciilor oferite iar pentru detalii accesati acest link.

Daca aveti alte intrebari sau nelamuriri le putem discuta in sectiunea de comentarii, unde vom incerca sa va oferim cele mai bune sfaturi.

221 Comentarii
  1. George Cornea spune

    Bună ziua! Am și eu o problemă cu RCS RDS!! Am încheiat un contract de televiziune prin cablu în data de 14 iunie 2021 și suntem în data de 4 August 2021 și nu a venit încă cineva să instaleze cablu am făcut numeroase sesizări telefonice dar degeaba .Am contract pe doi ani cu un an de zile plata jumătate din valoarea contractului pe lună. Se poate rezilia contractul fără penalizări??

    1. BYTZĂ spune

      Buna,
      Bineinteles ca poti rezilia contractul daca urmezi procedura prezentata in acest articol.
      Nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul.
      Asteptam detalii. Succes!

  2. Borogdan spune

    Salut! Raspunsul RDS,dupa ce am trimis cererea de reziliere prin email: ,,Vă reamintim, în conformitate cu punctul 5.5.2 din Condiţii generale pentru furnizarea serviciilor de comunicaţii electronice, că în cazul rezilierii contractului înainte de expirarea Duratei Iniţiale, Beneficiarul se obligă să achite Operatorului, potrivit dispoziţiilor legale aplicabile, cu titlu de justă despagubire, o sumă care va include contravaloarea: (i) serviciilor oferite cu titlu de promoţie, (ii) a serviciilor de instalare, (iii) a serviciilor de activare, (iv) a activitatilor de service pentru defecţiuni imputabile Beneficiarului, (v) a dreptului de utilizare a echipamentelor predate Beneficiarului pentru a avea acces la serviciile contractate, precum şi (vi) contravaloarea oricăror reduceri, subvenţii sau promoţii oferite de către Operator în cadrul Duratei Iniţiale, inclusiv diferenţa dintre preţul de listă al telefonului mobil şi preţul promoţional la care acesta a fost achiziţionat precum şi diferenţa dintre tarifele valabile pentru contractul încheiat pe perioadă nedeterminată şi tarifele promoţionale în conformitate cu prevederile din Anexa 2 la Contract, toate serviciile enumerate la pct.(i)–(vi) de mai sus, fiind furnizate Beneficiarului la tarife promoţionale sub condiţia menţinerii în vigoare şi a efectuării plăţii contravalorii serviciilor contractate de către Beneficiar pe întreaga Durată Iniţială a contractului.

    Menționăm și faptul că aceste sume sunt detaliate in Anexa 2 de tarife, și pe prima pagina din contractul semnat inițial.

    Având în vedere cele expuse mai sus, precum şi faptul că în acest moment, serviciile dumneavoastră se află încă în perioadă minimă contractuală, rezilierea acestora se poate efectua doar cu plata taxelor de justă despagubire menţionate anterior. În situaţia în care sunteţi de acord cu rezilierea în aceste condiţii, vă rugăm să reveniţi cu solicitare în acest sens.” Am facut reclamatie la ANPC.Am doar routerul pentru internet si serviciul de cablu, si nimic altceva.Astept raspuns la reclamatie pe care il voi pune aici.Taxele de justă despăgubire în valoare de 200 Lei pentru 2 contracte online

    1. BYTZĂ spune

      Salut,
      Astea sunt raspunsuri de tip cliseu si au menirea sa descurajeze abonatii „rebeli”, asadar stay chill pt ca se va rezolva fara probleme.
      Inspectorii ANPC sunt singurii care ii mai pot pune cu botul pe labe. Sa ne auzim cu bine!

      1. Tudosa Luminits spune

        Bună ziua. Am fost azi la un sediu RDS pt a rezilia contractul de internet. Mi s-a spus că am perioada contractuală până în iunie 2020 dar că, dacă vreau să renunț la internet trebuie să vin după 7. 09.2021, să fac cererea de reziliere și să achit o taxă de reziliere de 60 lei precum și factura curentă. Mi s-a părut dubios taxa de reziliere solicitată de operator. Cum trebuie să procedez ca să nu plătesc aceasta taxă de reziliere? Mulțumesc

        1. BYTZĂ spune

          Buna,
          Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite operatorul deoarece poti rezilia contractul fara probleme.
          Acceseaza acest link si urmeaza procedura prezentata pe blog. Nu uita sa parcurgi si sectiunea de comentarii, ca sa stii cum sa reactionezi in diverse scenarii.
          Asteptam detalii. Succes!

  3. Daniela C spune

    buna ziua..
    Am o mica retinere legata de reziliere urmand pasii mentionati.
    Pe site-ul RDS la categoria: Încetarea, modificarea și cesiunea contractului, avem o mentiune:
    Despagubiri incetare contract inainte de termen
    In cazul incetarii oricarui serviciu inainte de expirarea duratei initiale, Beneficiarul se obliga sa achite RCS
    & RDS potrivit dispozitiilor legale aplicabile, cu titlu de justa despagubire, contravaloarea serviciilor de
    care a beneficiat cu titlu de promotie, precum si contravaloarea tuturor discount-urilor, a reducerilor,
    subventiilor etc. acordate in baza contractului.

    Sau asta nu are nicio valoare?

    1. BYTZĂ spune

      Buna,
      Probabil ca ai o retinere de apa pt ca altfel procedura functioneaza impecabil, iar pt mai multe detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii(ca sa stii cum sa reactionezi in diverse scenarii).
      Clauzele respective sunt abuzive iar detaliile complete sunt disponibile aici.
      Succes!

      1. Daniela Chirita spune

        buna,
        Eu nu am criticat procedura prezentata aici. doar voiam sa ma lamuresc. Chiar apreciez implicarea ta pe subiectul asta. Multumesc!

        1. BYTZĂ spune

          Buna,
          Ok, nu-i bai si pt mai multe detalii acceseaza acest link.
          Procedura a functionat impecabil pana acum iar cateva mii de abonati au reziliat contractele prin intermediul acesteia.
          Cu placere!

  4. Oana spune

    Bună seara,
    Am facut un abonament RCS & RDS în luna februarie. Acum dorim să ne mutăm de la această adresă și doresc rezilierea contractului. Rezilierea contractului se poate online, telefonic? Sau doar prezentându-mă într-un sediu RCS & RDS? Și ce costuri ar trebui să suport pentru rezilierea contractului? Menționez că dețin oferta cu 50% reducere pe 12 luni.
    Mulțumesc!

    1. BYTZĂ spune

      Buna,
      Poti rezilia contractul fara probleme iar pt mai multe detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii, ca sa stii cum sa reactionezi in diverse scenarii.
      Vei fi nevoita sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament si va trebui sa returnezi echipamentul pe care il ai in custodie.
      Bineinteles ca poti realiza toate demersurile in mediul online si nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul.
      Asteptam detalii. Succes!

      1. Adriana spune

        buna ziua se poate face asa rezilierea si pentru firme?

        1. BYTZĂ spune

          Buna,
          Bineinteles ca trebuie urmata aceeasi procedura dar va trebui sa rezolvi speta in Instanta daca intampini ostilitate din partea operatorului.
          Pt mai multe detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii, ca sa stii cum sa reactionezi in diverse scenarii.
          Asteptam detalii cu privire la evolutia acestei spete. Succes!

  5. Manea Razvan spune

    Salut!
    Am facut si eu o solicitarea de reziliere la Digi pt abonamentul tv si telefonie fixa si mi-a fost solicitata suma de 100 lei. A urmat o reclamatie la ANPC, iar acestia au considerat ca cei de la Digi sunt indreptatiti sa ceara suma de 100 lei, deoarece reprezinta o despagubire petru activarea serviciilor oferite.
    In concluzie, nu s-a rezolvat nimic.

    1. BYTZĂ spune

      Salut,
      Probabil ca ai avut nesansa ca reclamatia ta sa fie gestionata de catre un inspector ceva mai habarnist si din acest motiv ti-a oferit un raspuns cliseic.
      Majoritatea abonatilor au primit castig de cauza iar pt mai multe detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii.
      Sa ne auzim cu bine!

  6. SvenDiana spune

    Salutare!
    In septembrie anul trecut am incheiat un contract cu minunatii de la DIGI si acum doresc sa reziliez contractul pentru ca nu mai locuieste nimeni la acea adresa. Am o suma restanta de la ultima factura pe care nu vreau sa o achit pana ce nu o sa reziliez contractul, pentru ca altfel, acesta va continua sa curga, eu trebuind sa achit in continuare facturile pe luna ce urmeaza. Tin sa mentionez ca nu am semnat nici macar un contract de prestari servicii. Cand am fost la ghiseu mi s a cerut doar buletinul si am semnat doar un pv de instalare servicii. atat. am depus cererea la ANPC, mai departe ce urmeaza?

    1. BYTZĂ spune

      Buna,
      Acceseaza acest link si urmeaza procedura prezentat pe blog. Parcurge si sectiunea de comentarii ca sa stii cum sa reactionezi in diverse scenarii.
      In functie de raspunsul celor de la ANPC va trebui sa actionezi in consecinta.
      Asteptam detalii. Succes!

  7. SPINU CATALIN spune

    AM FACUT CONTRACT LA CABLU TV PE UN AN SI DL AGENT MI LA DUBLAT ADICA PE 2 ANI….AM SEMNAT CONTRACTUL INTR O MASINA…DE CIND SE FAC CONTRACTE IN MASINA LA DIGI? VREAU SA FIE TRECUT LA 1 AN NU 2 ANI ….CUM SE POATE REZOLVA?

    1. BYTZĂ spune

      CINE TE-A PUS SA SEMNEZI CONTRACTUL INTR-O MASINA?
      DACA AI SEMNAT CA ESTI DE ACORD SA ITI VINZI LOCUINTA?
      NU MAI SCRIE CU CAPSLOCK APASAT PT CA NE AGITI VIZUAL :))
      Acum vorbind serios, stai linistit pt ca poti rezilia contractul fara probleme iar pt detalii acceseaza acest link si urmeaza procedura prezentata pe blog(parcurge si sectiunea de comentarii, ca sa sti cum sa reactionezi in diverse scenarii).
      Asteptam detalii. Succes!

      1. SPINU CATALIN spune

        facut 5 sesizari si…..nimic….

        1. BYTZĂ spune

          Unde le-ai facut si cand?

          1. SPINU CATALIN spune

            din contul meu digi…..pe 7 8 9 10 si 11

          2. BYTZĂ spune

            Ok

          3. SPINU CATALIN spune

            si inca una chiar acum…

          4. BYTZĂ spune

            Tine-o tot asa :))

  8. Nicoleta spune

    Bună seara!
    Am plătit ultima factură pe 6.01.2021, în ea scrie ca e din 07.10.2020 af. 18.12.2020, să înțeleg că am plătit luna a 11-a și a 12-a și urmează să plătesc următoarea factură pe luna 1 și 2?
    Mulțumesc!

    1. BYTZĂ spune

      Buna,
      Vei fi nevoita sa achiti doar perioada in care ai beneficiat de serviciile acestora.
      Cu placere!

  9. Nicoleta spune

    Bună! Pe data de 5 mi-a fost reziliat contractul ( după spusele lor de acum o lună ), dar nu am primit nici o înștiințare cum că a fost reziliat și să merg să returnez aparatura, de asemenea pe site la serviciile mele scrie că serviciile urmează să fie instalate și activate, de ce?
    Mă gândesc să merg zilele astea să duc aparatura și sănătate.
    Mulțumesc!

    1. BYTZĂ spune

      Buna,
      Intr-adevar sunt extrem de haotici dar poti returna echipamentul fara probleme. Vezi sa iti ofere un PV de predare-primire, ca sa nu aveti vorbe la proces 🙂
      Cu placere!

  10. Cristina P spune

    Buna,

    Am trimis via e-mail cerere de reziliere si apoi am sunat la relatii cu clientii pentru a ma asigura ca a fost primita cererea.
    Fata de la Call-center m-a informat ca va trebui sa platesc 167.67 lei, insa nu a stiut ce anume reprezinta aceasta suma. In momentul cand am rugat-o sa imi trimita raspuns la mail cu detaliile si pasii care trebuie sa ii urmez, mi-a spus ca : „nu am posibiliatea sa raspund la mailul dumneavoastra, vor raspunde colegii din alt departament”.

    Intrebarea mea – Cand ati formulat catre ANPC, ce anume ati specificat in legatura cu sumele de bani cerute abuziv?

    1. BYTZĂ spune

      Buna,
      Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite operatorul deoarece vei fi nevoita sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beenficiat de abonament iar pt mai multe detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii(ca sa stii cum sa reactionezi in diverse scenarii).
      In reclamatia de la ANPC trebuie sa detaliezi cat mai bine speta si sa mentionezi txele abuzive solicitate de catre inestimabilul operator.
      Asteptam detalii. Succes!

  11. George spune

    Salut. Am vazut multe cazuri in care faci cerere de reziliere online, si cei de la RCS RDS te amana si iti raspund foarte tarziu ca va fi necesar sa achiti anumite taxe de rezliere. Profund ilegal,imoral etc. Problema este ca pana iti raspund ei + pana cand iti raspunde si ANPC-ul , tu ce faci cu cele 3 luni de restante care se aduna la RCS RDS? a) le igonori pana cand iti da ANPC-ul dreptate b) le platesti si sper sa iti mai recuperezi banii apoi. In cazul a) in care nimeresti un dobitoc la ANPC mai stai iar o luna cel putin cu alte reclamatii. Mersi anticipat de raspuns

    1. BYTZĂ spune

      Salut,
      Operatorul are obligatia sa proceseze cererile de reziliere in maxim 30 de zile de la receptionarea acestora, asadar esti nevoit sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament.
      Majoritatea abonatilor care au apelat la ANPC, au receptionat castig e cauza iar solutionarea spetei nu a durat mai mult de 30 de zile. Pt mai multe detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii, ca sa stii cum sa reactionezi in diverse scenarii.
      Asteptam detalii. Succes!

      1. Madvei Romulus spune

        Salut. Vreau să reziliez contractul de internet la digi, și mi s-a spus că trebuie să returnez un modem, sau ce e ăla, și nu îl mai am, și fără aparat, nu îmi reziliază contractul. Ce pot să fac în situația asta?

        1. BYTZĂ spune

          Salut,
          Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite operatorul deoarece poti rezilia contractul fara probleme iar pt detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii, ca sa stii cum sa reactionezi in diverse scenarii.
          Trebuia sa-i intrebi cat au de gand sa te tina captiv pt faptul ca ai pierdul modem-ul respectiv.
          Va trebui sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament + contravaloarea produsului respectiv.
          Nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!

        2. David Andrei spune

          Bună ziua!
          În cazul în care, sunt abonat RDS de 5 ani și am reînnoit contractul în ianuarie, Acum mai pot rezilia contractul? Nu mai doresc RDS.

          1. BYTZĂ spune

            Salut,
            Poti rezilia contractul fara probleme iar pt mai multe detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii(ca sa stii cum sa reactionezi in diverse scenarii). Nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul.
            Asteptam detalii. Succes!

  12. Nicoleta spune

    Bună!
    Am trimis cererea de reziliere pe 7 decembrie și nu am primit nici un răspuns, am primit o factură de 159 de lei care presupun că e pe 2 luni, mă gândesc ca au emis asemenea factură deoarece au reziliat contractul.
    O să văd poate mă sună azi, fiind 7 mă gândesc că primesc un răspuns, ce credeți?
    Mulțumesc!

    1. BYTZĂ spune

      Buna,
      Normal era sa te instiinteze cu privire la data de la care urmeaza sa fie reziliat contractul dar sunt mult prea haotici ca sa o faca in timp util. Oricum stai linistita pt ca l-au reziliat deoarece au obligatia sa proceseze cererile de reziliere in maxim 30 de zile de la receptionarea acestora. Asteptam detalii. Succces!

      1. Nicoleta spune

        Bună ziua! Am încercat să îi sun să văd despre ce e vorba dar nu îmi raspunde nimeni, e posibil să nu aiba program de lucru azi?
        De asemenea am observat că nu mai am mail-ul cu nr. de înregistrare de când am trimis cererea, am făcut poză la nr. de înregistrare când l-am primit, deci îl am. Ce mă sfătuiți să fac?
        Mulțumesc!

        1. BYTZĂ spune

          Buna,
          Poti depune reclamatia la ANPC iar in functie de raspunsul acestora va trebui sa actionezi in consecinta. Pentru mai multe detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii ca sa stii cum sa reactionezi in diverse scenarii. Asteptam detalii. Succes!

          1. Nicoleta spune

            Mi-au răspuns și au zis că serviciile devin inactive începând cu 5.02.2021, dar eu am depus cererea pe 8.12.2020, nu trebuiau să le închidă luna asta pe 8?

          2. BYTZĂ spune

            Bineinteles ca nu au cum sa depaseasca termenul legal dar adopta acest comportament abuziv in speranta ca nu te vei adresa la ANPC. Asadar depune cat mai curand reclamatia ca sa-i poata sanctiona pentru lipsa de reactie si implicit depasirea termenului legal de procesare a cererilor de reziliere.

      2. Mihai spune

        Bună seara!Dat fiind faptul că am rămas dezgustat de atitudinea și serviciile RCS,nu am dat un search pt a vedea cum se reziliază un contract cu ei.Am încheiat un contract pt internet fix cu ei pe care l-au instalat după 2 sau chiar 3luni.Nu am zis nimic pt că nu era o nevoie urgentă și am trecut cu vederea acest lucru.Au venit au tras cablul de Internet dar au venit fără router spunând că în rural nu trimit așa ceva.Am cumpărat eu un router dar nu am reușit să mă conectez și am sunat la ei dacă pot să trimită pe cineva pt că atât eu cât și alți prieteni mai pricepuți în IT nu au reușit să conecteze acel router.In tot acest timp am plătit abonamentul fără a beneficia de Internet.Intr-un final am sunat la ei înainte de Crăciun pt a întreba dacă vin să conecteze routerul sau închidem contractul.Mi-au spus că nu se poate online sau la telefon și trebuie să merg la un birou teritorial.Am mers și m-au pus să plătesc taxa de reziliere de 198ron plus 2 luni,una în avans și una pt că nu apărea în sistem (decembrie) chiar dacă a fost plătită inițial.A fost un total de 250.Nu este o sumă mare dar nu cred că sunt singurul care a pățit așa ceva și cred că trebuie făcut ceva,mai mult decât s-a făcut până acum pt ca lucrurile să fie transparente și abuzurile să înceteze.Daca s-a semnat acea foaie de reziliere dar nu are nici o ștampilă se mai poate recupera taxa de reziliere?Vreau să apelez la ANPC tocmai pt atitudinea lor josnică care o au față de clienții lor.

        1. BYTZĂ spune

          Salut,
          Depune cat mai curand reclamatia la ANPC si stai linistit pt ca vei putea rezilia contractul fara probleme. Asteptam detalii. Succes!

  13. Bogdan spune

    Salut si La multi Ani! Am o intrebare….Pot sa fac cererea de reziliere scrisa de mana si sa ii fac o poza si sa o trimit lor prin email,sau trebuie neaparat scanata?Multumesc!

    1. BYTZĂ spune

      La multi ani!
      Bineinteles ca se poate dar vezi ca o poti semna si digital acum si este mult mai simplu iar pt detalii acceseaza acest link. Asteptam detalii. Succes!

      1. Bogdan spune

        Multumesc! Am semnat cu Adobe.Am trimis 2 cereri de reziliere.Una pentru cablu analog si una pentru internet fara fibra si un telefon fix-mobil cu cartela plus mobil cu butoane.Astept sa treaca 30 de zile.Voi posta aici rezultatul.Multumim pntru implicare!

        1. BYTZĂ spune

          Ok. Cu placere!

  14. Nicoleta spune

    Bună ziua!
    Am trimis cererea de reziliere pe 7 decembrie, când ar trebui să primesc un răspuns? În mod normal ar trebui ca contractul să fie reziliat de la 1 ianuarie presupun.
    Mulțumesc mult și sărbători fericite alături de cei dragi!

    1. BYTZĂ spune

      Buna,
      Inestimabilul operator are obligatia sa proceseze cererile de reziliere in maxim 30 de zile de la receptionarea acestora iar pt mai multe detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii(ca sa stii cum sa reactionezi in diverse scenarii). Nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Craciun Fericit!

  15. alex spune

    Update 1: Cei de la RDS & RCS sunt dispusi acum sa rezilieze contractele abonatilor pe cale amiabila deoarece au decis sa mareasca tarifele serviciilor oferite iar pentru detalii accesati acest link.

    Nu merge linku ala, care e?

    1. BYTZĂ spune

      Am remediat eroare iar acum link-ul este iarasi activ 🙂

  16. Ana Maria spune

    Bună ziua!
    Am de returnat aparatura la Digi, un fel de router în valoare de 250€ din câte am înțeles, dar eu am doar aparatul și adaptorul, trebuia să mai am ceva cablu?
    Mulțumesc!

    1. BYTZĂ spune

      Buna,
      Este suficient, asadar nu te panica in mod inutil 🙂
      Cu placere!

  17. Mihaela T. spune

    Bună!
    În cerere am scris exact cum e în exemplu, că vreau rezilierea abonamentului, dar ei m-au între at pe facebook dacă am menționat că vreau rezilierea ambelor abonamente.
    Trebuie să menționez acest lucru?

    1. BYTZĂ spune

      Buna,
      Bineinteles ca trebuia sa mentionezi in cererea de reziliere serviciile la care doresti sa renunti. Cum credeai ca isi pot da seama? :))

  18. Andrei spune

    E actuala adresa [email protected]? Mail-ul trimis nu a generat nicio reactie (raspuns automat, confirmare primire etc.)

    1. BYTZĂ spune

      Da, adresa este activa iar lipsa de cei de la GiGi sunt vestiti pt lipsa de reactie. Poti trimite cererea si prin intermediul formularului de contact care este prezent pe site-ul acestora.

      1. Maria N. spune

        Bună! Pe mine cei de la Digi m-au îndrumat să trimit cererea la adresa de mail: [email protected], am primit si mesaj de confirmare.

        1. BYTZĂ spune

          Buna,
          Ambele adrese sunt valide, asadar nu are relevanta pe care trimiti doc….important este sa iti pastrezi calmul si sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii.
          Sarbatori Fericite!

  19. Alin Vlad spune

    Bună seara!
    La rezilierea contractului scrie că trebuie să plătesc despăgubiri pentru promoții, reduceri, etc., dar nu am avut parte de asemenea treburi, plătesc aceeași sumă de la semnarea contractului până în prezent ( 1 an și 2 luni ).
    Deci nu am obligația să plătesc despăgubiri dacă nu am beneficiat de asemenea oferte, așa-i?
    Mulțumesc frumos!

    1. BYTZĂ spune

      Buna,
      Clauzele respective sunt abuzive iar pt mai multe detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii. Nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!

  20. Nicoleta spune

    Bună ziua!
    Dacă reziliez contractul înainte de termen pe motiv că nu beneficiez de servicii la o adresă la care mă mut, ei neputând muta serviciile, mai trebuie să plătesc contravaloarea lunilor care au mai rămas? Nu am specificat asta în cererea de reziliere, am completat cererea după modelul de mai sus.
    Mulțumesc și o zi frumoasă!

    1. BYTZĂ spune

      Buna,
      Nu esti nevoita sa motivezi in vreun fel cererea de reziliere iar pt mai multe detalii acceseaza acest link si parcurge zona de comentarii. Asteptam detalii. Succes!

      1. Nicoleta spune

        Mulțumesc!
        Îmi puteți spune vă rog în cât timp primesc un răspuns în legătură cu cererea trimisă? Menționez că am trimis-o prin mail domnului cu care am semnat contractul, mi-a spus că o să o trimită el mai departe.

        1. BYTZĂ spune

          De ce te-ai complicat cu un intermediar si nu ai trimis-o direct la adresa specificata pe blog?
          Operatorul are obligatia sa o proceseze in maxim 30 de zile de la receptionare. Nu ezita sa apelezi la ANPC daca este cazul. Cu placere!

  21. Tudor I. spune

    Salutare!
    Trebuie sa complete cererea de reziliere de mai sus asa cum e sau trebuie sa adaug ceva in plus?
    Mulțumesc!!

    1. BYTZĂ spune

      Salut,
      O poti edita dupa bunul plac iar pentru mai multe detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii. Succes!

  22. Ioana spune

    Bună seara!
    Dacă doresc să reziliez un contract și am de plătit pe luna a 9-a și a 10-a, urmând ca luna aceasta să cer rezilierea, o să trebuiască să plătesc și pe luna a 11-a și a 12-a?
    Mulțumesc

    1. BYTZĂ spune

      Buna,
      Esti nevoita sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament + restantele aferente iar pt mai multe detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii. Nu ezita sa apelezi la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!

      1. Ioana spune

        Mulțumesc mult!
        În legătură cu cererea de reziliere, trebuie să o completez și după să o scanez pentru a o trimite sau am posibilitatea de a o ,, semna ” în alt mod?

        1. Ioana spune

          Nu m-am exprimat cum trebuia, reformulez ,, trebuie să o semnez și după să o scanez pentru a o trimite ?”

          1. BYTZĂ spune

            Cel mai simplu este sa iti faci cont free pe DocuSign si astfel poti sa semnezi doc. in format digital.

        2. BYTZĂ spune

          O poti edita dupa bunul plac si o poti semna digital, accesand acest link.
          Cu placere!

  23. Andrei spune

    Buna!
    Urmeaza sa merg sa reziliez contractul la RCS&RDS deoarece m-am mutat la alta adresa unde nu pot fi mutate serviciile si nu pot beneficia de acestea, ei mi-au spus sa merg sa reziliez contractul deoarece nu beneficiez de servicii si sa platesc restanta de luna trecuta.
    Se mai percep si alte taxe daca ei nu au posibilitatea de a muta serviciile ? Sau il reziliez si scap?
    Multumesc!

    1. BYTZĂ spune

      Salut,
      Te mai afli sub perioada contractuala?

      1. Andrei spune

        Da

        1. BYTZĂ spune

          Atunci acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii, ca sa stii cum sa reactionezi in diverse scenarii. Nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!

          1. Andrei spune

            In mod normal nu ar trebuie sa mai platesc nimic, decat restanta de luna trecuta si sa inapoiez aparatura, nu? Daca ei nu au posibilitatea de a muta serviciile, nu e vina mea.
            O alta intrebare, eu am preluat contractul de la persoana care a stat initial in apartament, si am doar aparatura fara cutie sau ce ar mai fi avut, daca o restitui asa e vreo problema?

          2. BYTZĂ spune

            Exact, vei fi nevoit sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament si sa returnezi echipamentul pe care l-ai avut in custodie. Nu te vor persifla pt faptul ca nu mai exista ambalajul, asadar stay chill 🙂
            Sa efectuezi toate demersurile in mediul online ca sa ai dovezi „palpabile”, in cazul in care vei fi nevoit sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC. Bafta!

          3. Andrei spune

            Am inteles 🙂
            As vrea sa merg fizic pentru ca facturile vin la cealalta adresa si nu am acces la ele, iar ei raspund extrem de greu si nu rezolv nimic cu plata restantei.
            Ma gandesc sa completez cererea de reziliere pe care am gasit-o mai sus ca model si sa cer numar de inregistrare si stampila pe exemplarul care ramane la mine. O ultima intrebare si inchei, cererea o completez cu adresa la care locuiesc in prezent, cea de pe buletin sau cu cea la care am serviciile RCS & RDS?
            Multumesc mult pentru rabdare! 🙂

          4. BYTZĂ spune

            Se pare ca nu ai inteles mai nimic si vrei sa te complici in mod inutil…..
            Plata restantei o poti face tot online iar in cerere trebuie trecuta adresa din CI si neaparat sa specifici codul de abonat.
            Cu placere!

  24. Ros C spune

    Buna ziua,

    Am contactat ANPC la începutul lui septembrie in legatura cu raspunsul rcs-rds la cererea mea de reziliere a contractului si inca nu am primit nici un raspuns. rcs-rds imi cere o despagubire de 200 lei. Ce ar trebui sa fac? Va multumesc pentru ajutor.

    1. BYTZĂ spune

      Buna,
      Stai linistita pt ca vei receptiona raspunsul acestora in curand si in functie de acesta va trebui sa actionezi in consecinta iar pentru mai multe detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii. Asteptam detalii. Succes!

      1. Ros C spune

        Buna din nou,

        Sunt aproape 3 luni și nu am primit nici o hotarare. Tot ce am primit a fost o instiintare in 21/10 cum că petiția mea a fost redirectionata catre ANPC Brașov. Eu încă plătesc abonamentul lunar deși nu mai folosesc serviciile lor din august. Dacă as fi știut ca durează atât de mult sa primesc un răspuns, as fi achitat despăgubirea de 200 lei și poate ieseam mai ieftin.

        1. BYTZĂ spune

          Buna,
          Este ciudat ce se intampla deoarece majoritatea abonatilor au receptionat raspunsurile de la ANPC in maxim 30 de zile de la depunerea reclamatiilor. Ai incercat sa-i contactezi ca sa vezi in ce stadiu se afla speta?

  25. Trandafir Sorin spune

    Buna ziua !
    Am un contract de tv de la Akta pe perioada nedeterminată si acum acel contract ă fost preluat de către Digi , iar digi ma obliga sa fac un alt contract cu ei pe perioada determinată pe 2 ani .
    Va rog frumos sa-mi spuneti daca este normal acest lucru. Eu sunt de acord sa inchei un contract cu digi dar pe o perioada nedeterminată , sa nu am nicio obligatie la ei.
    Mulțumesc !

    1. Mihai Firfirică spune

      Salut,
      Sa inteleg ca nu te mai afli sub perioada contractuala si asa vrei sa ramai? Pt ca a avea un ctr. perioada nedeterminata inseamna cu totul altceva. Cu placere!

  26. Cican Adrian Andrei spune

    Buna seara,
    Am facut o cerere de reziliere a contractului deoarece RCS-RDS nu imi poat furniza serviciile la adresa la care m-am mutat(interenet+televiziune). Problema este urmatoarea:
    M-am mutat de la o adresa unde aveam semnal pentru RCS-RDS, la una unde nu am.
    M-am mutat de la chirie in apartamentul surori sotiei mele unde bineinteles ca nu mai platesc chirie.
    Cei de la relatii clienti imi cer pentru reziliere cererea plus contract de inchiriere. Pai ce contract de inchiriere daca nu stau in chirie? E ca si cum daca as fi la mama acasa si imi fac abonament acolo si plec, imi cer contract de inchiriere intre mine si mama.
    Am viza de flotant si sotia mea buletin pe adresa unde RCS-RDS nu ne poate furniza serviciile contractate.
    Si in plus de asta, cand iti faci abonament nu iti cer niciun contract de inchiriere. :))
    Genial! Logica ROMANEASCA!

    1. Mihai Firfirică spune

      Salut,
      Atunci trebuie neaparat sa iti convingi ruda astfel incat sa poti achita chirie pt a beneficia de serviciile RDS & RCS :)))

    2. Auras spune

      Contract de comodat incheiat la notariat.

  27. Alexandra spune

    Buna ziua,

    Am încheiat un contract de internet și cablu cu RCS pe 21.10.2019, urmând sa expire pe 21.10.2020, dar am făcut cerere de reziliere înainte de termen, acum 2 săptămâni, bineînțeles ca mi-au cerut “justa suma de despăgubire de 200 de lei” Am depus și o sesizare la ANPC și am primit răspuns ca “petiția este neîntemeiata” și ca trebuia sa plătesc aceasta suma. Este normal răspunsul din partea ANPC sa plătesc aceasta suma de 200 de lei pentru reziliere ?

    1. Mihai Firfirică spune

      Buna,
      Probabil ca ai avut nesansa ca reclamatia ta sa fie gestionata de catre un habarnist deoarece majoritatea abonatilor au receptionat castig de cauza din partea celor de la ANPC iar pentru detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii. Nu esti nevoita sa achiti suma respectiva daca esti la zi cu facturile. Succes!

  28. mihaela spune

    Astazi mi au instalat digi. Am optat pt pachetul complect full. Am costatat ca nu am decat niste canale analog. Am sunat la ei.si mi au spus ca sa fac comanda si sa ma duc sa mi ridic decodoarele si cartela. Si mi au marit cu 17 lei.lunar. pai eu cand am facut crt am optat pt ful canale. De ce au venit fara decodoare si imi iau bani inca pe ele ? Din moment ce platesc pt full canale nu stiau acest lucru? Plus ca trebuie sa astept un sms camd sa ma duc sa le ridic. E absurd.la nici 1 ora de la instalare am vrut sa reziliez si mi au spus ca 2 ani sa platesc la ei. Ce sa fac acum? Pot rezilia?

    1. Mihai Firfirică spune

      Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite operatorul deoarece poti rezilia contractul fara probleme daca accesezi acest link si urmezi procedura prezentata pe blog. Nu uita sa parcurgi si sectiunea de comentarii iar daca este cazul, nu ezita sa apelezi la ANPC. Asteptam detalii. Succes!

  29. Razvan spune

    Salut
    Vreau să renunț la RCS-RDS și să mă mut la UPC, motivele le las mai jos.
    Tatăl meu este cel care a semnat contractul cu RCS-RDS de la început (în urmă cu 12 ani). Părinții mei au decis să plătească în avans până în octombrie 2020 (au primit o reducere după cum au explicat ei, nu știu exact). Pot rezilia contractul înainte de luna octombrie? Vreau doar să scap de netul lor, deoarece conexiunea este instabilă, se întrerupe de 3-6 ori pe minut, iar în timp ce ești conectat într-un meeting online, nu se înțelege mai nimic, am ajuns să stau cu hotspot de pe telefonul mobil când am meeting-uri.
    Nu știu exact când a fost reînnoit contractul, deși mama spunea că s-a întâmplat anul trecut, iar momentan caut facturi și contractul semnat.
    Vreo părere? Voi reuși să reziliez contractul fără să plătesc taxe adiționale?

    1. Mihai Firfirică spune

      Salut,
      Poti rezilia contractul fara probleme daca, accesezi acest link si urmezi procedura prezentata pe blog(nu uita sa parcurgi sectiunea de comentarii). Nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul iar toate demersurile le poti efectua in mediul online. Asteptam detalii. Succes!

  30. Alex spune

    Salutare, am si eu o intrebare, tatal meu si-a achizitionat 2 telefoane la abonament de la ei anula trecut. El din pacate a decedat.. Intrebarea mea este, in urma decesului eu sunt obligat sa achit suma pentru cele 2 telefoane ca sa pot inchide abonamentele?
    Multumesc anticipat pentru raspuns!

    1. Mihai Firfirică spune

      Salut,
      Teoretic…da, va trebui sa chiti diferenta pt acestea dar in practica s-a demonstrat faptul ca majoritatea operatorilor renunta la facturarea diferentei atunci cand abonatii decedeaza. Asteptam detalii. Succes!

  31. Laura B spune

    Buna ziua, casa parintilor mei era conectata la RDS la blocul de vis-a-vis printr-un cablu aerian. Primaria a venit si l-a taiat oentru ca au trimis mai multe sesizari la RDS iar acestia nu au luat masuri. De o saptamana asteptam un sarpuns la sesizarile facute la RDS pentru ca nu a venit nicio echipa la fata locului. Azi ne-a sunat un domn de la comercial, care nu a vrut sa se prezinte, si a zis ca ne trimite pe e-mail contractul de reziliere pentru ca nu mai au posibilitatea sa ne lege in alta parte. Mentionez ca doar 3 case din cartier au ramas fara TV/internet, celalalte case au fost legate cumva in trecut.

