Activare internet 4G Digi Mobil – RCS & RDS

Metoda de activare internet 4G Digi Mobil iar mai jos regasiti setarile APN care trebuiesc facute pentru a beneficia de conexiunea 4G/LTE in celebra retea a celor de la Digi Mobil.

Daca sunteti fericitul posesor al unui abonament de la Digi Mobil si al unui smartphone care refuza sa se conecteze la internet prin intermediul retelei 3G/4G, atunci va trebui sa parcurgeti acest articol pt a efectua setarile necesare. Activare internet

In randurile de mai jos o sa va prezentam cativa pasi simpli care trebuie urmati pt a avea acces la internet prin intermediul retelei 3G/4G oferite de catre Digi Mobil.

Activare internet 4G Digi Mobil

Asadar haideti sa purcedem prezentand pe intelesul tuturor setarile care trebuiesc facute:

  1. navigati in meniu la “Setari” si activati “Date mobile” sau “Retele mobile” – denumirea difera in functie de smartphone-ul utilizat.
  2. tot in meniul “Setari” accesati sectiunea “Partajare Internet & Retele” iar apoi accesati sectiunea de “Retele mobile
  3. acum mergeti “Puncte de acces” si dati clic pe “APN nou” iar la “Nume” treceti “Digi Mobil si la “APN” treceti “internet” – exact asa cu litere mici
  4. in ultimul pas nu trebuie decat sa dati “Salvare” la setarile facute anterior

Posesorii de cartele pre-pay Digi Mobil vor trebui sa urmeze aceeasi pasi dar la APN vor trebui sa treaca “prepaid“.

Acum ca am incheiat cu setarile va invit sa verificati daca este activa conexiunea la internet folosind browser-ul preinstalat pe smartphone-ul pe care il detineti.

Nu trebuie decat sa tastatinumele blogului nostru ithot.ro si sa dati click pe butonul Start sau Acces iar ulterior se va conecta instant, putand vizualiza cele mai noi stiri din internet si tehnologie.

Am decis sa publicam acest articol ca urmare a numarului mare de solicitari pe care le-a primit pe aceasta tema, iar daca va fost de folos articolul, nu ezitati sa-i dati un share pt a ajunge la majoritatea abonatilor care se confrunta cu aceasta problema de conectare si nu stiu cum sa o remedieze.

Daca aveti intrebari sau nelamuriri cu privire la aceste setari sau la aplicarea acestora pt un model anume de smartphone, va putem oferii suportul de care aveti nevoie prin intermediul sectiunii de comentarii.

rcs-rds-4

In cazul in care constatati faptul ca nu aveti semnal si doriti sa reziliati contractul cu inestimabilul operator, va invitam sa vizualizati procedura care trebuie urmata accesand acest link.

Nu uitati sa parcurgeti si sectiunea de comentarii iar daca aveti nelamuriri va putem raspunde cu mare drag.

Update 1: Acest tutorial este valabil doar pentru abonamentele celor de la Digi Mobil, asadar nu utilizati setarile pentru alti operatori de telefonie mobila.

26
Adaugă comentariul tău ceva mai jos

  Subscribe  
Notify of
ionel

Salut. O alta metoda simpla era mentionata si pe site-ul celor de la RCS-RDS: *111*187# – activare 4G
Nu mai stiu daca mai este valabila dar prin aceasta metoda mi-am activat 4G-ul cu ceva timp in urma. Bafta !!!!!!

Dan

Cele mai bune setari pentru o viteza mai mare: Digi Mobil, APN – Internet (cu I mare), Protocol APN – IPv4/IPv6 (inclusiv la roaming), Tip MVNO – IMSI , restul ramant prestabilite si salvare

Laura

La cele două telefoane Xiaomi, SIM-urile au funcționat din prima foarte bine. La Huawei y7 a fost nevoie să urmăm pașii descriși de tine. Și funcționează! Mulțumim!!!

Iulius

A functionat perfect. Multumesc.

BYTZA

Cu mare placere!

Tudor

Salut. Am un telefon nou Samsung J5 2017 dual-sim (1 slot LTE/3G/2G si 1 slot 3G/2G ). Am 2 cartele SIM pe abonament DIGI optim nelimitat (1 servici si 1 personal). De când am telefonul (este nou, de 3 luni) întâmpin o problemă legată numai de conexiunea la internetul mobil la cartela personala, si anume stă 1 minut conectată după care se deconectează. Dacă dau restart si sau activare apoi dezactivare mod avion, revine conexiunea la internet cca 1 minut după care iar dispare si tot așa. Acum 3 zile am inlocuit cartela SIM, am crezut ca e demagnetizata dar… Read more »

BYTZA

Salut,
Cel mai probabil este vorba de un bug software si iti recomand sa apelezi la garantie pt o resoftare. Daca problema persista atunci terminalul are o problema hardware si trebuie inlocuit. Iti recomandam sa optezi pt noul Galaxy S10 :)) https://ithot.ro/samsung-galaxy-s10-imagini-presa/

Camelia

Buna ziua ! Am o problema similara tot la un Samsung Galaxy J5. Va rog sa-mi spuneti ce s-a putut rezolva in cazul dv. si in ce mod ! Va multumesc

Camelia

Buna ziua ! Am si eu tot aceasta problema pe un Samsung J5.Va rog frumos sa-mi spuneti si mie ce s-a rezolvat la dv. si in ce mod ! Va multumesc !

BYTZA

Il poti returna in 30 de zile daca a fost achizitionat la eMAG. Cu placere!

BYTZA

Probabil ca detii cartele prepaid 🙂

Iustin

Am configurat Apn-ul, am semnal H+ insa imi merge foarte greu ca si cum ar fi semnal E, are problema cartela?

Miki

Am activat cartela prepay Digi pe un Huawei mate 7 dar nu pot porni si internetul mobil (desi datele mobile sunt activate, nu e afisat si simbolul aferent traficului de date mobile “H” sau “3G”); setat si apn pt. Digi dar tot degeaba… Stie careva solutia?

valentin

Nu reusesc la Nokia Lumia 520 🙁

Oance Sorin

Salutare!Am un Karbonn a5s si incerc sa il fac sa aiba semnal de la DIGI dar nu reusesc am sunat la Digi si am facut setarile dar nu se conecteaza la reteaua DIGI.Cartela are semnal in alt tel si alte cartele au semnal in acest tel doar retea DIGI nu vrea sa o gaseasca.Ce ar putea avea telefonul?