Telekom mărește iarăși tarifele abonamentelor

Telekom este unul dintre cei mai slabi operatori care activeaza pe piata din Romania si ca urmare a serviciilor josnice pe care le ofera, au decis ca este momentul ideal pentru a majora iarasi tarifele abonamentelor pt serviciile oferite.

Majoritatea abonatilor au receptionat deja mesajul de mai jos prin intermediul carora era informati cu privire la majorarea tarifelor iar noile tarife vor intra in vigoare incepand din data de 1 martie 2021.

Stimate client,
Pentru a raspunde nevoii continue de dezvoltare si de sustinere a calitatii serviciilor pe care vi le furnizam, precum si pentru a reactiona la cresterea costurilor de furnizare a serviciilor, suntem nevoiti sa modificam conditiile contractuale de tarifare.
De la 1 martie 2021, contractul (ele) cu Telekom Romania Communications S.A. de pe contul 82345.. se modifica dupa cum urmeaza:
Pretul pentru fiecare Serviciu fix (Voce, Internet sau TV) va fi majorat cu 0,60 euro TVA inclus (0.50 euro fara TVA). In cazul in care beneficiati de un Pachet de Servicii alcatuit din doua sau mai multe Servicii fixe, majorarea se va aplica pentru fiecare Serviciu fix inclus in Pachet. Majorarea se adauga la pretul redus al Serviciului fix/ Pachetului de Servicii (pretul rezultat dupa aplicarea reducerilor/promotiilor de care beneficiati conform contractului), pretul final fiind determinat prin insumarea pretului redus cu majorarile evidentiate in factura dvs. Majorarea pretului conform acestei notificari se va regasi pe factura dvs. evidentiata la linia „Majorare 3 abonament Voce/Internet/TV” Pretul pentru fiecare Serviciu Mobil va fi majorat cu 0.60 euro TVA inclus (0.50 euro fara TVA)

Practic toate tarifele serviciilor fixe si mobile vor creste cu 0.6 Euro(TVA inclus) iar aceasta “inginerie” va rotunji in mod consistent profitul inestimabilului operator dar din pacate aceste preturi ridicate nu se reflecta deloc in calitate serviciilor pe care le ofera.

Bineinteles ca toti abonatii au posibilitatea denuntarii unilaterale a contractelor in maxim 30 de zile de la receptionarea acestei notificari, asadar acum este momentul sa reziliati contractele cu inestimabilul operator.

Nu ezitati sa apelati la ajutorul celor de la ANPC daca intampinati ostilitate din partea inestimabilului operator si va reamintim faptul ca procedura completa care trebuie urmata in acest caz este disponibila pe blog, in sectiunea de “Tepe Online & Offline“.

Cele mai recente comentarii

  1. Cristina S. 18 februarie 2021
  2. Iordache 27 ianuarie 2021
    • BYTZĂ 27 ianuarie 2021

Lasa un comentariu prin intermediul formularului de mai jos!