    1. Mihai Firfirică spune

      Buna,
      Iti recomand sa reziliezi contractul si sa urmezi procedura prezentata in acest articol iar pentru mai multe detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii. Nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul. Intre timp poti sa soliciti ofertele comerciale ale celorlalti furnizori care activeaza in zona voastra si sa optezi pt cea mai avantajoasa oferta. Asteptam detalii. Succes!

  32. Claudia spune

    Buna ziua, am prelungit contractul pe 2 ani, iar in urma prelungirii, 4 luni am avut reducere 50%. Vreau sa reziliez contractul, iar la Rcs mi au spus ca trebuie sa achit contravaloarea reducerii aplicate in cele 4 luni (112 lei) + luna in curs. Este normal sa platesc acel discount oferit de ei?? Multumesc.

    1. Mihai Firfirică spune

      Buna,
      Poti rezilia contractul fara probleme daca accesati acest link si urmeaza procedura prezentata pe blog. Nu uita sa parcurgi si sectiunea de comentarii pt a te informa asupra modului in care poti sa reactionezi in diverse scenarii. Va trebui sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament si nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!

      1. macoviciuc catalina spune

        Din pacate ANPC IASI este de partea stalinistilor de la RCS RDS: m-au obligat sa platesc 10 euro c/valoarea unui echipament stricat dupa 3 luni pentru care facusem reclamatie si cerere de inlocuire acum 15 ani cand s-a intamplat evenimentul Ei nu s-au achitat de obligatia contractuala de a-mi inlocui echipamentul defect in perioada contractuala de 24 de luni. Am zis fie ! M-au obligat sa le mai platesc si taxa de reziliere desi contractul nu prevedea acea taxa si oricum era vechi de 15 ani !!! Mi-au motivat ca asa sunt contractele noi. M-am plans la ANPC si surpriza: legea care interzicea aplicarea de taxe abuzive de reziliere nu exista in opinie lor si ca n-am decat sa ma adresez instantei. Asa ca fac ceva pe securistii de la RCS si de la ANPC!!!

        1. Mihai Firfirică spune

          Probabil ca ai avut nesansa ca reclamatia ta sa fie gestionata de catre un inspector habarnist deoarece majoritatea abonatilor au primit castig de cauza din partea ANPC, asadar legistlatie exista si nu trebuie decat sa fie pusa in aplicare. Succes!

  33. Geanta Veronica spune

    O firmă neserioasă, m am retras de la ei si am ales Orange de care sunt foarte multumit si cu toate ca mi am plătit totul pana la zi primesc înștiințare de plata dupa o jumătate de an … pff in viata mea nu o sa mai revin la acest furnizor …

    1. Mihai Firfirică spune

      Stai linistit pt ca nici la Orange nu este totul „roz” iar pentru mai multe detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii.

  34. Alex spune

    Salutare,

    In urma apelului la relatii cu clientii, mi s-a comunicat ca, pentru reziliere, este necesar un email trimis catre [email protected]. Am trimis un reply de la [email protected] in care le-am comunicat ca doresc rezilierea contractului de internet si tv iar raspunsul a fost urmatorul:

    Cu privire la solicitarea cu numarul xxxxxxx din data de 7.05.2020 dorim să vă comunicăm că există perioadă contractuală pentru contractul cu numarul xxxxxxx aferent serviciului de televiziune pană la data de 25.08.2020. De asemenea rezilierea anticipată implică achitarea sumei de justă despăgubire în valoare de 200 lei. Dacă în continuare se dorește rezilierea serviciilor avem rugămintea de a retrimite solicitarea dumneavoastră de reziliere la adresa de e-mail [email protected].
    În ceea ce privește serviciul de internet ,acesta va fi reziliat începând cu data de 1.06.2020.

    Intrebare: cum pot afla daca aceasta suma de „justa despagubire” este legala sau este necesar sa ma adresez celor de la ANPC?

    Multumesc frumos pentru ajutor.

    1. Mihai Firfirică spune

      Salut,
      Inestimabilul operator merge la indimidare si spera ca va reusi sa te mentina in „ograda” prin intermediul acestui tertip. Depune cat mai curand reclamatia la ANPC iar in functie de raspunsul acestora va trebui sa actionezi in consecinta. Asteptam detalii. Succes!

  35. Ion spune

    In categoria taxelor ce nu mai trebuie restituite in cazul renuntarii la contract inainte de expirarea „perioadei initiale” (12/24 luni), se includ si taxele de instalare si activare a serviciilor contractate ?

    1. Mihai Firfirică spune

      Bineinteles iar pt mai multe detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii. Asteptam detalii. Succes.

  36. Cristina spune

    Adresa de e-mail oferita in articol nu e cea mai eficienta. Am fost la un punct RDS si au spus sa trimitem cererea la [email protected], si am fost sunati a doua zi pentru reziliere. Cu cererea trimisa la e-mail-ul mentionat de dvs. nu a sunat nimeni sa ne confirme … nu a venit nici nr. de inregistrare ca raspuns la e-mail, pe cand pe [email protected] primesti instant raspuns automat.

    Va rog sa o mentionati si aceasta pentru binele celor care citesc articolul.

    Multumesc,
    Cristina

    1. Mihai Firfirică spune

      Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite operatorul deoarece mii de abonati au reusit sa rezilieze contractele prin intermediul acesteia. Nu trebuie sa confirme operatorul nimic dar acesta are obligatia sa proceseze cererile de reziliere in maxim 30 de zile de la receptionarea acestora. Cu placere!

  37. Mihai spune

    Salut,
    Exista vreo diferenta intre contractele realizate cu persoane juridice fata de cele realizate cu persoanele fizice?
    Intreb asta pentru ca firma mea vrea sa intrerupa un contract cu digi, iar ei se comporta la fel ca si cand as fi o persoana fizica si ma ameninta ca va trebui sa platesc abonamentul pana la finalul perioadei contractuale.
    In cazul meu ANPC poate interveni?
    Multumesc anticipat!

    1. Mihai Firfirică spune

      Salut,
      Procedura de reziliere este aceeasi doar ca fiind PJ va trebui sa rezolvi speta in Instanta iar pentru detalii acceseaza acest link.
      Oricum nu lua in calcul aberatiile pe care le emite operatorul deoarece vei fi nevoit doar sa achiti contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament iar pentru detalii parcurge sectiunea de comentarii aferenta acestui articol.
      Asteptam detalii. Succes!

  38. Roatis Andrada spune

    Buna am făcut un contract pentru canal și internet in data 21.02.2020 și vreau sa renunț la el , se poate sau trebuie sa aștept un an de zile cât e contractul ??am depus cererea de reziliere online după modelul explicat mai sus pe site . Mulțumesc

    1. Mihai Firfirică spune

      Buna,
      Poti rezilia fara probleme contractul si fara costuri suplimentare daca ai urmat procedura prezentata in acest articol(nu uita sa parcurgi sectiunea de comentarii, ca sa stii cum sa reactionezi in diverse situatii).
      Nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!

    2. Roatis Andrada spune

      Am fost deja contactata de un reprezentant Digi , care mi-a spus ca trebuie sa plătesc 200 de lei taxa de reziliere pentru cele doua instalări respectiv canal și internet și ca acest lucru este specificat in contract

      1. Mihai Firfirică spune

        Daca este asa cum sustin atunci va trebui sa achiti dat fiind faptul ca ai semnat contractul respectiv fara sa comentezi. Oricum asteapta si raspunsul celor de la ANPC iar ulterior va trebui sa actionezi in consecinta. Succes!

      2. rrrrer spune

        oare pentru tv 50 si internet 150?

  39. Geo spune

    Buna ziua , sunt abonat Digi de ceva timp si doresc sa reziliez din contract doar serviciul internet stick mobil , serviciu pe care l-am primit gratuit fara a plati ceva intr-o oferta din trecut si revizuind o factura online recenta constat ca acest serviciu defapt costa 10 ron iar acest stick mobil l-am folosit doar pentru a activa acel sim (aprox. acum 4-5 ani)
    Mentionez ca exista o perioada contractuala pana in septembrie 2020.
    Intrebarea mea este : Pot rezilia serviciul internet stick mobil in perioada contractuala ?
    Raspunsul celor de la Digi …. „Dupa septembrie 2020 !”
    Ma puteti ajuta cu informatii ?
    Va multumesc , cu stima !

    1. Mihai Firfirică spune

      Salut,
      Din pacate o multime de abonati se afla in situatia ta si platesc lunar niste servicii de care nu beneficiaza iar pentru detalii acceseaza acest link.
      Poti rezilia fara probleme contractul si fara costuri suplimentare daca urmezi procedura prezentata in acest articol(nu uita sa parcurgi sectiunea de comentarii, ca sa stii cum sa reactionezi in diverse situatii).
      Nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!

      1. Geo spune

        Sunt foarte curios daca o sa aiba vreun efect deoarece raspunsurile din partea celor de la Digi au fost diferite si aici ma refer la data finala de contractare …pe un apel mi sa spus septembrie 2020 iar pe altul octombrie 2020 …
        Oricum numai inteleg nimic ….

        1. Mihai Firfirică spune

          Acum iti dai seama ca daca mii de abonati au reziliat contractele fara probleme…..vei reusi si tu sa nu te impotmolesti la mal 🙂

          1. Geo spune

            In urma sesizarii trimise la [email protected] am primit si raspunsul prin apel telefonic (cu numar privat) pe un ton foarte calm , explicandu-mi ca fiind in perioada contractuala nu se pot face modificari mai devreme de octombrie 2020 .
            Deci in concluzie sunt obligat sa platesc acest serviciu pana in octombrie 2020 , desi i-am explicat exact ce am postat mai sus .

          2. Mihai Firfirică spune

            Acum doar nu voiai sa te felicite pentru demersul tau… :)) Bineinteles ca incearca sa te intimideze in speranta ca vei ceda dar pastreaza-ti pozitia ferma si depune cat mai curand reclamatia la ANPC iar pentru detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii. Mii de abonati au reusit pana acum sa rezilieze contractele fara costuri suplimentare, asadar se poate daca adopti atitudinea potrivita. Asteptam detalii. Succes!

  40. Balaita cristian ion cosmin spune

    Buna ziua. Am portat din reteaua digi un numar de telefon in reteaua telekom mai aveam o luna perioada contractuala cu cei de la digi si observ acuma ca miau bagat o taxa de reziliere de 200 lei. Puteti sa ma ajutati. Ce sa fac sa platesc.

    1. Mihai Firfirică spune

      Salut,
      Din acest motiv va recomandam ca in prima faza sa reziliati contractul cu operatorul initial si abia apoi sa realizati portarea iar pentru detalii acceseaza acest link.
      Ar fi ideal sa depui o reclamatie la ANPC iar in functie de raspunsul acestora va trebui sa actionezi in consecinta.
      Asteptam detalii. Succes!

    2. Budeanu bogdan spune

      Buna seara. De ce nu îmi dă voie sa completez formularul online pentru rezilierea contractului?

      1. Mihai Firfirică spune

        Salut,
        Cum asa? Ce eroare iti da?

  41. Chimu Manuela spune

    Buna ziua,
    Am prelungit abonament de tv și internet in feb 2019 pe încă 2 ani și as vrea sa reziliez sa ma mut la alta companie.
    In primele 4 luni am avut o reducere de 50 % din valoarea abonamentului și am un router la care plătesc chirie lunară.
    Am sunat la cei de la rcd și mi au spus ca trebuie sa plătesc o taxa de 99 lei pt a Închide contractul plus ca ar trebui sa achit contravaloarea discounturilor pe care le am avut.
    Pot rezilia fără probleme sau chiar trebuie sa plătesc taxele?
    Mulțumesc de răspuns.

