TELEKOM își bate joc de toți abonații și continuă să ceară taxe de reziliere

Celebrul operator Telekom Romania continua sa isi bata joc de puținii clienti ramasi in portofoliul acestora si din pacate majoritatea lor nu riposteaza atunci cand sunt supusi unor abuzuri grosolane.

Majoritatea abonatilor reclama serviciile de slaba calitate pe care le ofera inestimabilul operator, indiferent ca vorbim de: telefonie mobila, televiziune prin cablu, internet prin fibra optica sau televiziune digitala.

Asadar daca sunteti nemultumiti de serviciile acestora trebuie sa stiti faptul ca va puteti rezilia contractele oricand si fara costuri suplimentare daca urmati procedura descrisa la finalul acestui articol.

Mai multi cititori ne-au semanalat faptul ca au incercat sa isi rezilieze contractele online si au trimis solicitarea prin intermediul formularului prezent pe site-ul operatorului telecom, in speta  este vorba despre noua “sectiune dedicata” https://www.telekom.ro/reziliere-online/

Din pacate nu au avut inspiratia necesara sa citeasca toate detaliile prezentate in acest formular de reziliere iar ulterior s-au trezit cu taxe de reziliere astronomice.

Dupa cum puteti vedea in imaginile de mai jos, inestimabilul operator a inserat in cadrul acestui formular si un paragraf prin intermediul caruia abonatii isi dau acordul cu privire la achitarea unor taxe de reziliere aka justa despagubire, in cazul in care isi reziliaza contractele unilateral si se afla inca in perioada contractuala.

Acesta este “trick-ul” prin intermediul caruia Telekom continua sa isi bata joc de abonatii “rebeli”, care doresc sa le paraseasca “ograda” iar paragraful cu pricina este urmatorul : “În cazul Clienților care sunt în cadrul Perioadei minime prevazută în Contract: întrucât Contractul încetează, pentru unul sau mai multe Servicii, înainte de expirarea Perioadei minime, mă oblig la plata unei juste despăgubiri pentru încetarea prematură, în cuantumul menționat în Contract, dacă este cazul.

Asadar operatorul se asigura de faptul ca va dati acordul cu privire la achitarea acestor taxe chiar de indata ce le trimiteti solicitarea de reziliere.

Bineinteles ca puteti evita intr-un mod extrem de elegant sa picati in plasa inestimabilui operator iar daca doriti sa va reziliati contractele va trebui sa urmati pasii de mai jos.

  1. Redactati cererea de reziliere dupa bunul plac iar noi va punem la dispozitie un model pe care il puteti descarca prin intermediul acestui link.
  2. Trimiteti pe mail cererea de reziliere si o copie a cartii de identitate, la urmatoarea adresa rezilieri@telekom.ro
  3. NU luati in calcul aberatiile pe care le emite operatorul si depuneti cat mai curand o reclamatie la ANPC, in care sa detaliati cat mai bine speta si sa atasati toate documentele de care dispuneti iar formularul poate fi accesat prin intermediul acestui link.

Urmand acesta procedura extrem de simpla va veti putea rezilia contractele oricand si fara costuri suplimentare iar operatorul are obligatia sa va proceseze cererile de reziliere in maxim 30 de zile de la receptionarea acestora.

Trebuie sa mentionam si faptul ca abonatii care si-au achizitionat terminale(telefoane, televizoare etc) prin intermediul operatorului telecom, vor trebui sa achite diferenta pentru acestea deoarece isi reziliaza contractele in mod anticipat.

Daca nu v-ati achizitionat terminale subventionate sau in sisteme de rate “nema dobanda“, atunci sunteti nevoiti sa achitati doar contravaloarea ultimei luni in care ati beneficiat de abonament.

Nu ezitati sa ne spuneti problemele pe care le intampinati cu inestimabilul operator iar in acest sens asteptam comentariile voastre in sectiunea dedicata acestora si va vom ajuta cu mare placere.

Va reamintim si faptul ca este disponibila pe blog si procedura prin intermediul carei va puteti porta numerele de mobil iar pentru detalii accesati acest link.

32
Adaugă comentariul tău ceva mai jos

  Subscribe  
Notify of
István

Salut. Am urmarit instructiunile tale privind rezilierea unei contract de internet si tv. Telekom. Dupa ce am trimis cererea de reziliere a venit un email automat ca sa completez cererea de reziliere de la ei d epe site. Ce sa fac acuma? Sa fac sezizare si la ANPC? Multumesc pt raspuns.

Irimita Catalin

Salut! In luna Septembrie 2018, am prelungit un pachet de televiziune + voce + internet la Telekom in urma unui apel telefonic al unui operator Telekom. Din luna Octombrie 2019, mi-au modificat grila de canale, mi-au scos optiunea HBO + HBO GO care o aveam gratis in pachet. Toate astea le-am sesizat astazi 17.01.2020, cand m-am uitam prin facturi. Am sunat la relatii cu clientii Telekom, si dupa ce astept vreo ora, intru in legatura cu o doamna care imi spune ca au trimis instiintari de mariri preturi (binenteles ca eu nu am primit nimic), etc, la care eu cerand… Read more »

Cote Dan

Buna.
Daca am portat numărul de la telekom la digi, mi-a venit factura cu penalizare, si zice ca daca nu achiti zice ca telekom are dreptul de mandata o societate specializata in recuperarea sumelor datorate, care va acționa in calitate de împuternicit al telekom in vederea recuperarii acestor creanțe, in acest caz vor fi dezvăluite datele personale.
O sa imi vina factura in fiecare luna cu penalizare pana la sfârșitul contractului?

Andreea

Buna. Fix acum 30 de zile am fost de acord cu prelungirea abonamentului pe 24 de luni la Telekom. M-au sunat pentru renegociere si am acceptat. problema e ca azi am aflat ca scot din grila o multime de programe (pachetul cu Eurosport) ca sa bage programe turcesti. nu am fost anuntata nici atunci, nici pe mail (in nici una din zile pana acum). acum i-am sunat si mi-a spus sa ma duc in magazin sa depun cerere de reziliere si sa scriu tot ce i-am zis lui la telefon si pe cerere. as vrea sa raman cu internetul la… Read more »

Ionut

salut! Interesant articolul…chiar acum cateva minute am trimsi pe mail cererea pentru reziliere… la mine, situatia a fost usor diferite. Am facut 3 abonamente pe firma, in vederea achizionarii unui Telefon Samsung Note10+. In baza celor 3 abonamente, s-a acordat o subventie de ~480 EUR, care uram sa fie scazuta din pretul de achizite al telefonului (`~1200 euro) – cerera si abonamentele fiind facute in data de 4 octombrie 🙂 Pana la aceasta ora, n-am primti NICI un Terminal de la Telekom, pe motiv ca ”nu-l au pe stock”, iar acum, cand in sfarsit a venit, cererea mea, a expirat….… Read more »

Toni

Salut,
Se poate rezilia si un contract de telefonie fixa cu formularul asta ? Se poate porta un nr de fix ?

Multumesc

Florin

Salut!în luna Octombrie a acestui an,după un an de la prelungire abonament televiziune şi internet de la Telekom,conform contractului incheiat anul trecut,beneficiam gratuit de pachetul Hbo,dar domnii de la telekom au scos acest pachet fără a mă înştiința în prealabil!Am completat cerere tip în care am trecut la alte motive:,,întrerupere unele servicii fără acordul meu”.Ce ar fi de făcut, având în vedere căci conform spuselor lor ar trebui să plătesc acea taxă de reziliere!?Mulțumesc anticipat !

Enache Alexandru

Buna ziua, Mama mea care este o persoană în vârstă, încheiat un nou contract cu Telekom România ( televiziune prin satelit si telefonie fixa), pe o perioadă de 2 ani, iar la 25 octombrie anul curent, contractul a împlinit un an de zile de la semnare. Cert este că pentru tot abonamentul plătește aproximativ 103 ron pe lună, ceea ce este foarte mult. Însă, acum în satul de unde este mama mea, a venit și un alt operator cu tarife mai mici și perioadă contractuală de un an. Mama ar vrea să renunțe la abonamentul de la Telekom, dat fiind… Read more »

Moraru catalin

Salut , am facut abonament acum 14 zile la telekom .am observat ca acasa imediat dupa portarea de orange pana sa plec la munca nu am semnal, zero linii , seara cand ma intorc la fel , internetul nu se incarca deloc …am abonament de 16 euro …am mers acum 3 zile la un alt punct din oras al lor si a zis un baiat de acolo deschis la minte ca se poate rezilia fara probleme ,numai sa merg in punctul unde l-am facut .am ajuns acolo m-a intampinat o persoana foarte toxica sa spun asa ca nu se poate… Read more »

BYTZA

Majoritatea operatorilor apeleaza la acest “truc” pentru a-si mari portofoliul de clienti dar stai linistit pentru ca poti rezilia fara probleme contractul daca urmezi procedura prezentata in acest articol https://ithot.ro/telekom-reziliere-contracte/
Nu ezita sa apelezi la ajutoru celor de la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!

Daniel

Salut, ma poti indruma si pe mine , as vrea sa reziliez un contract cu telekom , din cauza ca nu am semnal 4g si netul merge infect… partea proasta e ca eu am prelungit unu din abonamente la inceputul lunii mai,am luat si un telefon in rate, fiind client vechi imi da orice tel vreau…ce sa fac? Ajuta-ma te rog!!

BYTZA

Salut,
Poti rezilia fara probleme contractul daca urmezi procedura prezentata in acest articol
Vei fi nevoit sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament + diferenta pt terminalul achizitionat. Nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!

Costea petrica

Doresc să rezilierea contractului telefonie mobilă Telecom