Iata cum poti face reziliere contract Telekom Romania fara probleme inutile si fara costuri suplimentare, indiferent de serviciul pe care il detineti(abonamente de mobil, televiziune, internet fibra etc).
Reziliere contract Telekom Romania!
Zilele trecute am fost nevoit sa reziliez mai multe contracte, cu inestimabilul operator Telekom, ale carui servicii oferite lasa de dorit, de cele mai multe ori.
Va reamintesc faptul ca nu sunteti nevoiti sa achitati taxele de reziliere sau de justa despagubire pe care vi le solicita majoritate operatorilor de telefonie mobil, iar mai multe detalii cu privire la aceste taxe abuzive gasiti aici.
Aveam de reziliat urmatoarele contracte:
- 2 contract de telefonie mobila
- 2 contracte de televiziune digitala
- 1 contract de telefonie fixa.
In prima faza m-am prezentat intr-un showroom Telekom, pt a incerca sa depun cererea de reziliere, dar cei de acolo mi-au comunicat faptul ca nu o pot depune si cel mai bine ar fi sa iau legatura cu marele operator direct, prin intermediul numarului de relatii cu clientii, respectiv la numarul 1234.
Exact ca un abonat model, ma conformez si pana la urma, dupa indelungi asteptari, reusesc sa iau legatura cu o duduie de la relatii cu clientii, care imi comunica faptul ca nu am cum sa reziliez aceste contracte deoarece se afla inca sub perioada contractuala.
Avand contractele in fata incerc sa-i explic duduiei respective faptul ca ultima reanoire a acestor contracte s-a produs in anul 2012 iar de atunci nu am mai semnat un alt contract de prelungire a abonamentelor respective.
Pana la urma nu am reusit sa ajungem la un numitor comun deoarece datele mele, nu coincideau cu datele pe care ei le aveau in sistem, in speta adresa de facturare era complet eronata.
Am stabilit ca a doua zi sa ma prezint intr-un alt showroom Telekom pt a verifica/actualiza datele care nu coincid si pt a depune cererea de reziliere.
Zis si facut, in ziua urmatoare merg in showroom-ul Telekom, unde abordez o consiliera a acestora, care parea extrem de bine informata si de la care aveam sa aflu toate informatiile necesare in mai putin de 5 minute.
Asadar in cazul in care sunteti fericitul abonat al acestui inestimabil operator si doriti sa reziliati contractul nu trebuie decat sa transmiteti documentele de mai jos, pe urmatoarea adresa de mail rezilieri@telekom.ro sau info_TKRM@telekom.ro. Nu uitati ca puteti utiliza si formularul de contact prezent pe site-ul acestui inestimabil operator.
- Cerere de reziliere semnata si pe care o puteti descarca de aici;
- copie CI a titularului de contract;
Dupa ce veti transmite aceste documente la adresa de mail mentionata, o sa receptionati un mail de confirmare, in care operatorul va instiinteaza ca veti fi contactat in maxim 14 zile, pt rezolvarea acestei spete.
Partea buna este ca documentele pot fi transmise si de catre persoanele apropiate in cazul in care titularul de contract nu poate sa o faca.
Trebuie sa stiti si faptul ca in cazul in care sunteti mai de moda veche, puteti transmite documentele necesare rezilierii acestor contracte si prin:
- fax la numarul 021.440.33.90
- posta la SC Telekom Romania SA, O.P 16-C.P 458, Bucuresti
Abia astept sa vad cat de operativi vor fi cei de la Telekom in rezolvarea acestei spete, iar ulterior am sa revin cu un update pt acest articol.
Asadar nu va lasati intimidati de tupeul acestor operatori care va solicita tot soiul de taxe abuzive in incercarea disperata de a va tine in ograda acestora.
Asa cum am mentionat si in articolul anterior, daca intampinati ostilitate din partea acestor operatori puteti apela cu incredere la ANPC pt rezilierea instanta a acestor contracte.
Daca aveti intrebari cu privire la aceasta speta, va raspund cu mare drag in sectiunea de comentarii pe care o regasiti mai jos.
Update 1 : Inestimabilul operator a catadicsit sa ma contacteze in a 23-a zi dupa ce am depus cererile de reziliere, propunadu-mi diverse oferte care mai de care mai tentante, dar din pacate pt acestia am ramas ferm pe pozitii si am renuntat complet la serviciile lor.
Aberant este faptul ca m-au lasat fara retea timp de 2 zile, pe amble SIM-uri care au fost trecute pe cartela iar raspunsul celor de la Telekom a fost hilar „este normal sa ramaneti fara semnal atunci cand se fac aceste treceri”.Consider ca este un mare abuz din moment ce eu am achitat intreaga luna de abonament iar in ultimele 2 zile am fost privat de aceste servicii.Mai mult decat atat in momentul in care am depus cererile de reziliere nu am fost instiintat de faptul ca nu voi putea utiliza abonamentele timp de 2 zile.
Asadar aveti mare grija cu inestimabilul operator si in cazul in care doriti sa reziliati un abonament de telefonie mobila, luati in calcul faptul ca veti ramane fara semnal timp de 2 zile, deoarece Telekom asa isi „pedepseste” clientii care renunta la serviciile lor.
In cazul in care doriti sa portati in alta retea numarul respectiv, puteti evita intr-un mod elegant aceasta problema, depunand cu 4-5 zile inainte la noul operator, cererea de portare a numarului pe care il detineti si astfel nu veti mai fi nevoiti sa suportati sicanele celor de la Telekom.
Concret, daca pe data de 27 va trece numarul respectiv pe cartela va trebui sa depuneti in data de 22 cererea de portare la noul operator de telefonie mobila si astfel evitati sa ramaneti fara semnal timp de 2 zile.
Update 2: Studiati cu mare atentie documentele pe care le semnati in momentul in care doriti sa reziliati un contract de acest gen, deoarece majoritatea operatorilor le solicita acum abonatilor sa semneze „cereri de reziliere tip„. Asadar inestimabilii operatori introduc in aceste cereri de reziliere un paragraf de acest gen: „In cazul Clientilor care sunt in cadrul Perioadei minime prevazuta in Contract: Intrucat, Contractul inceteaza, pentru unul sau mai multe Servicii, inainte de expirarea Perioadei minime, ma oblig la plata unei juste despagubiri pentru incetare prematura, in cuantumul mentionat in Contract.”
Update 3: Datorita numarului mare de solicitari receptionate de la cititori am decis sa va pun la dispozitie si un model pentru cererea de reziliere, pe care il puteti descarca prin intermediul acestui link.
Update 4: Inestimabilul operator Telekom schimba strategia iar acum este dispus sa rezilieze pe cale amiabila contractele abonatilor, datorita numarului mare de solicitari receptionate.In imaginea de mai jos regasiti raspunsul receptionat de catre un abonat ca urmare a reclamatiei depuse la ANPC.
Update 5: Mai jos regasiti raspunsul receptionat de catre un abonat care si-a reziliat contractul cu inestimabilul operator. Bineinteles ca abonatul a reusit sa rezilieze acest contract abia dupa ce a depus o reclamatie si la ANPC.
Update 6: Acum si cei de la Telekom sunt dispusi sa rezilieze pe cale amiabila contractele abonatilor „rebeli” care doresc sa le paraseasca „ograda”. Asadar puteti rezilia contractele fara probleme daca urmati procedura prezentata in acest articol. La finalul acestui articol regastiti si procedurile care trebuiesc urmate pentru a rezilia contractele cu Orange, Telekom, UPC si „celebrul” Digi Mobil. Nu uitati sa parcurgeti si sectiunea de comentarii.
Update 7 : Va recomand sa apelati cu mare incredere la ANPC atunci cand intampinati ostilitate din partea inestimabililor operatori de telefonie mobila. Cei de la ANPC le-au dat castig de cauza abonatilor in marea majoritate a reclamatiilor depuse iar mai jos regasiti inca o dovada care certifica acest aspect.