    1. Mihai Firfirică spune

      Buna,
      Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite operatorul deoarece vei fi nevoita sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament si va trebui sa returnezi tot echipamentul pe care il ai in custodie.
      Nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul iar pentru mai multe detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii.
      Asteptam detalii. Succes!

      1. Chimu Manuela spune

        Mulțumesc mult.
        Merg la ei sa fac cererea.
        Zi faina!

        1. Mihai Firfirică spune

          Cu placere!
          Nu este cazul sa te deplasezi din confortul propriei locuinte deoarece poti efectua toate demersurile online si asa este ideal sa actionezi, doar astfel poti „produce” si probe „palpabile” iar acestea sunt necesare daca va fi nevoie sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC. Succes!

  42. George spune

    Persoana juridica inselata.

    In urma unui serviciu business, internet garantat 90mb + alocare de subnet 8/16 ip-uri + 2 simuri.
    Serviciul de internet functional, subneturile / ip-urile nu au fost alocate pentru echipamente
    2 simuri introduse cu forta cu plata lunara de 16 lei *
    Un contract semnat si stampilat, iar dupa 3 zile am cerut rezilierea, agentul cu care am incheiat contractul, ma inselat foarte rau. Nu mi-a oferit serviciile solicitate, mi-a oferit 2 simuri de care nu aveam nevoie de ele, Respectivul agent, mi-a confirmat ca sunt gratuite cu toate ca eu nu le-am dorit.

    In concluzie, firma inselata de acest agent, fara ca serviciile sa fie active si functionale. In schimb lunar firma e taxata.

    Ce pot face ca persoana juridica pe pentru rezilierea contractului, fiind o teapa de mai mare rusinea, nici macar nu sau oferit serviciile mentionate in contract. Cei de la ANPC, nu aloca suport pentru persoanele juridice.
    Cei de la rds, nu doresc rezilierea pe cale amiabila si corectitudine. Doar daca platesc suma de 3000 lei

    1. Mihai Firfirică spune

      Iti recomand sa apelezi la serviciile unui avocat specializat pe astfel de spete iar pentru detalii acceseaza acest link.
      Intr-adevar va trebui sa rezolvi speta in instanta dat fiind faptul ca intampini ostilitate din partea inestimabilului operator.
      Asteptam detalii. Succes!

  43. Leonida Lupascu spune

    Am abonament digi tv satelit din februarie 2019 și am făcut acum contract la tv și internet prin cablu tot la digi. Cum procedez sa reziliez contractul la tv satelit. sat. Caldarasti județul. Buzău

    1. Mihai Firfirică spune

      Poti rezilia fara probleme contractul daca urmezi procedura prezentata pe blog si nu uita sa parcurgi comentariile aferente acestui articol.
      Asteptam detalii. Succes!

  44. Maria B. spune

    Buna ziua. Avem o problema și nu știm cu sa o rezolvam. Eu și soțul meu cât și cumnatul meu am locuit în chirie in Timisoara, eu și sotul am plecat din țară și a rămas cumnatul nostru acolo, dar contractul e pe soțul meu. Acum pleacă și cumnatul și vrem sa inchidem contractul cu rcs-rds. El însă nu are împuternicire și a uitat și decodorul in fosta chirie. Ce putem face? Mulțumesc.

    1. Mihai Firfirică spune

      Buna,
      Puteti efectua toate demersurile online, urmand procedura prezentata in acest articol, asadar nu este nevoie de prezenta fizica a titularului de contract intr-un punct de prezenta RDS.
      Va trebui sa achitati doar contravaloarea ultimei luni in care ati beneficiat de abonament + contravaloarea decodorului respectiv, care este in cuantum de aprox. 150 de lei.
      Nu ezitati sa apelati la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul iar pentru detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii.
      Asteptam detalii. Succes!

  45. Marius Bors spune

    Salutare eu sunt plecat din tara si nu ma mai intorc am avut un Apartament pe care la-m vandut dar am uitat sa anulez contractual cu digi are cineva ideie ce se poate intampla dupa sau daca ma cheama la judecata si nu vin..? Multumesc

    1. Mihai Firfirică spune

      Salut,
      Inestimabilul operator o sa vanda creanta catre o firma de recuperari iar acestia te vor executa silit de indata ce vei avea venituri in tara(conturi bancare, masini, carduri etc).
      Ideal ar fi fost sa reziliezi contractul urmand procedura prezentata in acest articol deoarece pasii sunt extrem de simpli si pot fi facuti online.
      Unde ai plecat si de ce?

  46. constantin ioan spune

    am dat telefon la comisarul anspc Oradea si mi-au spus ca trebuie sa respect cotractul cu rds-rcs.Am depus o cerere de anulare a internetului sau reziliere a contractului la rdsrcsdar mi-au spus ca daca renunt la contract platesc pe doi ani serviciile din momentul rezilierii pana la expirarea contractului.Daca cei de la prot. cons.mi-au spus ca trebuie sa respect contractul unde sa ma mai adresez?

    1. Mihai Firfirică spune

      Nu lua in calcul aberatiile pe care le-a emis inspectorul respectiv deoarece majoritatea abonatilor au receptionat castig de cauza din partea ANPC iar pentru detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii.
      Doar nu esti dispus sa achiti in avans un serviciu de care nu poti beneficia?
      Asadar urmeaza procedura prezentata pe blog si vei putea rezilia contractul fara costuri suplimentare iar reclamatii poti sa depui atat la ANPC, cat si la ANCOM.
      Asteptam detalii. Succes!

  47. Andrei spune

    Salut.La semnătura trebuie doar sa scriu numele meu prin program Word? Nu pot face cu pixu pe monitor.Altfel nu pot trimite poza decât scanata.Mersi

    1. Mihai Firfirică spune

      Salut,
      Mai bine zgarii cu un cui monitorul in dreptul semnaturii….in speranta ca se va imprima si pe documentul respectiv :))
      Bineinteles ca trebuie semnata cererea de reziliere dupa ce in prealabil a fost editata si printata iar ulterior o poti scana si trimite direct catre inestimabilul operator….care este.
      Cu placere!

  48. Cantor Mircea spune

    Am abonament la televiziunea prin cablu din luna septembrie 2019…26 lei/lunar…Am intrebat de ce nu pot avea mai multe programe si mi s-a spus…nu avem decodor, mai asteptati …suntem in 29 ian.2020 si nici vorba ca voi avea decodor. Am intrebat daca pot rezilia contractul fara sa platesc penalizare avand in vedere ca nu imi puteti oferii programele tv pe care le doresc…pot rezilia contractul dar platesc penalizare , lipsa decodorului nu este motiv de reziliere…acesta a fost raspunsul primit din partea salariatului RDS magazin Auchan -Titan… Asa sa fie?

    1. Mihai Firfirică spune

      Poti rezilia contractul fara probleme daca urmezi procedura prezentata in acest articol. Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite operatorul deoarece vei fi nevoit sa achiti doar contravalorea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament iar pentru detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii.
      Nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!

  49. Elisa spune

    Buna ziua,
    Am semnat contractul pentru telefonie mobila in data de 20.01.2018, am achizitionat si un telefon mobil cu rate la banca si am optat pentru portarea numarului actual in reteaua Digi. In contract este stipulat factul ca sunt obligati ca in termen de 48 de ore sa finalizeze portarea numarului, insa in cazul meu, portarea nu s-a facut nici pana in ziua de azi. Ieri i-am contactat telefonic, iar raspunsul operatorului a fost urmatorul : „Portarea a fost anulata din motive tehnice – informatii eronate” si ca voi fi contactata de un superior,bla bla bla.
    Nici macar nu am fost anuntata de faptul ca portarea a fost oprita.
    Pot rezilia contractul fara penalizari/taxe? Cum procedez cu telefonul achizitionat de la ei prin rate la banca?
    Multumesc.

    1. Mihai Firfirică spune

      Buna,
      Poti rezilia contractul fara probleme daca urmezi procedura prezentata in acest articol.
      Vei fi nevoita sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament + diferenta pt terminalul achizitionat.
      Pentru mai multe detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii.
      Asteptam detalii. Succes!

  50. Adrian Raducanu spune

    Buna ziua! Am semnat contractul cu Digi rds-rcs, in data de 08.01.2020, si am optat pentru Digi net si Digi TV Cablu. In data de 10.01.2020 au venit instalatorii si mi-au instalat echipamentul.
    Dupa o saptamana de testare, nu sunt multumit de serviciile prestate: viteza la internet mai mica, decat la operatorul anterior, calitatea posturilor TV si listarea lor diferita pe diferite televizoare.
    INTREBARE: Pot rezelia contractul fara penalizari si alte taxe de rezeliere?
    PS: Tin sa mentionez ca nu a expirat acele 30 de zile.

    1. Mihai Firfirică spune

      Salut,
      Poti rezilia fara probleme contractul daca urmezi procedura prezentata in acest articol. Vei fi nevoit sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament si sa returnezi tot echipamentul pe care il ai in custodie.
      Pentru mai multe detalii parcurge sectiunea de comentarii aferenta acestui articol.
      Asteptam detalii. Succes!

  51. ciuraru vasile spune

    buna ziua ma numesc ciuraru vasile sebastian miam schimbat locuinta din sector 5 bucuresti in sector 3 .as dori sa reziliez contractul. cnp 172083150017 telefon 0760934512 email [email protected]

    1. BYTZA spune

      Salut,
      Poti rezilia fara probleme contractul daca urmezi procedura prezentata in acest articol. Pentru mai multe detalii parcurge sectiunea de comentarii aferenta acestui articol https://ithot.ro/reziliere-contract-rds-rcs-digi-mobil-nema-semnal-dobanda/
      Nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!

      1. Mihai spune

        Buna ziua,

        Am abonament internet fix + tv. La fel ca majoritatea doresc sa reziliez contractul inaintea celor 12 luni. Mi.au cerut taxa de reziliere. Am cerut sa imi dea un mail cu mai multe informatii si daca exista taxa de reziliere, dupa care ma suna si imi spune ca ei sunt companie privata si nu sunt obligati sa dea e-mail.
        Ca sa depunem reclamatie la ANPC, de unde procuram aceste dovezi? Ca ne cere taxa de reziliere si ca s-a incercat rezolvarea pe cale amiabila cu operatorul? Eu am pastrat mesajele trimise , dar nu am dovada raspunsului, deorece ei contacteaza doar telefonic.

        Multumesc!

        1. BYTZA spune

          Salut,
          Urmeaza procedura prezentata in acest articol si nu vei intampina probleme iar reclamatia la ANPC o depui doar daca este cazul. Majoritatea abonatilor au reusit sa rezilieze pe cale amiabila contractele iar pentru detalii parcurge sectiunea de comentarii aferenta acestui articol https://ithot.ro/reziliere-contract-rds-rcs-digi-mobil-nema-semnal-dobanda/
          Asteptam detalii. Succes!

  52. Ram spune

    Buna ziua.
    Am facut cerea de reziliere online catre digi, la care mi s-a raspuns ca nu indeplinesc conditiile (achitatea taxelor de reziliere). Am depus reclamatia si la Anpc la care nu am primit inca nici un raspuns ( au trecut mai mult de 30 de zile). Am sunat la Anpc si operatorul imi spune ca el nu stie de vreo astfel de lege si ca daca am semnat contractul va trebui sa platesc.
    Mai am vreun instrument de folosit sau platesc si scap de ei?
    Multumesc

    1. BYTZA spune

      Buna,
      Este posibil ca ANPC sa mai intarzie trimiterea raspunsului cu inca 15 zile dat fiind faptul ca se confrunta cu un numar foarte mare de reclamatii in aceasta perioada dar il vei receptiona sigur si in functie de acesta va trebui sa actionezi in consecinta. Nu lua in calcul aberatiile pe care la emite operatorul deoarece vei putea rezilia contractul fara costuri suplimentare iar pentru detalii parcurge sectiunea de comentarii aferenta acestui articol https://ithot.ro/reziliere-contract-rds-rcs-digi-mobil-nema-semnal-dobanda/
      Poti depune o reclamatie si la ANCOM, in care sa detaliezi cat mai bine speta si sa atasezi toate documentele de care dispui. Asteptam detalii. Succes!

      1. Ram spune

        A raspuns Anpc ca “petitia a fost redirectionata catre Comisariatul judetean pentru protectia consumatorilor Brasov”!!!

        1. BYTZA spune

          Perfect…..ANPC se confrunta cu un val masiv de reclamatii si din acest motiv le „paseaza” catre colegi. Asteptam sa postezi raspunsul. Succes!

          1. Ram spune

            Nici un raspuns nici de la Comisariatul pentru protecția consumatorilor Brașov, nici de la ANCOM.
            Între timp mi s-a mai emis o factura de catre RDS-RDS.

          2. BYTZA spune

            Stai linistit pt ca vei receptiona raspunsurile prin Posta Romana din partea ambelor institutii dar cu un „usor delay” deoarece se confrunta cu un numar foarte mare de reclamatii. Asteptam detalii. Succes!

      2. Ram spune

        am primit raspuns si de la ancom cu recomandarea platii taxei de reziliere care, spun ei, este legala. am intrat in a treia luna de facturare care se vor adauga la taxele de reziliere acum. practic mi s-a dublat paguba.

        1. Mihai Firfirică spune

          Iti dai seama ca ai avut nesansa ca reclamatia ta sa fie gestionata de catre un habarnist deoarece majoritatea abonatilor au receptionat castig de cauza iar pentru detalii parcurge sectiunea de comentarii aferenta acestui articol.
          Succes!

  53. elena spune

    Buna ziua,
    Am contract pentru internet + cablu tv pentru un an de zile (contract semnat in decembrie 2018). Intre timp din septembrie am plecat din tara (sper definitiv). Am incercat in septembrie sa inchid contractul dar mi-au solicitat o taxa de aprox. 400 lei. Am refuzat, astfel ca am platit in continuare facturile. In noiembrie revin in tara doar pentru o zi. Am sunat din nou azi (31 octombrie) explicandu-le situatia, mi-au cerut 190 lei de data aceasta (pentru reziliere) si mi s-a spus ca dupa 5 decembrie pot sa fac solicitarea fara sa platesc alte taxe. Intrebarea este daca pot sa fac solicitarea online asa cum mentionati in articol, in Noiembrie (un prieten poate sa predea echipamentul primit – mai putin cablul care este instalat, desi daca e cazul il preda si pe acesta, nu doresc sa platesc nimic in plus) sau trebuie sa fac neaparat solicitarea in Decembrie?
    Multumesc!

    1. BYTZA spune

      Buna,
      Poti depune cerere de reziliere cu o luna de zile inainte de expirarea perioadei contractuale iar toate demersurile le poti efectua online. Va trebui sa returnezi tot echipamentul pe care il ai in custodie iar daca intampini ostilitate, nu ezita sa apelezi la ANPC. Asteptam detalii. Succes!

  54. Adrian spune

    Buna ziua. Am un prieten care a incheiat 5 abonamente telefon mobil la DIGI în Constanta. Locuieste în Giurgiu si vrea sa rezilieze 2 abonamente. Nu se poate în Giurgiu. L-au trimis la Constanta. A vorbit la call center si i s-a spus pe un ton categoric același lucru. Suntem in 2019. Sa se duca 700 km pentru 2 abonamente? Oamenii ăștia sunt sănătoși la cap?
    Cum sa procedeze?
    Luni oricum ma duc la ANPC.
    O zi bună.
    asa ceva? Luni

    1. BYTZA spune

      Salut,
      Nu inteleg de ce s-a complicat atat si nu a efectuat toate demersurile online?
      Bineinteles ca inestimabilul operator merge la intimidare in speranta ca abonatii rebeli vor renunta sa le paraseasca „ograda” dar cert este faptul ca poate rezilia fara probleme contractele daca urmeaza procedura prezentata in acest articol. Asadar in prima faza sa le trimita cererea de reziliere iar ulterior sa depuna si reclamatia la ANPC pt a impulsiona putin operatorul care este…. 🙂 Asteptam detalii. Succes!

    2. Radulea spune

      Buna ziua, am cerut portarea nr pe care il aveam de la Rcs Rds in rețeaua Telecom, crezând ca sunt in afara contractului cu Rcs Rds, acum am primit mesaj de la acești ca sunt inca in perioada contractuală cu ei si o sa trebuiască sa suport costul aferent rezilierii ( la momentul cand am incheiat cu ei ne-au dat si 2 telefoane, parca asa retin, pe care bineînțeles ca nici nu le mai avem). Maine urma sa se faca portarea in Telecom, oare mai pot face ceva? Cred ca vor sa le dau banii si pe telefoane acum sau care e procedura oare?
      Unde pot suna la Rds sa aflu detalii despre abonamentul pe care il am?

      1. BYTZA spune

        Salut,
        Din acest motiv va recomandam ca in prima faza sa reziliati contractul cu operatorul initial si abia apoi sa realizati portarea iar pentru detalii acceseaza acest link https://ithot.ro/iata-cum-va-puteti-porta-numerele-de-mobil-inainte-de-expirarea-perioadei-contractuale/
        Bineinteles ca vei fi nevoit sa achiti diferenta pt terminalele respective dar partea buna este ca poti anula portarea iar pentru detalii acceseaza acest link https://ithot.ro/anulare-cerere-portare-numar/
        Poti sa-i contactezi telefonic la nr. 031.400.4401. Asteptam detalii. Succes!

        1. Maria spune

          Buna ziua !
          Titularul de contract a decedat. Cine Dzeu sa mai faca cerere de reziliere ?

          1. BYTZA spune

            Buna,
            Acum iti dai seama ca operatorul nu are de unde sa stie faptul ca abonatul a decedat intre timp……daca urmasii acestuia nu il instiinteaza in timp util.
            Asadar depuneti cat mai curand cererea de reziliere si o copie a certificatului de deces iar inestimabilul operator va rezilia fara costuri suplimentare contractul.
            Toate demersurile pot fi efectuate online daca urmati procedura prezentata in acest articoL. Asteptam detalii. Succes!

  55. G. spune

    In Constanta , au cumparat CanalS – operator Cablu TV si internet , eu avand doar cablu TV analog , dupa ce au cumparat CanalS au inceput a bate la porti sa inlocuiasca cu fibra optica (am refuzat stiu ce inseamna „digi” si nu vreau sa am de aface cu ei) zile in sir au sunat la usa sa semneze contract nou cu ei (evident am refuzat) , o luna mai tarziu de cand nu mai aveam semnal tv primesc facuta cu „RCS&RDS” de plata pentru „Ab. Cablu TV” , am sunat la numerele alea inutile de pe factura pentru ca in sediul CanalS nu gasesti pe nimeni , am butonat ore in sir prin toti roboti si am introdus acel numar de client care figureaza pe factura (altul decat cel ce il aveam pe contractul cu canalS care expira la 2 ani si nu l-am prelungit stiind ca au fost cumparati de RDS) intr-un final imi raspunde una sictirita care imi spune ca nu se va rezilia nici un contract , ca orice as face tot voi primi facturi in continuare , am intrebato „care contract?” neexistand nici unul intre mine si RDS , ajung la punctul RDS din CityPark MAll aceeasi poveste nu vrea sa imi preia solicitarea de reziliere acului „contract” imaginar si nici un numar de solicitare sa imi dea , am atasat factura si contractul pe siteul ANPC si astept raspuns , voi credeti? despre bozgorii astia de la RDS care vor sa puna monopol pe toate comunicatiile tarii? sa ne dicteze ei la ce, unde , cum , la ce pret si cat ne uitam?

    1. BYTZA spune

      Intr-adevar vor sa distruga cu orice pret concurenta si sa se impuna pe piata de profil dar nu inteleg de ce nu renunti complet la serviciile acestora si ulterior sa optezi pt un alt furnizor care activeaza in zona ta….

      1. Andreea spune

        Buna ziua! Mi am facut contract la Digi, pe 26 oct 2018, din urma caruia am beneficiat de echipament de la ei (format din router, si cablurile de la internet si tv). Eu am stat in gazda o perioada, cand aveam contractul facut. Prin luna iulie m am mutat, iar tot echipamentul a ramas acolo. Cand am fost sa l iau inapoi pentru a incheia contractul, nimeni nu mai stia nimic de ele. Am cautat peste tot in casa, am intrebat si pe cine statea acolo, iar nimeni nu da de ele. Am sunat la digi si mi s a spus ca nu pot incheia contractul fara a plati echipamentul. Acum va intreb: stiti vreo modalitate prin care sa ma scutesc de achitarea de 300€ a echipamentului. Multumesc si o zi buna va doresc.

        1. BYTZA spune

          Buna,
          De ce nu apelezi la serviciile unui alt operator? Doar astfel poti evita intr-un mod elegant plata celor 300€ 🙂
          Cu placere!

          1. gabriel spune

            Inteleg, abuz pe partea de contracte de abonamente, dar asta nu am cum sa inteleg!!!
            Pai cum sa apeleze la serviciul unui alt operator in conditiile in care a avut echipament in custodie pe care nu-l mai are si deci nu poate sa-l predea?
            Credeti ca in acest caz DIGI o sa stea cu bratele incrucisate si nu o sa-si recupereze pagubele?

          2. BYTZA spune

            Este democratie si abonatii pot sa faca fix ceea ce vor si doresc, asadar nu trebuie sa fie „prizonierii” unor operatori daca nu isi doresc asta. Bineinteles ca tot echipamentul oferit in custodie sau oferit „cadoo” trebuie achitat daca isi reziliaza contractele inainte de termen si nu-l mai pot returna din varii motive. Asadar stay calm and smoke weed…..cum ar zice francezu’ :))

  56. Adrian spune

    Buna ziua,

    Pot renunta la cablu, dar sa pastrez partea de internet?

    Multumesc!

    1. BYTZA spune

      Salut,
      Poti rezilia fara probleme doar serviciul de care nu mai ai nevoie daca mentionezi acest aspect in cererea de reziliere. Nu ezita sa apelezi la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!

  57. Mijache spune

    Salut
    Am și eu o problema cu Rds rcs mai ezact Internetul de la ruter nu funcționează bine Internetul prin hifi și am sunat la iei și mi sa spus ca Internetul prin hifi este Opțional nu sunt responsabili iei doar prin cablu răspund dacă merge la viteza contractuala și pana la orma mi- au mai trimis un ruter separat care mai plătesc chirie și la ăla și tot nu merge cum trebuie. Cum fac sa scap am contract pe 24 luni a trecut un an. Înainte sa am la Rds am avut la upc și o mers super nu știu ce mo mâncat sa schimb. Și încă ceva dija folosesc 3 prize in plus, 1 tv 2 ruter principal și 3 ruter secundar o prostie cică fibra optica

    1. BYTZA spune

      Salut,
      Poti rezilia fara probleme contractul daca urmezi procedura prezentata in acest articol. Nu ezita sa apelezi la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!

  58. Cristi spune

    Buna ziua. Am o problema, am 4 abonamente digi mobil optim nelimitat, iar fiul meu vrea sa treaca la alta companie. Am fost astazi la ei si mi-au spus ca nu pot renunta pana in anul 2021, deoarece in Aprilie am luat ceva decodor . Stiti o modalitate de a renunta doar la 1 singur abonament din cele 4? Multumesc anticipat.

  59. Andreea Raluca spune

    Buna ziua! Am un contract la digi ( tv + internet fix) deschis din data de 2.05 anul acesta si e pe o perioadă determinată de 12 luni. Vreau sa reziliez contractul deoarece urmeaza sa ma mut. Cand am fost sa depun cererea de reziliere mi-au spus că trebuie să plătesc taxa de instalare-dezinstalare si alte prostii, o sumă pe care o calculează ei si care ar ajunge până la 200 de lei. Au trimis cererea de reziliere mai departe si mi-au spus sa sun eu in 2 zile in call center sa imi spuna exact cat ar trebui să plătesc. Ce ma sfătuiți?

    1. BYTZA spune

      Buna,
      Ar fi ideal sa depui cat mai curand o reclamatie la ANPC daca nu doresti sa achiti tot felul de sume aberante. Oricum nu lua in calcul aberatiile pe care le emite operatorul deoarece vei fi nevoita sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament. Asteptam detalii. Succes!

  60. ciprian cambrea spune

    Buna ziua, Am un contract cu mai toate serviciile pe care le furnizeaza RCS-RDS.Acum cateva zile am fost nevoit sa renunt prin portare la abonamentul pentru mobil din cauza calitatii serviciului intr-o zona in care imi desfasor activitatea zilnic, pastrand celelalte servicii la firma amintita.Contracul are termen de valabilitate inca 14 luni , iar eu nu le-am facut nici o plangere scrisa despre calitatea serviciului in zona respectiva , discutand doar cu angajati ai firmei care m-au …asigurat ca nu se poate face nimic pentru a capata semnal in acel loc.Intreband ce costuri trebuie sa achit pentru ca eram sub contract inca 14 luni , la un calcul succint am ajuns la suma de …500 lei ! Am beneficiat sub titlu de promotie doar de o injumatatire a abonamentului timp de 4 luni,iar acum mi se spune ca trebuie sa restitui acea facilitate integral(desi 10 luni eu le-am platit abonamentul , 4 luni redus , 6 intreg) plus niste taxe pe care nu le inteleg ceva de genul de alocare in retea , sau intrare nu am inteleg exact.Ce ma sfatuiti sa fac ? 500 de lei mi se pare exagerat drept …pedeapsa …

    1. BYTZA spune

      Salut,
      Din acest motiv va tot recomandam ca in prima faza sa reziliati contractul cu operatorul initital si abia apoi sa realizati portarea https://ithot.ro/iata-cum-va-puteti-porta-numerele-de-mobil-inainte-de-expirarea-perioadei-contractuale/
      Doar astfel puteti evita problemele care pot aparea ulterior, ca urmare a evadarii din „ograda”.
      Poti sa depui o reclamatie la ANPC pe aceasta tema iar in functie de raspunsul acestora va trebui sa actionezi in consecinta. Asteptam detalii. Succes!

  61. Radu Maria-Georgeta spune

    Bună seara daca am abonament la dn-voastră tv.si apoi am cumpărat 1telefon cu abonament!Intrebarea mea este pot renunta la abonament telefon si sa raman doar cu abonament Tv?

    1. BYTZA spune

      Buna,
      Nu ai cum sa detii un abonament la noi dar poti rezilia fara probleme contractul daca urmezi procedura prezentata in acest articol. Va trebuie sa mentionezi in cererea de reziliere serviciul la care doresti sa renunti iar daca este cazul, nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC. Succes!

  62. Ovy spune

    Salut, parintii mei au prelungit contract cu rds pe 24 de luni, ( din cate am inteles au mers din casa in casa sa prelungeasca contractul, asta acum vreo 2 luni) ceea ce ma enerveaza este faptul ca le-au prelungit aceleasi abonamente de digi optim nelimitat ramas de acum vreo 2 ani cand s.au dat niste telefoane „moka”( 2 la numar), parintii mei sunt in varsta si nu au ce face cu atatea minute/internet si am incercat sa scad abonamentele la acela de 2euro, am fost la sediu si le.am explicat ca vreau sa scad abonamentele la digi mobil ( raspunsul a fost bineinteles ca nu se poate, deoarece este facut un contract pe 24 de luni) atunci le.am spus ca vreau sa reziliez contractul si mi.a spus ca trebuie sa achit o suma de 240 euro din cauza ca abonamentele de digi optim nelimitat costa 10 euro bucata si ca de fapt ei mi.au facut o reducere de 5euro ( 2 abonamente =10 euro reducerea × 24 de luni =240euro) ( nu am gasit nicaieri pe tot internetul ca digi optim nelimitat ar fi 10euro, peste tot am vazut 5euro) daca cineva stie mai bine situatia si ma poate ajuta sa.mi explice cum sta treaba. Multumesc

    1. BYTZA spune

      Salut,
      Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite operatorul deoarece puteti rezilia fara probleme contractul daca urmezi procedura prezentata in acest articol. Veti fi inevoiti sa achitati doar contravaloarea ultimei luni in care ati beneficiat de abonament si nu ezitati sa apelati la ANPC daca este cazul. Cu placere!

  63. Ovy spune

    Salut, parintii mei au prelungit contract cu rds pe 24 de luni, ( din cate am inteles au mers din casa in casa sa prelungeasca contractul, asta acum vreo 2 luni) ceea ce ma enerveaza este faptul ca le-au prelungit aceleasi abonamente de digi optim nelimitat ramas de acum vreo 2 ani cand s.au dat niste telefoane „moka”( 2 la numar), parintii mei sunt in varsta si nu au ce face cu atatea minute/internet si am incercat sa scad abonamentele la acela de 2euro, am fost la sediu si le.am explicat ca vreau sa scad abonamentele la digi mobil ( raspunsul a fost bineinteles ca nu se poate, deoarece este facut un contract pe 24 de luni) atunci le.am spus ca vreau sa reziliez contractul. Si atunci mi.a spus ca trebuie sa achit o suma de 240 euro din cauza ca abonamentele de digi optim nelimitat costa 10 euro bucata si ca de fapt ei mi.au facut o reducere de 5euro. ( nu am gasit nicaieri pe tot internetul ca digi optim nelimitat ar fi 10euro, peste tot am vazut 5euro) daca cineva stie mai bine situatia si ma poate ajuta sa.mi explice cum sta treaba. Multumesc

    1. BYTZA spune

      Salut,
      Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite operatorul deoarece puteti rezilia fara probleme contractul daca urmezi procedura prezentata in acest articol. Veti fi inevoiti sa achitati doar contravaloarea ultimei luni in care ati beneficiat de abonament si nu ezitati sa apelati la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!

  64. Corina Gherasim spune

    Buna ziua! Am un contract la digi ( tv + internet fix) care expira la data de 10. 2020. Urmeaza sa ma mut, iar noua locatie are deja un abonament existent, mult mai avantajos decat cel vechi, motiv pentru care as dori sa il reziliez pe cel de la vechia locatie. Bineinteles ca operatorul call-center mi-a comunicat faptul ca daca il reziliez va trebui sa suport costurile aferente urmatoareloc luni pana la expirarea contractului. Ce pot face in acest caz? Va functiona metoda aplicarii ANPC-ului?

    1. BYTZA spune

      Buna,
      Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite operatorul deoarece vei putea rezilia fara probleme contractul daca urmezi procedura prezentata in acest articol. Depune cat mai curand si reclamatia la ANPC iar in functie de raspunsul acestora va trebui sa actionezi in consecinta. Succes!

  65. Cora spune

    Buna ziua! Perioada contractuala la internet RDS s-a incheiat acum 2 ani si era pe numele surorii mele. Intre timp ea a plecat din tara si peste aprox 6 luni m-am mutat pentru ca am fost nevoita si nu ne-am gandit sa facem procura inainte sa plece.
    Cei de la RDS evident ca nu vor sa incheie contractul si imi spun incontinuu ca trebuie sa vina titularul, chiar daca le-am explicat ca nu e in tara. Cand am intrebat ce se intampla daca nu mai platesc mi-au spus ca o sa se mai emita vreo 3-4 facturi si apoi o sa se inchida automat. In aceasta situatie vor aparea penalizari? Daca da, aveti idee cam cat ar costa neplata pe aproximativ 7 luni (pana revine in tara)?
    A trimis si mail la ei si acolo i-au zis ca e nevoie sa se prezinte la un punct RCS RDS…. Mai e ceva de facut in situatia asta?
    Multumesc anticipat!

    1. BYTZA spune

      Buna,
      Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite inestimabilul operator deoarece poti face toate demersurile online pt rezilierea contractului. Veti avea de achitat doar contravaloarea ultimei luni in care ati beneficiat de abonament si nu ezitati sa apelati la ANPC daca este cazul. Cu placere!

    2. Oana spune

      Buna ziua,
      Am contract de telefonie mobila la Digi pe care l-am prelungit luna trecută pe o perioadă de 24 de luni și acum as dori sa reziliez contractul.. Imi puteti spune care ar fi taxa pe care ar trebui să o achit?

      1. BYTZA spune

        Buna,
        Poti rezilia fara probleme contractul daca urmezi procedura prezentata in acest articol. Ar fi ideal sa depui cat mai curand si reclamatia la ANPC. Succes!

  66. Adrian Ovidiu spune

    Salut. Se mai poate rezilia si acum un contract pe baza majorarii tarifelor, avand in vedere ca instiintarea a fost aplicata pe prima factura a anului, adica ianuarie? Daca da, aceasi procedura care ati expus-o?

    Multumesc anticipat.

    1. BYTZA spune

      Salut,
      Ai avut o luna la dispozitie sa invoci motivul respectiv dar oricum stai linistit pt ca poti rezilia contractul oricand daca urmezi procedura prezentata in acest articol. Vei fi nevoit sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament si nu ezita sa apelezi la ANPC daca este cazul. Cu placere!

  67. Avram Dragos spune

    buna seara
    am fost la digi sa reziliez contractul(in dec 2019 fac 2 ani) si mi au zis ca il inchiod da trebuie sa platesc diferenta pana fac 2 ani
    le am zis ca pplec din tara si ca este o clauza abuziva cee ce fac si ca nu au alkta solutie si chipurile imi zic sa dau abon altcuiva daca nu il folosesc
    am sunat si la ei si mi au zis ca nu au ce face..cei de la sediu la fel
    nu vor sa imi primeasca cererea de reziliere
    nu stiu incotro sa apuc sincer

    1. BYTZA spune

      Salut,
      Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite inestimabilul operator deoarece poti rezilia fara probleme contractul daca urmezi procedura prezentata in acest articol si iti recomand sa faci toate demersurile online, ca sa eviti haosul din punctele de lucru.
      Ar fi ideal sa mentionezi in cererea de reziliere faptul ca doresti sa reziliezi contractul din pricina majorarilor tarifare care au intervenit incepand din aceasta luna iar pentru detalii acceseaza acest link https://ithot.ro/rcs-rds-mareste-tarifele/
      Inestimabilul operator si-a instiintat abonatii cu privire la acest aspect, prin intermediul unui paragraf prezent pe facturile aferente lunii ianuarie iar in acesta se stipuleaza foarte clar faptul ca ” În cazul în care nu sunteţi de acord cu oricare dintre aceste modificări, aveţi dreptul de a renunţa la respectivul/respectivele servicii în termen de 30 de zile de la data primirii prezentei notificări, fără plata vreunei penalităţi sau despăgubiri”.
      Asadar vei fi nevoit sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament si ar fi bine sa depui cat mai curand o reclamatie la ANPC pe aceasta tema. Asteptam detalii. Succes!

  68. Georgianaa C spune

    Buna seara!
    Am si eu o problema cu operatorul RDS-RCS. In anul 2013, am avut un contract pentru internet de la dumnealor. Acest contract a fost facut pe adresa unde stăteam cu prietenul meu, însă nu era si adresa mea din buletin. Ulterior, in anul 2015 ne-am mutat intr-o locuința cu chirie, si am apelat din nou la ei, pentru un abonament la internet + cablu.
    Anul acesta, după ani de zile, m-am trezit dată in judecată de către aceștia urmând într-un final sa am de plată, suma de 1800 lei.
    Am luat legătura cu pers care se ocupa de cazul meu, si am încercat sa vad ce pot rezolva. Mi s-a explicat ca in momentul in care pot înapoia echipamentele nu voi mai plăti contravaloarea lor. Am găsit doar Receiverul pentru cablu tv, nu si stick-ul de internet.
    În toate actele primite de la Judecătorie, suma de 1800 lei, este detaliata în felul următor: 120€( receiver cablu)+ 60€ stick internet. În afara de asta, am de plată 600 lei penalizări, + 250 lei care reprezintă 4-5 facturi emise.
    Întrebarea mea este următoarea : cei 250 lei pentru facturi, este necesar să-i mai plătesc ?! Pentru că, Dna care se ocupă de cazul meu, mi-a spus ca aceste facturi trebuiesc plătite fiindcă ele deja s-au emis.
    Mi s-a mai spus sa depun o cerere prin care sa solicit scoaterea acestor penalizari din toată suma. Într-un final am ajuns la suma de 630 lei, asta însemnând 250 lei facturile si restul stick ul de internet.
    Credeți ca este in regula sa insist pentru scoaterea facturilor de asemena?!

