Activare internet 4G/LTE Digi Mobil – RCS & RDS

Metoda de activare internet 4G Digi Mobil iar mai jos regasiti setarile APN care trebuiesc facute pentru a beneficia de conexiunea 4G/LTE in celebra retea a celor de la Digi Mobil.

Daca sunteti fericitul posesor al unui abonament de la Digi Mobil si al unui smartphone care refuza sa se conecteze la internet prin intermediul retelei 3G/4G, atunci va trebui sa parcurgeti acest articol pt a efectua setarile necesare. Activare internet

In randurile de mai jos o sa va prezentam cativa pasi simpli care trebuie urmati pt a avea acces la internet prin intermediul retelei 3G/4G oferite de catre Digi Mobil.

Activare internet 4G Digi Mobil

Asadar haideti sa purcedem prezentand pe intelesul tuturor setarile care trebuiesc facute atat pentru cei care poseda abonamente la DiGiMobil, cat si pentru cei care utilizeaza cartele prepaid:

  1. navigati in meniu la “Setari” si activati “Date mobile” sau “Retele mobile” – denumirea difera in functie de smartphone-ul utilizat.
  2. tot in meniul “Setari” accesati sectiunea “Partajare Internet & Retele” iar apoi accesati sectiunea de “Retele mobile
  3. acum mergeti “Puncte de acces” si dati clic pe “APN nou” iar la “Nume” treceti “Digi Mobil si la “APN” treceti “internet” – exact asa cu litere mici
  4. in ultimul pas nu trebuie decat sa dati “Salvare” la setarile facute anterior
  • Name: Digi Mobil
  • APN: internet
  • MCC: 226
  • MNC: 05
  • Authentification type: PAP
  • APN Protocol: IPv4
  • APN Roaming Protocol: IPv4

Posesorii de cartele pre-paid Digi Mobil vor trebui sa urmeze pasi similari iar setarile le regasiti mai jos.

  • Name: Digi Mobil
  • APN: prepaid
  • MCC: 226
  • MNC: 05
  • Authentification type: PAP
  • APN Protocol: IPv4
  • APN Roaming Protocol: IPv4

Acum ca am incheiat cu setarile va invit sa verificati daca este activa conexiunea la internet folosind browser-ul preinstalat pe smartphone-ul pe care il detineti.

Nu trebuie decat sa tastatinumele blogului nostru ithot.ro si sa dati click pe butonul Start sau Acces iar ulterior se va conecta instant, putand vizualiza cele mai noi stiri din internet si tehnologie.

Am decis sa publicam acest articol ca urmare a numarului mare de solicitari pe care le-a primit pe aceasta tema, iar daca va fost de folos articolul, nu ezitati sa-i dati un share pt a ajunge la majoritatea abonatilor care se confrunta cu aceasta problema de conectare si nu stiu cum sa o remedieze.

Daca aveti intrebari sau nelamuriri cu privire la aceste setari sau la aplicarea acestora pt un model anume de smartphone, va putem oferii suportul de care aveti nevoie prin intermediul sectiunii de comentarii.

rcs-rds-4

In cazul in care constatati faptul ca nu aveti semnal si doriti sa reziliati contractul cu inestimabilul operator, va invitam sa vizualizati procedura care trebuie urmata accesand acest link.

Nu uitati sa parcurgeti si sectiunea de comentarii iar daca aveti nelamuriri va putem raspunde cu mare drag.

Update 1: Acest tutorial este valabil doar pentru abonamentele celor de la Digi Mobil, asadar nu utilizati setarile pentru alti operatori de telefonie mobila.

Nu uitati nici de faptul ca sunt disponibile pe blog si procedurile de reziliere cu Vodafone, Telekom, UPC si DigiMobil iar pentru mai multe detalii accesati sectiunea de “Tepe Online & Offline“.

32 de comentarii la „Activare internet 4G/LTE Digi Mobil – RCS & RDS”

  1. Aș vrea să vă întreb dacă cineva ar ști cum să activeze partajarea conexiunii, deoarece în setări nici nu am opțiunea „partajare conexiune”

    Răspunde
  2. O mica problema:
    Am un xiaomi 8 note pro luat anul acesta in februarie. Daca sunt intr o zona unde se pierde semnalul si ma mut undeva unde e semnal nu mi se reconecteaza automat datele mobile. Trebuie sa dau restart. E vreo setare care se poate face ca sa se reconecteze automat cand e semnal disponibil ?

    Răspunde
  3. Salut. O alta metoda simpla era mentionata si pe site-ul celor de la RCS-RDS: *111*187# – activare 4G
    Nu mai stiu daca mai este valabila dar prin aceasta metoda mi-am activat 4G-ul cu ceva timp in urma. Bafta !!!!!!

    Răspunde
  4. Cele mai bune setari pentru o viteza mai mare: Digi Mobil, APN – Internet (cu I mare), Protocol APN – IPv4/IPv6 (inclusiv la roaming), Tip MVNO – IMSI , restul ramant prestabilite si salvare

    Răspunde
  5. La cele două telefoane Xiaomi, SIM-urile au funcționat din prima foarte bine. La Huawei y7 a fost nevoie să urmăm pașii descriși de tine. Și funcționează! Mulțumim!!!

    Răspunde
  6. Salut. Am un telefon nou Samsung J5 2017 dual-sim (1 slot LTE/3G/2G si 1 slot 3G/2G ). Am 2 cartele SIM pe abonament DIGI optim nelimitat (1 servici si 1 personal). De când am telefonul (este nou, de 3 luni) întâmpin o problemă legată numai de conexiunea la internetul mobil la cartela personala, si anume stă 1 minut conectată după care se deconectează. Dacă dau restart si sau activare apoi dezactivare mod avion, revine conexiunea la internet cca 1 minut după care iar dispare si tot așa. Acum 3 zile am inlocuit cartela SIM, am crezut ca e demagnetizata dar la fel pățesc. Am schimbat SIM-urile între sloturi si degeaba. Problema asta este nunai la cartela personală! Am sunat la DIGI tehnic si mi-au spus că e de la telefon. Am probat cartela cu pricina in alt telefon si funcționează fără probleme. Dacă ar fi din telefon, de ce nu pățesc aceeași problemă si pe cealaltă cartelă? Nu cumva trebuie făcută o altfel de setare, ceea ce cei de la DIGI nu au știut sa-mi spună, deși le-am spus că am 2 cartele de la ei? Dacă e nevoie, cer suportul si celor de la Samsung.

    Răspunde
    • Nu are nici o problema SIM-ul ci de vina este doar “vestita” retea 3G/4G a celor de la Digi Mobil.
      Probabil ca in zona respectiva acoperirea este extrem de redusa si din acest motiv traficul se afla cote modeste.

      Răspunde
  7. Am activat cartela prepay Digi pe un Huawei mate 7 dar nu pot porni si internetul mobil (desi datele mobile sunt activate, nu e afisat si simbolul aferent traficului de date mobile “H” sau “3G”); setat si apn pt. Digi dar tot degeaba… Stie careva solutia?

    Răspunde
  8. Salutare!Am un Karbonn a5s si incerc sa il fac sa aiba semnal de la DIGI dar nu reusesc am sunat la Digi si am facut setarile dar nu se conecteaza la reteaua DIGI.Cartela are semnal in alt tel si alte cartele au semnal in acest tel doar retea DIGI nu vrea sa o gaseasca.Ce ar putea avea telefonul?

    Răspunde
      • Orice alta cartela a altor operatori functioneaza inclusiv 3 g dar cand pun cartela Digi si dau scanare nu gaseste pur si simplu reteaua Digi decat celelalte retele.Tel este nou acum l-am cumparat!

        Răspunde
        • Ar fi ideal sa testezi si cartela SIM intr-un al terminal, ca sa fi sigur ca este functionabila.
          Eventual incearca sa setezi ca retea principala 3G si probabil ca astfel vei reusi sa rezolvi problema.

          Răspunde

Lasă un comentariu