Reziliere contract cu Telekom Romania!

Iata cum poti face o reziliere contract cu Telekom Romania fara probleme inutile si fara costuri suplimentare, indiferent de serviciul pe care il detii(abonament de mobil, televiziune, internet etc).

Reziliere contract Telekom Romania!

Zilele trecute am fost nevoit sa reziliez mai multe contracte,  cu inestimabilul operator Telekom, ale carui servicii oferite lasa de dorit, de cele mai multe ori.

Va reamintesc faptul ca nu sunteti nevoiti sa achitati taxele de reziliere sau de justa despagubire pe care vi le solicita majoritate operatorilor de telefonie mobil, iar mai multe detalii cu privire la aceste taxe abuzive gasiti aici

Aveam de reziliat urmatoarele contracte:

  • 2 contract de telefonie mobila
  • 2 contracte de televiziune digitala
  • 1 contract de telefonie fixa.

In prima faza m-am prezentat intr-un showroom Telekom, pt a incerca sa depun cererea de reziliere, dar cei de acolo mi-au comunicat faptul ca nu o pot depune si cel mai bine ar fi sa iau legatura cu marele operator direct, prin intermediul  numarului de relatii cu clientii, respectiv 1234.

Exact ca un abonat model, ma conformez si pana la urma, dupa indelungi asteptari, reusesc sa iau legatura cu o duduie de la relatii cu clientii, care imi comunica faptul ca nu am cum sa reziliez aceste contracte deoarece se afla inca sub perioada contractuala.

Taxe-reziliere-abonament-telefonie-mobila-1

Avand contractele in fata incerc sa-i explic duduiei respective faptul ca ultima reanoire a acestor contracte s-a produs in anul 2012 iar de atunci nu am mai semnat un alt contract de prelungire a abonamentelor respective.

Pana la urma nu am reusit sa ajungem la un numitor comun deoarece datele mele, nu coincideau cu datele pe care ei le aveau in sistem, in speta adresa de facturare era complet eronata.

Am stabilit ca a doua zi sa ma prezint intr-un alt showroom Telekom pt a verifica/actualiza datele care nu coincid si pt a depune cererea de reziliere.

Zis si facut, in ziua urmatoare merg in showroom-ul Telekom, unde abordez o consiliera a acestora, care parea extrem de bine informata si de la care aveam sa aflu toate informatiile necesare in mai putin de 5 minute.

Asadar in cazul in care sunteti fericitul abonat al acestui  inestimabil operator si doriti sa reziliati contractul  nu trebuie decat sa transmiteti documentele de mai jos,  pe urmatoarea adresa de mail rezilieri@telekom.ro. Nu uitati ca puteti utiliza si formularul de contact prezent pe site-ul acestui inestimabil operator.

  • Cerere de reziliere semnata si datata
  • copie CI a titularului de contract

Dupa ce veti transmite aceste documente la adresa de mail mentionata, o sa receptionati un mail de confirmare, in care operatorul va instiinteaza ca veti fi contactat in maxim 14 zile, pt rezolvarea acestei spete.

Rezilere-Telekom

Partea buna este ca documentele pot fi transmise si de catre persoanele apropiate in cazul in care titularul de contract nu poate sa o faca.

Trebuie sa stiti si faptul ca in cazul in care sunteti mai de moda veche, puteti transmite documentele necesare rezilierii acestor contracte si prin:

  • fax la numarul 021.440.33.90
  • posta la SC Telekom Romania SA, O.P 16-C.P 458, Bucuresti

Abia astept sa vad cat de operativi vor fi cei de la Telekom in rezolvarea acestei spete, iar ulterior am sa revin cu un update pt acest articol.

Asadar nu va lasati intimidati de tupeul acestor operatori care va solicita tot soiul de taxe abuzive in incercarea disperata de a va tine in ograda acestora.

Asa cum am mentionat si in articolul anterior, daca intampinati ostilitate din partea acestor operatori puteti apela cu incredere la ANPC pt rezilierea instanta a acestor contracte.

Daca aveti intrebari cu privire la aceasta speta, va raspund cu mare drag in sectiunea de comentarii pe care o regasiti mai jos.

Update 1 : Inestimabilul operator a catadicsit sa ma contacteze in a 23-a zi dupa ce am depus cererile de reziliere, propunadu-mi diverse oferte care mai de care mai tentante, dar din pacate pt acestia am ramas ferm pe pozitii si am renuntat complet la serviciile lor.

Reziliere contract Telekom

Aberant este faptul ca m-au lasat fara retea timp de 2 zile, pe amble SIM-uri care au fost trecute pe cartela iar raspunsul celor de la Telekom a fost hilar “este normal sa ramaneti fara semnal atunci cand se fac aceste treceri”.Consider ca este un mare abuz din moment ce eu am achitat intreaga luna de abonament iar in ultimele 2 zile am fost privat de aceste servicii.Mai mult decat atat in momentul in care am depus cererile de reziliere nu am fost instiintat de faptul ca nu voi putea utiliza abonamentele timp de 2 zile.

Asadar aveti mare grija cu inestimabilul operator si in cazul in care doriti sa reziliati un abonament de telefonie mobila, luati in calcul faptul ca veti ramane fara semnal timp de 2 zile, deoarece Telekom asa isi “pedepseste” clientii care renunta la serviciile lor.

