TELEKOM SMART WiFi este o țeapă

In weekend am avut ocazia sa vedem “live”, cum functioneaza noul serviciu al celor de la Telekom, in speta este vorba despre Telekom Smart WiFi.

Teoretic acest serviciu este extrem de interesant deoarece le permite abonatilor sa beneficieze de retele WiFi care se instaleaza foarte simplu si cu un minim de efort, in locuintele acestora(fara gauri si cabluri in plus, asa cum sustin cei de la Telekom).

Telekom Smart WiFi este format dintr-un router compatibil 4G/LTE si o cartela SIM iar acest pachet poate fi achizitionat la doar 24 de lei.

Aiurea este ca Telekom continua cu promovarile mincinoase iar in toate materialele dedicate acestui nou serviciu apare in imagini un router Huawei desi in pachetul de baza(cel de 24 lei) este inclus un router ZTE, care este mult mai slab atat ca specificatii hardware cat si ca, acoperire.

Dupa cum ati putut vedea in imaginea de mai sus, pt a beneficia de router-ul Huawei care apare in toate materialele promotionale va trebui sa achitati in plus o diferenta de “doar” 699 de lei.

Practic este vorba de o “nimica toata” pe care inestimabilul operator “omite” sa o precizeze in toate materialele de promovare iar clientii afla acest “mic detaliu” abia in momentul semnarii contractului sau de cele mai multe ori dupa ce a fost semnat, asa cum a patit si cititorul nostru, care ne-a permis sa testam noul serviciu Telekom.

Pe parcursul testarii am sesizat faptul ca routerul ZTE era extrem de instabil, se conecta si se deconecta la fiecare 15-20 de minute deoarece ramanea fara semnal iar cand putea fi utilizat oferea niste viteze jenante, atat la download cat si la upload.

Mentionam si faptul ca am testat acest router in apropierea orasului Pitesti, mai exact in comuna Bradu care se afla la aproximativ 10km distanta de Municipiul Pitesti.

Asadar nu ne aflam in vreun varf de munte asa cum va puteati imagina dupa vitezele pe care am reusit sa le obtinem si care nu depaseau 4-5Mbps la download & upload.

Cititorul nostru ne-a comunicat faptul ca le-a semnalat acest aspect celor de la Telekom iar acestia i-au comunicat foarte clar faptul ca vor face verificari in zona si vor incerca sa remedieze problema.

Bineinteles ca nici pana astazi nu a receptionat un raspuns de la Telekom iar cand le-a solicitat sa rezilieze contractul deoarece nu poate beneficia de serviciu…..a avut parte de o mare surpriza.

Cei de la Telekom i-au comunicat cu nonsalanta faptul ca nu poate rezilia contractul decat daca achita integral, toate cele 23 de luni care au ramas din contractul incheiat pe 2 ani, desigur.

Asadar avem de-a face cu o noua teapa marca Telekom, care nu face decat sa le strice si mai mult imaginea pe piata de profil, care si asa era extrem de șifonată.

Am studiat putin si contractul semnat cu Telekom si am descoperit cu stupoare urmatoarele aspecte, pe care inestimabilul operator “omite” sa le comunice in materialele de promovare:

  • abonamentul Telekom Smart WiFi nu este nelimitat asa cum lasa operatorul sa se inteleaga, ci doar 80 de GB sunt la viteze 4G iar de indata ce s-au epuizat, viteza scade drastic, fiind si asa extrem de modesta;
  • serviciul este activat strict pe o singura adresa iar daca doriti sa o schimbati nu o puteti face decat dupa 6 luni, asadar nu este atat de “portabil” precum sustin;
  • in abonamentul de baza(24 de lei) este inclus routerul ZTE si nicidecum cel de la Huawei care apare in toate materialele de promovare, inclusiv in reclama TV.

Va recomandam sa evitati contractarea acestui serviciu daca vreti sa nu aveti parte de neplaceri iar daca deja ati “picat” in plasa acestora, nu este totul pierdut deoarece puteti rezilia fara probleme contractele daca urmati procedura prezentata in acest articol.

Nu uita să dai share. Mulțumim! 🙂

24 de comentarii la „TELEKOM SMART WiFi este o țeapă”

  1. Romtelekoko, Vodafoame si alte multinationale invata romanul de rand sa dea tzepe. De fapt acum inteligenta se masoara in abilitatea de a insela pe altul. Prin firme astea s-a perindat si scolit multa lume. Romtelekoko are toate contractele beton. Problema lor sunt serviciile. Oricare ar fi ele. Iar daca soliciti remediere, apar niste unii suparati ca numai ei muncesc pe acolo si nu repara nimic. Eu eram legat la o cutie de tabla, ruginita si fara capac, printr-un ghem de fire. Cand ploua nu mai mergea nimic. Oricum si cand mergea era jenant. Imi venea sa incep eu sa fac in receptor: piiiu piuuuu piu piiiu piiuuuu piiiuu piu piu piiiiuuuu, etc. Cred ca si daca piuiam eu aveam viteza mai mare. Cand am vandut casa a trebuit sa platesc pe 2 ani. Ca cel care a cumparat casa nu a vrut sa ramana in contract. Dupa cateva luni au trimis recuperatorii pe mine. Ca nu am predat modemul si trebuie sa il platesc. Dar il predasem. Aveam si hartzog semnat. Dar la ghiseu mi s-a spus. Nu e modemul acela. Este altul. Trebuie sa platiti 68 RON.
    Acum imi imaginez cu groaza combinatia: modem – ghem de fire – cutie de tabla ruginita si fara capac – totul conectat la 220 Vac.

  2. Locuiesc in Drobeta Turnu Severin si astazi am achizitionat acest pachet. Tin sa mentionez ca viteza de download este 0.52 Mbps si cea de upload este de 2.95 Mbps. Testat de mai multe ori cu Speedtest by Ookla. Jenant!

    1. Felicitari pt achizitie! :))
      Acum vorbind serios, acest serviciu este doar o gluma proasta si iti recomand sa renunti la el cat mai curand. Cum ai facut achizitia?
      Sa ne trimiti 2 print screen-uri cu vitezele obtinute pe [email protected], ca sa le putem incarca pe blog.

  3. Am fost preluat de rcsrds de la o firma cu contract pe o perioada nedeterminata, in valoare de 6 ron. Digi mi-a emis facturi conf. nr. Contract, in valoare de 6 Ron,5 ani, dar deodata, unilateral m-am trezit fara nici o notificare nominal a cu suma de 30 Ron. In loc, ca dupa scadenta prime luni sa opreasca serviciul, MI l-a Oprit dupa 3 luni, spunand ca le datorez 90 Ron. Au procedat correct? . Le-am spus sa-my trimita copie dupa notificare. Nu au trimis. I nsista sa le achit 90 Ron. Cum sa procedez?. Va multumesc. Marius

    1. Salut,
      Bineinteles ca nu au respectat legea dar cei de la RDS sunt renumiti pt abuzurile pe care le comit.
      Normal era sa iti trimita o instiintare si sa iti ofere posibilitatea sa decizi daca mai pastrezi abonamentul respectiv sau nu.
      Depune cat mai curand o reclamatie la ANPC in care sa detaliezi cat mai bine speta si sa atasezi toate doc. de care dispui.
      Acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii ca sa stii cum sa reactionezi in diverse scenarii.
      Asteptam detalii. Succes!

  4. Salut, am un contract la telekom de smart wifi semnat de 6 luni, ideea e ca nu am stiut de aceasta limitare, ce e drept nici nu l am folosit prea mult in aceasta perioada, dar mi-am facut recent abonament la un serviciu de streaming online si se misca ca naiba! Calitatea video este oribila nici 360p nu cred ca este.
    In plus eu sunt din jud. Neamt , unde aparent din ce am citit pe site a fost retrasa comercializarea serviciului smart wifi in aceasta locatie, pe motiv de infrastructura instabila.
    Si ce e drept inteleg si de ce, de o perioada de timp este o problema cu reteaua, de exemplu cand ti e lumea mai draga, hop! sa dus semnalul(no service), chiar si pe telefon, si nu vorbesc de semnal slab (asta e alta problema), ci de faptul ca dispare reteaua cu totul.
    Ar mai fi vre-o posibilitate sa inchid contractul??
    Multumesc!.