Update 8 : In imaginea de mai jos regasiti inca o confirmare a faptului ca inestimabilul operator este dispus sa rezilieze pe cale amiabila contractele abonatilor „rebeli”. Asadar apelati cu mare incredere la ANPC daca intampinati ostilitate din partea operatorului si nu uitati sa parcurgeti sectiunea de comentarii de la finalul acestui articol.
Update 9: Inestimabilul operator are pe site o sectiune speciala prin intermediul careia va puteti trimite cererile de reziliere dar va recomandam sa nu o utilizati deoarece este o mare teapa.
Update 10: Mai nou cei de la Telekom prelungesc in mod abuziv contractele abonatilor.
Update 11: Reteaua fixa a celor de la Telekom a fost achizitionata de catre Orange iar abonatii acestora isi pot rezilia contractele acum fara costuri suplimentare.
Update 12: Mai multi angajati Telekom ne-au oferit informatii extrem de importante cu privire la serviciile de slaba calitate pe care le ofera Telekom.
Update 13: Procedura prezentata in acest articol functioneaza impecabil iar inspectorii ANPC stau la dispozitia voastra in cazul in care va simtiti abuzati. Asadar, nu ezitati sa apelati la ajutorul acestora, iar toate demersurile pot fi realizate in mediul online.
Update 14: Telekom continua sa faca abuzuri pe banda rulanta, iar singurii care va pot ajuta sa ripostati in fata acestor abuzuri, sunt inspectorii ANPC, si va recomandam sa depuneti reclamatiile online.
Update 15: Iata cum va puteti porta numerele de mobil fara probleme dintr-o retea in alta, iar pt detalii accesati acest link.
Update 16: Acum Telekom reziliaza pe cale amiabila contractele abonatilor, iar tot ceea ce trebuie sa faceti este sa urmati procedura prezentata in acest articol.
Buna seara,
Vreau sa scap si eu de telekom dar mi-au spus ca trebuie sa achit tot contractul. Ajutati-ma va rog pentru ca nu stiu ce sa mai fac si nu imi permit sa achit toata suma.
Multumesc din suflet!
Salutare,
Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite operatorul, vei fi nevoit sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de serviciile acestora. Urmeaza procedura prezentata pe blog si depune cat mai curand o reclamatie la ANPC pe aceasta tema.
Telekom va disparea complet in curand de pe piata din Romania deoarece va fi preluat de Vodafone, iar pt mai multe detalii acceseaza acest link.
Asteptam detalii. Succes!
Bună ziua,
Va mulțumesc din suflet pentru articolul acesta, m-a ajutat sa scap de telekom, deși îmi cereau sa achit 18 luni de abonament. I-am reclamat la anpc și săptămâna trecută am primit răspunsul favorabil.
Sa va dea Dumnezeu multa sănătate!
Salut,
Felicitări pt reușită!
Ne bucurăm că informațiile prezentate ți-au fost de folos :)
Să ne auzim cu bine!
Buna ziua,
Am luat in urma cu mai putin de o saptamana un telefon la abonament la Telekom, platind 150 de lei avans (astfel nu platesc prima factura).
Doresc sa returnez telefonul si sa reziliez abonamentul si as dori sa intreb daca credeti ca in urma completarii cererii din blog voi putea reusi acest lucru.
De asemenea, aveti idee daca as primi inapoi avansul de 150 de lei considerand ca a trecut mai putin de o saptamana de la folosirea serviciilor?
Multumesc anticipat pentru raspuns.
Salut,
Poti rezilia fara probleme contractul urmand procedura prezentata pe blog.
Terminalul il poti returna in maxim 14 zile doar daca acesta a fost achizitionat online, altfel va trebui sa achiti diferenta de pret.
Cu placere!
Salut, am luat de la telekom pe data de 21.01.2024 un telefon iphone 15 plus si din atentia mea nu am fost atent la detalii asi dori sa pot returna telefonul si sa renunt la abonament dar cei de la magazin imi zice ca nu se mai poate. ma poti ajuta cu un sfat ceva cum sa returnez telefonul si sa reziliez contratul ?
Salut,
Returnarea produselor in 14 zile de la cumparare este valabila doar la achizitiile online.
Desigur ca poti rezilia contractul fara probleme daca urmezi procedura prezentata pe blog.
De ce vrei sa returnezi aifonu’?
Eu am 4 copii ,3 în școală și un pitic de 2 ani nu le voi lua niciodată din qalocatia copiilor numai sa le țin salariile celor de la Telekom
Normal ca nu are sens sa arunci banii aiurea si iti recomand sa demarezi procedura cat mai curand.
Din suflet îmi doresc să scap de ei ,dacă puteți să mă ajutați cu pașii ce trebuie sa îi urmezi v-as fi enorm de recunoscătoare….
Dintr-un abonament de 120 lei m- trezit cu 215 lei
Buna,
Urmeaza procedura prezentata in articol si vei reusi sa reziliezi contractul fara probleme.
Nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul.
Asteptam detalii. Succes!
Luna trecuta am fost sunata de către un operator TK spunandu-mi că am cadou un telefon la care nu voi plati nici măcar o taxa și că factura mea se va diminua deoarece sunt client fidel!
M-am trezit cu o factura enormă iar sunandu-i și întrebând am rămas mai mult decât șocată să aflu că de fapt mi-au mai adăugat un abonament și o taxa de livrare a telefonului ,,cadou,, de vreo 45 de lei ! Este incredibil și inadmisibil așa ceva !!
Șocată intreb in continuare cum e posibil așa ceva ,iar răspunsul operatorului fiind ,,probabil ați fost înștiințată eronat,, !
Vreau sa le fac reclamație și să reziliez contractul ….este inadmisibil să îți bage pe gat pentru 2ani o așa mgarie….
Timp de 1 an sunt sunata și luată pe toate părțile de oferte și uitați că au reușit fara acordul meu…acordul meu a fost doar că doresc telefonul doar daca nu include nici un fel de taxa ,raspunzamdu-mi că ,cu siguranță nu ci ba din contra se va diminua contractul
Din pacate majoritatea operatorilor recurg la acest tertip ca sa isi rotunjeasca si mai mult veniturile.
Depune cat mai curand o reclamatie la ANPC pe aceasta tema si ataseaza toate doc. de care dispui.
Doar inspectorii ANPC pot sanctiona comportamentul abuziv al acestora, iar reclamatia se poate depune online, accesand acest link.
Succes!
4.5
Eu sm primit raspuns de la Telekom ca sesizarea a fost inregistrata si se va solutiona in max 30 de zile. Daca termenul se va depasi de catre ei, ma vor anunta.
E corect asa?
Salut,
Asta-i termenul maxim dar o vor procesa mai rapid pt ca sunt satui deja de amenzile celor de la ANPC.
Asteptam detalii. Succes!
Bună seara! Doresc sa reziliez contractul cu cei de la telekom, deoarece, pe data de 24.07.2023, am vorbit cu cei de la relații cu clienții pentru modificarea abonamentului de la 5 euro la 8 euro ( aveam nevoie se aceasta modificare pentru ca urma sa plec în concediu și aveam nevoie de roaming) pentru data de 25.07.2023. Totul a fost bine, pana a doua zi, când am observat aproape de graniță ca abonamentul meu nu s-a schimbat! Am sunat la relații cu clienții până să ies din țară și mi-au spus ca pot sa modific și din aplicația telefonului, zis și făcut. A doua zi mi-au anulat din aplicație solicitarea. Pe tot parcursul concediului, eu nu am avut semnal la telefon pentru ca nu aveam roaming. La o săptămână după ce m-am întors în țară, am sunat la ei și mi-au spus ca mi-au anulat solicitarea din aplicație, din cauza ca nu au putut lua legătura cu mine. Le-am spus că vreau să fac o reclamație pe tema aceasta și ca nu mai vreau nicio modificare la abonament. A doua zi, am primit notificare pe mail cum că am trecut la noul abonament de 8 euro pe lună. Au trecut 40 de zile de la reclamație și nu am primit niciun răspuns, când sun la ei îmi spun să aștept. Ce pot face în cazul ăsta?