Taxe-reziliere-telefonie-mobila

In cazul in care doriti sa portati in alta retea numarul respectiv, puteti evita intr-un mod elegant aceasta problema, depunand cu 4-5 zile inainte la noul operator, cererea de portare a numarului pe care il detineti si astfel nu veti mai fi nevoiti sa suportati sicanele celor de la Telekom.

Concret, daca pe data de 27 va trece numarul respectiv pe cartela va trebui sa depuneti in data de 22 cererea de portare la noul operator de telefonie mobila si astfel evitati sa ramaneti fara semnal timp de 2 zile.

Reziliere contract Telekom

 Update 2: Studiati cu mare atentie documentele pe care le semnati in momentul in care doriti sa reziliati un contract de acest gen, deoarece majoritatea operatorilor le solicita acum abonatilor sa semneze „cereri de reziliere tip„. Asadar inestimabilii operatori introduc in aceste cereri de reziliere un paragraf de acest gen: „In cazul Clientilor care sunt in cadrul Perioadei minime prevazuta in Contract: Intrucat, Contractul inceteaza, pentru unul sau mai multe Servicii, inainte de expirarea Perioadei minime, ma oblig la plata unei juste despagubiri pentru incetare prematura, in cuantumul mentionat in Contract.”

Update 3Datorita numarului mare de solicitari receptionate de la cititori am decis sa va pun la dispozitie si un model pentru cererea de reziliere, pe care il puteti descarca prin intermediul acestui link.

Update 4: Inestimabilul operator Telekom schimba strategia iar acum este dispus sa rezilieze pe cale amiabila contractele abonatilor, datorita numarului mare de solicitari receptionate.In imaginea de mai jos regasiti raspunsul receptionat de catre un abonat ca urmare a reclamatiei depuse la ANPC.

Reziliere contract Telekom

Update 5: Mai jos regasiti raspunsul receptionat de catre un abonat care si-a reziliat contractul cu inestimabilul operator. Bineinteles ca abonatul a reusit sa rezilieze acest contract abia dupa ce a depus o reclamatie si la ANPC.

Telekom-anulare-abonament-pe-cale-amiabila-1

Update 6: Acum si cei de la Telekom sunt dispusi sa rezilieze pe cale amiabila contractele abonatilor „rebeli” care doresc sa le paraseasca „ograda”. Asadar puteti rezilia contractele fara probleme daca urmati procedura prezentata in acest articol. La finalul acestui articol regastiti si procedurile care trebuiesc urmate pentru a rezilia contractele cu Orange, TelekomUPC si “celebrul” Digi Mobil. Nu uitati sa parcurgeti si sectiunea de comentarii.

Update 7 : Va recomand sa apelati cu mare incredere la ANPC atunci cand intampinati ostilitate din partea inestimabililor operatori de telefonie mobila. Cei de la ANPC le-au dat castig de cauza abonatilor in marea majoritate a reclamatiilor depuse iar mai jos regasiti inca o dovada care certifica acest aspect.

raspuns-anpc-telekom-127

Update 8 : In imaginea de mai jos regasiti inca o confirmare a faptului ca inestimabilul operator este dispus sa rezilieze pe cale amiabila contractele abonatilor “rebeli”. Asadar apelati cu mare incredere la ANPC daca intampinati ostilitate din partea operatorului si nu uitati sa parcurgeti sectiunea de comentarii de la finalul acestui articol.

Update 9: Inestimabilul operator are pe site o sectiune speciala prin intermediul careia va puteti trimite cererile de reziliere dar va recomandam sa nu o utilizati deoarece este o mare teapa iar pentru detalii accesati acest link.

PS: Va reamintesc si faptul ca inestimabilul operator Vodafone a fost obligat de catre Tribunalul Bucuresti sa elimine din contracte clauzele abuzive care îi obliga pe abonati sa achite taxe de reziliere sau mai nou de justa despagubire, in cazul in care au „tupeul” sa rezilieze contractele inainte de termen iar pentru mai multe detalii accesati acest link.

taxe-reziliere-abonament-4vodafone

  • Va invitam sa vizualizati si procedura prin intermediul careia puteti rezilia contractul cu Orange Romania, accesand acest link.

Am rugamintea sa dati share acestor articole pe retelele sociale, pt a ajunge la cati mai multi compatrioti, care se afla intr-o situatie similara si nu stiu cum sa reactioneze. 

Via

671
Adaugă comentariul tău ceva mai jos

  Subscribe  
Notify of
Popescu Alexandru

Buna seara am o problema legata de cost suplimentar la ei la telekom,am fost de sarbatori in cipru,ajuns acolo am dat drumu la net si surpriza in o ora costul meu a fost 210 euro ,in conditii de folosit navigatia de la aeroport la hotel,am facut sesizare cu acte doveditoare cu ora la acare am ajuns acolo,cu factura de inchiriat masina tot ,am sunat la ei si mi-au spus ca telefonul meu s-a conectat la net prin satelit si ca trebuia sa tin telefonul pe modul manual de cautare retea ,eu fiind in cipru….la emiterea facturii au facut ajustare de… Read more »

silviu dumitru mangu

buna ziua. Eu am facu acum jumatate de an un contract cu TELEKOM…de fapt portare de nr de la Orange…..era mai ieftin cu 2 euro intr-adevar………….ce au ‘uitat’ sa-mi spuna e ca nu au acoperire peste tot si m-am trezit ca nu am semnal la tara…..contractul e pe 2 ani……se poate rezilia fara sa platesc restul de contract?

COSTIN STEFAN

Bună ziua, va cer sfatul legat de o reziliere Telekom abonament servicii televiziune+internet, am urmat pașii descriși de dvs pe site-ul personal: am facut cerere reziliere datata și semnată de mâna apoi scanata și trimisa pe adresa lor de rezilieri, am fost sunat după vreo doua săptămâni și mi s-a spus ca nu pot face reziliere ca nu sint in ultimele 6 luni de contract( eu mai având aproximativ 9 luni de contract din cele 24) și ca mi se va rezilia contractul dar voi fi nevoit sa merg personal sa depun aparatura închiriată de la ei, lucru cu care… Read more »

Maria

Am.trimis email adresei scrise de tine ,mi-a.dat.email.inapoi ca unu din.numere nu.este valid si ca nu se poate rezilia si ca trebuie sa fac alt.formular pe.siteul lor de reziliere unde bineinteles daca nu.bifez casuta care scrie ca ma oblig sa.reziliez contractul platind taxa contractuala obligatorie. Am.facut cele 2 reclamatii dar.intrebarea mea este trebuie sa.platesc valoarea facturilor din.noiembrie.si decembrie? Tin sa precizez ca factura a venit.prin telefon de la o firma de datorii unde ma.obliga sa.platesc intr-o anume.zI mai exact azi ca asa.scrie.in contract. Dar in.contract nu scrie nimic de genu. Cat dureaza pana.vine rasp de la ANPC ? Au trecut 3zile.si… Read more »

Ana A

Buna ziua. Intrebarea mea este ce acte/dovezi pot eu depune la ANPC daca totul s-a petrecut telefonic? M-am trezit ca lipsesc peste 10 programe din grila, am sunat, mi s-a spus ca a existat un sondaj si romanii nu mai urmaresc acele canale dar ca in schimb au introdus un post cu filme turcesti :)). Am replicat ca platesc doua abonamente de 250 de lei ca sa putem vedea ce ne intereseaza la tv, grila care era mentionata la semnarea contractului acum 5 ani, si ca nu vreau sa mai platesc in conditiile astea. Raspunsul a fost ca pot rezilia… Read more »

Catalina Stingaciu

Buna, Multumesc frumos pentru articol! Eu mai am 5 luni dintr-un contract de 2 ani cu Telekom si am vrut sa inchid abonamentul avand in vedere ca ma mut la o adresa diferita si nu doresc sa continui cu ei. Am facut cererea dar nu mi-au raspuns in scris, m-au sunat si mi-au spus ca va trebui sa platesc valoarea abonamentului pe 1 an (jum din perioada contractuala). Cand le-am mentionat de legea pentru protectia consumatorilor in cazul rezilierilor mi-au zis ca nu se aplica pentru ca eu am primit un “beneficiu” pe timpul abonamentului si anume faptul ca nu… Read more »

Adriana

Bună! Văd ca ești destul de bine informat,poate reușești sa ma luminezi si pe mine…acum câteva zile am încercat sa îmi prelungesc abonamentul pt a mi lua un tel nou ,la telekom. Știind ca abonamentul meu este expirat de mult timp ,am avut surpriza sa aflu ca sunt sub contract din luna mai 2019 ! Mentionez ca într un mag Iq Box,partener Telekom. Știind sigur ca nu eu am prelungit contractul,ci a fost prelungit abuziv fara ca eu sa imi dau acordul și semnatura …ce pot sa fac ?nu doar sa reziliez contractul respectiv,ci si sa îi trag la raspundere… Read more »

Cristian

Buna ziua, avem un contract vechi in reteaua Telekom avand un numar de fix si care nu a mai fost prelungit de multi ani ani. Am solicitat portarea la digi in august 2019 stiind ca nu sunt sub contract cu telecomul, ei sunand pentru prelunfire si alte oferte pe parcursul anul de vreo 5 ori, dar nu am ajuns la un consens. Desi facuta solicitarea la digi in august, doar in octombrie au facut portarea, totul ok , pana azi cand mi se emite o factura de telecom in valoare de 150 lei petru despagubire nerespectare conditii contract. mentionez ca… Read more »

Elena

Buna ziua,
Am si eu un abonamentul la Telekom Mobile. Mai exact 3 linii telefonice. Doresca una din ele sa o reziliez. Contractul ptr acesta este de 24 luni. Au trecut numai 6 luni de la semnarea contractului. Il pot rezilia fara a fi nevoie sa platesc (vazuse in termenii si conditiile lor) 50% din valoarea abonamentului x luniile ramase?

