Telekom dă startul țepelor de primăvară

Cei de la Telekom anunta cu surle si trâmbițe faptul ca au dat startul ofertelor aka  țepelor de primavara iar reducerile sunt consistente si foarte greu de refuzat. Practic, acum aveti sansa unica sa va portati la Telekom si sa simtiti pe propria piele cum este sa ramaneti fara semnal 3G/4G, atunci cand va este lumea mai draga iar ulterior sa reclamati acest aspect important la serviciul de relatii cu clientii si sa nu se intample nimic……pt ca merge si asa.

Intr-adevar nici nu mai conteaza daca ai semnal sau nu……atunci cand te-ai portat la Telekom si ai reusit sa prinzi  “MEGA” oferta cu reducere de 50% in primul an de contract. Mai mult decat atat, inestimabilul operator ofera si internet 4G “nelimitat” la abonamentul care se intituleaza “Nelimitat M” iar acesta are din pacate si limitari active, conform reclamatiilor primite de la abonati.

  • continutul video este limitat la o rezolutie maxima de doar 480p desi cei de la ANCOM i-au mai sanctionat si in trecut pt aceasta “practica” abuziva;
  • acest abonament ofera internet “nelimitat” si o latime de banda de doar 1.5Mbps, care in realitate este mult mai modesta iar mii de abonati abonati reclama lipsa de semnal in marile orase.

Cel mai recent studiu realizat de catre celebrii cercetatori britanici(la solicitarea celor de la Telekom…desigur), a scos in evidenta faptul ca…. “ai n-ai mingea tragi la poarta” :))

Circa 80% dintre românii care s-au portat în rețeaua Telekom Romania declară că sunt mai mulţumiţi acum decât înainte de raportul calitate-preț oferit de abonamentul lor mobil, arată rezultatele celui mai recent studiu realizat de companie, pe un eșantion de 1000 clienți noi, reprezentativ la nivel naţional. În plus, peste 70% dintre cei portați cu numărul mobil la Telekom spun că acum fac economii la factură, comparativ cu cât plăteau anterior pentru aceleași beneficii.

Practic au platit realizarea unui “studiu” care sa-i ridice in slăvi si sa deformeze realitatea din “teren”, in loc sa investeasca suma respectiva in infrastructura 4G/LTE, care este doar o gluma proasta iar o multime de abonati au reclamatii pe aceasta tema spinoasa. In acest studiu au “omis” sa specifice faptul ca DigiMobil le-a subtilizat si anul trecut o multime de clienti, asa cum a facut-o inca de cand a intrat agresiv pe piata, practicand preturi de dumping.

Bineinteles ca inestimabilul operator ofera si telefoane in sistem de rate “nema dobanda”, ca sa-i tina captivi pe cei mai naivi compatrioti, o perioada cat mai indelungata. Va recomandam tuturor sa evitati aceste sisteme de rate, mai ales acum cand traversam o perioada extrem de dificila iar cel mai bun smartphone este cel pe care ti-l permiti cu banii jos, fara prea mare efort. Adica nu are sens sa iti cumperi un “Aifon” XSM in rate nema dobanda, daca duci grija zilei de maine si esti restant la plata utilitatilor/intretinere etc.

Din pacate cei de la Telekom nu vor reusi sa revina in forta pe piata de profil pana in momentul in care nu vor fi capabili sa ofere servicii de calitate si pana in momentul in care nu vor pune accent pe gradul de satisfactie al clientilor din portofoliul acestora. Acum “omit” aceste aspecte extrem de importante iar reclamatiile la ANPC curg pe banda rulanta si sanctiunile nu intarzie sa apara.

Va reamintim si faptul ca mai multi angajati Telekom ne-au confirmat ceea ce banuiam ca se ascunde in spatele serviciilor de slaba calitate pe care le ofera Telekom iar materialul complet este disponibil pe blog, in sectiunea de “Țepe Online & Offline“.

  • Smart WiFi – la momentul contractarii acestui serviciu, clientilor nu li se comunica faptul ca semnalul este destul de fluctuant in functie de anumiti parametri (zona in care se afla – este utilizat, materialele din care este construita locuinta respectiva unde se folsoeste acest serviciu, etc).
  • Smart Stick TV – acest serviciu deplorabil (desi nu este deloc necesar clientilor care au deja televiziune fixa deoarece aceleasi canale le au si in abonament) este greu de configurat. Trebuie sa treci prin foarte multe proceduri (trebuie sa iti creezi o gramada de conturi pe mai multe aplicatii si nu e deloc usor). Multi clienti ajung sa returneze acest produs din cauza acestei dificultati.
  • Deranjamentele se anunta DOAR din locatie – in momentul in care ai un deranjament si apelezi serviciul tehnic, operatorul iti va spune ca este OBLIGATORIU sa fie anuntat din locatie pentru verificari suplimentare (asta in conditiile in care nu toti clientii se descurca cu robotul.)
  • Serviciile de fibra optica – nu exista zi in care sa nu pice aceste servicii pe o anumita zona. Cel mai grav este atunci cand pica pe un intreg judet sau si mai grav cand pica pe toata tara.
  • Aplicatia My Account – operatorii sunt obligati sa promoveze aceasta mizerabila aplicatie prin care isi pot plati factura online, anunta un deranjament sau pentru a contracta noi servicii, in conditiile in care multi clienti reclama proasta functionare a acesteia. Si totusi, este promovata agresiv…
  • Salariile – toti operatorii pe departamenul tehnic nu sunt angajati direct ai Telekom, ci prin anumite companii de recrutare. Salariile sunt platite cu minimul pe economie de unde se intelege faptul ca in momentul in care suni la deranjamente, operatorii de multe ori sunt grabiti deoarece au la dispozitie un anumit timp pe care sa-l petreaca in apel. Cu cat apelul este mai scurt, cu atat operatorul isi poate castiga ceva banuti in plus ca bonus in functie de performante (desi acest lucru este de multe ori masluit – bonusurile se iau in functie de cum decid anumiti sefi si pe anumite criterii).

Asadar Telekom va reusi sa revina pe linia de “plutire” abia atunci cand va catadicsi sa rezolve principalele probleme care au fost punctate mai sus, chiar de catre un angajat al acestora, care a dorit sa ramana sub protectia anonimatului(din motive lesne de inteles).

Cele mai recente comentarii

  1. Gabriela 17 februarie 2021
    • BYTZĂ 17 februarie 2021
  2. Andrei Andronicescu 11 februarie 2021
    • BYTZĂ 11 februarie 2021
  3. Doc 9 februarie 2021
    • BYTZĂ 10 februarie 2021
  4. Florin Popa 8 februarie 2021
    • BYTZĂ 8 februarie 2021
  5. Vlad S 8 februarie 2021
    • BYTZĂ 8 februarie 2021

Lasa un comentariu prin intermediul formularului de mai jos!