Buna,
Efectueaza toate demersurile in mediul online urmand procedura prezentata in acest articol si nu vor avea cum sa te mai sicaneze.
Depune cat mai curand si o reclamatie la ANPC pe aceasta tema pt a putea sanctiona abuzul comis.
Vei fi nevoita sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament.
Asteptam detalii. Succes!
Eu doresc sa îl închid de tot abonamentul. Pentru ca în zona Localității Cladova Jud Timiș nu este Semnal.
Salut si tie,
De ce nu urmezi procedura prezentata pe blog?
Buna seara,
iti multumesc pentru sfat.
dupa multe zile, am facut demersurile la ANPC.
Sunt aproape de sfarsitul termenului de 30 de zile.
Din pacate am primit sms de la Telekom care imi spune ca nu vor anula serviciile fara taxa de reziliere.
A mai primit cineva asa mesaj ?
Va multumesc frumos.
Buna,
Cu placere!
Incearca doar sa te intimideze dar stai linistita pt ca vei receptiona raspunsul de ANPC cat de curand, perioada se poate prelungi pana la 45 de zile daca sunt foarte aglomerati.
Vei fi nevoita sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament si nimic mai mult.
Asteptam detalii. Succes!
Update
am fost contactata de catre cei de la Telekom, care au dorit sa resolve pe cale amiabila rezilierea contractului fara nota de plata, dupa ce ANPC le-a batut la poarta.
Iti multumesc frumos pentru sfaturi si indrumari.
Nu credeam ca voi reusi, iar fara informatiile din articolul tau nu aveam curaj sa fac procedura.
…deci..
Iti multumesc foarte frumos !
Felicitari pt reusita!
Ti-am zis ca poti reusi fara probleme daca adopti atitudinea potrivita.
Cand ai timp sa ne trimiti si raspunsul celor de la ANPC, ca sa-l putem incarca pe blog(desigur ca bluram datele personale).
Cu mare placere!
Buna ziua.
Mama mea a ramas fara servici si nu mai poate plati factura la Telekom. As dori sa ii trec numarul pe cartela dar mai are din abonament pana in luna 01.2024. Cum ma sfatuiti sa fac?
Mulțumesc anticipat pentru raspuns
Buna,
Poate rezilia fara probleme contractul daca urmeaza procedura prezentata in acest articol.
Sa faceti toate demersurile in mediul online si s apelati la ANPC doar daca este cazul.
Asteptam detalii. Succes!
Buna,am internet mobil iar de ceva timp semnalul merge foarte prost incerc sa contactez firma Telekom dar când sun îmi spune că cnp-ul introdus nu se regăsește la ei in sistem,factura îi plătită la zi,ce poate sa fie?
Buna,
Te complici in mod inutil si nu inteleg de ce nu urmezi procedura prezentata pe blog….
Cu siguranta este o eroare in sistemul acestora, iar o reclamatie la ANPC face minuni in astfel de cazuri.
Succes!
Buna ziua. Parintii mei au fost reclamati la o firma de „recuperari” din partea Telekom pentru o datorie de aproape 2500 de lei pentru un contract absolut fictiv pentru router si internet. Am incercat sa luam legatura cu cei de la Telekom dar nimeni nu stia nimic de nume, adresa, CNP dar insistau pentru numarul de abonat. Care abonat (???) din moment ce noi nu am solicitat nici un fel de contract cu Telekom ? Sincer, nici nu stim ce sa facem….Un sfat, va rog mult…
Salut,
Ar fi bine sa depuna o reclamatie la ANPC pe aceasta tema. Sa detalieze cat mai bine speta si sa ataseze toate doc. de care dispun.
Reclamatia poate fi depusa online, accesand acest link.
Cu siguranta vor remedia eroarea produsa si vor fi sanctionati pt comportamentul abuziv pe care l-au adoptat.
Asteptam detalii. Succes!
Buna, am trimis azi email la rezilieri@telekom.ro si am primit Message blocked…Acces denied.
Aveti idee ce se intampla?
Buna,
Probabil ca au blocat adresa respectiva ca urmare a numarului mare de solicitari primite.
Poti trimite cererea si prin intermediul formularului de contact, pe care il poti accesa aici.
Asteptam detalii. Succes!
buna! In 03.09.2020 am incheiat un contract cu Telekom pentru serviciul de internet mobil. Pentru ca semnalul era foarte prost, am dorit rezilierea contractului. Am trimis prin email cererea de reziliere (asa cum ne sfatuiesti), am predat si aparat in luna iunie 2021. De atunci am asteptat sa primesc ultima factura , dar mai nou am primit un mesaj pe telefon zilele trecute ca : restanta mea Orange Romania ( fost telekom romania ) a fost cesionata catre Agentia pentru controlul debitelor. Ce pot face?
Buna,
Depune inca o reclamatie la ANPC in care sa detaliezi cat mai bine speta si sa atasezi toate doc. de care dispui.
Esti nevoita sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament.
Asteptam detalii. Succes!
Buna , am dorinta de reziliere a contractului telekom fix însă de când au trecut ei la orange nu știu cum sa procedez , mailurile trimise la telekom mai demult in legătura cu calitatea serviciilor au fost înregistrate și ignorate iar acum când le scrii pe mail la orange Răspunde automat un bot cu textul ca nu exista așa adresa de mail… cum procedez in așa situație , unicele dovezi pe care le am sunt aceste e-mailuri ignorate de ei … ?
Buna,
Acceseaza acest link si urmeaza procedura prezentata pe blog.
Poti trimite cererea de reziliere si prin intermediul formularului de contact, prezent pe site-ul operatorului.
Depune cat mai curand si reclamatia la ANPC, deoarece inspectorii ANPC sunt singurii care ii mai pot pune cu botul pe labe.
Sa ne auzim cu bine!
Email-ul privind cererea de reziliere/desființare a unui post telefonic fix a fost blocat;apare o fereastră cu mesajul:
Pictogramă de eroare
Mesajul a fost blocat.
Mesajul tău către rezilieri@telekom.ro a fost blocat. Vezi detaliile tehnice de mai jos pentru a afla mai multe informații.
Răspunsul de la serverul de la distanță a fost:
554 5.7.1 : Recipient address rejected: Access denied
Ei!De asta ce mai ziceți?
Pasul următor?Trimit cererea cu scrisoare recomandată!
Poti trimite solicitarea utilizand formularul de contact, prezent pe site-ul acestora.
Acceseaza acest link, si persifleaza-i :)
Au fost exasperati de numarul mare de solicitari si din acest motiv au blocat adresa de mail respectiva.
Sa ne auzim cu bine!
Salut. M-am mutat la casa noua si a trebuit sa imi fac un abonament Telekom (net +tv), deoarece erau singurii de pe zona. Acum o luna de zile a aparut Digi la mine in sat care are fibra optica (telekom nu). Vreau sa ma mut la Digi dar cand am sunat pentru a rezilia contractul cu telecomul mi au spus ca trebuie sa platesc numarul de luni restante din contract x 131 lei/ luna- sunt 2000 de lei. Ce pot sa fac?
Salut,
Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite operatorul deoarece poti rezilia contractul fara costuri suplimentare.
Depune cat mai curand reclamatia la ANPC, in care sa detaliezi cat mai bine speta si sa atasezi toate doc. de care dispui.
Sa ne auzim cu bine!
Bună ziua,
Va rog dacă ma puteți ajuta cu un sfat. Am făcut cerere de reziliere la telekom pt servicii tv și am fost contactata de un operator ca trebuie sa returnez cartelele. Acest abonament era pt o ruda pt a avea tv în străinătate. Noi la semnarea ctr am plătit toată aparatura dar cartelele nu le mai găsim credem ca s-au pierdut la schimbarea domiciliului. Ce putem face? Aveți vreun sfat? Mulțumesc anticipat!
Buna,
Sigur nu ati avut in custodie tot echipamentul respectiv?
Telekom nu a vandut astfel de echipamente catre clienti.
Bua ziua.Sunt pensionara cu un venit mic.Am avut pana in septembrie 2021 un contract cu telekom.In octombrie ma sunau in fiecare zi daca renoiesc contractul.Era cam scump ce aveam dar am lasat asa!Au reusit sa ma pacaleasca si am reanoit contractul care a venit acasa prin posta si cu un sim pe care eu nu l am folosit avand mobiul pe vodafon!Primesc in martie factura de 303 in loc de 94 in are apare ca am mobil si alte chestii.Am reusit dupa mute incercari sa vorbesc cu cineva care m a asigurat ca.mi face el o reclamatie si ca voi primi un numar de inregistrare.Nu am primit nimic si ma gandesc sa renunt la serviciile lor dar mi e frica .Credeti ca as avea sansa sa plec de la ei fara costuri suplimentare pe care nu mi le piermit?Credeti ca trebuie sa platesc aceasta ultima factura care nu e corecta?Multumesc!
Buna,
Poti rezilia fara probleme contractul daca urmezi procedura prezentata in acest articol.
Nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul.
Asteptam detalii. Succes!
Salut.Ajutati-ma și pe mine va rog.Mi-au fost reînnoite 3 abonamente de mobil de către TELEKOM fără stiinta ori voia mea.Doar ce am sunat sa ii întreb de factura deoarece luna asta a venit cu vreo 70 RON mai mult iar ei mi-au spus ca la noile oferte am nu știu ce antivirus activat și de aia e factura mai mare.La 2 dintre abonamente nu mai aveam perioada contractuala iar al treilea expira în luna mai.Iar ei le-au reînnoit pe toate.Eu nu am primit nici un contract de la ei,nu am fost în nici o reprezentanță.Va rog!
Salut,
Depune cat mai curand o reclamatie la ANPC, in care sa detaliezi cat mai bine speta.
Poti efectua toate demersurile in mediul online, accesand acest link.
Tot acum sa depui si cererea de reziliere pt abonamentele respective.
Asteptam detalii. Succes!
Salut, am si eu o problema. Mi-am facut un contract pentru internet la digi pentru 1 an dar acum, dupa 2 luni, am fost nevoit sa ma mut. Am sunat la relatii clienti si mi s-a spus ca ar trebui sa platesc 200 lei pentru rezilierea inainte de termen + costurile pentru instalarea fibrei.
In acest context pot si eu sa incerc sa dezactivez contractul fara costuri suplimentare?
Salut,
Bineinteles ca poti rezilia contractul fara taxe abuzive, iar pt mai multe detalii acceseaza acest link, si parcurge sectiunea de comentarii, ca sa stii cum sa reactionezi in diverse scenarii.
Nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul.
Asteptam detalii. Succes!
Bună ziua, aceeași problema o am și eu iar cei de la Anpc nu răspund la reclamație facuta acum 2 luni. În acest caz ce mai poate fi făcut pt a nu plăti acea factura abuziva? Multumesc
Buna,
Probabil ca reclamatia ta a fost gestionata de un inspector fara chef de munca, si este „uitata” prin vreun sertar.
Majoritatea celor care apeleaza la ANPC, primesc un raspuns in maxim 30 de zile de la depunerea reclamatiei.
Ai depus reclamatia online?
Buna din nou. Abia acum am trimis cererea de reziliere, modelul tau, dar pe mail am primit si un alt link pentru un formular ce are tpul lor de cerere de reziliere care are, evident, si partea cu plata despagubirilor. Banuiesc ca trebuie sa ignor si sa astept sa fiu contactata de ei, nu??
Buna,
Vor sa te duci dupa „fentă” dar esti mult prea vigilenta ca sa faci asta :)))
Stai linistita pt ca au obligatia sa proceseze cererea in maxim 30 de zile de la receptionarea acesteia.
Sa ne auzim cu bine!
Heei, am depus cererea la anpc si e deja o luna si nu am primit niciun raspuns de la acestia. Ce ar trebui sa fac?
Buna,
Ai depus reclamatia online?
Va trebui sa receptionezi raspunsul in maxim 45 de zile de la depunere.
Sa ne auzim cu bine!
Da, online. Voi mai astepta atunci :D O zi frumoasa!
Ok, asteptam good news :)
Domnule am făcut un abonament la telekom de când eram în România. Am plecat în Germania și mam gândit să măresc abonamentul cu gândul că nu mă taxează ,dar bandita de am făcut abonamentul prin telefon nu mia zis că dacă nu vi in România e belea.Acum vreau să-l închid iar când trimit pe adresa de e-mail la ei totul este blocat.Care ar fi procedura la hoții ăștia
Salut,
Acceseaza acest link si parcurge procedura descrisa pe blog. La ANPC apelezi doar daca este cazul.
Asteptam detalii. Succes!
Bună vreau sa reziliez contractul Telecom
Buna,
Și cine, sau ce te retine? :)
Buna seara, am un abonament la telekom prelungit in octombrie 2020, iar in momentul de fata vreau sa renunt la el desi nu s au implinit 2 ani. Primesc facturi mult mai mari decat mi s a spus la inceput, mi s a prelungit contractul cu 2 luni fata de cand ar trebui sa se incheie si m am trezit si cu un abonament pe un numar dat de ei despre care nu am fost informata. Cartela nu am folosit-o si cei de la Telekom mi-au spus ca dupa 6 luni expira, dar, in mod ciudat, apare in functiune si acum, dupa a 1 an. Cum pot scapa de abonament fara a ajunge pana la expirarea contractului?
Buna,
Poti rezilia contractul fara probleme daca urmezi procedura prezentata pe blog.
Vei fi nevoita sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament, si nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul.
Intre timp Telekom a fost achizitionat de catre Orange, iar pt mai multe detalii acceseaza acest link.
Asteptam detalii. Succes!
Am postat un comentariu, a fost sters fara nici o explicatie. Nu am postat nimic ofensiv, ci am cerut sfaturi privind o problema vizavi de telekom. E vreo explicatie pt asta?
Comentariile sunt afisate pe blog abia dupa ce trec prin moderare, asadar nu sunt motive de panica :)
Sa ne auzim cu bine!
Buna,
Am si eu o intrebare. Am fost client telekom de servicii fixe (voce,internet,tv), si abonament mobil. Am facut cerere de reziliere la sfarsitul anului 2021 pt serviciile fixe, care au fost deconectate in jurul datei de 14 ianuarie 2022. Factura pe luna ianuarie am platit-o in intregime, desi abonamentul a fost oprit la jumatatea lunii ianuarie. Am avut discutii multiple in ianuarie cu operatorii Telekom, unde am cerut specific informatii privind procedura de predare a echipamentelor. Mi s-a zis ca trimit ei un tehnician sau un curier, eu specificand clar ca nu sunt un masura sa ma deplasez 160km pana la cel mai apropiat magazin Telekom. Contra unei taxe evident, la care am fost de acord. Am tot asteptat de atunci sa vina un tehnician sau un curier sa ridice echipamentele, insa nimic. Azi, 21 feb, m-am trezit cu inca o factura de vreo 280 ron, care insumeaza abonamentul mobil la care nu am renuntat inca (chiar azi il reziliez) + taxa de nepredare a echipamentelor. Mi se pare o mizerie ordinara, in conditiile in care am stabilit cu ei ca trimit tehnician/curier sau ce naiba trimit. Ce sanse am sa rezolv ceva cu ANPC? Multumesc anticipat
Salut,
Majoritatea abonatilor au receptionat castig de cauza din partea celor de la ANPC, asadar apeleaza cu incredere la ajutorul acestora.
Cu placere!
Bunā!
Acum câteva zile m-au sunat de la Telekom cā mi-a expirat contractul,vroiau sā-mi dea un pachet mai ieftin,dar eu am zis cā trebuie sā mā gândesc si nu-i exclus cā o sā trec la un alt serviciu.
Ieri am si fācut contractul cu cei de la Digi,luni vin bāietii sā instaleze.
Am sunat si la Telekom ca sā le spun cā vreau sā renunt la serviciile lor,mi-au spus sā trimit o cerere la rezilieri@telekom.ro.
Cererea încā n-am trimis-o,sâmbātā dimineata vroiam s-o rezolv.
Între timp cei de la Digi vin luni,sā schimbe cablurile,routerurile cu ale lor.
Trebuia sā astept pânā se rezolvā rezilierea definitiv cu Telekom?Sper cā n-o sā fie problemā.
Multumesc.
Salut,
Ideal era ca in prima faza sa reziliezi contractul cu operatorul actual si abia apoi sa faci next step.
Oricum nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul.
Cu placere!
Buna, am și eu la telekom un smart wifi si un smart tv, anul trecut în februarie am făcut un contract pentru smart tv dar nu îl folosesc deoarece nu mi a mers de la început nu ma lasa sa ma loghez , se poate face o reziliere si sa predau inapoi echipamentul ? Este nou .. doar ce l am scos din cutie si atat.. platesc si foarte mult pe el .
Buna,
Poti rezilia fara probleme contractul si va trebui sa returnezi doar echipamentul pe care il ai in custodie.
Nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul.
Asteptam detalii. Succes!
Salut!
Am intrebat acum 2 zile daca poti sa ma ajuti cu ceva in legatura cum ca am portat numarul la digi de la telekom cu 20 zile inainte sa expire contractul pe 2 ani si am primit factura cu penalizari de 417 lei de-si am un prieten care lucreaza la ei la persoane juridice si mi-a zis ca penalizarea trebuia sa fie undeva la 40 lei . Tot am dat mail-uri si la reclamatii si la sesizari si nu-mi raspunde nimeni sa aflu de unde suma si sa-mi spuna prietenul asta al meu ca in sistem apare ca sa facut prelungirea pe inca 2 ani prin acord telefonic ceea ce nu este adevarat . m-a sunat de 50 ori dar nu le-am raspuns pt ca stiam ca ma suna pt prelungire si nu vreau . El mi-a zis sa sun la ei sa cer inregistrarea apelului dar nu reusesc sa dau de ei . Ce imi recomanzi sa fac mai departe ?
Multumesc!
Salut,
Atunci depune cat mai curand reclamatia la ANPC, si detaliaza cat mai bine speta.
In functie de raspunsul acestora va trebui sa actionezi in consecinta.
Asteptam detalii. Succes!
Buna,aceași situație si eu.Am fost asigurată de consilierul Digi ca nu se plătesc la Telekom taxe decât dacă ai cumpărat ceva in rate.
Am contactat un avocat dar înainte de sărbători nimeni nu iti raspunde.
Noi care am călcat pe bec,care e solutia de rezolvare?
Buna,
Detaliaza putin speta ca sa te putem ajuta. Ctr. PF sau PJ?
Buna ziua
Am încheiat un ctr cu telekom Pt internet fără fir. Am primit echipamentul dar am constatat ca nu e ce îmi trebuie. Am sunat și mi sa spus ca trebuie sa achit o taxa de 200 lei pentru reziliere. Ctr a fost încheiat săptămâna trecută. Este legal ce fac cei de la telekom? Mulțumesc frumos.
Buna,
Urmeaza procedura descrisa in acest articol iar ulterior depune o reclamatie la ANPC si detaliaza cat mai bine speta.
Bineinteles ca este un abuz iar inspectorii ANPC sunt singurii care îi mai pot pune cu botul pe labe.
Realizeaza toate demersurile in mediul online, asadar acceseaza acest link.
Asteptam detalii. Succes!
Bună!
In urma unei cereri de reziliere Telekom( cerere pe care am scris-o de mâna deoarece am refuzat sa completez cererea lor tip) , servicii fixe si mobile, eu nu am primit niciun mail de confirmare a rezilierii, nimic. Au trecut 30 de zile. Am vorbit cu o cucoana, nu pot zice altfel, sa imi zica ca am fost sunata de trei ori. Mentionez ca tot eu am sunat, voiam sa vad de ce nu am Internet. Îmi oprisera serviciile. Ok, zic, dar eu nu pot raspunde la telefon la comanda voastra, pe mail de ce nu ati trimis nimic? Mentionez ca m-au lasat si fara servicii doua zile, din aceasta cauza. Acum ultima factura emisa este de 1400 de lei, taxe si echipamente nerecuperate. Mi s-a spus sa merg sa predau echipamentele numai ca am omis un receiver care va fi dus imediat la sediu, nu am avut timp efectiv sa merg la 40 de km . S-au oferit ei sa ni le ia, dat contra cost. Alta nesimtire. Am vazut si in facturile anterioare, ca percep cate 5 lei, pentru reconectare servicii, in cazul in care ai intarzaiat fiecare plata.
Ideea e ca eu am si un telefon luat de la ei, departe de mine sa nu doresc sa achit terminalul, dar este nefunctional deoarece au refuzat sa mi-l repare, aflându-se in garantie, motivand ca e îndoit. Dar s-au oferit sa il repare contracost , 600 de lei. Telefonul s-a oprit brusc, nu era folosit de nici un an, folie, husa, intretinut. Plus ca ajunsesem sa platesc de la 170 de lei pe luna, aproape 200.
Ca sa scurtez, vreau sa le fac reclamatie la ANPC astazi, astept sa imi trimita factura pe mail, ca sa am dovada, eu am vazut suma in aplicatie, nu mi se pare corect sa fiu nevoita sa platesc aceasta suma, eventual restul de plata al terminalului achizitionat,daca nu este alta solutie. Problema e ca sunt nesimtiti, jegosi si total aroganti. Mi se pare ca isi bat joc de clienti, in conditiile in care am serviciile lor de peste 10 ani. Nu e vorba decat de asta, de faptul ca cer taxe abuziv, tot ca sa ia pielea de pe om. Nu mi se pare cinstit sa platesc aceasta suma, sincer.
Cum ma sfatuiti sa procedez? Multumesc frumos! Zi bună!
Buna,
Depune cat mai curand reclamatia la ANPC, in care sa detaliezi cat mai bine speta si sa atasezi toate doc. de care dispui.
Ulterior poti sa faci demersurile pt rezilierea contractului si portarea serviciilor catre un alt operator.
Asteptam detalii. Succes!
Salut! am avut abonament la telekom si expira pe data de 05.12.2021 . pe data de 12.11.2021 am portat numarul la digi si acum am primit facuta cu penallizari de 400 lei . ce pot sa fac ? Ultima oara am prelungit abonamentul acum 2 ani in luna iunie si am crezut ca sa prelungit cu 2 ani dar defapt cica pe 5 decembrie se termina perioada de 2 ani . astept raspuns . multumesc
Salut,
De ce nu ai urmat procedura de reziliere? abia apoi puteai sa realizezi fara probleme portarea :)
Cu placere!
Si chiar numai pot face nimic acum ?
Poti depune o reclamatie la ANPC dar este usor tardiva acum, si pt mai multe detalii acceseaza acest link.
Sarbatori Fericite, si sa ne auzim cu bine!
Salut! Pe vecina mea mai bătrână au păcălit-o inclusiv cei de la Vodafone spunându-i că-i reziliază ei contractul cu Telekom doar ca să accepte serviciul de televiziune oferit de ei (de Vodafone). Când bătrâna a văzut că ambele facturi îi vin în paralel, m-a contactat să o ajut. Am sunat la Telekom și acolo ne-au spus că ultima oară, contractul s-a înnoint în martie 2021 pe o perioadă de 2 ani și pentru a rezilia ei cer 50% din valoarea abonamentului și lunile rămase din contract.