    1. BYTZA spune

      Buna,
      Sincer nu inteleg de ce nu ai reziliat contractul la momentul respectiv? Bineinteles ca vei fi nevoita sa achiti sumele restante si contravaloarea echipamentului pe care il aveai in custodie si pe care nu ai reusit sa-l mai returnezi. Poti sa insisti cat vrei dar cert este faptul ca inestimabilul operator nu va ceda in fata „presiunilor” tale deoarece sunt tardive acum. Succes!

  69. emil sandu spune

    Buna ziua ,trec si eu prin acelasi sistem . Intrebarea este daca pentru persoane juridice pot rezilia contractul fara a plati acea factura de 1200 lei pe care o invoca ca si taxa de reziliere?

    1. Alexandra spune

      Buna ziua. Am si eu o problema cu Rcs Rds, mai exact am cumparat o casa unde vechiul proprietar are abonament la aceasta companie si nu l a reziliat ca EU sa pot prelua contractul. Omul e plecat in strainatate si nu l Intereseaza, logic sa vina in tara doar ca sa inchida contractul. Ce as putea face in acest caz? Pot apela la ANPC pt ca ei vai domne nu pot sa mi faca contract pana nu gasesc ei o modalitate sa l inchida pe celalalt?? In casa mea practic 😂😂 si imi spun ca o sa dureze ceva.. Multumesc pt eventualele raspunsuri

      1. BYTZA spune

        Salut,
        Nu inteleg de ce nu apelezi la serviciile unui alt furnizor din moment ce RDS refuza sa te aiba de client? 🙂
        La ANPC apelezi de pomana din moment ce nu esti tu titularul respectivului contract. Poti rezolva intr-un mod elegant speta apeland la concurenta si te asigur de faptul ca pe piata sunt disponibile oferte mult mai atractive decat ale celor de la GiGi aka RDS & RCS. Cu placere!

  70. Nemes Ion spune

    buna ziua
    am si eu o problema cu cei de la rcs rds, am un contract in desfasurare expira parca in 11.2019 televiziune+internet fara aparate luate in chirie.
    Eu nu mai stau la aceea adresa, am fost sa vb cu un reprezentatnt digi si mia facut o lista de preturi: sa platesc abonamentul pana la terminarea contractului, taxa de instalare tv, taxa instalare internet, taxa pe materiale, taxa de reziliere.
    Ma poate ajuta cineva cu o indrumare ce as putea sa fac. Va multumesc

    1. BYTZA spune

      Salut,
      Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite inestimabilul operator deoarece poti rezilia fara probleme contractul daca urmezi procedura prezentata in acest articol.
      Ar fi ideal sa mentionezi in cererea de reziliere faptul ca doresti sa reziliezi contractul din pricina majorarilor tarifare care au intervenit incepand din aceasta luna iar pentru detalii acceseaza acest link https://ithot.ro/rcs-rds-ma
      Inestimabilul operator si-a instiintat abonatii cu privire la acest aspect, prin intermediul unui paragraf prezent pe facturile aferente lunii ianuarie iar in acesta se stipuleaza foarte clar faptul ca ” În cazul în care nu sunteţi de acord cu oricare dintre aceste modificări, aveţi dreptul de a renunţa la respectivul/respectivele servicii în termen de 30 de zile de la data primirii prezentei notificări, fără plata vreunei penalităţi sau despăgubiri”.
      Vei fi nevoit sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament si ar fi bine sa depui cat mai curand o reclamatie la ANPC pe aceasta tema. Succes!

  71. emil spune

    Buna ziua , este valabila situatia si in cazul persoanelor juridice ?
    exista un contract pentru o periada de 2 ani ,un an a trecut ,nu am nici o facilitate de la ei , dispozitive in rate etc,dar au inscenat rezilierea printr-o factura de costuri suplimentare pentru perioada pentru care renunt la contract .Help!

    1. BYTZA spune

      Salut,
      Procedura este aceeasi doar ca va trebui sa rezolvi speta in instanta daca intampini ostilitate din partea operatorului. Iti recomand sa apelezi la serviciile unui avocat specializat pe astfel de spete. Succes!

  72. Gabi spune

    Buna seara am si eu o problema asemanatoare cu rcs-rds.adica in luna ianuarie 2019 am facut o portare la orange cu 2 numere de telefon ,unul mai aveam 2 luni de contract celalat 6 luni de contract.ultima factura de la rcs-rds a venit de 780 lei.adica 250 taxa rezilere contract pe fiecare numar de telefon adica 500 lei diferenta de 280 lei find restul de luni de contract. nu sunt de acord sa platesc taxa de 500 lei. ce urmeaza sa fac?

  73. Ramona spune

    Bună ziua. Am trimis cererea de reziliere la rcs rds si mi sa raspuns prin mail ”
    Stimate abonat

    Va comunicam faptul ca pentru rezilierea contractului de furnizare
    servicii RCS&RDS, trebuie indeplinite urmatoarele conditii, conform
    clauzelor din contract:

    – titularul / imputernicitul legal al acestuia trebuie sa se
    adreseze unui punct de prezenta RCS&RDS din localitate(cea in care s-a
    incheiat contractul), in baza actului de identitate, in vederea
    depunerii unei cereri scrise in acest sens. Cererea poate fi depusa în
    orice zi a lunii urmand sa intre in vigoare cu 1-ul lunii urmatoare;
    – platile trebuie sa fie la zi, inclusiv luna in curs;
    – echipamentele aflate in custodie trebuie predate, in buna stare
    de functionare;
    – perioada minima contractuala trebuie sa fi expirat.
    In cazul in care un contract este inca in perioada minima
    contractuala, rezilierea inainte de termen se efectueaza cu achitarea
    taxelor de reziliere anticipata (taxe activare pentru fiecare serviciu,
    promotii/serviciu, subventii, chirii/ preturi echipamente).
    In cazul in care, nu va puteti adresa punctelor de prezenta RCS&RDS
    pentru depunerea cererii de reziliere, mentionam ca exista posibilitatea
    sa solicitati rezilierea prin notificarea scrisa transmisa, cu cel putin
    30(treizeci) de zile inainte de data la care se doreste incetarea
    contractului. In vederea analizarii si verificarii situatiei privind
    rezilierea, exista posibilitatea sa ne
    transmiteti cererea scrisa, datata si semnata pe adresa de e-mail
    [email protected].” am contractul de 10 ani tv prin satelit. Cererea am trimis-o prin mail echipamente în custodie nu am doar cartela

    1. BYTZA spune

      Buna,
      Era ideal sa mentionezi in cererea de reziliere faptul ca doresti sa reziliezi contractul din pricina majorarilor tarifare care intervin incepand de luna viitoare iar pentru detalii acceseaza acest link https://ithot.ro/rcs-rds-mareste-tarifele/
      Inestimabilul operator si-a instiintat abonatii cu privire la acest aspect, prin intermediul unui paragraf prezent pe facturile aferente lunii ianuarie iar in acesta se stipuleaza foarte clar faptul ca ” În cazul în care nu sunteţi de acord cu oricare dintre aceste modificări, aveţi dreptul de a renunţa la respectivul/respectivele servicii în termen de 30 de zile de la data primirii prezentei notificări, fără plata vreunei penalităţi sau despăgubiri”.
      Asadar vei putea rezilia contractul fara probleme si ar fi ideal sa depui cat mai curand o reclamatie la ANPC pe aceasta tema. Succes!

  74. Nicu spune

    Buna seara, am contractat in 16.11.2018 cu RCS-RDS serviciul de televiziune+internet+tv Samsung 4k (oferta de plata 55lei in 24 de luni)+ Max pack+decodor hd+ ci+abonament telefon, total 160 lei/luna, iar acum nu sunt de acord cu noua scumpire, am facut cerere de denuntare serviciu televiziune+internet in 16.01.2019, iar pana acum am primit patru raspunsuri telefonice hilare:a) Sa predau tv-ul + echipamentele+ o despagubire…care se va calcula…. b) Sa platesc tv-ul la pretul de lista adica 2100lei ca justa despagubire cum era stipulat intr-o anexa la contract si nu DOAR 24 rate a 55lei. ………Am mentionat celor din caserie ca sunt dispus sa platesc DOAR ceea ce era stipulat in contract, fara penalizari, sau despagubiri… voi preda echipamentele in buna stare la sfarsitul lunii pentru care am platit serviciile in avans la inceputul lunii, vreau sa fac o sesizare ANPC-ului. Intrebarea este, cand sa achit diferenta la televizor? restul 20 rate ramase a cate 55lei (am platit deja 4 rate adica 220 lei). Sunt constient ca am de platit dar nu vreau sa fiu „umflat la factura”, la fel cum am patit cu instalarea cablului, agentul de teren mintind ca-i gratis (0 lei), iar pe factura am platit 63 lei pentru o gaura si 5metri de cablu (aveam deja cablurile trase in interior). Multumesc, un sfat, o sugestie?

    1. BYTZA spune

      Salut,
      Poti rezilia fara probleme contractul deoarece inestimabilul operator a schimbat regulile in timpul „jocului” https://ithot.ro/rcs-rds-mareste-tarifele/ Asadar vei fi nevoit sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament + diferenta pentru produsul achizitionat. Ar fi ideal sa depui cat mai curand si reclamatia la ANPC iar in functie de raspunsul acestora va trebui sa actionezi in consecinta. Cu placere!

  75. Nicu spune

    Buna seara, am contractat in 16.11.2018 cu RCS-RDS serviciul de televiziune+internet+tv Samsung 4k (oferta de plata 55lei in 24 de luni)+ Max pack+decodor hd+ ci+abonament telefon, total 160 lei/luna, iar acum nu sunt de acord cu noua scumpire, am facut cerere de denuntare serviciu televiziune+internet in 16.01.2019, iar pana acum am primit patru raspunsuri telefonice hilare:a) Sa predau tv-ul + echipamentele+ o despagubire…care se va calcula…. b) Sa platesc tv-ul la pretul de lista adica 2100lei ca justa despagubire cum era stipulat intr-o anexa la contract si nu DOAR 24 rate a 55lei. ………Am mentionat celor din caserie ca sunt dispus sa platesc DOAR ceea ce era stipulat in contract, fara penalizari, sau despagubiri… voi preda echipamentele in buna stare la sfarsitul lunii pentru care am platit serviciile in avans la inceputul lunii, vreau sa fac o sesizare ANPC-ului. Intrebarea este, cand sa achit diferenta la televizor? restul 20 rate ramase a cate 55lei (am platit deja 4 rate adica 220 lei). Sunt constient ca am de platit dar nu vreau sa fiu „umflat la factura”, la fel cum am patit cu instalarea cablului, agentul de teren mintind ca-i gratis (0 lei), iar pe factura am platit 63 lei pentru o gaura si 5metri de cablu (aveam deja cablurile trase in interior). Multumesc, un sfat, o sugestie?

  76. Gabi spune

    Buna seara am si eu o problema asemanatoare cu rcs-rds.adica in luna ianuarie 2019 am facut o portare la orange cu 2 numere de telefon ,unul mai aveam 2 luni de contract celalat 6 luni de contract.ultima factura de la rcs-rds a venit de 780 lei.adica 250 taxa rezilere contract pe fiecare numar de telefon adica 500 lei diferenta de 280 lei find restul de luni de contract. nu sunt de acord sa platesc taxa de 500 lei. ce urmeaza sa fac?

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata