ITHOT: Știri din IT & C

Telekom umflă facturile clienÈ›ilor iar reclamaÈ›iile “curg” pe bandă rulantă

Nu este o noutate faptul ca operatorii care activeaza pe piata telecom din Romania adopta un comportament abuziv fata de clientii acestora iar Telekom este unul dintre operatorii care isi bate de joc in mod frecvent de clienti si in cel mai crunt mod posibil.

Reziliere contract telekom 2019 ithot ro 14 - Telekom umflă facturile clienților iar reclamațiile "curg" pe bandă rulantă

Inestimabilul operator Telekom Romania s-a facut “remarcat” pe piata de profil prin intermediul serviciilor de slaba calitate pe care le ofera iar mai nou…..umfla in mod abuziv facturile abonatilor.

Mai jos o sa va prezentam calvarul prin care este nevoit sa treaca un client fidel al celor de la Telekom, care a fost contactat de catre reprezentantii operatorului, pentru a-si reinoi contractul iar “mega oferta” includea si un smartphone gratuit.

Abonatul Telekom a refuzat oferta telefonica iar o luna mai tarziu s-a trezit cu o factura crescuta in mod “artificial” si pe aceasta figurau costurile noului abonament pe care il refuzase in prealabil.

Mai mult decat atat, Telekom se pare ca are in posesie si un proces verbal de predare-primire a terminalului pe care chipurile….l-ar fi livrat catre client, prin intermediul unei firme de curierat.

Telekom pleaca din Romania ithot ro 15 - Telekom umflă facturile clienților iar reclamațiile "curg" pe bandă rulantă

Clientul sustine faptul ca nu a receptionat acest smartphone de la Telekom iar semnatura prezenta pe respectivul proces verbal este un fals grosolan.

Bineinteles ca abonatul a depus reclamatii la: Telekom, ANPC, ANCOM si inclusiv la Politie iar inestimabilul operator nu a reusit rezolve speta nici dupa mai bine de jumatate de an de la receptionarea reclamatiei.

Atat ANCOM cat si cei de la ANPC i-au dat castig de cauza clientului iar operatorul a fost sanctionat si s-a dispus anularea contractului incheiat fara acordul abonatului.

Bineinteles ca nici de aceasta data inestimabilul operator nu a respectat directivele celor doua institutii ale Statului iar calvarul a continuat.

Dupa mai bine de 2 luni de zile, Telekom ii trimite un raspuns abonatului in care ii comunica faptul ca vor reusi sa gaseasca o rezolvare a situatiei abia dupa ce Politia isi va incheia cercetarile demarate ca urmare a plangerii penale depuse de catre abonat.

Desigur ca in toata aceasta perioada, Telekom a emis facturi cu sume aberante iar cuantumul acestora se ridica la peste 300 de lei lunar.

Partea interesanta este ca abonatul achita doar 50% din contravaloarea acestora iar Telekom este de acord cu aceste plati partiale si astfel clientul continua sa beneficieze de serviciile operatorului.

Telekom ProTV ithot ro 1 - Telekom umflă facturile clienților iar reclamațiile "curg" pe bandă rulantă

Practic Telekom isi recunoaste vina dat fiind faptul ca nu-i suspenda serviciile abonatului, care are restante consistente acumulate inca din vara anului trecut si mai multe decat atat, inestimabilul operator nu-i aplica penalitati.

Asadar calvarul continua iar clientul a aflat de la Politie faptul ca mai exista cel putin 20 de plangeri penale depuse pe aceeasi tema extrem de spinoasa.

Culmea este ca inestimabilul operator nu a reusit sa gestioneze in mod eficient o astfel de speta, care se putea incheia intr-un mod rapid si extrem de elegant, daca i-ar fi anulat contractul abonatului in momentul in care a depus reclamatia initiala.

Va recomandam tuturor sa fiti cat mai vigilenti daca sunteti abonatii inestimabilului operator si sa luati masuri atunci cand sesizati ca sunteti abuzati in vreun fel iar acest lucrul in puteti face prin intermediul reclamatiilor depuse la ANPC si ANCOM.

Reclamatie ANPC Telekom 2 - Telekom umflă facturile clienților iar reclamațiile "curg" pe bandă rulantă

Nu uitati nici de faptul ca Telekom Romania este in plin scandal cu Discovery Romania iar doar abonatii au de suferit si pentru detalii accesati acest link.

Telekom reziliere contracte 2020 ithot ro - Telekom umflă facturile clienților iar reclamațiile "curg" pe bandă rulantă

8 comentarii la „Telekom umflă facturile clienÈ›ilor iar reclamaÈ›iile “curg” pe bandă rulantă”

  1. Chiar ca sunt neseriosi rau telekom si nu inteleg de ce isi bat joc de noi atat.
    Vreau sa renunt la contract pentru ca mi-au scos programele discovery dar mi-au zis ca nu am cum pentru ca mai am 14 luni de contract. Cum trebuie sa fac ca sa scap de ei? multumesc frumos.

    Răspunde
    • Iti dai seama ca merg la intimidare si urmaresc doar realizarea unui profit cat mai consistent, asadar nu pun accent pe calitatea serviciilor oferite si nici nu se vor schimba prea curand.
      Poti rezilia contractul fara probleme deoarece au schimbat regulile in timpul “jocului” iar pentru detalii acceseaza acest link.
      Urmeaza procedura prezentata in acel articol si vei putea sa reziliezi contractul fara costuri suplimentare.
      Cu placere!

      Răspunde
  2. Pe mine ma tot streseaza aia de la relatii cu clientii ca imi vor rezilia contractul doar daca achit ultimele 4 luni de contract dar am urmat pasii descrisi in articolul cu rezilierea contractelor si acum astept raspunsul anpc. Va tin la curent si va multumesc inca odata pentru informatiile date.

    Răspunde
    • Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite inestimabilul operator deoarece vei fi nevoita sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament.
      Ne bucuram pentru faptul ca informatiile noastre ti-au fost de folos si asteptam detalii cu privire la evolutia acestei spete.
      Succes!

      Răspunde
  3. Am fost si eu pacalit cu un telefon care a mers doar cateva zile si acum il am in service iar telekom refuza sa il repare pentru ca este lovit putin intr-un colt.
    Ce as putea face in cazul asta? Multumesc.

    Răspunde
  4. Si eu am patit la fel cu telekom si am achitat 3 luni de zile un abonament mai mare pana cand i-am convins sa mi-l anuleze. Vreau sa ma portez la digimobil acum si sper sa nu am aceleasi probleme. Va respect pentru tot ceea ce faceti.

    Răspunde
    • Din pacate inestimabilul operator a avut acelasi comportament abuziv inca de la sosirea acestuia pe piata din Romania si mizeaza din plin pe “naivitatea” clientilor, care tac si suporta toate aceste mizerii. Inainte sa efectuezi portarea nu uita sa parcurgi acest articol.
      Iti multumim pt aprecieri si te asiguram ca vom continua in acelasi ritm.

      Răspunde

Lasă un comentariu

Share
WhatsApp
Tweet
Pin
Share