Dacă poți, aș dori să știu dacă am înțeles bine ce e de făcut:
1. Completăm cererea de reziliere plus copie C.I. și-o trimitem pe email la Telekom
2. Așteptăm răspunsul Telekom
3. Vine răspunsul cu suma pe care ei o pretind pentru reziliere
4. Sesizăm ANPC-ul
5. Așteptăm răspunsul ANPC care ar trebui să fie favorabil și să anuleze taxele de reziliere cerute de Telekom?
Mulțumesc!
Salut,
Majoritatea operatorilor adopta acelasi comportament abuziv si profita din plin de naivitatea batranilor care nu stiu cum sa reactioneze atunci cand sunt supusi unor astfel de abuzuri, iar pt mai multe detalii accesaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii.
Iti recomand sa realizezi toate demersurile in mediul online, ca sa ai si dovezi palpabile pt ANPC.
Da, depui cererea de reziliere si ulterior apelezi la ajutorul celor de la ANPC, mai ales ca a fost o mare bataie de joc la mijloc. Sa faci toate demersurile in numele batranei pt ca altfel iti vor cere imputernicire notariala.
Asteptam detalii. Succes!
Salut ,de cea mai josnica speta cei de la Telekom
Am reziliat cu ei internet si tv si au vrut 187 lei taxa reziliere.noroc cu indrumarile tale.am facut sesizare la ANPC si in doua saptamani au anulat factura cu taxa abuziva. Mulțumesc
Salut,
Intr-adevar asa este… Felicitari pt reusita!
Cu placere!
Bună ziua! Am și eu o mica problema cu cei de la Vodafone TV fix în urm@ cu 2 ani mi am făcut un abonament cu plata la instalare pentru a putea renunță oricând. Acum ajuns sa închid abonamentul îmi spune ca mai trebuie sa plătesc încă o luna deși nu folosesc serviciul, este un abuz?
Salut,
Pe ce data ai depus cererea de reziliere?
Buna,
Pasii transmisi de tine pot fi facuti si pentru contractele facute pe persoana juridica?
Multumesc!
Salut,
Da, procedura este aceeasi. Cu placere!
Multumesc mult pentru raspuns! O sa revin cu un update eventual la cum se termina toata situatia. Singura problema pentru care nu putem face, momentan, ceea ce ai explicat tu este faptul ca noi nu suntem inca proprietari ai abonamentelor. Si prin a deveni proprietari suntem fortati sa ne angajam in semnarea unor contracte pe 2 ani (din cauza ‘preluarii’), ceea ce ma exaspereaza si nu vreau sa semnez deloc acest ‘transfer’ pentru ca implica evident realizarea unui nou contract care tine 2 ani, nu doar cateva luni cate mai avea in mod normal dezvoltatorul.
Cu placere!
Puteti semna fara probleme noile contracte iar ulterior le puteti denunta unilateral, fara costuri suplimentare.
Oricum daca sunt doar cateva luni la mijloc nu prea merita „deranjul”, dar sa nu fie vorba de mai mult.
Sa ne auzim cu bine si Hai Romania(pt ca a inceput meciul)!
Salut Bytza.
Am citit tot articolul, foarte interesant si bine punctat. Putin haotic din cauza update-urilor consecutive ce au tot urmat, dar procedura e destul de clara pentru ca ai mai repetat-o in nenumarate randuri prin comentarii mai jos. Vin cu o intrebare, pentru ca situatia mea difera putin si poate stii cum s-ar putea proceda.
Sunt proprietarul unui apartament, am cumparat de la dezvoltator, si acesta are toate abonamentele pe numele lui, la Telekom. Pana in prezent mi-a spus ca cei de la Telekom l-au ignorat complet si nu a putut sa treaca abonamentele pe numele noastre pentru ca nu-i dadeau voie (faceau un abuz, bla, bla). Am zis ca ok, o sa-i platim noi lui, si el platea pentru noi. Acum doua saptamani, Digi a spus ca ar putea sa ne traga net de la ei. Auzind astea, dezvoltatorul incearca sa puna bete in roate ca sa nu ramana el cu abonamentele trecute pe el (mai are pana in primavara) si ca printr-o minune, acum a reusit sa vorbeasca cu cei de la Telekom sa ne ‘transfere’ noua abonamentele.
Dar din cate am citit pe site, acest transfer nu poate avea loc. Se face practic un nou contract, pe o noua perioada determinata (deci nu e ca si cum ni le transfera doar pentru ultimele cateva luni de abonament pe care le mai are el, ci trebuie sa facem noi abonamente de doi ani).
Se poate oare, in conditiile astea sa semnam (daca nu avem alternativa), si dupa sa renuntam la abonamente in prima luna sau a doua, dupa ce reuseste Digi sa traga fibra pana la noi in scara blocului? Stiu ca intrebarea mea e foarte ciudata si probabil raspunsul e ca trebuie sa vedem si sa aflam noi, dar ma gandeam ca poate ai mai auzit sau te-ai confruntat cu o situatie asemanatoare.
Multumesc mult pentru postare si comentariile tale!
Salut,
Dezvoltatorul are o multime de beneficii din aceasta „schema” si din acest motiv refuza transferul…..practic ii stricati ploile :))
Am mai intalnit astfel de dezvoltatori binevoitori care primeau sume consistente pt astfel de „servicii”.
Bineinteles ca puteti renunta oricand la contracte dar trebuie sa urmati cu totii procedura descrisa pe blog.
Asteptam detalii. Succes!
Bytza: „Ai omis sa citesti articolul si sectiunea de comentarii, este? :))”
Dintr-un motiv sau altul nu pot da replay.
Da, e exagerat de mult text și da, am văzut ca ai un fișier doc de acum ceva timp, însă mă gândeam că s-au mai actualizat lucrurile între timp, de aceea te-am întrebat de formular.
Ar trebui pus un TLDR la începutul articolului tip listă.
În sfârșit, am trimis formularul pdf completat și am primit, pe lângă răspunsul automat al lor și asta:
„Stimate client,
Ca urmare a mesajului primit, dorim sa va comunicam ca informatiile furnizate nu se regasesc in baza de date Telekom Fix Romania (baza de date doar pentru servicii fixe, linie telefonica, internet, televiziune si Smart wifi, Smart TV Stick).
Pentru servicii mobile TKRM, va indrumam spre urmatoarele canale de comunicare :
– sa vizitati cel mai apropiat Magazin TKRM
– sa sunati la 1234 gratuit din reteaua TKRM
– sa accesati MyAccount Telekom / http://www.telekom.ro/myaccount
– sa accesati website Telekom Romania Mobile / http://www.telekom.ro
Cu stima,
ECHIPA TELEKOM FIX ROMANIA”
Absolut execrabilă compania asta.
Salut,
Incearca sa stergi coockie-urile iar ulterior sa dai reply si vezi daca functioneaza trucul smart.
Cititul stimuleaza extrem de bine activitatea cerebrala dar intr-adevar pe tik-tokeri îi oboseste :)))
Procedura functioneaza impecabil si acum iar prin intermediul acesteia au reziliat contractele cateva mii de abonati, fara costuri suplimentare.
Acceseaza acest link si ai sa vezi ce se ascunde in spatele serviciilor de slaba calitate pe care le ofera Telekom.
Sa ne auzim cu bine!
Cererea https://media.telekom.ro/images/docs/Legal_docs/Formular_cerere_desfiintare_servicii_Telekom_Romania_in_vigoare_de_la_21.01.2021.pdf
e valabilă?
Am sa o completez in PDF si trimit pe email-ul lor de pe site:
https://www.telekom.ro/despre-noi/raportare-nereguli/
Ai omis sa citesti articolul si sectiunea de comentarii, este? :))
Bună ziua!
Am încercat să reziliez și eu contractul de telefonie mobilă al fratelui meu care este plecat din țară, am făcut exact ce am citit în articolul dvs., și am primit un email în care mi-sa spus următoarele : „Ca urmare a mesajului primit, dorim sa va comunicam ca informatiile furnizate nu se regasesc in baza de date Telekom Fix Romania (baza de date doar pentru servicii fixe:linie telefonica, internet, televiziune).”, chiar nu înțeleg care-i treaba, dacă mă puteți lumina puțin v-aș fi recunoscătoare.
Buna,
Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite operatorul si depune cat mai curand reclamatia la ANPC.
Stai linistita pt ca vei putea rezilia fara probleme contractul.
Asteptam detalii. Succes!
Buna ziua! In primul rand felicitari pentru articol! In al 2 lea rand vreau sa fac un rezumat sa vad daca am inteles procedura de reziliere a contractului de servicii fixe cu Telekom:
1.Cerere tip pe adresa rezilieri@telekom.ro;
2. Astept sa primesc raspuns telefonic sau email;
3. Daca imi spun ca trebuie sa achit taxa de reziliere sa fac cerere la ANCP;
4. Astept raspunsul celor de la ANCP;
Daca nu am inteles bine, va rog sa nu ma certati :D
Va multumesc din suflet!
P.S. Mentionez ca am contract reinoit la inceputul acestui an (2021); (nu de mine de catre bunicu care a zis ,,da, da” la telefon.
Salut,
Iti multumim pt aprecieri si te asiguram de faptul ca nu ne persiflam cititorii :)
Am ramas socati de faptul ca ai inteles perfect procedura si nu ai venit cu un comentariu de genu’: „Abia mi-am reinoit contractul la telekom si vreau sa imi spuneti daca il pot rezilia” :)))
Nu are relevanta cand a fost prelungit contractul dar poti sa mentionezi in solicitare faptul ca bunicul are o varsta inaintata si nu a inteles despre ce este vorba exact.
Oricum stai linistit pt ca vei putea rezilia fara probleme contractul.
Asteptam detalii. Succes!
Salut Bytza! Doresc sa te anunt ca am inceput procedura de reziliere cu Telekom-Servicii fixe, dat fiind faptul ca a ajuns fibra de la DIGI in fata locuintei (nu am inceput mai repede procedura deoarece nu am vrut sa il las pe bunicu fara tv si telefon fix). Am recitit articolul si sectiunea de comentarii in speranta ca o sa gasesc un model tip de reclamatie catre ANCP (nu stiu cum sa ma adresez cu o reclamatie deoarece nu m-am mai confruntat cu probleme de genul). Te-as ruga, daca nu cer prea mult, sa imi oferi un model tip de adresa/cerere/reclamatie catre ANCP si o adresa unde o pot trimite.
P.S. Vreau sa fiu pregatit cu tot ce trebuie in eventualitatea in care intampin probleme pe parcursul procesului de reziliere cu ,,frumosii de la Telekom”. Iti multumesc frumos inca odata pentru tot! Toata stima! Sarbatori cu bine!
Salut,
Inseamna ca ai citit articolul in diagonala… :)))
Vezi ca toate detalii sunt disponibile pe blog, si la ANPC apelezi doar daca este cazul.
Sa ne auzim cu bine. Succes!
1000 de scuze consecutive! Era pe site ANPC rubrica reclamatii, pentru prosti ca mine! Scuze pentru mesajul de mai devreme, nu se mai repeta, am facut o ,,romaneasca”. Toata stima!
Nu-i bai stai linistit :)
Sunt obisnuit cu intrebari de genu’ si am devenit imun :)))
Sarbatori Fericite!
Buna ziua,
Vreau sa renunt si eu la telekom smart wifi, si vreau sa vad daca am inteles bine!
Complectez cererea de la voi de pe site + copie dupa buletin o trimit la „rezilieri…” si astep, apoi voi primi raspuns ca nu se poate doar daca platesc despagubiri si eu fac plangere la ANPC, care imi vor da castig de cauza…
Cam asta ii tot procesul? Bine am inteles?
Salut,
La ANPC apelezi doar in cazul in care intampini ostilitate din partea operatorului.
Acum cei de la Telekom sunt dispusi sa rezilieze pe cale amiabila contractele, ca urmare a numarului mare de reclamatii pe care le-au receptionat.
Asteptam detalii. Succes!
Dar ce te faci cand predai tot echipamentul lor la ghișeu fara probleme…Si ti se spune că de fapt trebuie sa plătești diferența de contract,respectiv 7 luni ca mai ai contract cu ei si iti dau un numar de inregisteare a cereri.Urmatoarea lună primesc factură de la ei…eu nemaifolosind nimic de la ei si cererea de reziliere făcută din luna precedenta.In cazul asta ce este de facut?
Buna si tie….
De ce nu ai urmat procedura prezentata pe blog si te-ai complicat in mod inutil? :)
Am renutat la serviciile de internet și televiziune ale ”INESTIMABILULUI OPERATOR” în luna iulie, bineînțeles după ce o operatoare s-a luptat ca o zmeoaică să mă convingă de calitatea servicilor, etc.
Am rămas doar cu abonamentul TV la mama în mediul rural (care era pe același contract), doar de gura zmeoaicei, ca să-i dau o minimă satisfacție și să scap de toată ”hărcăteala” și contractul mare pentru internet și tv în oraș.
Toate bune doar că luna asta (deci practic la a doua factură ) m-am trezit cu factura pentru Tv majorată de la 27,41 lei (curs euro 5,0142) luna anterioară la 46,76 (curs euro 5,0233).
Cam ăsta-i romtelekomu-ul (cu litere mici)….
Cu complicitatea statului român (tot cu litere mici) …
Era ideal sa renunti la tot si sa treci pe rds pt ca in mediul rural au o mega oferta cu abonamente de 15-17 lei pt TV si 20 pt net prin fibra.
Acceseaza acest link daca vrei sa vezi ce se ascunde in spatele serviciilor de proasta calitate pe care le ofera Telekom.
Oricum sunt pe picior de plecare desi au o multime de datorii catre Statul Roman.
San ne auzim cu bine!
Salutare,
Am urmat pasii descrisi in articol si am reziliat cu succes un contract de internet la Telekom. Am depus cerere de reziliere, am fost sunat de un operator cu povestea bine stiuta ca trebuie sa platesc contravaloarea contractului ramas, i am multumit frumos de informatie si imediat am depus plangere la anpc. Ca dovada am atasat cererea de reziliere emisa de telekom si am detaliat un pic convorbirea initiala. Plangerea am depus-o pe 15 septembrie si astazi am fost sunat de la telekom sa ma anunte ca vor rezilia contractul si ca trebuie sa predau echipamentul.
In concluzie, poti scapa de povara unor contracte neavantajoase daca urmezi calea legala, fara nervi si frustrari in plus.
Cu prietenie,
Octavian
Salut,
Felicitari pt reusita!
Sa ne trimiti si raspunsul receptionat de la ANPC, ca sa-l putem incarca pe blog contact@ithot.ro
Sa ne auzim cu bine!
Buna ziua.pentru reziliere contract televiziune telekom de ce cerere am nevoie?Multumesc
Buna,
Ai omis sa citesti articolul, este?
Salut,
zilele aste am incercat sa reziliez contractele la telekom dupa modelul dvs de pe site, am trimis cerere pe rezilieri@telekom.ro si astazi ma suna o cucoana si i-mi zice ca nu pot rezilia contractele decat cu taxa de 750 lei pentru ca la reinoire „cica” am beneficiat de o oferta excelenta la serviciile fixe si ca ei raman in paguba. Am incercat sa ii explic, sa ma cert dar degeaba, o tin doar pe ale lor.
Este vorba de tv+net+telefon fix si celalalt contract este bine-cunoscutul Smart wifi. la care mi-au comunicat ca trebue sa dau 250 lei la inchidere pentru ca am routerul in custodie, nici macar nu e routerul ala scump ci este cel standard.
Poate ma poti ajuta cu un sfat,
Cristi,
Salut,
Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite inestimabilul operator si depune cat mai curand o reclamatie la ANPC.
Trebuie sa returnezi echipamentul pe care il ai in custodie, asadar nu vei fi nevoit sa achiti contravaloarea acestuia.
Asteptam detalii. Succes!
Buna ziua!