          1. Inca o intrebare daca nu va deranez prea mult :), daca am routerul in custodie (zte ala care vine cu abonamentul), trebue returnat sau platit?
            Mersi mult!

          2. Nu-i bai stai linistit 🙂
            Il poti returna fara costuri suplimentare dar daca te-ai indragostit de el…. atunci poti sa achiti contravaloarea acestuia si il pastrezi ca amintire :))
            Succes!

  5. Buna ziua.Am primit un pachet cu modem wi fi pt incercat 2 sapt spunandu-mi ca primirea si returul daca nu-l vreau dupa perioada de proba sunt gratuite.Nu a functionat o secunda si dupa 3 zile ma decid sa-l inapoiez.Surpriza trebuie sa platesc sa scap de el,returul gratuit nu e valabil,am vorbit cu cei de la telekom si zic ca ei nu au zis asa ceva,ca scrie in contract politica de returnare
    Ulterior am aflat ca cel care cu care am vorbit era un agent pus de ei(door too door) si dupa ce am primit pachetul nr nu mai era valabil.Cei de la telekom cand am vorbit cu ei nu au zis niciodata ca nu e produsul lor.
    Am sunat la opc,ca trebuie sa scriu toata povestea si sa o trimit prin fax(alti bani),e mult de scris si povestit.Cum pot rezolva rapid.Precizez ca pe 4 sept trebuie sa returnez pachetul,expira cele 2 sapt.Multumesc.

    1. Buna,
      Cel mai probabil ai fost pacalita de catre respectivul agent iar singura varianta prin intermediul careia poti sa rezolvi speta este sa depui cat mai curand reclamatia la ANPC. Pt mai multe detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii, ca sa stii cum sa reactionezi in diverse scenarii. Asteptam detalii. Succes!

  6. Popescu Silvestru

    Cred ca toata lumea e constienta de fraiereala care o practica companiile astea de tel, contractele incheiate le permit, nu avem de ales.
    Telecomul face reclama pt smart wifi la 24 lei, minciuni, majoreaza abonamentu unilateral ,retine garantii de instalare 200 lei.
    ………..

  7. Oare cat ne mai duc operatorii astia cu presul si nu inteleg de ce legea le permite sa faca porcariile astea? Am reusit sa scap de Orange si acum ma dispera Vodafone cu o taxa de justa despagubire 🙁

    1. Două luni întregi m-am chinuit să reziliez un contract cu Vodafone (cu doar 3 luni de contract rămase) cu un motiv întemeiat 100% contractual (creșterea nejustificată a tarifului abonamentului). Mai aveam un pic și îmi angajam avocat. Părerea mea personală este că pentru operatorii care abuzează constant de clienți legile ar trebui să fie drastice incepand cu amenzi usturătoare și ajungând până la suspendarea activității. Să se ducă să-și bată joc de cetățenii din țările lor de origine dacă își permit.

      1. Sincer nu inteleg de ce te-ai complicat atat de mult deoarece majoritatea abonatilor au reusit sa reziliere contractele rapid urmand porcedura prezentata in acest articol
        Iti dai seama ca operatorii activeaza sub “aripa protectoare” a celor de la ANCOM si uneori ANPC iar astfel reusesc sa faca abuzuri pe banda rulanta.
        Desigur ca in tarile civilizate nu isi permit sa aiba un astfel de comportament, asadar…..ca la noi la nimeni 🙂

  8. Eu nu am semnal la telefon in Brasov si vreau sa scap de ei dar mai am 8 luni din contract. Pot sa renunt la abonament? Multumesc.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *