Reziliere contract RDS & RCS aka Digi Mobil

Iata cum poti face reziliere contract RDS & RCS indiferent de serviciul pe care il detii(abonament mobil, cablu tv etc) si fara costuri suplimentare.

Reziliere contract RDS & RCS – Digi Mobil “nema semnal / dobânda”!

Asadar, acest articol este dedicat abonatilor nemultumiti de celebrul operator Digi Mobil aka RDS & RCS iar in randurile de mai jos o sa va prezentam procedura prin intermediul careia va puteti rezilia contractele indiferent de serviciul pe care il detineti(abonament de mobil, internet fix, televiziune prin cablu etc).

rcs-rds-4

Datorita faptului ca inestimabilul operator Digi Mobil a decis sa schimbe regulile in timpul jocului, am decis sa reziliez unicul contract pe care il detineam la RDS & RCS .

In prima faza am luat legatura telefonic cu operatorul si le-am solicitat sa imi prezinte procedura prin intermediul careia pot rezilia contractul.

“Duduia” care mi-a oferit informatiile parea destul de confuza si nu a fost in stare sa-mi explice procedura exacta, dar mi-a recomandat sa merg intr-un punct de prezenta RDS & RCS si acolo voi afla toate detaliile necesare.

Reziliere contract RDS & RCS

Am intrebat-o daca imi pot pastra numarul pe cartela pre-pay, tinand cont de faptul ca este vorba de un numar portat din alta retea iar “duduia” mi-a raspuns cu nonsalanta ca: ” nu stie daca se poate face acest lucru”.

Insistent cum ma stiti deja am continuat discutia intreband-o daca se percep ceva taxe abuzive pentru rezilierea anticipata a contractului cu pricina.

In acelasi mod confuz duduia mi-a raspuns cu un cliseu, citez “da sunt cateva taxe care se percep dar nu stiu exact valoarea acestora si va trebui sa mergeti intr-un punct de prezenta pentru calculul exact”.

Bineinteles ca nu m-am putut abtine(fiind patit cu Telekom) si am intrebat daca exista vreo cerere de reziliere “tip” care trebuie completata iar “duduia” mi-a raspuns ca exista iar aceasta este disponibila tot in inevitabilele puncte de prezenta.

Asadar chiar daca ne aflam in “era tehnologiei” se pare ca la RDS & RCS nu se poate rezilia un contract online, ci abonatii trebuie sa se prezinte “cumintei”  in punctele de prezenta.

Probabil ca reprezinta modul in care RDS & RCS a decis sa isi pedepeseasca abonatii mai “rebeli” care decid sa le paraseasca ograda.

In ziua urmatoare m-am prezentat intr-un punct de prezenta RDS & RCS croit sa reziliez contractul, dar constat cu stupoare ca pentru a duce la bun sfarsit planul, trebuie sa stau cumintel la o coada formata din “doar” 14 persoane.

Digi-Mobil-Reziliere-contract

Inutil sa va mai spun ca aerul din locatia respectiva era aproape irespirabil, fiind o combinatie naucitoare de transpiratie si imbacseala, dar compensa “caldura sufleteasca” provenita atat din partea angajatilor cat si din partea abonatilor care asteptau nerabdatori sa le vina randul :)).

Dupa aproximativ 45 de minute de asteptare in care am admirat/butonat terminalele prezente in showroom, mi-a venit si mie randul sa discut cu un agent RDS & RCS .

I-am explicat rapid  speta iar ulterior i-am inmanat cererea de reziliere pe care o redactasem in prealabil, ca sa nu mai fiu nevoit sa pierd timpul inutil acolo(desi in timpul pierdut acolo puteam sa redactez cateva zeci de cereri).

Agentul a studiat cu atentie cererea de reziliere iar la final mi-a zis ca “este ok” dar trebuie sa completez/semnez si un formular tip pe care acestia il au si mi-l pune instant la dispozitie.

Dupa ce am parcurs documentul respectiv i-am zis ferm si clar faptul ca nu sunt de acord sa semnez acel formular, deoarece prin semnarea acestuia ma oblig sa achit o taxa de reziliere, care conform legii nr.193/2000 este abuziva.

Cateva minute am discutat in contradictoriu pe aceasta tema iar agentul decide sa ia legatura cu ai sai colegi de la Bucuresti, care se pare ca sunt mult mai “scoliti” pe astfel de spete.

Ulterior agentul imi comunica faptul ca pana la urma sunt de acord sa imi accepte cererea de reziliere pe care o formulasem, dar nu sunt de acord sa-mi ofere un numar de inregistrare si o stampila pe exemplarul care va ramane in posesia mea.

Printasem cererea de reziliere in doua exemplare deoarece doream sa am si eu dovada faptului ca am depus-o, in cazul in care intampin ostilitate din partea operatorului cu pricina.

Dupa alte cateva zeci de minute de discutii in contradictoriu am reusit sa obtin un numar de inregistrare si o stampila pe cererea de reziliere care a ramas in posesia mea.

In speranta ca ma va descuraja agentul imi comunica faptul ca pana la urma tot voi fi nevoit sa achit o taxa de reziliere de aproximativ 300 de lei, pentru ca asa au patit pana acum majoritatea abonatilor “rebeli”.

rcs-rds-4

Trebuie sa specific si faptul ca am depus cererea de reziliere pe data de 18 martie 2016 si am fost nevoit sa achit in avans contravaloarea ultimei luni in care voi beneficia de abonament.

Continui discutia cu agentul RDS si il intreb daca pot pastra numarul pe cartela pre-pay iar acesta imi spune destul de senin ca nu stie, dar ca va da un telefon sa afle daca exista aceasta posibilitate.

Dupa cateva minute de asteptare aveam sa aflu ca nu pot pastra numarul pe cartela pre-pay desi este vorba de un numar portat din alta retea.

Nu am mai insistat pe aceasta tema deoarece stiam ca pot evita intr-un mod elegant pierderea numarului prin portarea acestuia intr-o alta retea.

Asadar am decis sa inchei discutia aici si am plecat destul de multumit pentru ca am reusit pana la urma sa depun cererea de reziliere pe care o redactasem si sa obtin numarul de inregistrare.

Dupa alte cateva zile am decis sa-mi portez numarul intr-o alta retea iar in acest sens am facut demersurile necesare la noul operator.

Din dorinta de a nu ma trezi cu facturarea unor taxe abuzive am depus si o reclamatie la ANPC, in care am detaliat cat mai bine speta si am atasat urmatoarele documente(copie CI, copie contract si copie cerere de reziliere).

In data de 4 aprilie 2016 am fost contactat de catre un operator RDS & RCS care mi-a comunicat faptul ca au reziliat contractul si nu mai este cazul sa achit taxa de reziliere, asa cum fusesem instiintat initial.

Reziliere contract RDS & RCS

Asadar cei care doresc sa rezilieze contactul cu RDS & RCS, indiferent de serviciul pe care il detin(telefonie mobila, interne, televiziune), vor trebui sa urmeze urmatoarea procedura:

  • in prima faza va trebui sa redacteze cererea de reziliere in care sa specifice foarte clar serviciul la care doreste sa renunte iar un model de cerere regasiti aici;
  • cererea de reziliere trebuie printata in doua exemplare iar ulterior trebuie depusa intr-un punct de prezenta RDS & RCS din zona in care locuiti;
  • nu uitati sa le solicitati reprezentantilor RDS&RCS ca sa va ofere un numar de inregistrare si sa va stampileze exemplarul care ramane in posesia voastra;
  • depuneti o reclamatie la ANPC in care sa detaliati cat mai bine speta si sa atasati toate documentele de care dispuneti.Va recomand sa depuneti reclamatia online accesand acest link si nu uitati sa salvati numarul de inregistrare pe care il veti receptiona;
  • daca doriti sa pastrati numarul abonamentului cu “pricina” nu uitati sa realizati portarea acestuia intr-o alta retea.

In cazul abonatilor care si-au achizitionat terminale pe sistem de rate “nema dobânda” trebuie sa stie faptul ca vor trebui sa achite contravaloarea acestora, dat fiind faptul ca doresc sa rezilieze contractele anticipat.

Este bine de stiut si faptul ca in cazul rezilierii anticipate ale serviciilor de televizune si internet, trebuiesc returnate si toate echipamentele pe care abonatii “rebeli” le au in custodie gen: routere, switch-uri, card-uri CI+, decodoare etc.

Update 1 – In imaginea de mai jos regasiti inca o confirmare a faptului ca inestimabilul operator este dispus sa rezilieze pe cale amiabila contractele abonatilor “rebeli”. Asadar apelati cu mare incredere la ANPC daca intampinati ostilitate din partea operatorului si nu uitati sa parcurgeti sectiunea de comentarii de la finalul acestui articol.  

Update 2: RDS & RCS reziliaza in mod gratuit contractele abonatilor “rebeli” deoarece au schimbat regulile in timpul “jocului”, majorand planurile tarifare pentru toate serviciile pe care le ofera iar pentru detalii accesati acest link.

Va reamintim si faptul ca nu sunteti nevoiti sa achitati taxe de reziliere sau mai nou de justa despagubire, deoarece aceste clauze contractuale sunt abuzive iar conform legii nr.193/2000 „Dreptul consumatorului la denuntarea contractului nu poate fi anulat sau conditionat de nicio clauza contractuala sau intelegere intre parti, in cazurile prevazute de lege, aceasta fiind considerata nula de drept. Drepturile partilor referitoare la o justa despagubire nu vor fi afectate in cazul denuntarii unilaterale”.

Va recomandam sa parcurgeti si articolele de mai jos in care sunt prezentate modalitatile prin intermediul carora puteti rezilia contractele cu Vodafone,  Telekom si Orange.

vodafone-taxe-rezilere-abuzive

Rezilere-Telekom

Reziliere-contact-Orange-Romania-3

Reziliere-contract-UPC-4

Avem rugamintea sa dati share pe facebook acestui articol pt a ajunge la cati mai multi compatrioti, care se afla intr-o situatie similara si nu stiu cum sa reactioneze.

Daca aveti intrebari cu privire la aceasta speta va raspundem cu mare drag in sectiunea de mai jos, dedicata comentariilor.

256
Adaugă comentariul tău ceva mai jos

  Subscribe  
Notify of
Cristina

Buna ziua, Am urmat pasii din articol pentru rezilierea unui contract de a carui servicii nu mai benficiez intrucat m-am mutat din acel apartamanet, stand in chirie, iar in noua locatie am deja serviciile instalate. Contractul a fost deschis in 09.2018 si are valabilitate 2 ani. A trecut deci abia un an. Raspunsul de la ANPC a fost unul negativ, ei spunand ca intr-adevar trebuie sa platesc taxa de rezilere, taxa care este de aproximativ 620 lei si a carei valoare pare ca ramane fixa, pentru ca am intrebat despre ea la un interval de 2 luni si mi s-a… Read more »

Ilona

Buna ziua, Am fost sa reziliez un contract de internet Digi cu formularul prezentat aici. Angajata nu mi l a primit pe motiv ca nu are nici o valoare.Mi a spus ca imi poate inchide doar daca platesc o taxa de instalare(reconfigurare) de 100 lei. Eu cand am instalat netul am platit doar cablurile care au costat putin vreo 10 lei. E justificata aceasta taxa? Mie mi se pare mult . Ce trebuie sa fac acum? Va rog un raspuns rapid ca sa pot inchide pana la sfarsitul lunii.Vad in contract ca scrie la taxe operationale: instalare serviciu retea FTTH… Read more »

Rodica

Buna ziua! AM si eu o mare problema cu RCS RDS. Recent ne-am mutat intr-o noua locatie, si am luat legatura cu cei de la RCS ca sa ne faca mutatie in noua locatie. Ne-au comunicat ca nu e nici o problema in maxim 2 saptamani o sa vina la noua locatie. O echipa.In 3 zile a venit si ne-a spus ca nu poate face nimic ca nu avem semnal pe stalp, trebuie sa vina o alta echipa sa puna semnal si apoi vin ei si ne pun cablul in casa.Au trecut cele 2 saptamani, am sunat la ei si… Read more »

Octavian

Buna ziua, Locuiesc in Bucuresti pe Bd Iuliu Maniu , sunt “captiv” la RDS cu TV (analogic, deoarece nu merge decodorul iar cel digital cerut de 6 luni nu este disponibil(?!). In martie mi-au migrat mobilul “gratuit ” RDS la un contract de 10 RON (Optim 2 euro). As dori sa migrez la alta oferta (platesc 60 RON pentru TV analogic, un stik de Internet pe cae nu il folosesc), dar : -Orange imi spune ca nu imi poate oferi nimic in blocul meu -Telekom la fel -UPC la fel. Ce ar fi de facut? As dori sa aloc maxim… Read more »

anda

Buna ziua, mamei mele (80 ani) i s-a propus reinnoirea abonamentului de telefonie fixa de catrea TELEKOM, de o agenta angajata la o firma PARTENER TELEKOM. DE BUNA CREDINTA MAMA A CONFIRMAT REIINOIREA. I S-A TRIMIS PRIN CURIER CONTRACTUL SI UN TELEFON FIX CADOU, pe care nu il foloseste. La inceputul lunii iunie s-a trezit cu postul telefonic suspendat. Aleratata ca nu a platit corect facturile m-a sunat de la o vecina de bloc, am mers si i-am achitat factura si am intrebat de ce este asa mare, si asa…am aflat ca mamei is-a facut un nou contract cu telefonie… Read more »

BYTZA

Buna,
Stai linistita pt ca poti rezilia contractul fara probleme din confortul propriei locuinte daca urmezi procedura prezentata in acest articol https://ithot.ro/telekom-reziliere-contracte/
Ar fi ideal sa depui cat de curand si o reclamatie la ANPC iar in functie de raspunsul acestora va trebui sa actionezi in consecinta. Asteptam detalii. Succes!

Ilea Cristian

Bună ziua ! A-m și eu o mică problemă : în luna MAI 2019 , mi-am portat numărul la DIGI MOBIL, din rețeaua VODAFONE. Momentan , sînt undeva la țară pentru ma-i mult timp . Aici , nu-mi pot folosi telefonul din cauza LIPSEI DE SEMNAL. El apare ÎNTÎMPLĂTOR pentru 2 -3 minute . A- ș vre-a s-ă anulez portarea numărului , pentru că nu pot să-l folosesc , și nu vreau s-ă plătesc degeaba taxa pe lună . Cum s-e procedează ?

BYTZA

Salut,
Era ideal ca in prima faza sa testezi semnalul in “zona” prin intermediul unei cartele pre-pay si abia apoi sa realizezi portarea. Din pacate nu ai cum sa anulezi portarea din moment ce deja a fost efectuata dar poti rezilia contractul urmand procedura prezentata in acest articol https://ithot.ro/abonatii-rcs-rds-pot-rezilia-contractele-online/
Ulterior poti realiza fara probleme portarea in orice retea doresti iar pentru detalii acceseaza acest link https://ithot.ro/iata-cum-va-puteti-porta-numerele-de-mobil-inainte-de-expirarea-perioadei-contractuale/
Asteptam detalii cu privire la evolutia spetei. Succes!

Gaby

Salut eu am fost dat in judecata de catre RCS RDS si ma obliga sa platesc 0,2%pe zi si valoarea facturilor si asta din vina lor cand mam mutat de unde stateam am facut cere la ei sami mute cablul tv si internetul la adresa unde mam mutat si miau zis ca nu se poate lea zis ca eu nu am sal platesc ca sa se foloseasca alt cineva de ele si iam rugat sa incheie contractul si misu zis ca nu se poate ca trebuie sa platesc o suma de reziliere si la o luna mia venit si factura… Read more »

BYTZA

Salut,
De ce nu ai reziliat contractul la momentul respectiv conform procedurii de reziliere prezentate in acest articol? Daca ai intampinat ostilitate din partea inestimabilului operator trebuia sa le soliciti sprijinul celor de la ANPC si ai fi reusit sa rezolvi fara prea mari probleme speta. Acum esti bun de plata deoarece nu ai facut demersurile necesare rezilierii contractului la momentul oportun. Cu placere!

Petreanu Claudiu

Buna ziua, va cer o parere din partea dumneavoastră. Am avut un contract de internet si tv la rds pe o durată de 2 ani. După aproximativ 1 an am plecat de la acea locație unde stăteam în chirie la o altă locație si am cerut celor de la rds sa imi mute abonamentele la noua locație. Raspunsul lor a fost ca nu au infrastructura în acea zonă și nu au cum sa imi mute abonamentele iar eu am fost nevoit să reziliez contractul cu ei pentru acest motiv. După mi s a spus ca am o taxă de rezilierea… Read more »

BYTZA

Salut,
De ce nu ai apelat la ajutorul celor de la ANPC la momentul respectiv? Stai linistit pt ca firmele de recuperari nu au ce sa iti faca mai mult decat sa te streseze cu zeci de somatii. Cu placere!

Doru

Salut, Mulțumesc in primul rând! Astazi mi-am făcut curaj si am depus cererea de reziliere a abonamentului de internet la RCS. Numai 300 mb nu aveam, când netul mergea cu sughițuri, ei reclamand ca e vina echipamentelor mele…calculatoare, telefoane, etc. Dupa câteva replici ca nu, ca ba..tipa de la ghiseu a acceptat sa-mi dea nr. de înregistrare si sa stampileze cererea. M-a asigurat ca voi plati atât abonamentul din lunile promotionale (sase luni, jumătate din abonament) dar si taxele de instalare si activare a serviciului. Dupa ce le-am replicat ca voi depune o sesizare si la ANPC, duduia mi-a transmis… Read more »

Mihaela

Am patit-o si eu cu cei de la RCS RDS doar ca in cazul meu, nu am reusit sa obtin nr de inregistrare de pe cererea de reziliere deoarece multstimabilul agent nu a vrut sa mi-l dea. Am renuntat dupa 2 ore de discutii contradictorii si am sunat la ANPC iar doamna de acolo mi-a zis ca pot sa le dau un mail celor de la Digi prin care cer rezilierea contractului si sa atasez la reclamatie screenshot-ul de la acel mail. Sa vedem ce iese.

Roxana Ivan

Astazi am primit raspunsul celor de la ANPC si imi spun ca digimobil este de acord sa rezilieze contractul pe cale amiabila si fara alte cheltuieli. Pot sa zic ca nu ma asteptam sa imi dea dreptate dar iata ca se poate si va multumesc din suflet pentru ajutor. Va doresc multa sanatate si putere de munca.

Cristian Avasiloaie

Am si eu o intrebare, ce ati trecut la abonat cu numărul? Ce numar ? Multumesc frumos. Vreau sa depun si eu o cerere ai nu stii ce sa trec acolo.

Cristina

Am incheiat la inceputul acestei luni (septembrie) un act aditional la contractul pe care il aveam cu firma rcs-rds, ocazie cu care am primit un aparat gratuit si pentru altul s-a facut comanda cu plata in 12 rate a cate 10 lei/luna.Am fost asigurata ca in cateva zile voi intra si in posesia celui de al doilea. Dupa cateva zile de asteptare am dat telefon la srviciul relatii clienti pentru a afla de ce nu mi-a fost livrat produsul.Mi s-a raspuns ca sunt multe solicitari si sa astept . In a 14-a zi am mers la agentia RDS-RCS sa solicit… Read more »

adrian

Am incheiat la inceputul acestei luni (septembrie) un act aditional la contractul pe care il aveam cu firma rcs-rds, ocazie cu care am platit pentru achizitionarea a doua smartphonuri. Unul l-am achizitionat imediat pentru ca era la agentia respectiva, iar pentru al doilea operatorul din agentie a facut comanda si a trimis-o la sediul central. Am fost asigurat ca in cateva zile voi intra si in posesia celui de al doile smartphon. Dupa cateva zile de asteptare am dat telefon la srviciul relatii clienti pentru a afla de ce nu mi-a fost livrat produsul. Dela celalalat capat al firului mi-a… Read more »

Valentina

Revin cu noutati. Mi-am completat cererea de reziliere in doua exemplare si am pornit cu ideea de a intelege despre ce este vorba. De data asta la un alt punct de prezenta, in localitatea unde m-am mutat. Am explicat de ce am venit si dupa niste cautari domnisoara mi-a spus ca ei ii apare ca nu mai trebuie sa achit nicio taxa pentru ca am achitat-o la inceput. A facut cererea de reziliere catre ei si a imprimat actele pe care mi le-a inmanat sa le semnez. Eram chiar curioasa ce clauze sunt stipulate. Un paragraf in care scria ca… Read more »

Valentina Salajan

Salut, Multumiri pentru articolul despre procedeul de reziliere al contractului. Foarte clar si la obiect. Am si eu de furca cu ei. Vreau sa renunt la serviciul lor de internet, asadar m-am prezentat la punctul de lucru. Initial am facut contract pe perioada nedeterminata, asta fiind posibil doar achitand o taxa de instalare de 100 lei. Dupa aproximativ un an am facut o modificare de viteza a internetului pentru care am semnat un contract de 12 luni pentru a nu mai plati inca o data acea taxa. Acum mi s-a cerut sa dau cu subsemnatul ca sunt de acord sa… Read more »

Madalina

Nu recomand abonamentele DIGI MOBIL OPTIM NELIMITAT! Am semnat contract cu cei de la RDS pentru un abonament DIGI MOBIL OPTIM NELIMITAT, am facut portarea numerelor de telefon si vreau sa va spun ca nu e ok deloc. Atunci cand incerc sa apelez un numar de telefon, in cele mai multe cazuri reusesc sa iau legatura cu persoana respectiva abia din a 3-a incercare. In primele doua incercari efectiv nu suna iar dupa cateva secunde imi spune ca abonatul are telefonul inchis. Am facut sesizare de doua ori si mi s-a spus sa revin din nou cu sesizare in cazul… Read more »

Samuil

Abonament cu minute NELIMITAT!!!???
In 03 ianuarie 2016 am incheiat un contract cu minute nelimitat 6 euro.
SURPRIZA!!!
In 05 ianuarie primesc un SMSde la RCS RDS prin care sant informat ca vorbesc prea mult la telefon.
In 06 ianuarie 2016 am fost deconectat fiindca am depasit numarul de minute NELIMITAT din abonament.
Fara cuvinte….

Irina C.

Salutari! Am si eu o problema asemanatoare cu cei de la Digi :vreau sa reziliez contractul cu ei pentru serviciile de telefonie mobila oferite , pe care l-am incheiat cu ei acum 9 luni de zile. Mai exact, mi-a picat cu tronc pe un Lenovo a-2010 pe care mi l-au oferit moca la abonament Digi mobil Avantaj pe 2 ani ,si m-am portat la ei. Acuma, regret din suflet ca am facut gogomania asta avand in vedere ca toata familia e pe Telekom, ma rupe la abonament daca ma intind la telefon pe alte retele, si plus ca telefonul nu-i… Read more »

ana

Dacă nu primesc numărul de înregistrare șisstampila pot face plângerea la anpc?
ce documente trebuie sa mai trimit prinaaceasta plângere?
dacă nu rezolv și nu mai plătesc facturilecce se poate întâmpla?