Revin imediat dupa ce am primit un mail de la telekom in care mi s-a explicat ca este aceasi taxa pentru rezilierea simpla a unui contract si rezilierea prin migrarea la cartela reincarcabila. Citez raspunsul primit” Cererea dvs. de reziliere a fost inregistrata cu numarul ………, va rog sa aveti in vedere ca rezilierea/migrarea numarului in prepaid inainte de termen implica achitarea costurilor de incetare contract reprezentand 50%din valoarea abonamentului lunar*numarul de luni ramase.”
Deci pana la urma nu e nici o scapare cu astia.
Cu ai reusit sa ajungi la aceasta concluzie aberanta?
Buna si mii de multumiri pentru ca ne luminezi calea cu informatiile tale pretioase.
Dupa multe mailuri de reclamatii la telekom ca prin telefon nu pot da de ei decat de robot(mentionez ca locuiesc in strainatate si nu pot da la 1234 pentru ca nu mai am acces la numar)am facut o cerere de reziliere a contractului si imediat a doua zi am primit raspunsul:
”Va informam ca cererea de reziliere a fost inregistrata cu numarul ………. fara migrare la cartela reincarcabila”.Bineinteles ca m-am apucat sa fac cercetari sa vad ce inseamna asta si am gasit ceva scris de tine dar cred ca era vorba de alta companie dar banuiesc ca sunt aceleasi proceduri la toate companiile.M-am apucat a doua zi sa le scriu o alta cerere de reziliere a abonamentului cu migrare la cartela telefonica dar nu stiu daca mi se v-a aproba.Sunt curioasa si astept cu nerabdare .Intrebarea mea este daca cunosti ce cheltuieli presupune trecerea asta sau cu alte cuvinte daca este mai avantajoasa fata de simpla reziliere a contractului .Daca ma adresez ANPC cu incurcaturile create de aceasta companie credeti ca am vreo sansa sa scap de plata rezilierii?
Multumesc anticipat,
Mihaela
Buna,
Bineinteles ca doar cei de la ANPC te pot ajuta sa scapi de plata acestor taxe. Parcurge toate comentariile de mai jos si vei vedea ca majoritatea abonatilor au receptionat castig de cauza din partea celor de la ANPC.
Cu placere!
Salut,
Am cautat inainte pe google, nu am gasit raspuns.
Pe scurt…tatal meu, in 2020, luna a 4 a , a predat ehipamentul(modemul) + facut cerere de reziliere abonament tel fix (cerere standard scoasa de ei la sediu). Nu stiu ce era scris in cererea respectiva deoarece nu i au dat si lui o copie. I au spus doar ca din acest moment nu mai are nicio treaba cu Romtelecomul. Am doar copie dupa procesul verbal predare/primire echipament.
In iulie primeste o factura cu per de facturare: 22.06.2020-06.07.2020 in valoare de 102 lei.
Nu o plateste..dat la firma de recuperare credite..de abia acum aflat eu de asta.
Trimis mail la telecom sa i intreb ce reprezinta acei 102 lei…din moment ce nu mai exista de 2 luni jumatate postul telefonic..”Va informam ca dupa rezilierea contractului vi s-a emis factura de inchidere”.
A auzit cineva de factura de inchidere? ce reprezinta? faptul ca mi au inchis contractul? e legal asa ceva?
Multumesc frumos.
Salut,
Bineinteles ca nu este legal dar v-ati dus dupa fentă si ati semnat formularul prin intermediul caruia va exprimati acordul cu privire la achitarea acestor taxe. Pt mai multe detalii acceseaza acest link.
Puteti depune o reclamatie la ANPC dar este usor tardiva acum.
Cu placere!
salut.
Helău… :))
Salut din nou, de doua săptămâni nu am internet am sunat la Telekom au spus ca problema se rezolva în 3 luni, vreau sa reziliez contractul, au spus ca trebuie sa plătesc 50 la suta din contract, mama a reînnoit contractul pe doi ani, este vre o posibilitate sa nu plătescă.
Salut,
Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite operatorul deoarece puteti rezilia contractul fara costuri suplimentare.
Depune cat mai curand si reclamatia la ANPC, in care sa detaliezi cat mai bine speta si sa atasezi toate doc. de care dispui.
Asteptam detalii. Succes!
salut, de o saptamana nu am internet , am sunt la telekom dar au spus ca rezolva problmea pe 30 septembrie .Eu am nevoie de internt , am spus ca vreau sa rezilez contractul insa trebuie sa platesc 50 la suta din factura pana termin contractul, exista sansa sa nu platesc vre o taxa ? Multumesc!
Salut,
Bineinteles ca exista iar in acest sens depune cat mai curand o reclamatie la ANPC.
Asteptam detalii. Succes!
Am depus o cerere de reziliere online pe data de 21.05 2021 la telecom am fost sunat in zilele urmatoare ca pot merge sa predau echipamentul .fapt pt care am mers pe 25.05.2021 si am predat acest echipament {mentionez ca am procesul de predare primire } .toate bune si frumoase cand ma trezesc pe la inceputul lunii acesteia ca imi vine plic acasa de la Telecum ca mi-a fost reinoit contractul fara a mi se cere acordul !!si de atunci tot ma chinui cu telefoane sa rezolv aceasta situatie !! unii dintre operatori imi spun ca nu a fost reinoit contractul altii imi spun ca da ! nici eu nu stiu ce sa mai cred ! oricum leam facut reclamatie la opc si mai am o reclamatie la ei !!poti sa imi spui ce sa mai fac in legatura cu rezilierea contractului ca mam saturat sa dau telefoane si sa mai plimbe de la un operator la altul.multumesc anticipat !!
Salut,
Daca ai urmat procedura prezentata in acest articol stai linistit pt ca iti vor rezilia contractul fara probleme.
Ai depus online reclamatia la ANPC?
Salutare,
Intrucat preturile au crescut intr-un ritm aberant la acest minunat operator, plus un serviciu de voce de care nu stim si il platim degeaba de vreo 6 luni, am decis sa renuntam total la Telekom.
Adica sa reziliem linie fixa, internet, televiziune, plus 2 abonamente mobile, desi mai avem 1 an de contract.
Am depus cererea de reziliere (cea tip de pe acest site), plus copie dupa buletin la rezilieri@telekom.com.
Am primit in schimb un replay de la robot ca ar fi necesar si ca s-ar scurta timpii sa completez cererea si pe site-ul lo: https://www.telekom.ro/reziliere-online/
M-am uitat si nu mai este vreo casuta prin care sa ceara despagubiri.
Cum sa procedez, sa completez si cererea de pe site-ul lor?
Multumesc pentru un raspuns!
Bogdan
Salut,
Nu te duce dupa „fentă” deoarece este suficient faptul ca ai trimis cererea de reziliere pe mail iar acestia au obligatia sa o proceseze in termen de 30 de zile de la receptionarea acesteia.
Nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!
Salut,
Am reusit sa reziliez toate serviciile pe care le avem de la Telekom. Nu am primit in schimb nici un raspuns de la ei, ne-am trezit brusc cu serviciile suspendate, tipic lor as spune.
Am vorbit cu ei la telefon si mi-au spus ca e ultima factura si nu vom plati alte costuri – in schimb la o luna distanta ne trezim cu o factura de 330 RON pe care scrie „Despagubiri nerespectare conditii contract”.
Voi depune o sesizare la ANPC asa cum ne-ai sfatuit si revin cu feedback.
Multumesc!
Salut,
Intr-adevar sunt extrem de haotici dar stai linistit pt ca se va rezolva speta fara probleme.
Sa ne auzim cu bine!
Eu am primit o factura similara dar de 916 lei. Am sesizare depusa la ANPC din 22 decembrie 2021. Le-am transmis si factura si astept un raspuns. Totul a pornit de la un abonament de telefonie mobila nesolicitat, dar introdus in factura.
Salut si tie,
Stai linistit pt ca iti vor storna factura cat mai curand.
Asteptam detalii. Succes!