ITHOT: Știri din IT & C

Abonații RCS & RDS pot rezilia online contractele

Abonații RCS & RDS pot rezilia online contractele in ciuda faptului ca pana acum puteau face acest demers doar in punctele de prezenta ale inestimabilului operator care este si care va fi cu siguranta mult timp de acum incolo.

Reziliere contracte RCS RDS ITHOT 12 - Abonații RCS & RDS pot rezilia online contractele

Avem vesti excelente pentru abonatii RCS & RDS care doresc sa rezilieze contractele cu inestimabilul operator iar  pana acum o puteau face doar daca se prezentau fizic in punctele de lucru ale acestora.

Abonații RCS & RDS pot rezilia online contractele

Majoritatea abonatilor erau descurajati de cozile infernale la care trebuiau sa stea atunci cand doreau sa isi depuna cererile de reziliere iar de cele mai multe ori atitudinea angajatilor RCS & RDS lasa de dorit.

Acum insa cei de la RDS & RCS le ofera posibilitatea abonatilor sa isi rezilieze contractele online, direct din confortul locuintei proprii.

Reziliere contracte RCS RDS ithot ro 11 - Abonații RCS & RDS pot rezilia online contractele

Asadar  acum va puteti rezilia fara probleme contractele si indiferent de serviciile de care beneficiati(televiziune, internet fix, telefonie mobila, telefonie fixa, furnizare de energie) iar toate demersurile le puteti face online.

In randurile de mai jos o sa va prezentam punctual procedura care trebuie urmata in astfel de cazuri:

  • Redactati cererea de reziliere pe care o puteti descarca de aici iar ulterior o trimiteti pe mail la urmatoarea adresa sesizari.reclamatii@rcs-rds.ro
  • In maxim 30 de zile veti fi contactat de catre un reprezentant RDS & RCS care o sa va confirme procesarea cererii de reziliere si ulterior va trebui sa returnati echipamentul pe care il aveti in custodie(router, stick internet, receiver programe TV etc) iar acesta trebuie returnat in aceeasi stare in care l-ati receptionat;Router RDS RCS ithot ro 2018 reziliere contracte - Abonații RCS & RDS pot rezilia online contractele
  • Va trebui sa achitati contravaloarea acestor echipamente in cazul in care nu le mai puteti returna din varii motive(produsele au fost pierdute/furate/deteriorate etc);
  • Nu ezitati sa apelati la ajutorul celor la ANPC daca intampinati ostilitate din partea inestimabilului operator iar reclamatiile pot fi depuse tot online, prin intermediul acestui link;Reclamatii ANPC 2017 1 - Abonații RCS & RDS pot rezilia online contractele
  • Veti fi nevoiti sa achitati doar contravaloarea ultimei luni in care ati beneficiat de abonament, asadar orice alte taxe pe care vi le solicita sunt complet abuzive si din acest motiv va recomandam sa apelati cu mare incredere la ajutorul celor de la ANPC;

Reziliere contract RDS RCS ANPC ITHOT RO 2018 - Abonații RCS & RDS pot rezilia online contractele

  1. Posesorii de abonamente si terminale achizitionate in sistem de rate “nema dobanda” vor trebui sa achite diferenta pentru aceste smartphone-uri din moment ce reziliaza contractele anticipat;Activarea internet 4G LTE DIGIMOBIL 2018 - Abonații RCS & RDS pot rezilia online contractele
  2. De retinut faptul ca va puteti pastra numerele de mobil pe cartela pre-paid iar abia ulterior va puteti porta in reteaua dorita si procedura completa este disponibila aici.
  3. Nu va lasati intimidati de atitudinea inestimabilului operator care de cele mai multe ori merge la intimidare si mizeaza din plin pe “naivitatea” abonatilor care tac si suporta toate aceste mizerii.

Reziliere contracte RCS RDS ithot ro 14 - Abonații RCS & RDS pot rezilia online contractele

Update 1: Cei de la RDS & RCS sunt dispusi acum sa rezilieze contractele abonatilor pe cale amiabila deoarece au decis sa mareasca tarifele serviciilor oferite iar pentru detalii accesati acest link.

Daca aveti alte intrebari sau nelamuriri le putem discuta in sectiunea de comentarii, unde vom incerca sa va oferim cele mai bune sfaturi.

130 de comentarii la „Abonații RCS & RDS pot rezilia online contractele”

  1. Buna seara,
    Am facut o cerere de reziliere a contractului deoarece RCS-RDS nu imi poat furniza serviciile la adresa la care m-am mutat(interenet+televiziune). Problema este urmatoarea:
    M-am mutat de la o adresa unde aveam semnal pentru RCS-RDS, la una unde nu am.
    M-am mutat de la chirie in apartamentul surori sotiei mele unde bineinteles ca nu mai platesc chirie.
    Cei de la relatii clienti imi cer pentru reziliere cererea plus contract de inchiriere. Pai ce contract de inchiriere daca nu stau in chirie? E ca si cum daca as fi la mama acasa si imi fac abonament acolo si plec, imi cer contract de inchiriere intre mine si mama.
    Am viza de flotant si sotia mea buletin pe adresa unde RCS-RDS nu ne poate furniza serviciile contractate.
    Si in plus de asta, cand iti faci abonament nu iti cer niciun contract de inchiriere. :))
    Genial! Logica ROMANEASCA!

    Răspunde
    • Salut,
      Atunci trebuie neaparat sa iti convingi ruda astfel incat sa poti achita chirie pt a beneficia de serviciile RDS & RCS :)))

      Răspunde
  2. Buna ziua,

    Am încheiat un contract de internet și cablu cu RCS pe 21.10.2019, urmând sa expire pe 21.10.2020, dar am făcut cerere de reziliere înainte de termen, acum 2 săptămâni, bineînțeles ca mi-au cerut “justa suma de despăgubire de 200 de lei” Am depus și o sesizare la ANPC și am primit răspuns ca “petiția este neîntemeiata” și ca trebuia sa plătesc aceasta suma. Este normal răspunsul din partea ANPC sa plătesc aceasta suma de 200 de lei pentru reziliere ?

    Răspunde
    • Buna,
      Probabil ca ai avut nesansa ca reclamatia ta sa fie gestionata de catre un habarnist deoarece majoritatea abonatilor au receptionat castig de cauza din partea celor de la ANPC iar pentru detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii. Nu esti nevoita sa achiti suma respectiva daca esti la zi cu facturile. Succes!

      Răspunde
  3. Astazi mi au instalat digi. Am optat pt pachetul complect full. Am costatat ca nu am decat niste canale analog. Am sunat la ei.si mi au spus ca sa fac comanda si sa ma duc sa mi ridic decodoarele si cartela. Si mi au marit cu 17 lei.lunar. pai eu cand am facut crt am optat pt ful canale. De ce au venit fara decodoare si imi iau bani inca pe ele ? Din moment ce platesc pt full canale nu stiau acest lucru? Plus ca trebuie sa astept un sms camd sa ma duc sa le ridic. E absurd.la nici 1 ora de la instalare am vrut sa reziliez si mi au spus ca 2 ani sa platesc la ei. Ce sa fac acum? Pot rezilia?

    Răspunde
    • Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite operatorul deoarece poti rezilia contractul fara probleme daca accesezi acest link si urmezi procedura prezentata pe blog. Nu uita sa parcurgi si sectiunea de comentarii iar daca este cazul, nu ezita sa apelezi la ANPC. Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
  4. Salut
    Vreau să renunț la RCS-RDS și să mă mut la UPC, motivele le las mai jos.
    Tatăl meu este cel care a semnat contractul cu RCS-RDS de la început (în urmă cu 12 ani). Părinții mei au decis să plătească în avans până în octombrie 2020 (au primit o reducere după cum au explicat ei, nu știu exact). Pot rezilia contractul înainte de luna octombrie? Vreau doar să scap de netul lor, deoarece conexiunea este instabilă, se întrerupe de 3-6 ori pe minut, iar în timp ce ești conectat într-un meeting online, nu se înțelege mai nimic, am ajuns să stau cu hotspot de pe telefonul mobil când am meeting-uri.
    Nu știu exact când a fost reînnoit contractul, deși mama spunea că s-a întâmplat anul trecut, iar momentan caut facturi și contractul semnat.
    Vreo părere? Voi reuși să reziliez contractul fără să plătesc taxe adiționale?

    Răspunde
    • Salut,
      Poti rezilia contractul fara probleme daca, accesezi acest link si urmezi procedura prezentata pe blog(nu uita sa parcurgi sectiunea de comentarii). Nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul iar toate demersurile le poti efectua in mediul online. Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
  5. Salutare, am si eu o intrebare, tatal meu si-a achizitionat 2 telefoane la abonament de la ei anula trecut. El din pacate a decedat.. Intrebarea mea este, in urma decesului eu sunt obligat sa achit suma pentru cele 2 telefoane ca sa pot inchide abonamentele?
    Multumesc anticipat pentru raspuns!

    Răspunde
    • Salut,
      Teoretic…da, va trebui sa chiti diferenta pt acestea dar in practica s-a demonstrat faptul ca majoritatea operatorilor renunta la facturarea diferentei atunci cand abonatii decedeaza. Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
  6. Buna ziua, casa parintilor mei era conectata la RDS la blocul de vis-a-vis printr-un cablu aerian. Primaria a venit si l-a taiat oentru ca au trimis mai multe sesizari la RDS iar acestia nu au luat masuri. De o saptamana asteptam un sarpuns la sesizarile facute la RDS pentru ca nu a venit nicio echipa la fata locului. Azi ne-a sunat un domn de la comercial, care nu a vrut sa se prezinte, si a zis ca ne trimite pe e-mail contractul de reziliere pentru ca nu mai au posibilitatea sa ne lege in alta parte. Mentionez ca doar 3 case din cartier au ramas fara TV/internet, celalalte case au fost legate cumva in trecut.

    Răspunde
    • Buna,
      Iti recomand sa reziliezi contractul si sa urmezi procedura prezentata in acest articol iar pentru mai multe detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii. Nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul. Intre timp poti sa soliciti ofertele comerciale ale celorlalti furnizori care activeaza in zona voastra si sa optezi pt cea mai avantajoasa oferta. Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
  7. Buna ziua, am prelungit contractul pe 2 ani, iar in urma prelungirii, 4 luni am avut reducere 50%. Vreau sa reziliez contractul, iar la Rcs mi au spus ca trebuie sa achit contravaloarea reducerii aplicate in cele 4 luni (112 lei) + luna in curs. Este normal sa platesc acel discount oferit de ei?? Multumesc.

    Răspunde
    • Buna,
      Poti rezilia contractul fara probleme daca accesati acest link si urmeaza procedura prezentata pe blog. Nu uita sa parcurgi si sectiunea de comentarii pt a te informa asupra modului in care poti sa reactionezi in diverse scenarii. Va trebui sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament si nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
      • Din pacate ANPC IASI este de partea stalinistilor de la RCS RDS: m-au obligat sa platesc 10 euro c/valoarea unui echipament stricat dupa 3 luni pentru care facusem reclamatie si cerere de inlocuire acum 15 ani cand s-a intamplat evenimentul Ei nu s-au achitat de obligatia contractuala de a-mi inlocui echipamentul defect in perioada contractuala de 24 de luni. Am zis fie ! M-au obligat sa le mai platesc si taxa de reziliere desi contractul nu prevedea acea taxa si oricum era vechi de 15 ani !!! Mi-au motivat ca asa sunt contractele noi. M-am plans la ANPC si surpriza: legea care interzicea aplicarea de taxe abuzive de reziliere nu exista in opinie lor si ca n-am decat sa ma adresez instantei. Asa ca fac ceva pe securistii de la RCS si de la ANPC!!!

        Răspunde
        • Probabil ca ai avut nesansa ca reclamatia ta sa fie gestionata de catre un inspector habarnist deoarece majoritatea abonatilor au primit castig de cauza din partea ANPC, asadar legistlatie exista si nu trebuie decat sa fie pusa in aplicare. Succes!

          Răspunde
  8. O firmă neserioasă, m am retras de la ei si am ales Orange de care sunt foarte multumit si cu toate ca mi am plătit totul pana la zi primesc înștiințare de plata dupa o jumătate de an … pff in viata mea nu o sa mai revin la acest furnizor …

    Răspunde
  9. Salutare,

    In urma apelului la relatii cu clientii, mi s-a comunicat ca, pentru reziliere, este necesar un email trimis catre clienti@rcs-rds.ro. Am trimis un reply de la sesizari.reclamatii@rcs-rds.ro in care le-am comunicat ca doresc rezilierea contractului de internet si tv iar raspunsul a fost urmatorul:

    Cu privire la solicitarea cu numarul xxxxxxx din data de 7.05.2020 dorim să vă comunicăm că există perioadă contractuală pentru contractul cu numarul xxxxxxx aferent serviciului de televiziune pană la data de 25.08.2020. De asemenea rezilierea anticipată implică achitarea sumei de justă despăgubire în valoare de 200 lei. Dacă în continuare se dorește rezilierea serviciilor avem rugămintea de a retrimite solicitarea dumneavoastră de reziliere la adresa de e-mail clienti@rcs-rds.ro.
    În ceea ce privește serviciul de internet ,acesta va fi reziliat începând cu data de 1.06.2020.

    Intrebare: cum pot afla daca aceasta suma de “justa despagubire” este legala sau este necesar sa ma adresez celor de la ANPC?

    Multumesc frumos pentru ajutor.

    Răspunde
    • Salut,
      Inestimabilul operator merge la indimidare si spera ca va reusi sa te mentina in “ograda” prin intermediul acestui tertip. Depune cat mai curand reclamatia la ANPC iar in functie de raspunsul acestora va trebui sa actionezi in consecinta. Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
  10. In categoria taxelor ce nu mai trebuie restituite in cazul renuntarii la contract inainte de expirarea “perioadei initiale” (12/24 luni), se includ si taxele de instalare si activare a serviciilor contractate ?

    Răspunde
  11. Adresa de e-mail oferita in articol nu e cea mai eficienta. Am fost la un punct RDS si au spus sa trimitem cererea la clienti@rds-rcs.ro, si am fost sunati a doua zi pentru reziliere. Cu cererea trimisa la e-mail-ul mentionat de dvs. nu a sunat nimeni sa ne confirme … nu a venit nici nr. de inregistrare ca raspuns la e-mail, pe cand pe clienti@rds-rcs.ro primesti instant raspuns automat.

    Va rog sa o mentionati si aceasta pentru binele celor care citesc articolul.

    Multumesc,
    Cristina

    Răspunde
    • Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite operatorul deoarece mii de abonati au reusit sa rezilieze contractele prin intermediul acesteia. Nu trebuie sa confirme operatorul nimic dar acesta are obligatia sa proceseze cererile de reziliere in maxim 30 de zile de la receptionarea acestora. Cu placere!

      Răspunde
  12. Salut,
    Exista vreo diferenta intre contractele realizate cu persoane juridice fata de cele realizate cu persoanele fizice?
    Intreb asta pentru ca firma mea vrea sa intrerupa un contract cu digi, iar ei se comporta la fel ca si cand as fi o persoana fizica si ma ameninta ca va trebui sa platesc abonamentul pana la finalul perioadei contractuale.
    In cazul meu ANPC poate interveni?
    Multumesc anticipat!

    Răspunde
    • Salut,
      Procedura de reziliere este aceeasi doar ca fiind PJ va trebui sa rezolvi speta in Instanta iar pentru detalii acceseaza acest link.
      Oricum nu lua in calcul aberatiile pe care le emite operatorul deoarece vei fi nevoit doar sa achiti contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament iar pentru detalii parcurge sectiunea de comentarii aferenta acestui articol.
      Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
  13. Buna am făcut un contract pentru canal și internet in data 21.02.2020 și vreau sa renunț la el , se poate sau trebuie sa aștept un an de zile cât e contractul ??am depus cererea de reziliere online după modelul explicat mai sus pe site . Mulțumesc

    Răspunde
    • Buna,
      Poti rezilia fara probleme contractul si fara costuri suplimentare daca ai urmat procedura prezentata in acest articol(nu uita sa parcurgi sectiunea de comentarii, ca sa stii cum sa reactionezi in diverse situatii).
      Nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
    • Am fost deja contactata de un reprezentant Digi , care mi-a spus ca trebuie sa plătesc 200 de lei taxa de reziliere pentru cele doua instalări respectiv canal și internet și ca acest lucru este specificat in contract

      Răspunde
      • Daca este asa cum sustin atunci va trebui sa achiti dat fiind faptul ca ai semnat contractul respectiv fara sa comentezi. Oricum asteapta si raspunsul celor de la ANPC iar ulterior va trebui sa actionezi in consecinta. Succes!

        Răspunde
  14. Buna ziua , sunt abonat Digi de ceva timp si doresc sa reziliez din contract doar serviciul internet stick mobil , serviciu pe care l-am primit gratuit fara a plati ceva intr-o oferta din trecut si revizuind o factura online recenta constat ca acest serviciu defapt costa 10 ron iar acest stick mobil l-am folosit doar pentru a activa acel sim (aprox. acum 4-5 ani)
    Mentionez ca exista o perioada contractuala pana in septembrie 2020.
    Intrebarea mea este : Pot rezilia serviciul internet stick mobil in perioada contractuala ?
    Raspunsul celor de la Digi …. “Dupa septembrie 2020 !”
    Ma puteti ajuta cu informatii ?
    Va multumesc , cu stima !

    Răspunde
    • Salut,
      Din pacate o multime de abonati se afla in situatia ta si platesc lunar niste servicii de care nu beneficiaza iar pentru detalii acceseaza acest link.
      Poti rezilia fara probleme contractul si fara costuri suplimentare daca urmezi procedura prezentata in acest articol(nu uita sa parcurgi sectiunea de comentarii, ca sa stii cum sa reactionezi in diverse situatii).
      Nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
      • Sunt foarte curios daca o sa aiba vreun efect deoarece raspunsurile din partea celor de la Digi au fost diferite si aici ma refer la data finala de contractare …pe un apel mi sa spus septembrie 2020 iar pe altul octombrie 2020 …
        Oricum numai inteleg nimic ….

        Răspunde
        • Acum iti dai seama ca daca mii de abonati au reziliat contractele fara probleme…..vei reusi si tu sa nu te impotmolesti la mal 🙂

          Răspunde
          • In urma sesizarii trimise la clienti@rcs-rds.ro am primit si raspunsul prin apel telefonic (cu numar privat) pe un ton foarte calm , explicandu-mi ca fiind in perioada contractuala nu se pot face modificari mai devreme de octombrie 2020 .
            Deci in concluzie sunt obligat sa platesc acest serviciu pana in octombrie 2020 , desi i-am explicat exact ce am postat mai sus .

          • Acum doar nu voiai sa te felicite pentru demersul tau… :)) Bineinteles ca incearca sa te intimideze in speranta ca vei ceda dar pastreaza-ti pozitia ferma si depune cat mai curand reclamatia la ANPC iar pentru detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii. Mii de abonati au reusit pana acum sa rezilieze contractele fara costuri suplimentare, asadar se poate daca adopti atitudinea potrivita. Asteptam detalii. Succes!

  15. Buna ziua. Am portat din reteaua digi un numar de telefon in reteaua telekom mai aveam o luna perioada contractuala cu cei de la digi si observ acuma ca miau bagat o taxa de reziliere de 200 lei. Puteti sa ma ajutati. Ce sa fac sa platesc.

    Răspunde
    • Salut,
      Din acest motiv va recomandam ca in prima faza sa reziliati contractul cu operatorul initial si abia apoi sa realizati portarea iar pentru detalii acceseaza acest link.
      Ar fi ideal sa depui o reclamatie la ANPC iar in functie de raspunsul acestora va trebui sa actionezi in consecinta.
      Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
  16. Buna ziua,
    Am prelungit abonament de tv și internet in feb 2019 pe încă 2 ani și as vrea sa reziliez sa ma mut la alta companie.
    In primele 4 luni am avut o reducere de 50 % din valoarea abonamentului și am un router la care plătesc chirie lunară.
    Am sunat la cei de la rcd și mi au spus ca trebuie sa plătesc o taxa de 99 lei pt a Închide contractul plus ca ar trebui sa achit contravaloarea discounturilor pe care le am avut.
    Pot rezilia fără probleme sau chiar trebuie sa plătesc taxele?
    Mulțumesc de răspuns.

    Răspunde
    • Buna,
      Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite operatorul deoarece vei fi nevoita sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament si va trebui sa returnezi tot echipamentul pe care il ai in custodie.
      Nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul iar pentru mai multe detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii.
      Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
        • Cu placere!
          Nu este cazul sa te deplasezi din confortul propriei locuinte deoarece poti efectua toate demersurile online si asa este ideal sa actionezi, doar astfel poti “produce” si probe “palpabile” iar acestea sunt necesare daca va fi nevoie sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC. Succes!

          Răspunde
  17. Persoana juridica inselata.

    In urma unui serviciu business, internet garantat 90mb + alocare de subnet 8/16 ip-uri + 2 simuri.
    Serviciul de internet functional, subneturile / ip-urile nu au fost alocate pentru echipamente
    2 simuri introduse cu forta cu plata lunara de 16 lei *
    Un contract semnat si stampilat, iar dupa 3 zile am cerut rezilierea, agentul cu care am incheiat contractul, ma inselat foarte rau. Nu mi-a oferit serviciile solicitate, mi-a oferit 2 simuri de care nu aveam nevoie de ele, Respectivul agent, mi-a confirmat ca sunt gratuite cu toate ca eu nu le-am dorit.

    In concluzie, firma inselata de acest agent, fara ca serviciile sa fie active si functionale. In schimb lunar firma e taxata.

    Ce pot face ca persoana juridica pe pentru rezilierea contractului, fiind o teapa de mai mare rusinea, nici macar nu sau oferit serviciile mentionate in contract. Cei de la ANPC, nu aloca suport pentru persoanele juridice.
    Cei de la rds, nu doresc rezilierea pe cale amiabila si corectitudine. Doar daca platesc suma de 3000 lei

    Răspunde
    • Iti recomand sa apelezi la serviciile unui avocat specializat pe astfel de spete iar pentru detalii acceseaza acest link.
      Intr-adevar va trebui sa rezolvi speta in instanta dat fiind faptul ca intampini ostilitate din partea inestimabilului operator.
      Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
  18. Am abonament digi tv satelit din februarie 2019 și am făcut acum contract la tv și internet prin cablu tot la digi. Cum procedez sa reziliez contractul la tv satelit. sat. Caldarasti județul. Buzău

    Răspunde
  19. Buna ziua. Avem o problema și nu știm cu sa o rezolvam. Eu și soțul meu cât și cumnatul meu am locuit în chirie in Timisoara, eu și sotul am plecat din țară și a rămas cumnatul nostru acolo, dar contractul e pe soțul meu. Acum pleacă și cumnatul și vrem sa inchidem contractul cu rcs-rds. El însă nu are împuternicire și a uitat și decodorul in fosta chirie. Ce putem face? Mulțumesc.

    Răspunde
    • Buna,
      Puteti efectua toate demersurile online, urmand procedura prezentata in acest articol, asadar nu este nevoie de prezenta fizica a titularului de contract intr-un punct de prezenta RDS.
      Va trebui sa achitati doar contravaloarea ultimei luni in care ati beneficiat de abonament + contravaloarea decodorului respectiv, care este in cuantum de aprox. 150 de lei.
      Nu ezitati sa apelati la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul iar pentru detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii.
      Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
  20. Salutare eu sunt plecat din tara si nu ma mai intorc am avut un Apartament pe care la-m vandut dar am uitat sa anulez contractual cu digi are cineva ideie ce se poate intampla dupa sau daca ma cheama la judecata si nu vin..? Multumesc

    Răspunde
    • Salut,
      Inestimabilul operator o sa vanda creanta catre o firma de recuperari iar acestia te vor executa silit de indata ce vei avea venituri in tara(conturi bancare, masini, carduri etc).
      Ideal ar fi fost sa reziliezi contractul urmand procedura prezentata in acest articol deoarece pasii sunt extrem de simpli si pot fi facuti online.
      Unde ai plecat si de ce?