Alex

Pe 1 august m-am hotarat sa renunt la abonamentul Digi Optim Nelimitat pe care il aveam de aproape 3 luni, am incercat sa rezolv pe cale amiabila la un centru Digi si nu a mers. Duduia de la ghiseu nu a vrut sub nicio forma sa-mi trimita mai departea cererea de reziliere, singurul lucru pe care l-am putut face a fost o reclamatie la ei, apoi am mai facut inca o reclamatie la ANPC. Acum 2 saptamani m-au sunat sa ma anunte ca au primit notificarea de la ANPC si au tot insistat sa ma intrebe de ce vreau sa… Read more »

Alex

In uk poti sa reziliezi oricand daca esti sub contract si nu ai luat telefon.
Platesti lunile ramase fara tva si gata.
Iti vin pe ultima factura.

Alexandra

Buna ziua! Am incheiat un abonament la Digi de acum aprox o luna de zile pentru mobil, optim nelimitat mai exact pe o perioada de 24 luni. Am facut si portare de pe Orange prepay pe Digi abonament in acel moment. Am fost la Digi si mi-au spus ca pentru a rezilia contractul trebuie sa platesc taxa de activare de vreo 50 de lei si inca o taxa de vreo 250 de lei pentru optiunea de internet plus factura normala de pana in acel moment. Modul de reziliere descris de dvs se aplica si in cazul meu in care am… Read more »

Mihai Balaescu

Stie cineva cum se procedeaza cu cei de la UPC ? In contract scrie ca daca eu il reziliez unilateral atunci va trebui sa platesc contravaloarea lunilor ramase pana la implinirea termenului de 2 ani. S-a mai confruntat cineva cu situatia aceasta ? Multumesc !

Marian

Cu chiu cu vai am scapat si eu de RDS si cred ca sunt cei mai nesimtiti de pe piata.
Oare cand vor intelege ca ignoranta si nesimtirea de care dau dovada angajatii lor nu fac altceva decat sa le alunge abonatii.
Aveam de la ei toate serviciile dar am renuntat la tot pentru ca ma saturasem sa stau ca un sclav la coada si sa fiu tratat cu dispret.
Daca nu as fi dat de articolul vostru sincer nu cred ca as fi izbutit sa merg pana la capat si as vrea tare mult sa va multumesc pentru tot.
Cu deosebit respect.

Adrian

Buna seara,
In primul rand as vrea sa va multumesc nespus pentru informatiile pretioase pe care le oferiti.
Am reusit sa reziliez pana la urma contractul cu rds dupa ce am urmat procedura pe care dumneavoastra ati prezentat-o.
Cei de la protectia consumatorului au fost foarte operativi si mi-au dat un raspuns in a 5 zi de cand am depus reclamatia.
Cu ajutorul lor am scapat de taxa de reziliere pe care ma tot inebuneau astia de la rds ca trebuie sa o achit neaparat.
Va multumesc inca odata si va apreciez enorm pentru ca ne ajutati neconditionat.

Stefan Barta

Ai laudat foarte mult Anpceul un institut de stat platit din banii contribuabililor care apare orice in afara drepturilor consumatorilor. Doaa zile am sunat pina au raspuns la numarul 021… din alt judet un besinos cu vocea stinsa care habar nu avea care e menirea institutului la a carui telefon raspunde. Sint foarte multi corupti care ii apare pe hoti stind ca de la contribuabil ia salarul iar de la hoti sil rotunjesc.

Andrew

Ok, multumesc! Sa vedem ce o sa iasa 😛

Andrew

Ei au spus ca trebuie sa platesct terminalul intreg cat este pretul lui afisat pe lista, chiar daca am aproape jumate din contract achitat.

Andrew

Ma confrunt si eu cu o problea asemanatoare. Am facut contract internet 1000 mb si un telefon pe care platesc 3 euro in plus pe luna. Urmeaza sa plec si nu stiu cand ma voi intoarce, posibil 1 an, posibil 2,3. Le-am cerut daca se poate sa puna o “pauza” ma gandeam ca la cate operatii de toate felurile pot face sa-ti ia bani, rezilieri, supendari anticipate etc., ar fi putut la fel de usor sa ma puna cumva pe pauza :-<. Mi-au spus ca trebuie platit 100 lei taxa plus 490 pretul telefonului ( contractul este pana in octombrie… Read more »

Karry

Păi dacă reziliem contractul cu toți operatorii ce ne facem?

Lucian

Aceeasi poveste si la Telekom , dupa ce au modificat contractul de capul lor desi am refuzat telefonic oferta lor am cerut rezilierea contractului. Am primit un formular de reziliere a contractului pe care l-am completat si trimis pe email Luna urmatoare m-am trezit cu o factura de penalizare de 52 euro pe motiv ca am renuntat inainte de termen la contract totul cu amenintari ca in caz de neplata voi fi notificat biroului de credite. Am contestat aceasta suma aducandu-le la cunostinta ca voi informa si ANPC Am depus si o sesizare on line la ANPC insotita de factura… Read more »

cristi

Am un contract trimis prin curier fara data, fara semnatura.Pot sa-l reziliez fara sa platesc diferenta pentru telefon care oricum s-a defectat si au refuzat sa-l repare?

Bogdan

Salut! Am 3 contracte de TV+Internet cu RDS pe numele meu. La 2 din ele, incheiate prin anul 2009 daca-mi amintesc bine, am beneficiat ca si bonus de 2 stick-uri pentru internet mobil, care au stat nefolosite ani buni. Acum am constatat ca unul din stick-uri e de negasit si as dori sa stiu daca acum, dupa 7 ani de zile, ma vor taxa pentru el si cu cat anume? In mod normal, aceste ieftinituri de stick-uri ar trebui sa fie total amortizate in contabilitatea lor si sa nu mai existe valori reziduale de recuperat pentru ele. Cum justifica RDS-ul… Read more »

Valcaneantu

Am incheiat un contract cu rcs-rds La telefonie mobila tip Avantaj .Acest tip de contract ,cuprinde si acordarea unui tel.in mod gratuit.La cca.2 luni de la contractare ,furnizorul a taiat semnalul in loc Comeat,Com Bogda.jud Timis,fara sa fim consultati.Deasemenea sa inrautatit semnalul si in loc de resedinta ,respectivTimisoara str C-tin Brincusi,Din luna Februarie imi tot promit ca se va revenii,dar a ramas pina in prezent fara rezultat.Am hotarit sa declar contractul meu ca fiind fara obiect si trebuie reziliat.Am ajuns de comun acord la reziliere,dar cu plata integrala a ap. telefonic.Din moment ce rezilierea se face din vina lor,de ce… Read more »

Mihai Alex

Salut!
Am abonament la ei din iunie 2015, pe 24 luni, complet 5, sau ceva de genu. Am primit si un jaf de allview gratis. In conditiile in care mi-au dat telefon, pot sa reziliez contractul?

Szekely cristina

Mi-am prelungit abonamentul la digi mobil de 1 luna am primit telefon gratuit si nu sunt multumita de el deoarece am doar 300 min nationale inclusiv digi ei nu mau informat telefonic ca doar atat am mentionez faptul ca abonamentele sau facut telefonic cu cei de la bucuresti pt ca in reprezentanta nu aveau telefonul si am dat comanda si mi-a venit cu tot cu abonament.pot sa reziliez contractul si daca pot voi plati telefonul ce l-am primit gratuit?

Szekely cristina

Am 5 abonamente la ei dar eu doar 2 vreau sa le reziliez.

canciu iulian

Am SI EU problems cu cei de la rcs-Rds am semnat un contract optim nelinitat Dar Fara da iau telefon Doar cartela SI din ianuarie nu am avut semnal cand aveam cand nu aveam SI nu am Mai folosit abonamentul lam platit pana acuma Degeaba am fost la ei in magazin Sa anunt ca doresc Sa portez numarul in Alta retea deoarece nu sunt multimit nu Mia deschis nici o sesizare gresala mea ca nu am cerut Numarul de reclamatie SI zilele trecute am fost Sa portez numarul in Alta retea SI mau contactat a doua zi cei de la… Read more »

Niculae Bucur Ion

Cat de mari sunt butoanele din stanga si nu leam vazut abia dupa ce am scris acel comentariu scuze…

Niculae Bucur Ion

De ce nu pui direct un buton de share pe facebook si alte retele de socializare? sa fie mai usor oamenilor sa dea mai departe…

Dragoș

Salut, După cum spuneam pe un post de mai sus, aveam confirmare verbală, am primit si in scris, de la ANPC Suceava, că nu pot rezilia fără taxe… De acum aștept clipă când va factura, dacă va factura, să dau lovitura de gratie, semnarea contractelor a fost făcută de alte persoane chiar la ei în pop, cu cereri de portare făcută de pe alte nume din alte județe… Succes celor ce vor să intre în război cu ei. Știam că în Suceava au o relație specială cu ANPC-ul vieții… cei bogații au totul de partea lor. Era să uit. Am… Read more »

Bogdan

Eu am procedat altfel. Am avut contract de telefonie mobila la RDS și am stat în rețea la ei 2 luni, după care fiind foarte nemulțumit de calitatea serviciilor mobile, m-am portat în alta rețea, fara ca sa mai discut ceva in prealabil cu cei de la RDS. A trecut mai bine de jumătate de an și nu mi s-a cerut nici un ban pentru reziliere. Precizez ca am cablu TV și net fix la RDS, iar pe facturile care au venit ulterior nu s-a mai solicitat nimic în plus.

Dragoș

Salut, Nici eu nu am primit răspuns încă de la ANPC. Am depus cererea pe 31.05.2016. Bineînțeles ca neoficial duduia de la RDS, pe care o cunosc de vreo 12 ani, mi-a spus că nu am cum să scap de taxa, însă dacă nu rezolv în nici un fel, scot asul din mâneca… Titularul contractului nu are habar de ce este prevăzut în contract, nu a semnat si nu a fost la ei în magazin… eu am făcut aceste lucruri fără să fiu împuternicit…culmea am făcut și portare de la Orange de pe un abonat din alt oraș… Sper să… Read more »

Daniel

Buna dimineata ,
Am urmat si eu aceasta procedura si am despus o solictare la Anpc de pe data de 24 . 05 dar se pare ca la ei decurge altfel timpul ….. Cred ca nu imi mai ramane nimic de facut decat sa platesc taxa de reziliere . Am mai multe servicii de la ei ( internet , tv) de care sunt multumit si daca nu platesc trebuie sa schimb operatorul .
Asta e Romania ….

Laura

Buna seara BYTZA! Multumesc pentru raspuns. Cred ca nu am mentionat exact datele contractului. Eu (noi) nu avem un abonament pentru telefonie ci, unul exclusiv pentru TV. In orice caz, chiar daca nu poti sa ne ajuti ma departe, trebuie sa iti spun ca, esti primul roman din Romania pe care l-am gasit oferind ajutor neconditionat oamenilor “asupriti” de firmele “fara lege”. RESPECT!!!!! Naivitatea oamenilor sau prea buni, sau prea necunoscatori in domeniu este abuzata, din pacate, pina la limita. M-am hotarit sa postez speta si pe paginile de socializare. Poate reusesc sa rezolv ceva mai mult decit zero! Si… Read more »

Laura

Am uitat sa mentionez ca am citit toate comentarile.
Multumesc foarte mult pentru formularul “tip” de reziliere.
O sa incerc sa-l folosesc.
Dar, intre noi, consumatorii bataii de joc a RCS/RDS, acest formular tipizat, ne rezolva problemele? Chiar ne lasam calcati in picioare?
Cum este posibil ca intr-o tara care se pretinde ca functioneza dupa un sistem democratic!, afiliata la UE!, si lasata de bunul Dumnezeu pe teritoriul Europei si nu al Africii, sa mai existe contracte concepute de de niste minti bolnave ca cele de la RCS/RDS, care nu contin termenii rezilierii?!?!?!

Laura

Buna seara BYTZA! Nici nu sti cit ma bucur ca am reusit sa dau de o parere competenta in legatura cu RCS/RDS. Locuiesc in Germania si am un abonament RCS/RDS facut in 2014, de fratele meu care locuieste in Romania. Contractul a fost facut si semnat personal de fratele meu la filiala din Sibiu a RCS/RDS. Eu fiind bolnava de cancer, fratele meu, ca si donator de celule stem, locuieste periodic la noi. Pentru el am si facut contractul. Din iulie 2014 si pina acum, timp de doi ani, am reusit sa vedem programele RCS/RDS, adunate zi cu zi, poate… Read more »

Alin Selicean

Salutare. Eu nu am nici un fel de probleme cu niciunul din operatori enumarati mai sus (inca) in principal ca am locuit in ultimii 4 ani in afara Romaniei. Ce pot sa spun este ca in multe din tarile UE poti face absolut totul din confortul locuintei: contracte noi (si nu numai pe partea de TV/telefon/internet ci si utilitati – gaz, curent, apa-, sau altele), rezilieri, modificari, etc. Numai in Romania trebuie sa te deplasezi sa dai cu semnatura cu pixu pe o hartie. Nu vad si nu inteleg de ce la noi trebuie sa fie altfel.

Casian

Eu am un contract de 6 luni cu cei de la Telekom. I-am sunat ieri si le-am spus sa ca daca nu-mi rezolva problema cu semnalul nu pot sa continui cu ei. Telefonul meu e pe post de pager.Primesc doar mesaje de la mesageria vocala ca am fost cautat si mai nou reusesc sa initiez un apel din 3-4 incercari.
La portare am primit “moca” un “Samsung Galaxy Grand Prime”
Cum ar trebui sa procedez?

Multumesc

calin

Am televiziune prin satelit de la DIGI,televiziune prin cablu si internet prin fibra optica de la ei, iar in decembrie 2015 am hotarat sa fac 3 abonamente de telefonie mobila prin portarea a trei numere, 2 de la orange si unu de la vodafone, locuiesc in loc. Varfurile jud. Arad si verific aria de acoperire 3G de la digi iar pe harta respectiva imi apare ACOPERIRE BUNA, am intrebat operatorul la semnarea contractului despre acoperire in localitatea mea si a spus ca este in regula si nu o sa am nici o problema in ceea ce priveste acoperirea 3G, insa… Read more »