Daca va intrebati de ce serviciile celor de la Telekom sunt doar o gluma proasta….. iata ca in randurile de mai jos aveti si raspunsul la aceasta dilema pe care au o majoritatea abonatilor care tac si suporta toate abuzurile inestimabilului operator. Un angajat Telekom va explica de ce Telekom isi bate joc atat de angajati, cat si de abonati iar cititorul nostru o sa ramana sub protectia anonimatului din motive lense de inteles.
“Buna ziua,
In primul rand doresc sa raman sub protectia anonimatului, deoarece sunt angajat la Telekom pe departamentul tehnic (deranjamente). Este compania cu cea mai joasa calitatate a serviciilor pe care le poate oferi un operator din Romania. Mi-e jena si mi-e rusina ca inca lucrez aici, desi momentan nu mi-am gasit un alt job. Mereu se fac abuzuri indiferent de natura acestora. Tarifele se maresc incontinuu, iar calitatea serviciilor lasa de dorit. Exista de exemplu clienti cu deranjamente pe telefonia fixa carora nu le functioneaza de foarte mult timp si care sunt denumite in termenii tehnici – deranjamente de infrastructura. Acestea pot dura cel putin 30 zile de la momentul in care clientul anunta deranjamentul si pot dura pe termen nelimitat…
Politica companiei este foarte agresiva, iti baga pe gat tot felul de promotii / oferte / promovari de foarte slaba calitate. O sa dau cateva exemple:
- Smart WiFi – la momentul contractarii acestui serviciu, clientilor nu li se comunica faptul ca semnalul este destul de fluctuant in functie de anumiti parametri (zona in care se afla – este utilizat, materialele din care este construita locuinta respectiva unde se folsoeste acest serviciu, etc).
- Smart Stick TV – acest serviciu deplorabil (desi nu este deloc necesar clientilor care au deja televiziune fixa deoarece aceleasi canale le au si in abonament) este greu de configurat. Trebuie sa treci prin foarte multe proceduri (trebuie sa iti creezi o gramada de conturi pe mai multe aplicatii si nu e deloc usor). Multi clienti ajung sa returneze acest produs din cauza acestei dificultati.
- Deranjamentele se anunta DOAR din locatie – in momentul in care ai un deranjament si apelezi serviciul tehnic, operatorul iti va spune ca este OBLIGATORIU sa fie anuntat din locatie pentru verificari suplimentare (asta in conditiile in care nu toti clientii se descurca cu robotul.)
- Serviciile de fibra optica – nu exista zi in care sa nu pice aceste servicii pe o anumita zona. Cel mai grav este atunci cand pica pe un intreg judet sau si mai grav cand pica pe toata tara.
- Aplicatia My Account – operatorii sunt obligati sa promoveze aceasta mizerabila aplicatie prin care isi pot plati factura online, anunta un deranjament sau pentru a contracta noi servicii, in conditiile in care multi clienti reclama proasta functionare a acesteia. Si totusi, este promovata agresiv…
- Salariile – toti operatorii pe departamenul tehnic nu sunt angajati direct ai Telekom, ci prin anumite companii de recrutare. Salariile sunt platite cu minimul pe economie de unde se intelege faptul ca in momentul in care suni la deranjamente, operatorii de multe ori sunt grabiti deoarece au la dispozitie un anumit timp pe care sa-l petreaca in apel. Cu cat apelul este mai scurt, cu atat operatorul isi poate castiga ceva banuti in plus ca bonus in functie de performante (desi acest lucru este de multe ori masluit – bonusurile se iau in functie de cum decid anumiti sefi si pe anumite criterii).
In concluzie, daca doriti sa deveniti clienti Telekom (desi serviciile fixe au fost deja vandute catre Orange), va sfatuiesc sa va ganditi de 3 ori inainte de a face acest pas gresit. Iar cei care sunteti deja clienti Telekom, nu ezitati sa optati catre alt operator deoarece veti avea numai de castigat.“
Update 1: Intre timp am mai receptionat informatii extrem de interesante de la un alt cititor si pe care le regasiti mai jos. Nu ezitati sa ne trimiteti detalii cu privire la activitatea abuziva a acestui inestimabil operator care inca mai activeaza pe piata din Romania, dar sa speram ca nu pentru prea mult timp.
“Am fost angajatul acestei companii aproape 30 ani din anul 1979 dar asa ceva nu am intalnit. Sa astepti treizeci de zile sa-ti fie remediat un deranjament, este strigator la cer !
Este incredibil ce s-a intamplat de cand Telekom a preluat compania, pe vremea cat au fost grecii de la OTE parca era cumva mai bine, in principiu spun mai bine, ca defapt declinul companiei a inceput dupa vanzarea acesteia de fostul premier de atunci, Radu Vasile ca pe o vita care este bolnava si vrei cu orice pret sa mai ei ceva pe ea si unde mai pui ca din spaga luata atunci a fost manjit tot arcul politic din Romania, lucru petrecut in Poiana Brasov cu mare fast.
Oricum, nici dupa vanzarea catre Orange nu se va realiza nimic, veti vedea fiindca tot ce este bun si lucrat bine trebuie distrus.
Cat priveste si ceilalti operatori, toti o apa si-un pamant !
RDS-ul au o politica lipsita de transparenta cu proceduri greoaie care sunt destul de enervante, Vodafone au grija numai de segmentul business, iar zona rezidentiala este data laoparte.
Orange opereaza pe reteaua de FO a Telekom si asta spune totul. Asa ca alternativele sunt degeaba, veti vedea peste cativa ani ca cele prezentata aici se vor adeveri.
Tot necazul pleaca din faptul ca se doreste profit maxim fara investitii prea mari si fara sa-si motiveze angajatii, unde mai pui ca nici pregatirea acestora nu se mai face ca alta data fiinda si aceasta costa, iar ANCOM, arbitrul de pe aceasta piata este si el manat de interese obscure in care si-au gasit locul fel si fel de indivizi care sunt pusi politic si care habar nu au de nimic. Sunt oameni cu “pregatire profesionala” dar care nu cunosc nici macar tabla inmultirii, ce sa mai vorbim de cei din admnistratiile locale care pot avea ultimul cuvant de spus in ce priveste infrastructura fizica a localitailor. Vedeti si pe cei de la Electrica care sunt in cardasie cu operatorii fiidca le inchiriaza stalpii. Priviti ce debandada de fire se afla stalpi si mai vreti si calitate, apoi cum spunea domnul de la Braila, ai pana de curent, bine dar exista generatoare care suplinesc lipsa energiei in aceast timp, dar care ori nu functioneaza fiindca nu mai au combustibil, ori nu vor sa porneasca automat din vari motive, ori nu au asa ceva fiindca nu se merita investitia fiindca “merge si asa” !“
Acestia sunt principalii factori care fac din Telekom unul dintre cei mai slabi operatori care activeaza pe piata din Romania iar cireasa de pe tort sau bomboana de pe coliva este ca incepand de la 1 martie 2021 vor majora iarasi tarifele la toate serviciile pe care le ofera si mai multe detalii gasiti in sectiunea “Țepe Online & Offline“.
Am abonament la Telekom pe persoana juridica. De un an nu mai pot trimite sms-uri. De ce? Pentru ca am trimis acelasi mesaj mai multor clienti din lista mea. Pai… aia presupune afacerea mea. Sa trimit mesaje promotionale, in urma carora clientii cumpara.
Am facut nenumarate sesizari. S-a rezolvat? Nu!
E de toata jena cand un client imi trimite sms si eu nu pot să-i raspund pentru ca…mesajele mele nu se pot trimite.
Mai am un an de contract cu ei. Apoi o sa fug mancand pamantul oriunde vad cu ochii…
Intr-adevar comit abuzuri pe banda rulanta iar majoritatea abonatilor tac si suporta toate aceste mizerii.
Poti rezilia contractul oricand si fara costuri suplimentare iar pt detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii(ca sa stii cum sa reactionezi in diverse scenarii).
Asteptam detalii. Succes!
La mine la bloc punem izolație și am chemat toți operatorii care aveau cabluri atârnate sa le de-a jos ,ghici cine nu a venit….telekom,noroc că a trecut mașină de gunoi și le a agățat rupându le pe toate….hahaha nu a venit nimeni să vadă ce se întâmplă cu cablul…
Practic ii doare la banana….noroc cu ADP-ul :)))
Oricum vezi ca au dat startul tepelor de primavara iar pt mai multe detalii acceseaza acest link.
Sa ne auzim cu bine!
Eu dețin 4 abonamente telefonie mobilă și întâmpin mari greutăți cu semnalul.În casă dacă sunt trebuie să merg la poartă ca să fac un apel telefonic altfel nu se poate am 1liniuța sau 2 chiar și la poartă.Pot să reziliez contractul pe această speță,dacă “da” ajutați-mă cum să fac?
Poti rezilia contractele oricand si fara costuri suplimentare iar pentru mai multe detalii acceseaza acest link si urmeaza procedura prezentata pe blog(parcurge si sectiunea de comentarii ca sa stii cum sa reactionezi in diverse scenarii).
Nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul. Succes!
De ce mai cresteti iar tarifele?
Nu le crestem noi…stay chill :)))
Inestimabilul operator care este……a decis sa faca o miscare ultra “smart” prin intermediul careia va mai pierde o multime de clienti.
A venit la fix articolul.Părinții mei nu au net și telefonie fixă de azi 24 ianuarie dimineață în Brăila ( a fost o pană de curent de câtva dar remediată în 2 ore de Electrica).Am încercat să-i contactez și după lungi încercări am fost înștiințat de robot ❓( de unde operator uman❓)că se cunoaște defecțiunea și urmează să fie remediată până pe 26 Ian, deci 3 zile ciu -ciu net și telefon.Și acum au tupeul să-și majoreze și tarifele ❓.De mâine reziliez contractul părinților. Fugiți de jegurile astea numite Telecom.
Intr-adevar sunt josnici dar vezi ca poti realiza toate demersurile in mediul online iar pt mai multe detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii pt a stii cum sa reactionezi in diverse scenarii. Nu ezita sa apelezi la ANPC daca este cazul.
Asteptam detalii. Succes!
Mersi pentru link .
Cu placere!
Asteptam detalii. Succes!
Buna ziua tuturor,
Am fost angajatul acestei companii aproape 30 ani din anul 1979 dar asa ceva nu am intalnit. Sa astepti treizeci de zile sa-ti fie remediat un deranjament, este strigator la cer !
Este incredibil ce s-a intamplat de cand Telekom a preluat compania, pe vremea cat au fost grecii de la OTE parca era cumva mai bine, in principiu spun mai bine, ca defapt declinul companiei a inceput dupa vanzarea acesteia de fostul premier de atunci, Radu Vasile ca pe o vita care este bolnava si vrei cu orice pret sa mai ei ceva pe ea si unde mai pui ca din spaga luata atunci a fost manjit tot arcul politic din Romania, lucru petrecut in Poiana Brasov cu mare fast.
Oricum, nici dupa vanzarea catre Orange nu se va realiza nimic, veti vedea fiindca tot ce este bun si lucrat bine trebuie distrus.
Cat priveste si ceilalti operatori, toti o apa si-un pamant !
RDS-ul au o politica lipsita de transparenta cu proceduri greoaie care sunt destul de enervante, Vodafone au grija numai de segmentul business, iar zona rezidentiala este data laoparte.
Orange opereaza pe reteaua de FO a Telekom si asta spune totul. Asa ca alternativele sunt degeaba, veti vedea peste cativa ani ca cele prezentata aici se vor adeveri.
Tot necazul pleaca din faptul ca se doreste profit maxim fara investitii prea mari si fara sa-si motiveze angajatii, unde mai pui ca nici pregatirea acestora nu se mai face ca alta data fiinda si aceasta costa, iar ANCOM, arbitrul de pe aceasta piata este si el manat de interese obscure in care si-au gasit locul fel si fel de indivizi care sunt pusi politic si care habar nu au de nimic. Sunt oameni cu “pregatire profesionala” dar care nu cunosc nici macar tabla inmultirii, ce sa mai vorbim de cei din admnistratiile locale care pot avea ultimul cuvant de spus in ce priveste infrastructura fizica a localitailor. Vedeti si pe cei de la Electrica care sunt in cardasie cu operatorii fiidca le inchiriaza stalpii. Priviti ce debandada de fire se afla stalpi si mai vreti si calitate, apoi cum spunea domnul de la Braila, ai pana de curent, bine dar exista generatoare care suplinesc lipsa energiei in aceast timp, dar care ori nu functioneaza fiindca nu mai au combustibil, ori nu vor sa porneasca automat din vari motive, ori nu au asa ceva fiindca nu se merita investitia fiindca “merge si asa” !
Vin acum cu intrebarea, oare daca moare cineva fiindca nu i-a functionat telefonul fix ?
Raspunsul este urmatorul: nu-i nicio pierdere, s-a mai intamplat si o sa se mai intample, fiindca suntem niste cifre pentru acestia, dar pun problema altfel, daca moare unul greu din cei care tin “catusele” ? Cred ca aici se schimba situatia si imi este groaza sa gandesc ce se poate intampla.
Oricum, una peste alta cum vreti sa o dati totul este un haos generalizat !
Intr-adevar majoritatea operatorilor comit abuzuri pe banda rulanta in tarile in care legea este mult prea permisiva iar Romania este vraiste si la acest capitol 🙁
Operatorii “omit” sa mai puna accent pe calitatea serviciilor oferite….in goana pe care o au dupa obtinerea unui profit cat mai mare.
Telekom are mult cadavre in spate iar haosul creat cu umflarea facturilor le-a cam pus capac iar pt mai multe detalii acceseaza acest link.