      Răspunde
  21. am dat telefon la comisarul anspc Oradea si mi-au spus ca trebuie sa respect cotractul cu rds-rcs.Am depus o cerere de anulare a internetului sau reziliere a contractului la rdsrcsdar mi-au spus ca daca renunt la contract platesc pe doi ani serviciile din momentul rezilierii pana la expirarea contractului.Daca cei de la prot. cons.mi-au spus ca trebuie sa respect contractul unde sa ma mai adresez?

    Răspunde
    • Nu lua in calcul aberatiile pe care le-a emis inspectorul respectiv deoarece majoritatea abonatilor au receptionat castig de cauza din partea ANPC iar pentru detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii.
      Doar nu esti dispus sa achiti in avans un serviciu de care nu poti beneficia?
      Asadar urmeaza procedura prezentata pe blog si vei putea rezilia contractul fara costuri suplimentare iar reclamatii poti sa depui atat la ANPC, cat si la ANCOM.
      Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
  22. Salut.La semnătura trebuie doar sa scriu numele meu prin program Word? Nu pot face cu pixu pe monitor.Altfel nu pot trimite poza decât scanata.Mersi

    Răspunde
    • Salut,
      Mai bine zgarii cu un cui monitorul in dreptul semnaturii….in speranta ca se va imprima si pe documentul respectiv :))
      Bineinteles ca trebuie semnata cererea de reziliere dupa ce in prealabil a fost editata si printata iar ulterior o poti scana si trimite direct catre inestimabilul operator….care este.
      Cu placere!

      Răspunde
  23. Am abonament la televiziunea prin cablu din luna septembrie 2019…26 lei/lunar…Am intrebat de ce nu pot avea mai multe programe si mi s-a spus…nu avem decodor, mai asteptati …suntem in 29 ian.2020 si nici vorba ca voi avea decodor. Am intrebat daca pot rezilia contractul fara sa platesc penalizare avand in vedere ca nu imi puteti oferii programele tv pe care le doresc…pot rezilia contractul dar platesc penalizare , lipsa decodorului nu este motiv de reziliere…acesta a fost raspunsul primit din partea salariatului RDS magazin Auchan -Titan… Asa sa fie?

    Răspunde
    • Poti rezilia contractul fara probleme daca urmezi procedura prezentata in acest articol. Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite operatorul deoarece vei fi nevoit sa achiti doar contravalorea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament iar pentru detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii.
      Nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
  24. Buna ziua,
    Am semnat contractul pentru telefonie mobila in data de 20.01.2018, am achizitionat si un telefon mobil cu rate la banca si am optat pentru portarea numarului actual in reteaua Digi. In contract este stipulat factul ca sunt obligati ca in termen de 48 de ore sa finalizeze portarea numarului, insa in cazul meu, portarea nu s-a facut nici pana in ziua de azi. Ieri i-am contactat telefonic, iar raspunsul operatorului a fost urmatorul : “Portarea a fost anulata din motive tehnice – informatii eronate” si ca voi fi contactata de un superior,bla bla bla.
    Nici macar nu am fost anuntata de faptul ca portarea a fost oprita.
    Pot rezilia contractul fara penalizari/taxe? Cum procedez cu telefonul achizitionat de la ei prin rate la banca?
    Multumesc.

    Răspunde
    • Buna,
      Poti rezilia contractul fara probleme daca urmezi procedura prezentata in acest articol.
      Vei fi nevoita sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament + diferenta pt terminalul achizitionat.
      Pentru mai multe detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii.
      Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
  25. Buna ziua! Am semnat contractul cu Digi rds-rcs, in data de 08.01.2020, si am optat pentru Digi net si Digi TV Cablu. In data de 10.01.2020 au venit instalatorii si mi-au instalat echipamentul.
    Dupa o saptamana de testare, nu sunt multumit de serviciile prestate: viteza la internet mai mica, decat la operatorul anterior, calitatea posturilor TV si listarea lor diferita pe diferite televizoare.
    INTREBARE: Pot rezelia contractul fara penalizari si alte taxe de rezeliere?
    PS: Tin sa mentionez ca nu a expirat acele 30 de zile.

    Răspunde
    • Salut,
      Poti rezilia fara probleme contractul daca urmezi procedura prezentata in acest articol. Vei fi nevoit sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament si sa returnezi tot echipamentul pe care il ai in custodie.
      Pentru mai multe detalii parcurge sectiunea de comentarii aferenta acestui articol.
      Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
      • Buna ziua,

        Am abonament internet fix + tv. La fel ca majoritatea doresc sa reziliez contractul inaintea celor 12 luni. Mi.au cerut taxa de reziliere. Am cerut sa imi dea un mail cu mai multe informatii si daca exista taxa de reziliere, dupa care ma suna si imi spune ca ei sunt companie privata si nu sunt obligati sa dea e-mail.
        Ca sa depunem reclamatie la ANPC, de unde procuram aceste dovezi? Ca ne cere taxa de reziliere si ca s-a incercat rezolvarea pe cale amiabila cu operatorul? Eu am pastrat mesajele trimise , dar nu am dovada raspunsului, deorece ei contacteaza doar telefonic.

        Multumesc!

        Răspunde
  26. Buna ziua.
    Am facut cerea de reziliere online catre digi, la care mi s-a raspuns ca nu indeplinesc conditiile (achitatea taxelor de reziliere). Am depus reclamatia si la Anpc la care nu am primit inca nici un raspuns ( au trecut mai mult de 30 de zile). Am sunat la Anpc si operatorul imi spune ca el nu stie de vreo astfel de lege si ca daca am semnat contractul va trebui sa platesc.
    Mai am vreun instrument de folosit sau platesc si scap de ei?
    Multumesc

    Răspunde
    • Buna,
      Este posibil ca ANPC sa mai intarzie trimiterea raspunsului cu inca 15 zile dat fiind faptul ca se confrunta cu un numar foarte mare de reclamatii in aceasta perioada dar il vei receptiona sigur si in functie de acesta va trebui sa actionezi in consecinta. Nu lua in calcul aberatiile pe care la emite operatorul deoarece vei putea rezilia contractul fara costuri suplimentare iar pentru detalii parcurge sectiunea de comentarii aferenta acestui articol https://ithot.ro/reziliere-contract-rds-rcs-digi-mobil-nema-semnal-dobanda/
      Poti depune o reclamatie si la ANCOM, in care sa detaliezi cat mai bine speta si sa atasezi toate documentele de care dispui. Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
        • Perfect…..ANPC se confrunta cu un val masiv de reclamatii si din acest motiv le “paseaza” catre colegi. Asteptam sa postezi raspunsul. Succes!

          Răspunde
          • Nici un raspuns nici de la Comisariatul pentru protecția consumatorilor Brașov, nici de la ANCOM.
            Între timp mi s-a mai emis o factura de catre RDS-RDS.

          • Stai linistit pt ca vei receptiona raspunsurile prin Posta Romana din partea ambelor institutii dar cu un “usor delay” deoarece se confrunta cu un numar foarte mare de reclamatii. Asteptam detalii. Succes!

      • am primit raspuns si de la ancom cu recomandarea platii taxei de reziliere care, spun ei, este legala. am intrat in a treia luna de facturare care se vor adauga la taxele de reziliere acum. practic mi s-a dublat paguba.

        Răspunde
        • Iti dai seama ca ai avut nesansa ca reclamatia ta sa fie gestionata de catre un habarnist deoarece majoritatea abonatilor au receptionat castig de cauza iar pentru detalii parcurge sectiunea de comentarii aferenta acestui articol.
          Succes!

          Răspunde
  27. Buna ziua,
    Am contract pentru internet + cablu tv pentru un an de zile (contract semnat in decembrie 2018). Intre timp din septembrie am plecat din tara (sper definitiv). Am incercat in septembrie sa inchid contractul dar mi-au solicitat o taxa de aprox. 400 lei. Am refuzat, astfel ca am platit in continuare facturile. In noiembrie revin in tara doar pentru o zi. Am sunat din nou azi (31 octombrie) explicandu-le situatia, mi-au cerut 190 lei de data aceasta (pentru reziliere) si mi s-a spus ca dupa 5 decembrie pot sa fac solicitarea fara sa platesc alte taxe. Intrebarea este daca pot sa fac solicitarea online asa cum mentionati in articol, in Noiembrie (un prieten poate sa predea echipamentul primit – mai putin cablul care este instalat, desi daca e cazul il preda si pe acesta, nu doresc sa platesc nimic in plus) sau trebuie sa fac neaparat solicitarea in Decembrie?
    Multumesc!

    Răspunde
    • Buna,
      Poti depune cerere de reziliere cu o luna de zile inainte de expirarea perioadei contractuale iar toate demersurile le poti efectua online. Va trebui sa returnezi tot echipamentul pe care il ai in custodie iar daca intampini ostilitate, nu ezita sa apelezi la ANPC. Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
  28. Buna ziua. Am un prieten care a incheiat 5 abonamente telefon mobil la DIGI în Constanta. Locuieste în Giurgiu si vrea sa rezilieze 2 abonamente. Nu se poate în Giurgiu. L-au trimis la Constanta. A vorbit la call center si i s-a spus pe un ton categoric același lucru. Suntem in 2019. Sa se duca 700 km pentru 2 abonamente? Oamenii ăștia sunt sănătoși la cap?
    Cum sa procedeze?
    Luni oricum ma duc la ANPC.
    O zi bună.
    asa ceva? Luni

    Răspunde
    • Salut,
      Nu inteleg de ce s-a complicat atat si nu a efectuat toate demersurile online?
      Bineinteles ca inestimabilul operator merge la intimidare in speranta ca abonatii rebeli vor renunta sa le paraseasca “ograda” dar cert este faptul ca poate rezilia fara probleme contractele daca urmeaza procedura prezentata in acest articol. Asadar in prima faza sa le trimita cererea de reziliere iar ulterior sa depuna si reclamatia la ANPC pt a impulsiona putin operatorul care este…. 🙂 Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
    • Buna ziua, am cerut portarea nr pe care il aveam de la Rcs Rds in rețeaua Telecom, crezând ca sunt in afara contractului cu Rcs Rds, acum am primit mesaj de la acești ca sunt inca in perioada contractuală cu ei si o sa trebuiască sa suport costul aferent rezilierii ( la momentul cand am incheiat cu ei ne-au dat si 2 telefoane, parca asa retin, pe care bineînțeles ca nici nu le mai avem). Maine urma sa se faca portarea in Telecom, oare mai pot face ceva? Cred ca vor sa le dau banii si pe telefoane acum sau care e procedura oare?
      Unde pot suna la Rds sa aflu detalii despre abonamentul pe care il am?

      Răspunde
  29. In Constanta , au cumparat CanalS – operator Cablu TV si internet , eu avand doar cablu TV analog , dupa ce au cumparat CanalS au inceput a bate la porti sa inlocuiasca cu fibra optica (am refuzat stiu ce inseamna “digi” si nu vreau sa am de aface cu ei) zile in sir au sunat la usa sa semneze contract nou cu ei (evident am refuzat) , o luna mai tarziu de cand nu mai aveam semnal tv primesc facuta cu “RCS&RDS” de plata pentru “Ab. Cablu TV” , am sunat la numerele alea inutile de pe factura pentru ca in sediul CanalS nu gasesti pe nimeni , am butonat ore in sir prin toti roboti si am introdus acel numar de client care figureaza pe factura (altul decat cel ce il aveam pe contractul cu canalS care expira la 2 ani si nu l-am prelungit stiind ca au fost cumparati de RDS) intr-un final imi raspunde una sictirita care imi spune ca nu se va rezilia nici un contract , ca orice as face tot voi primi facturi in continuare , am intrebato “care contract?” neexistand nici unul intre mine si RDS , ajung la punctul RDS din CityPark MAll aceeasi poveste nu vrea sa imi preia solicitarea de reziliere acului “contract” imaginar si nici un numar de solicitare sa imi dea , am atasat factura si contractul pe siteul ANPC si astept raspuns , voi credeti? despre bozgorii astia de la RDS care vor sa puna monopol pe toate comunicatiile tarii? sa ne dicteze ei la ce, unde , cum , la ce pret si cat ne uitam?

    Răspunde
    • Intr-adevar vor sa distruga cu orice pret concurenta si sa se impuna pe piata de profil dar nu inteleg de ce nu renunti complet la serviciile acestora si ulterior sa optezi pt un alt furnizor care activeaza in zona ta….

      Răspunde
      • Buna ziua! Mi am facut contract la Digi, pe 26 oct 2018, din urma caruia am beneficiat de echipament de la ei (format din router, si cablurile de la internet si tv). Eu am stat in gazda o perioada, cand aveam contractul facut. Prin luna iulie m am mutat, iar tot echipamentul a ramas acolo. Cand am fost sa l iau inapoi pentru a incheia contractul, nimeni nu mai stia nimic de ele. Am cautat peste tot in casa, am intrebat si pe cine statea acolo, iar nimeni nu da de ele. Am sunat la digi si mi s a spus ca nu pot incheia contractul fara a plati echipamentul. Acum va intreb: stiti vreo modalitate prin care sa ma scutesc de achitarea de 300€ a echipamentului. Multumesc si o zi buna va doresc.

        Răspunde
          • Inteleg, abuz pe partea de contracte de abonamente, dar asta nu am cum sa inteleg!!!
            Pai cum sa apeleze la serviciul unui alt operator in conditiile in care a avut echipament in custodie pe care nu-l mai are si deci nu poate sa-l predea?
            Credeti ca in acest caz DIGI o sa stea cu bratele incrucisate si nu o sa-si recupereze pagubele?

          • Este democratie si abonatii pot sa faca fix ceea ce vor si doresc, asadar nu trebuie sa fie “prizonierii” unor operatori daca nu isi doresc asta. Bineinteles ca tot echipamentul oferit in custodie sau oferit “cadoo” trebuie achitat daca isi reziliaza contractele inainte de termen si nu-l mai pot returna din varii motive. Asadar stay calm and smoke weed…..cum ar zice francezu’ :))

    • Salut,
      Poti rezilia fara probleme doar serviciul de care nu mai ai nevoie daca mentionezi acest aspect in cererea de reziliere. Nu ezita sa apelezi la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
  30. Salut
    Am și eu o problema cu Rds rcs mai ezact Internetul de la ruter nu funcționează bine Internetul prin hifi și am sunat la iei și mi sa spus ca Internetul prin hifi este Opțional nu sunt responsabili iei doar prin cablu răspund dacă merge la viteza contractuala și pana la orma mi- au mai trimis un ruter separat care mai plătesc chirie și la ăla și tot nu merge cum trebuie. Cum fac sa scap am contract pe 24 luni a trecut un an. Înainte sa am la Rds am avut la upc și o mers super nu știu ce mo mâncat sa schimb. Și încă ceva dija folosesc 3 prize in plus, 1 tv 2 ruter principal și 3 ruter secundar o prostie cică fibra optica

    Răspunde
    • Salut,
      Poti rezilia fara probleme contractul daca urmezi procedura prezentata in acest articol. Nu ezita sa apelezi la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
  31. Buna ziua. Am o problema, am 4 abonamente digi mobil optim nelimitat, iar fiul meu vrea sa treaca la alta companie. Am fost astazi la ei si mi-au spus ca nu pot renunta pana in anul 2021, deoarece in Aprilie am luat ceva decodor . Stiti o modalitate de a renunta doar la 1 singur abonament din cele 4? Multumesc anticipat.

    Răspunde
  32. Buna ziua! Am un contract la digi ( tv + internet fix) deschis din data de 2.05 anul acesta si e pe o perioadă determinată de 12 luni. Vreau sa reziliez contractul deoarece urmeaza sa ma mut. Cand am fost sa depun cererea de reziliere mi-au spus că trebuie să plătesc taxa de instalare-dezinstalare si alte prostii, o sumă pe care o calculează ei si care ar ajunge până la 200 de lei. Au trimis cererea de reziliere mai departe si mi-au spus sa sun eu in 2 zile in call center sa imi spuna exact cat ar trebui să plătesc. Ce ma sfătuiți?

    Răspunde
    • Buna,
      Ar fi ideal sa depui cat mai curand o reclamatie la ANPC daca nu doresti sa achiti tot felul de sume aberante. Oricum nu lua in calcul aberatiile pe care le emite operatorul deoarece vei fi nevoita sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament. Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
  33. Buna ziua, Am un contract cu mai toate serviciile pe care le furnizeaza RCS-RDS.Acum cateva zile am fost nevoit sa renunt prin portare la abonamentul pentru mobil din cauza calitatii serviciului intr-o zona in care imi desfasor activitatea zilnic, pastrand celelalte servicii la firma amintita.Contracul are termen de valabilitate inca 14 luni , iar eu nu le-am facut nici o plangere scrisa despre calitatea serviciului in zona respectiva , discutand doar cu angajati ai firmei care m-au …asigurat ca nu se poate face nimic pentru a capata semnal in acel loc.Intreband ce costuri trebuie sa achit pentru ca eram sub contract inca 14 luni , la un calcul succint am ajuns la suma de …500 lei ! Am beneficiat sub titlu de promotie doar de o injumatatire a abonamentului timp de 4 luni,iar acum mi se spune ca trebuie sa restitui acea facilitate integral(desi 10 luni eu le-am platit abonamentul , 4 luni redus , 6 intreg) plus niste taxe pe care nu le inteleg ceva de genul de alocare in retea , sau intrare nu am inteleg exact.Ce ma sfatuiti sa fac ? 500 de lei mi se pare exagerat drept …pedeapsa …

    Răspunde
  34. Bună seara daca am abonament la dn-voastră tv.si apoi am cumpărat 1telefon cu abonament!Intrebarea mea este pot renunta la abonament telefon si sa raman doar cu abonament Tv?

    Răspunde
    • Buna,
      Nu ai cum sa detii un abonament la noi dar poti rezilia fara probleme contractul daca urmezi procedura prezentata in acest articol. Va trebuie sa mentionezi in cererea de reziliere serviciul la care doresti sa renunti iar daca este cazul, nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC. Succes!

      Răspunde
  35. Salut, parintii mei au prelungit contract cu rds pe 24 de luni, ( din cate am inteles au mers din casa in casa sa prelungeasca contractul, asta acum vreo 2 luni) ceea ce ma enerveaza este faptul ca le-au prelungit aceleasi abonamente de digi optim nelimitat ramas de acum vreo 2 ani cand s.au dat niste telefoane “moka”( 2 la numar), parintii mei sunt in varsta si nu au ce face cu atatea minute/internet si am incercat sa scad abonamentele la acela de 2euro, am fost la sediu si le.am explicat ca vreau sa scad abonamentele la digi mobil ( raspunsul a fost bineinteles ca nu se poate, deoarece este facut un contract pe 24 de luni) atunci le.am spus ca vreau sa reziliez contractul si mi.a spus ca trebuie sa achit o suma de 240 euro din cauza ca abonamentele de digi optim nelimitat costa 10 euro bucata si ca de fapt ei mi.au facut o reducere de 5euro ( 2 abonamente =10 euro reducerea × 24 de luni =240euro) ( nu am gasit nicaieri pe tot internetul ca digi optim nelimitat ar fi 10euro, peste tot am vazut 5euro) daca cineva stie mai bine situatia si ma poate ajuta sa.mi explice cum sta treaba. Multumesc

    Răspunde
    • Salut,
      Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite operatorul deoarece puteti rezilia fara probleme contractul daca urmezi procedura prezentata in acest articol. Veti fi inevoiti sa achitati doar contravaloarea ultimei luni in care ati beneficiat de abonament si nu ezitati sa apelati la ANPC daca este cazul. Cu placere!

      Răspunde
  36. Salut, parintii mei au prelungit contract cu rds pe 24 de luni, ( din cate am inteles au mers din casa in casa sa prelungeasca contractul, asta acum vreo 2 luni) ceea ce ma enerveaza este faptul ca le-au prelungit aceleasi abonamente de digi optim nelimitat ramas de acum vreo 2 ani cand s.au dat niste telefoane “moka”( 2 la numar), parintii mei sunt in varsta si nu au ce face cu atatea minute/internet si am incercat sa scad abonamentele la acela de 2euro, am fost la sediu si le.am explicat ca vreau sa scad abonamentele la digi mobil ( raspunsul a fost bineinteles ca nu se poate, deoarece este facut un contract pe 24 de luni) atunci le.am spus ca vreau sa reziliez contractul. Si atunci mi.a spus ca trebuie sa achit o suma de 240 euro din cauza ca abonamentele de digi optim nelimitat costa 10 euro bucata si ca de fapt ei mi.au facut o reducere de 5euro. ( nu am gasit nicaieri pe tot internetul ca digi optim nelimitat ar fi 10euro, peste tot am vazut 5euro) daca cineva stie mai bine situatia si ma poate ajuta sa.mi explice cum sta treaba. Multumesc

    Răspunde
    • Salut,
      Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite operatorul deoarece puteti rezilia fara probleme contractul daca urmezi procedura prezentata in acest articol. Veti fi inevoiti sa achitati doar contravaloarea ultimei luni in care ati beneficiat de abonament si nu ezitati sa apelati la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
  37. Buna ziua! Am un contract la digi ( tv + internet fix) care expira la data de 10. 2020. Urmeaza sa ma mut, iar noua locatie are deja un abonament existent, mult mai avantajos decat cel vechi, motiv pentru care as dori sa il reziliez pe cel de la vechia locatie. Bineinteles ca operatorul call-center mi-a comunicat faptul ca daca il reziliez va trebui sa suport costurile aferente urmatoareloc luni pana la expirarea contractului. Ce pot face in acest caz? Va functiona metoda aplicarii ANPC-ului?

    Răspunde
    • Buna,
      Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite operatorul deoarece vei putea rezilia fara probleme contractul daca urmezi procedura prezentata in acest articol. Depune cat mai curand si reclamatia la ANPC iar in functie de raspunsul acestora va trebui sa actionezi in consecinta. Succes!

      Răspunde
  38. Buna ziua! Perioada contractuala la internet RDS s-a incheiat acum 2 ani si era pe numele surorii mele. Intre timp ea a plecat din tara si peste aprox 6 luni m-am mutat pentru ca am fost nevoita si nu ne-am gandit sa facem procura inainte sa plece.
    Cei de la RDS evident ca nu vor sa incheie contractul si imi spun incontinuu ca trebuie sa vina titularul, chiar daca le-am explicat ca nu e in tara. Cand am intrebat ce se intampla daca nu mai platesc mi-au spus ca o sa se mai emita vreo 3-4 facturi si apoi o sa se inchida automat. In aceasta situatie vor aparea penalizari? Daca da, aveti idee cam cat ar costa neplata pe aproximativ 7 luni (pana revine in tara)?
    A trimis si mail la ei si acolo i-au zis ca e nevoie sa se prezinte la un punct RCS RDS…. Mai e ceva de facut in situatia asta?
    Multumesc anticipat!

    Răspunde
    • Buna,
      Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite inestimabilul operator deoarece poti face toate demersurile online pt rezilierea contractului. Veti avea de achitat doar contravaloarea ultimei luni in care ati beneficiat de abonament si nu ezitati sa apelati la ANPC daca este cazul. Cu placere!

      Răspunde
    • Buna ziua,
      Am contract de telefonie mobila la Digi pe care l-am prelungit luna trecută pe o perioadă de 24 de luni și acum as dori sa reziliez contractul.. Imi puteti spune care ar fi taxa pe care ar trebui să o achit?

      Răspunde
      • Buna,
        Poti rezilia fara probleme contractul daca urmezi procedura prezentata in acest articol. Ar fi ideal sa depui cat mai curand si reclamatia la ANPC. Succes!

        Răspunde
  39. Salut. Se mai poate rezilia si acum un contract pe baza majorarii tarifelor, avand in vedere ca instiintarea a fost aplicata pe prima factura a anului, adica ianuarie? Daca da, aceasi procedura care ati expus-o?

    Multumesc anticipat.

    Răspunde
    • Salut,
      Ai avut o luna la dispozitie sa invoci motivul respectiv dar oricum stai linistit pt ca poti rezilia contractul oricand daca urmezi procedura prezentata in acest articol. Vei fi nevoit sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament si nu ezita sa apelezi la ANPC daca este cazul. Cu placere!

      Răspunde
  40. buna seara
    am fost la digi sa reziliez contractul(in dec 2019 fac 2 ani) si mi au zis ca il inchiod da trebuie sa platesc diferenta pana fac 2 ani
    le am zis ca pplec din tara si ca este o clauza abuziva cee ce fac si ca nu au alkta solutie si chipurile imi zic sa dau abon altcuiva daca nu il folosesc
    am sunat si la ei si mi au zis ca nu au ce face..cei de la sediu la fel
    nu vor sa imi primeasca cererea de reziliere
    nu stiu incotro sa apuc sincer

    Răspunde
    • Salut,
      Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite inestimabilul operator deoarece poti rezilia fara probleme contractul daca urmezi procedura prezentata in acest articol si iti recomand sa faci toate demersurile online, ca sa eviti haosul din punctele de lucru.
      Ar fi ideal sa mentionezi in cererea de reziliere faptul ca doresti sa reziliezi contractul din pricina majorarilor tarifare care au intervenit incepand din aceasta luna iar pentru detalii acceseaza acest link https://ithot.ro/rcs-rds-mareste-tarifele/
      Inestimabilul operator si-a instiintat abonatii cu privire la acest aspect, prin intermediul unui paragraf prezent pe facturile aferente lunii ianuarie iar in acesta se stipuleaza foarte clar faptul ca ” În cazul în care nu sunteţi de acord cu oricare dintre aceste modificări, aveţi dreptul de a renunţa la respectivul/respectivele servicii în termen de 30 de zile de la data primirii prezentei notificări, fără plata vreunei penalităţi sau despăgubiri”.
      Asadar vei fi nevoit sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament si ar fi bine sa depui cat mai curand o reclamatie la ANPC pe aceasta tema. Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
  41. Buna seara!
    Am si eu o problema cu operatorul RDS-RCS. In anul 2013, am avut un contract pentru internet de la dumnealor. Acest contract a fost facut pe adresa unde stăteam cu prietenul meu, însă nu era si adresa mea din buletin. Ulterior, in anul 2015 ne-am mutat intr-o locuința cu chirie, si am apelat din nou la ei, pentru un abonament la internet + cablu.
    Anul acesta, după ani de zile, m-am trezit dată in judecată de către aceștia urmând într-un final sa am de plată, suma de 1800 lei.
    Am luat legătura cu pers care se ocupa de cazul meu, si am încercat sa vad ce pot rezolva. Mi s-a explicat ca in momentul in care pot înapoia echipamentele nu voi mai plăti contravaloarea lor. Am găsit doar Receiverul pentru cablu tv, nu si stick-ul de internet.
    În toate actele primite de la Judecătorie, suma de 1800 lei, este detaliata în felul următor: 120€( receiver cablu)+ 60€ stick internet. În afara de asta, am de plată 600 lei penalizări, + 250 lei care reprezintă 4-5 facturi emise.
    Întrebarea mea este următoarea : cei 250 lei pentru facturi, este necesar să-i mai plătesc ?! Pentru că, Dna care se ocupă de cazul meu, mi-a spus ca aceste facturi trebuiesc plătite fiindcă ele deja s-au emis.
    Mi s-a mai spus sa depun o cerere prin care sa solicit scoaterea acestor penalizari din toată suma. Într-un final am ajuns la suma de 630 lei, asta însemnând 250 lei facturile si restul stick ul de internet.
    Credeți ca este in regula sa insist pentru scoaterea facturilor de asemena?!

    Răspunde
    • Buna,
      Sincer nu inteleg de ce nu ai reziliat contractul la momentul respectiv? Bineinteles ca vei fi nevoita sa achiti sumele restante si contravaloarea echipamentului pe care il aveai in custodie si pe care nu ai reusit sa-l mai returnezi. Poti sa insisti cat vrei dar cert este faptul ca inestimabilul operator nu va ceda in fata “presiunilor” tale deoarece sunt tardive acum. Succes!

      Răspunde
  42. Buna ziua ,trec si eu prin acelasi sistem . Intrebarea este daca pentru persoane juridice pot rezilia contractul fara a plati acea factura de 1200 lei pe care o invoca ca si taxa de reziliere?

    Răspunde
    • Buna ziua. Am si eu o problema cu Rcs Rds, mai exact am cumparat o casa unde vechiul proprietar are abonament la aceasta companie si nu l a reziliat ca EU sa pot prelua contractul. Omul e plecat in strainatate si nu l Intereseaza, logic sa vina in tara doar ca sa inchida contractul. Ce as putea face in acest caz? Pot apela la ANPC pt ca ei vai domne nu pot sa mi faca contract pana nu gasesc ei o modalitate sa l inchida pe celalalt?? In casa mea practic 😂😂 si imi spun ca o sa dureze ceva.. Multumesc pt eventualele raspunsuri

      Răspunde
      • Salut,
        Nu inteleg de ce nu apelezi la serviciile unui alt furnizor din moment ce RDS refuza sa te aiba de client? 🙂
        La ANPC apelezi de pomana din moment ce nu esti tu titularul respectivului contract. Poti rezolva intr-un mod elegant speta apeland la concurenta si te asigur de faptul ca pe piata sunt disponibile oferte mult mai atractive decat ale celor de la GiGi aka RDS & RCS. Cu placere!

        Răspunde
  43. buna ziua
    am si eu o problema cu cei de la rcs rds, am un contract in desfasurare expira parca in 11.2019 televiziune+internet fara aparate luate in chirie.
    Eu nu mai stau la aceea adresa, am fost sa vb cu un reprezentatnt digi si mia facut o lista de preturi: sa platesc abonamentul pana la terminarea contractului, taxa de instalare tv, taxa instalare internet, taxa pe materiale, taxa de reziliere.
    Ma poate ajuta cineva cu o indrumare ce as putea sa fac. Va multumesc

    Răspunde
    • Salut,
      Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite inestimabilul operator deoarece poti rezilia fara probleme contractul daca urmezi procedura prezentata in acest articol.
      Ar fi ideal sa mentionezi in cererea de reziliere faptul ca doresti sa reziliezi contractul din pricina majorarilor tarifare care au intervenit incepand din aceasta luna iar pentru detalii acceseaza acest link https://ithot.ro/rcs-rds-ma
      Inestimabilul operator si-a instiintat abonatii cu privire la acest aspect, prin intermediul unui paragraf prezent pe facturile aferente lunii ianuarie iar in acesta se stipuleaza foarte clar faptul ca ” În cazul în care nu sunteţi de acord cu oricare dintre aceste modificări, aveţi dreptul de a renunţa la respectivul/respectivele servicii în termen de 30 de zile de la data primirii prezentei notificări, fără plata vreunei penalităţi sau despăgubiri”.
      Vei fi nevoit sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament si ar fi bine sa depui cat mai curand o reclamatie la ANPC pe aceasta tema. Succes!

      Răspunde
  44. Buna ziua , este valabila situatia si in cazul persoanelor juridice ?
    exista un contract pentru o periada de 2 ani ,un an a trecut ,nu am nici o facilitate de la ei , dispozitive in rate etc,dar au inscenat rezilierea printr-o factura de costuri suplimentare pentru perioada pentru care renunt la contract .Help!

    Răspunde
    • Salut,
      Procedura este aceeasi doar ca va trebui sa rezolvi speta in instanta daca intampini ostilitate din partea operatorului. Iti recomand sa apelezi la serviciile unui avocat specializat pe astfel de spete. Succes!

      Răspunde
  45. Buna seara am si eu o problema asemanatoare cu rcs-rds.adica in luna ianuarie 2019 am facut o portare la orange cu 2 numere de telefon ,unul mai aveam 2 luni de contract celalat 6 luni de contract.ultima factura de la rcs-rds a venit de 780 lei.adica 250 taxa rezilere contract pe fiecare numar de telefon adica 500 lei diferenta de 280 lei find restul de luni de contract. nu sunt de acord sa platesc taxa de 500 lei. ce urmeaza sa fac?

    Răspunde
  46. Bună ziua. Am trimis cererea de reziliere la rcs rds si mi sa raspuns prin mail ”
    Stimate abonat

    Va comunicam faptul ca pentru rezilierea contractului de furnizare
    servicii RCS&RDS, trebuie indeplinite urmatoarele conditii, conform
    clauzelor din contract:

    – titularul / imputernicitul legal al acestuia trebuie sa se
    adreseze unui punct de prezenta RCS&RDS din localitate(cea in care s-a
    incheiat contractul), in baza actului de identitate, in vederea
    depunerii unei cereri scrise in acest sens. Cererea poate fi depusa în
    orice zi a lunii urmand sa intre in vigoare cu 1-ul lunii urmatoare;
    – platile trebuie sa fie la zi, inclusiv luna in curs;
    – echipamentele aflate in custodie trebuie predate, in buna stare
    de functionare;
    – perioada minima contractuala trebuie sa fi expirat.
    In cazul in care un contract este inca in perioada minima
    contractuala, rezilierea inainte de termen se efectueaza cu achitarea
    taxelor de reziliere anticipata (taxe activare pentru fiecare serviciu,
    promotii/serviciu, subventii, chirii/ preturi echipamente).
    In cazul in care, nu va puteti adresa punctelor de prezenta RCS&RDS
    pentru depunerea cererii de reziliere, mentionam ca exista posibilitatea
    sa solicitati rezilierea prin notificarea scrisa transmisa, cu cel putin
    30(treizeci) de zile inainte de data la care se doreste incetarea
    contractului. In vederea analizarii si verificarii situatiei privind
    rezilierea, exista posibilitatea sa ne
    transmiteti cererea scrisa, datata si semnata pe adresa de e-mail
    clienti@rcs-rds.ro.” am contractul de 10 ani tv prin satelit. Cererea am trimis-o prin mail echipamente în custodie nu am doar cartela

    Răspunde
    • Buna,
      Era ideal sa mentionezi in cererea de reziliere faptul ca doresti sa reziliezi contractul din pricina majorarilor tarifare care intervin incepand de luna viitoare iar pentru detalii acceseaza acest link https://ithot.ro/rcs-rds-mareste-tarifele/
      Inestimabilul operator si-a instiintat abonatii cu privire la acest aspect, prin intermediul unui paragraf prezent pe facturile aferente lunii ianuarie iar in acesta se stipuleaza foarte clar faptul ca ” În cazul în care nu sunteţi de acord cu oricare dintre aceste modificări, aveţi dreptul de a renunţa la respectivul/respectivele servicii în termen de 30 de zile de la data primirii prezentei notificări, fără plata vreunei penalităţi sau despăgubiri”.
      Asadar vei putea rezilia contractul fara probleme si ar fi ideal sa depui cat mai curand o reclamatie la ANPC pe aceasta tema. Succes!

      Răspunde
  47. Buna seara, am contractat in 16.11.2018 cu RCS-RDS serviciul de televiziune+internet+tv Samsung 4k (oferta de plata 55lei in 24 de luni)+ Max pack+decodor hd+ ci+abonament telefon, total 160 lei/luna, iar acum nu sunt de acord cu noua scumpire, am facut cerere de denuntare serviciu televiziune+internet in 16.01.2019, iar pana acum am primit patru raspunsuri telefonice hilare:a) Sa predau tv-ul + echipamentele+ o despagubire…care se va calcula…. b) Sa platesc tv-ul la pretul de lista adica 2100lei ca justa despagubire cum era stipulat intr-o anexa la contract si nu DOAR 24 rate a 55lei. ………Am mentionat celor din caserie ca sunt dispus sa platesc DOAR ceea ce era stipulat in contract, fara penalizari, sau despagubiri… voi preda echipamentele in buna stare la sfarsitul lunii pentru care am platit serviciile in avans la inceputul lunii, vreau sa fac o sesizare ANPC-ului. Intrebarea este, cand sa achit diferenta la televizor? restul 20 rate ramase a cate 55lei (am platit deja 4 rate adica 220 lei). Sunt constient ca am de platit dar nu vreau sa fiu “umflat la factura”, la fel cum am patit cu instalarea cablului, agentul de teren mintind ca-i gratis (0 lei), iar pe factura am platit 63 lei pentru o gaura si 5metri de cablu (aveam deja cablurile trase in interior). Multumesc, un sfat, o sugestie?

    Răspunde
    • Salut,
      Poti rezilia fara probleme contractul deoarece inestimabilul operator a schimbat regulile in timpul “jocului” https://ithot.ro/rcs-rds-mareste-tarifele/ Asadar vei fi nevoit sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament + diferenta pentru produsul achizitionat. Ar fi ideal sa depui cat mai curand si reclamatia la ANPC iar in functie de raspunsul acestora va trebui sa actionezi in consecinta. Cu placere!

      Răspunde
  48. Buna seara, am contractat in 16.11.2018 cu RCS-RDS serviciul de televiziune+internet+tv Samsung 4k (oferta de plata 55lei in 24 de luni)+ Max pack+decodor hd+ ci+abonament telefon, total 160 lei/luna, iar acum nu sunt de acord cu noua scumpire, am facut cerere de denuntare serviciu televiziune+internet in 16.01.2019, iar pana acum am primit patru raspunsuri telefonice hilare:a) Sa predau tv-ul + echipamentele+ o despagubire…care se va calcula…. b) Sa platesc tv-ul la pretul de lista adica 2100lei ca justa despagubire cum era stipulat intr-o anexa la contract si nu DOAR 24 rate a 55lei. ………Am mentionat celor din caserie ca sunt dispus sa platesc DOAR ceea ce era stipulat in contract, fara penalizari, sau despagubiri… voi preda echipamentele in buna stare la sfarsitul lunii pentru care am platit serviciile in avans la inceputul lunii, vreau sa fac o sesizare ANPC-ului. Intrebarea este, cand sa achit diferenta la televizor? restul 20 rate ramase a cate 55lei (am platit deja 4 rate adica 220 lei). Sunt constient ca am de platit dar nu vreau sa fiu “umflat la factura”, la fel cum am patit cu instalarea cablului, agentul de teren mintind ca-i gratis (0 lei), iar pe factura am platit 63 lei pentru o gaura si 5metri de cablu (aveam deja cablurile trase in interior). Multumesc, un sfat, o sugestie?

    Răspunde
  49. Buna seara am si eu o problema asemanatoare cu rcs-rds.adica in luna ianuarie 2019 am facut o portare la orange cu 2 numere de telefon ,unul mai aveam 2 luni de contract celalat 6 luni de contract.ultima factura de la rcs-rds a venit de 780 lei.adica 250 taxa rezilere contract pe fiecare numar de telefon adica 500 lei diferenta de 280 lei find restul de luni de contract. nu sunt de acord sa platesc taxa de 500 lei. ce urmeaza sa fac?

    Răspunde

Lasă un comentariu