TELEKOM SMART WiFi este o nouă și veritabilă țeapă promovată “beton”

In weekend am avut ocazia sa vedem “live”, cum functioneaza noul serviciu al celor de la Telekom, in speta este vorba despre Telekom Smart WiFi.

Teoretic acest serviciu este extrem de interesant deoarece le permite abonatilor sa beneficieze de retele WiFi care se instaleaza foarte simplu si cu un minim de efort, in locuintele acestora(fara gauri si cabluri in plus, asa cum sustin cei de la Telekom).

Telekom Smart WiFi este format dintr-un router compatibil 4G/LTE si o cartela SIM iar acest pachet poate fi achizitionat la doar 24 de lei.

Aiurea este ca Telekom continua cu promovarile mincinoase iar in toate materialele dedicate acestui nou serviciu apare in imagini un router Huawei desi in pachetul de baza(cel de 24 lei) este inclus un router ZTE, care este mult mai slab atat ca specificatii hardware cat si ca, acoperire.

Dupa cum ati putut vedea in imaginea de mai sus, pt a beneficia de router-ul Huawei care apare in toate materialele promotionale va trebui sa achitati in plus o diferenta de “doar” 699 de lei.

Practic este vorba de o “nimica toata” pe care inestimabilul operator “omite” sa o precizeze in toate materialele de promovare iar clientii afla acest “mic detaliu” abia in momentul semnarii contractului sau de cele mai multe ori dupa ce a fost semnat, asa cum a patit si cititorul nostru, care ne-a permis sa testam noul serviciu Telekom.

Pe parcursul testarii am sesizat faptul ca routerul ZTE era extrem de instabil, se conecta si se deconecta la fiecare 15-20 de minute deoarece ramanea fara semnal iar cand putea fi utilizat oferea niste viteze jenante, atat la download cat si la upload.

Mentionam si faptul ca am testat acest router in apropierea orasului Pitesti, mai exact in comuna Bradu care se afla la aproximativ 10km distanta de Municipiul Pitesti.

Asadar nu ne aflam in vreun varf de munte asa cum va puteati imagina dupa vitezele pe care am reusit sa le obtinem si care nu depaseau 4-5Mbps la download & upload.

Cititorul nostru ne-a comunicat faptul ca le-a semnalat acest aspect celor de la Telekom iar acestia i-au comunicat foarte clar faptul ca vor face verificari in zona si vor incerca sa remedieze problema.

Bineinteles ca nici pana astazi nu a receptionat un raspuns de la Telekom iar cand le-a solicitat sa rezilieze contractul deoarece nu poate beneficia de serviciu…..a avut parte de o mare surpriza.

Cei de la Telekom i-au comunicat cu nonsalanta faptul ca nu poate rezilia contractul decat daca achita integral, toate cele 23 de luni care au ramas din contractul incheiat pe 2 ani, desigur.

Asadar avem de-a face cu o noua teapa marca Telekom, care nu face decat sa le strice si mai mult imaginea pe piata de profil, care si asa era extrem de șifonată.

Am studiat putin si contractul semnat cu Telekom si am descoperit cu stupoare urmatoarele aspecte, pe care inestimabilul operator “omite” sa le comunice in materialele de promovare:

  • abonamentul Telekom Smart WiFi nu este nelimitat asa cum lasa operatorul sa se inteleaga, ci doar 80 de GB sunt la viteze 4G iar de indata ce s-au epuizat, viteza scade drastic, fiind si asa extrem de modesta;
  • serviciul este activat strict pe o singura adresa iar daca doriti sa o schimbati nu o puteti face decat dupa 6 luni, asadar nu este atat de “portabil” precum sustin;
  • in abonamentul de baza(24 de lei) este inclus routerul ZTE si nicidecum cel de la Huawei care apare in toate materialele de promovare, inclusiv in reclama TV.

Va recomandam sa evitati contractarea acestui serviciu daca vreti sa nu aveti parte de neplaceri iar daca deja ati “picat” in plasa acestora, nu este totul pierdut deoarece puteti rezilia fara probleme contractele daca urmati procedura prezentata in acest articol.

8
Adaugă comentariul tău ceva mai jos

  Subscribe  
Notify of
Liviu C

Oare cat ne mai duc operatorii astia cu presul si nu inteleg de ce legea le permite sa faca porcariile astea? Am reusit sa scap de Orange si acum ma dispera Vodafone cu o taxa de justa despagubire 🙁

Ion

Două luni întregi m-am chinuit să reziliez un contract cu Vodafone (cu doar 3 luni de contract rămase) cu un motiv întemeiat 100% contractual (creșterea nejustificată a tarifului abonamentului). Mai aveam un pic și îmi angajam avocat. Părerea mea personală este că pentru operatorii care abuzează constant de clienți legile ar trebui să fie drastice incepand cu amenzi usturătoare și ajungând până la suspendarea activității. Să se ducă să-și bată joc de cetățenii din țările lor de origine dacă își permit.

Adrian Popa

Cred ca sunt cei mai jegosi astia de la telekom dar nici cu digimobil nu mi-e rusine.

Vasile Badea

Eu nu am semnal la telefon in Brasov si vreau sa scap de ei dar mai am 8 luni din contract. Pot sa renunt la abonament? Multumesc.