Johny

Salut. Detin un pachet ( tv+internet+tel fix) de cca 12 ani de la Telekom. Ultima factura mi a venit dublata ba chiar peste . Am mers la ei sa vad ce se intampla unde am fost instiintat ca mi au marit abonamentul de luna aceasta si ca asa va fi in continuare ptr ca ei au trimis notificare la care eu nu am raspuns. Mentionez ca sunt liber de contract cu ei si notificare nu am primit . Am facut cerere de reziliere imediat ptr servicii si o cerere ptr scaderea facturii umflate. Am fost sunat de ei si mi-au… Read more »

Pop Simion

Buna ziua, avem un contract vechi in reteaua Telekom si care a fost prelungit telefonic in urma cu aproximativ 1 an. Dorim schimbarea la Digi, deja am si intocmit actele cu ei, azi fiind sunat de ei in ideea de anulare sau instalare pentru ca au trecut 3 luni de cand am amanat instalarea. Am sunat la Telekom pt reziliere si mi au spus ca mai este contract pana in octombrie 2020 si daca reziliem trebuie sa platim jumatate din contractul ramas. Intrebarea e daca se poate rezilia contractul prelungit telefonic fara a plati ce au cerut ei? Multumesc

Catalin Nitulescu

Buna ziua, Am un contract pe societate cu Telekom si am numai probleme pe care se prefac ca le rezolva. Mai exact dupa ce am facut portare la ei in decembrie 2017, am luat si doua terminale, nu mi-au venit facturile 6 luni desi i-am anuntat regulat ca nu am primit nimic. Dupa mai multe reclamatii se constata ca nu s-au emis, se emit eronat pe o perrioada anterioara initierii contractului si pe niste servicii pe care nu le-am contractat si de care nu am beneficiat, eu fiind in acea perioada abonat vodafone. Le solicit anularea facturilor si facturare corect… Read more »

alexandru

Buna ziua , Va rog sa ma ajutati cu un sfat . Am reziliat contractul cu telekom in 8 .aug. 2019 in scris. in continuare primesc factura pentru plata abonamentului ce se intimpla ?. Va multumesc

Bianca

Buna,

Am trimis mail la rezilieri si m-au sunat dupa 2 saptamani sa-mi ofere o solutie. Sunt obligata sa accept contract pe 2 ani?
Pe 2 ani este un tarif pt servicii internet, pentru 1 an este un tarif mai mare. Ofertele sunt exclusiv telefonic, nu se gasesc niciunde pe site. Este legal acest lucru?

Multumesc

Pavel

Buna ziua , am urmat pasii simpli referitori la rezilierea ctr cu Telekom, respectiv cerere scrisa de reziliere si copie CI transmisa pe e-mailul indicat. Am primit primul feed-back care suna asa : Stimate client, Va multumim pentru mesajul dumneavoastra. In vederea optimizarii timpului de raspuns, avem rugamintea de a utiliza linkul urmator: https://www.telekom.ro/reziliere-online/ Ca urmare a completarii acestui formular, un reprezentant Telekom va va contacta in cel mai scurt timp cu putinta. Cu drag, Echipa Telekom Romania. Nu doresc sa completez formularul lor avand in vedere fraza aia de la sfarsit. Sa le dau inca un e-mail in care… Read more »

Albert

Buna ziua! In cazul in care contractul cu telekom este incheiat pt o primarie, iar titularul este primarul, pentru a putea rezilia contractul cererea trebuie sa fie insotita de o procura in cazul in care alta persoana decat titularul se ocupa de reziliere?
Va multumesc anticipat!

Cristina Bejan

Buna idee , chiar ma bucur ca exista oameni cu coloana vertebrala ca si tine! astazi am fost cu cererea de reiliere a contractului Vodafone , nici ca m-au bagat in seama,nu mi-au acceptat-o din start , atata timp cat nu platesc taxa de reziliere de 150euro! Am fost unde am facut contractu de abonament , egal, nu mi-au acceptat nici aici cererea , pe motiv ca ei nu pot face asta,! am mers la ANPC , nu pot face nimic zice domnul de acolo ,pentru ca am semnat si sunt buna de plata ! DECI? vazand ce ai scris… Read more »

Valentin

Salutare! Nu imi este clar daca pot rezilia contractul inainte dr termen in conditiile in care am primit si un telefon gratuit. Contractul se poate rezilia fara despăgubiri doar in cazul abonamentelor fara echipamente sau si in cazul in care s-a oferit echipament gratuit? Posibil sa mai fi intrebat cineva inainte si imi cer scuze daca revin cu aceeasi intrebarea. Nu am gasit in comentarii un raspuns. O zi excelenta.

OANA

Buna ziua! Am contract de mai multi ani cu Telekom pentru serviciul de televiziune prin satelit (Dolce TV), si in luna aprilie a acestui an le-am cerut daca este posibil sa imi adauge posturi in plus cu desene animate pentru copii. Mi-au spus k da, le pot adauga in schimbul a 10 RON in plus pe luna. Am fost de acord, avand in vedere ca plateam 35 RON pe luna, plus 10 ajungeam la 45 RON, si era OK. Dar cu prima factura in urma modificarii, ma trezesc cu 55 RON de plata… Cu prima ocazie, ma duc la un… Read more »

Rozalia Elena

Buna ziua, ca sa nu ma repet, subscriu in totalitate la situatia prezentata de Daniela Badulescu cu singura mentiune ca am urmat procedura prezentata in articolul de mai sus insa raspunsul celor de la ANPC a fost:comment image

BYTZA

Buna,
Acum iti dai seama ca padure fara uscaturi nu exista dar important este faptul ca ANPC a rezolvat in mod favorabil majoritatea reclamatiilor depuse. Depinde foarte mult si modul de abordare. Incarca si reclamatia pe care ai depus-o la ANPC ca sa ne putem da seama impreuna unde ai gresit. Weekend placut!

Daniela Badulescu

Buna ziua. Recent ma confrunt si eu cu o problema legata de cei de la Telekom. Pe scurt, am reinnoit abonamentul, anul trecut in luna noiembrie, si de atunci, si inainte era, dar nu asa rau, am probleme cu semnalul si internetul, cel mai rau in casa. I-am instiintat, de nenumarate ori, pe cei de la Telekom, am facut si sesizare scrisa, in ultima chiar dorind sa inchei contractul, asta fiind inainte de termen. Am primit raspuns ca, in urma sesizarii s-au facut teste si ca, intr-adevar sunt probleme cu semnalul, in casa, dar ca nu au ce sa faca,… Read more »

BYTZA

Buna,
Poti rezilia contractul fara probleme daca urmezi procedura prezentata in acest articol https://ithot.ro/telekom-reziliere-contracte/
Vei fi nevoita sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament, asadar depune cererea de reziliere cat mai curand si nu ezita sa apelezi la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!

Sorin

Si eu ma aflu intr-o situatie similara… Cand am fost la un showroom Telekom, am discutat cu o operatoare ca vreau sa opresc internetul fix, deoarece trebuie sa ma mut intr-o alta localitate. I-am spus ca vreau sa opresc internetul, la care ea mi-a zis ca trebuie sa platesc lunile ramase din abonament, dar jumatate din suma normala. Am semnat, nestiind nimic de rezilierea contractului. Prin urmare, se mai poate face ceva in cazul meu?

Sorin

Buna ziua, Mama, trecuta de 60 de ani, a fost luni la magazinul Telekom din Mangalia pentru a cumpara un telefon nou avand deja un abonament mobil la Telekom. Pentru ca perioada contractuala a actualului abonament expira anul viitor, nu a putut sa cumpere pe prelungire de contract, dar au convins-o sa isi mai faca inca un abonament (~100Ron/luna) pentru a cumpara un telefon. Curios este faptul ca i-au dat o cartela SIM cu numar, dar i-au spus ca numarul o sa fie activ dupa 5 zile de la portarea unui numar cu 072XXXXXXX. Dupa 4 zile, vineri, intelegand greseala… Read more »

BYTZA

Salut,
Din pacate majoritatea operatorilor recurg la aceste tertipuri dar stai linistit pt ca poate rezilia fara probleme contractul daca urmeaza procedura prezentata in acest articol https://ithot.ro/telekom-reziliere-contracte/
Poti sa efectuezi tu demersurile in mediul online si sa depui cat mai curand si o reclamatie la ANPC.
Agentul Telekom si-a facut de cap vazand ca are de-a face cu un client varstnic si nu a facut altceva decat sa-si realizeze target-ul la portari pe acesta luna, oricum nu are sens sa escaladezi un conflict cu el.
Asteptam detalii. Succes!

Ion daniel

Buna ziua ma numesc ion daniel com niculesti jud db nr 317 as vrea sa rezilez contractu cu teleckom

Cristian

Am anulat contractul cu ei acum 9 zile si deabia acum am fost sunat in legatura cu asta, in acelasi timp mi s-a comunicat ca eventualul echipament utilizat de la ei, daca vrem sa fie preluat de acasa , se achita o taxa de 6€ sau daca nu vreau sa platesc, trebuie sa livrez echipamentul la cel mai apropiat magazin. Mie mi se pare o aberatie, voi ce credeti?

BYTZA

Este modul in care inestimabilul operator isi “taxeaza” clientii rebeli care au decis sa le paraseasca ograda. Poti sa le comunici ca ai preluat echipamentul respectiv in locatia cu pricina si tot asa doresti sa-l si returnezi. Oricum contravaloarea acestuia a fost amortizata si din acest motiv nu sunt disperati sa-l colecteze. Succes!

Alina Baciu

Eu m-am trezit că la reziliere înainte de termen trebuie sa plătesc pt că am luat telefon la fidelitate deși nu era adevărat…. Tot tlk in in aplica lor îmi arata ctr in Aghireș…. Îmi trimite mesaje pt alt cod abonat pe Nr de internet care îl am de 4 ani…..și ANPC nu a ajutat… Că au renunțat la taxa de reziliere….

BYTZA

Era ideal sa depui o reclamatie si la ANCOM ca sa-i poata sanctiona asa cum se cuvine pentru comportamentul abuziv. Pana la urma cum ai rezolvat speta?

Alina Baciu

Am depus reclamație și la ANPC și au retras taxa de reziliere… Oricum după 12 ani de colaborare nu cred că mai continuu pt că nu au ceva să îmi ofere….până în febr mai trag cumva

mar., 6 aug. 2019, 17:09 Disqus a scris:

BYTZA

Felicitari pt reusita!

Osiac Ionut

Dupa 29 zile inca nu s-au sinchisit sa raspunda la cererea de reziliere.Astazi am depus reclamatie si la ANPC. O intrebare am.Daca in termenul legal de 30 de zile nu se raspunde la cererea de reziliere(efectiv se ignora) exista vreo vreun temei legal prin care nu s-ar mai putea plati abonamentul la ei??Adica trebuie sa platesc la ei in continuare pana se rezolva cazul??Mentionez ca sunt client de al lor din anul 2009(TV satelit) dar intre timp s-au facut doua reinnoiori de contract,unul 2016(TV satelit+telefonie mobila) si unul in ianuarie 2019(am renuntat la telefonia mobila) ,in 2019 evident ca singura… Read more »

BYTZA

Era ideal sa depui reclamatia la ANPC in momentul in care ai depus si cererea de reziliere. Astfel i-ai fi impulsionat sa proceseze cererea de reziliere mult mai rapid. Oricum stai linistit pt ca au obligatia sa proceseze cererile de reziliere in termenul legal iar in caz contrar vor fi sanctionati de catre ANPC. Asteptam detalii. Succes!

Constanta Sirbu

Buna seara, vreau sa inchid un contract cu telekom de fix , tv si internet , s-a prelungit in mai 2018 prin telefon, dar eu voi pleca din tara si desi mai este 1 an , nu vreau sa platesc despagubire , am trimis cerere prin email acum o saptamana si nu am primit nici un raspuns de la ei , ma invita sa completez formularul online. Acolo sunt obligata sa bifez casuta ca sunt de acord sa le platesc pentru incetare contract inainte de termen…nu l- am completat…Am sanse sa inchid contractul fara sa platesc despagubire ? Ce pot… Read more »

BYTZA

Buna,
Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite operatorul si depune cat mai curand reclamatia la ANPC. Vei reusi sa reziliezi fara probleme contractul daca ai urmat procedura prezentata in acest articol https://ithot.ro/telekom-reziliere-contracte/
Asteptam detalii. Succes!

Bebe Victor Zainescu

M-am portat fara sa cunosc faptul ca trebuie sa fac cerere pt.reziliere , ma aflam in perioada contractuala . portarea mi-a fost acceptata si deja am achitat prima luna de abonament la noua societate.Acum am primit o adresa de la Telekom prin care sunt anunta tca trebuie sa achit suma de 105.23 Lei reprezentind Taxa de reziliere linie mobila.Aceasta suma reprezinta pentru mine a 8 a parte din pensie. Ce pot face pt. a nu plati aceasta suma ?

BYTZA

Din acest motiv va tot recomadam ca in prima faza sa reziliati contractul cu operatorul initial si abia apoi sa realizati portarea https://ithot.ro/iata-cum-va-puteti-porta-numerele-de-mobil-inainte-de-expirarea-perioadei-contractuale/
Poti depune o reclamatie la ANPC dar este usor tardiva acum…..Succes!

Bercian Ioana

Buna ziua, bunica mea are 90 de ani si are abonament de telefonie fixa facut de pe vremea Romtelecomului. Nu mai aude bine si nu se poate intelege nimeni cu ea la telefon. Vreau sa incihd abonamentul. Cum pot sa fac asta eu in calitate de nepoata? Multumesc

BYTZA

Buna,
Poti sa te ocupi de rezilierea contractului dat fiind faptul ca toate demersurile se pot efectua online iar pentru detalii acceseaza acest link https://ithot.ro/telekom-reziliere-contracte/
Nu ezita sa apelezi la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!

Cristian

Buna ziua, Acum cateva zile am primit un email de la Telekom cu o notificare, cum ca tariful se mareste si daca nu sunt de acord se poate renunta unilateral la contract (internet +tv). O ocazie buna pentru a scapa de ei (serviciu de calitate slaba). Zis si facut, am completat o cerere de reziliere tip (cu specificatia enuntata in articolul de mai sus, ca daca sunt in perioada contractuala ma oblig la achitarea unei taxe de reziliere) , tinand cont ca am specificat expres in email ca reziliez conform notificari primite. Astazi primesc un telefon de la operator si… Read more »

BYTZA

Salut,
Este suficient sa refaci doar cererea de reziliere iar toate demersurile ar fi bine sa le efectuezi in mediul online. Nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!

Sorin

Buna ziua! Am facut un abonament la telekom, pers fizica. Ma trezesc ca am de plata 115 euro ca s-a facut un apel in zona a 4-a si s-a vb 30′. Am luat factura detaliata si numarul este acolo! Problema este ca in telefon nu apare acel numar, iar eu nu am rude acolo, desi pe facutra apare numarul respectiv! Ce am de facut?

BYTZA

Salut,
Poti depune o reclamatie la ANPC daca esti convins de faptul ca te-au pacalit iar in functie de raspunsul acestora va trebui sa actionezi in consecinta. Succes!

Adrian

Buna ziua! Anul trecut in luna februarie am facut un abonament de internet fix + televiziune satelit + telefonie fixa. Ulterior, prin mai, am adaugat si un abonament de telefonie mobila in urma caruia am primit un telefon samsung J3 la pretul de 1 leu. De cateva luni am probleme cu internetul fix, la orice bataie de vant se intrerupe, din 7 zile ale saptamanii, in 5 zile imi pica internetul. In principiu, doresc rezilierea contractului de internet, televiziune(pt ca au pus canelele de sport cu taxa) si telefonie fixa. Credeti ca este posibil sa reziliez si contractul de telefonie… Read more »

BYTZA

Salut,
Poti rezilia fara probleme toate serviciile de care beneficiezi “uneori” daca urmezi procedura prezentata in acest articol.
Vei fi nevoit sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament + diferenta pt terminalul achizitionat. Nu ezita sa apelezi la ajutorul ANPC daca este cazul. Cu placere!

BYTZA

Salut,
Poti rezilia fara probleme toate serviciile de care beneficiezi “uneori” daca urmezi procedura prezentata in acest articol.
Vei fi nevoit sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament + diferenta pt terminalul achizitionat. Nu ezita sa apelezi la ajutorul ANPC daca este cazul. Cu placere!

Adrian

Multumesc! Momentan am depus cererea de reziliere doar pentru internet fix, telefonie fixa si televiziune. Voi revenii cu detalii! Multumesc!

Adrian

Multumesc! Momentan am depus cererea de reziliere doar pentru internet fix, telefonie fixa si televiziune. Voi revenii cu detalii! Multumesc!

Adrian

Buna ziua! Anul trecut in luna februarie am facut un abonament de internet fix + televiziune satelit + telefonie fixa la TELEKOM. Ulterior, prin mai, am adaugat si un abonament de telefonie mobila in urma caruia am primit un telefon samsung J3 la pretul de 1 leu. De cateva luni am probleme cu internetul fix, la orice bataie de vant se intrerupe, din 7 zile ale saptamanii, in 5 zile imi pica internetul. In principiu, doresc rezilierea contractului de internet, televiziune(pt ca au pus canelele de sport cu taxa) si telefonie fixa. Credeti ca este posibil sa reziliez si contractul… Read more »

Alina Tartagan

Buna ziua, am si eu contract cu Telekom,internet, televiziune ,si 2 abonamente telefonie mobilă, problema este că telefonul s-a stricat,l-am dus la ei deoarece era in garantie, după aproape 2luni de când l-am dus la reparat am hotarat sa reziliez contractul(Am fost de mai multe ori sa vad ce s-a rezolvat cu acel telefon si de fiecare dată ma amână,mi-au zis ca a fost trimis aici la noi in oras la service si ca ar fi avand o problemă din fabricatie si ca l-au trimis la București în service, si ca dacă acolo apare ca intr-adevar ar avea probleme din… Read more »

BYTZA

Buna,
Te-ai complicat in mod inutil deoarece ai fi putut realiza online toate demersurile legate de reziliere dar nu este timpul pierdut. Urmeaza procedura prezentata in acest articol si nu ezita sa apelezi la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!

Alina Tartagan

Voi reveni cu detalii,multumesc frumos!

BYTZA

Cu mare placere!

Elena

Buna ziua! Imi doresc sa reziliez un contract facut pe firma cu Telekom, care firma si-a incheiat activitatea. Nu s-au imiplinit cei 2 ani de la semnarea contractului. Ce drum sa parcurg?
Multumesc!

BYTZA

Buna,
Procedura de reziliere este aceeasi doar ca va trebui sa rezolvi speta in instanta daca intampini ostilitate din partea inestimabilului operator. Cu placere!

BYTZA

Salut,
Poti rezilia fara probleme contractul dar vei fi nevoit sa achiti debitul restant + diferenta pentru terminalul receptionat “gratis”. Iti recomand sa depui cat mai curand si o reclamatie la ANPC. Succes!

Nicu N-k

In cat timp trebuie sa raspunda la cerere?

BYTZA

Operatorii sunt obligati sa proceseze cererile de reziliere in maxim 30 de zile de la receptionarea acestora.

Andreea Tanase

Gata am reusit si eu sa reziliez pana la urma contractul cu telekom dar inca nu am primit raspunsul de la anpc desi cred ca si-au facut treaba. Dupa 20 ianuarie o sa ma treaca pe cartela iar dupa vreau sa ma portez. Va multumesc foarte mult pentru suport.

ciupei maria

Buna ziua, Va aduc si eu la cunostiinta un caz. Am un contract de internet si tv de la Orange.Semnalul este destul de prost , mai mult ma chinui decat sa il pot utiliza si aici ma refer la viteza internetului, care 5 minute este mare dupa care scade, incat ca sa nu ma enervez , opresc internetul.I-am sesizat si degeaba.Mi s-a spus ca mai mult de atat in zona in care ma aflu nu se poate. Cu chiu cu vai am ajuns la 1 an si jumatate cu abaonamentul din perioada de 2 ani. Nu mai doresc sa continui… Read more »

Ionel D

Doamna Carmen Laiu in situatia dumneavoastra cel mai bine este, pe langa reclamatia depusa la ANPC, sa cereti copii ale actelor prin care dumneavoastră vi s-a prelungit abonamentul, nu le spuneti de ce daca va intreaba le spuneti ca nu ii credeti si vreti sa vedeti cu ochii dumneavoastra. Dupa ce intrati in posestia acestor documente mergeti la politie sa depuneti o plangere penala impotriva persoanei care a facut asta. Nu este necesar ca dvs sa cumoasteti identitatea acelei persoane, de asta se vor ocupa politistii de la biroul de investigații. In acest fel dumneavoastra veti descuraja pe viitor astfel… Read more »

Mioara

Bună ziua! Dețin un abonament 3 servicii telekom, am depus cerere reziliere contract voce si am solicitat un pachet internet+tv. După 20 de zile am fost sunata de către un operator care refuza să înțeleagă ce solicit încercând să ma convingă că ei doar pot adăuga servicii, nu pot desființa. Cum as putea proceda pentru a obține reziliere contract voce? Mulțumesc!

Dumb

Buna ziua.As vrea sa reziliez contractul cu cei de la Telekom,insa sunt nedumerita de un lucru.Am luat telefon pe gratis,facandu-mi abonament.Am platit un an ,la timp toate facturile,insa mai am inca unul.Va mai fi nevoie sa platesc ceva pentru telefon (restul de plata ramas pt achizitionarea bunului),deoarece nu am platit nimic cand l-am luat?

Andreea Cotelea

Buna ziua,
Va rog sa ma ajutati catre ce autoritate trebuie sa ma indrept ca si institutie publica in cazul rezilierii contractului cu Telekom fara a plati taxele de reziliere.
Fiind inca sub perioada contractuala, am schimbat operatorul de telefonie in urma unei cereri de reziliere a contractului cu Telekom. Cei de la Telekom imi emit in continuare facturi desi de 2 luni institutia noastra deja lucreaza cu alt operator de telefonie.
La ANPC se pot adresa doar persoanele fizice. Operatorii economici/institutiile publice catre ce autoritate se pot indrepta in solutionarea acestor probleme?
Multumesc

angi

am avut contract business la telekom dar este expirat de o luna , iar doresc sa ma portez la RDS , mai trebuie sa fac cerere de reziliere la telekom in cazul de fata ? pentru ca contractul o expirat cei 2 ani.

adriana miclosina

Am incurcato si eu cu TELEKOM , am fost plecata in Rusia in calatorie , si fara sa realizez am accesat date mobile pe telefon ,, fara sa folosesc telefonul sau internetul , adica nu am scos telefonul din poseta….si dapa 3 zile primesc mesaj ca am de plata 1650 ron si daca nu platesc in 72 ore ma decupleaza…. am vrut sa dau mesaj ca sunt in Rusia si nu am cum sa fac plata , dar mesajul nu s-a mai putut expedia ….am ramas fara doua saptamani pana am venit in tara…..cand am venit am sunat la 1234… Read more »

Augustin

salut..eu am facut abonamentul acum 1 an si 2 luni ..mai am 12 luni din contract ..precizez ca nu l-am reinoit deloc pana acum ..daca fac cerere de reziliere ..ar trebui sa platesc vreo despagubire ceva ?? ei la telefon mi-au spus ca trebui sa platesc 450 lei .. probabil diferenta de la telefon

Attila

Buna ziua. Am si eu o mica problema cu Telekom. Eu lucrez ca sofer pe tir in strainatate stau mai mult dincolo decat acasa. Din aceasta motiv am vrut sa fac un contract ca sa am internet in Roaming. La telekom am avut cartela prpay bineinteles acolo am inceput sa ma informez. Am povestit si pt domnisoara din Germanos ca pt mine important sa am internet in roaming. Zice ca nui nici o problema ca au contract cu 50 de euro si o sa am 2GB de internet in roaming si 8Gb internet in tara. Bun zic e ok hai… Read more »

Cristina

Buna, Datorita acestui blog am reusit sa reziliez in sfarsit contractul de la Telekom. Dupa lungi discutii cu ei, fara nici un rezultat am depus plangere online la ANPC. Nu am primit nici un raspuns pe mail cu privire la reclamatia mea dar in schimb dupa cele 30 de zile de cand am depus reclamatia am primit factura de la Telekom in care taxele de reziliere erau notate cu minus(probabil ca cei de la ANPC si-au facut treaba). Asta inseamna ca numai am nici o datorie la ei si totul s-a rezolvat. In concluzie nu trebuie sa fim intimidati si… Read more »

Forentina

Buna ziua ! Sunt persoana juridica si doresc sa reziliez contractul cu furnizorul de servicii telefonie -TELEKOM-,deoarece avem o comunicare foarte defectuoasa , rezultat al unor facturi cu valori enorme nejustificate de catre acestia , privind componenta costurilor suplimentare , sub forma ” trafic de date. ” La solicitarea noastra de a ne detalia ,traficul de date, raspunsul s-a transormat in ” sesiune de date “.Nimic mai mult. Am platita acea factura enorma , plus penalitati de intirziere , fabuloase, dar se pare ca avem aceiasi problema si in factura de luna aceasta ! In concluzie, as dori sa stiu… Read more »

Vali

Buna ziua,
Sunt persoana juridical si am avut 2 abonamente la telekom, portate din Vodafone, dar dupa 6 luni de neplaceri din cauza semnalului indifferent de zona unde ma aflam, dupa resetare de cont si resoftare telefon(la recomandarea lor), si in urma mai multor sesizari, am decis sa trec inapoi la Vodafone. Acum m-am trezit cu o facture de 65 lei pe care am achitat-o, dar si cu una de 5065 lei pentru incetare contract.
Am incercat sa o lamuresc cu ei la rel cu clientii, dar degeaba.

traian

buna , sunt clienti busnies telekom de foarte multi ani dar din cauza ca nici acuma nu au fibra pentru internet am decis sa ma mut la rds , cu cat timp inainte sa imi expire la telekom sa fac portarea la rds ca sa nu am surprize ? suntem pensiune si avem nevoie mare de numerele de telefon sa functioneze non – stop.
multumesc

Elena Iordache

Buna ziua . Am si eu o Mare problema cu cei de la Telekom. Mama mea a avut un contract de telefonie fixa( atât) ,mai vechi,la Romtelekom si beneficia de legea 118,pentru ca a fost deportată. La abonamentul pe care îl avea, platea doar tva-ul,de vreo 6,4 lei. In prima parte a lui 2015( nu stiu acum data exactă,voi verifica),am depus online cerere de reziliere bc a contractului,pentru ca nu mai folosea telefonul fix,deoarece ii cumpărasem un telefon mobil cu cartelă la Vodafone. Nu am primit nr.de înregistrare,am tot încercat să iau legătura cu un operator de-al lor,dar nu am… Read more »