In randurile de mai jos o sa va prezentam metoda de activare internet Digi Mobil iar mai jos regasiti setarile APN care trebuiesc facute pentru a beneficia de conexiunea 4G/LTE in celebra retea a celor de la Digi Mobil.
Daca sunteti fericitul posesor al unui abonament de la Digi Mobil si al unui smartphone care refuza sa se conecteze la internet prin intermediul retelei 3G/4G, atunci va trebui sa parcurgeti acest articol pt a efectua setarile necesare. Activare internet
In randurile de mai jos o sa va prezentam cativa pasi simpli care trebuie urmati pt a avea acces la internet prin intermediul retelei 3G/4G oferite de catre Digi Mobil.
Activare internet DiGi
Asadar haideti sa purcedem prezentand pe intelesul tuturor setarile care trebuiesc facute atat pentru cei care poseda abonamente la DiGiMobil, cat si pentru cei care utilizeaza cartele prepaid:
- navigati in meniu la „Setari” si activati „Date mobile” sau „Retele mobile” – denumirea difera in functie de smartphone-ul utilizat.
- tot in meniul „Setari” accesati sectiunea „Partajare Internet & Retele” iar apoi accesati sectiunea de „Retele mobile„
- acum mergeti „Puncte de acces” si dati clic pe „APN nou” iar la „Nume” treceti „Digi Mobil„ si la „APN” treceti „internet” – exact asa cu litere mici
- in ultimul pas nu trebuie decat sa dati „Salvare” la setarile facute anterior
- Name: Digi Mobil
- APN: internet
- MCC: 226
- MNC: 05
- Authentification type: PAP
- APN Protocol: IPv4
- APN Roaming Protocol: IPv4
Posesorii de cartele pre-paid Digi Mobil vor trebui sa urmeze pasi similari iar setarile le regasiti mai jos.
- Name: Digi Mobil
- APN: prepaid
- MCC: 226
- MNC: 05
- Authentification type: PAP
- APN Protocol: IPv4
- APN Roaming Protocol: IPv4
Mai jos puteti urmari si un tutorial video care va ajuta sa vedeti exact cum se fac setarile pt a beneficia de internet in reteaua celor de la DigiMobil.
Activare interne DiGi
Acum ca am incheiat cu setarile va invit sa verificati daca este activa conexiunea la internet folosind browser-ul preinstalat pe smartphone-ul pe care il detineti.
Nu trebuie decat sa tastati numele blogului nostru ithot.ro si sa dati click pe butonul Start sau Acces iar ulterior se va conecta instant, putand vizualiza cele mai noi stiri din internet si tehnologie.
Update 1: Unele modele de telefoane necesita un restar dupa ce efectuati aceste setari iar abia ulterior o sa puteti activa conexiunea 4G/LTE.
Am decis sa publicam acest articol ca urmare a numarului mare de solicitari pe care le-a primit pe aceasta tema, iar daca va fost de folos articolul, nu ezitati sa-i dati un share pt a ajunge la majoritatea abonatilor care se confrunta cu aceasta problema de conectare si nu stiu cum sa o remedieze.
Daca aveti intrebari sau nelamuriri cu privire la aceste setari sau la aplicarea acestora pt un model anume de smartphone, va putem oferii suportul de care aveti nevoie prin intermediul sectiunii de comentarii.
pe un apex s20 de ce nu merg datele mobile ?
Pt ca este o panarama de smartphone…. :)))
Nu este in garantie?
Salut detin un Xiaomi redmi note 9 pro si nu imi merg datele mobile am parcurs toti pasi la Nume si APN dar degeaba nici o sansa .Am un abonament la Digi
Salut,
Cum asa?
I-ai dat si un restart si tot nimic?
Lasa un print screen cu setarile, probabil ca ai omis ceva :(
Chifoi Constantin bună ziua nu am internet pe mobil 07276740360 nu pot suna și primi telefon de la neni
Pentru limba romana….apasa tasta 1 :))
Daca esti nemultumiti de semnal in reteaua celor de la Digi, iti recomand sa reziliezi contractul iar pt mai multe detalii acceseaza acest link si urmeaza procedura prezentata pe blog.
Nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!
De o saptaman dot fac plangeri din cauza semnalului fosrte pros internetu se incarca greu sau deloc sun stau in asteptare cate 30 minute si imi tot zice ca in rezolva problema in cel mai scurt timp saptaman asta nam putut face nimic cel mai scurt timp ce insema la voi o luna ,un an …..
Si de ce nu reziliezi contractul?
Aceseaza acest link si parcurge procedura prezentat pe blog iar prin intermediul acesteia vei reusi sa reziliezi contractul fara costuri suplimentare.
Asteptam detalii. Succes!
exista posibilitate de sesizare pe email la clienti@rcs-rds.ro
Sesizare pentru ce anume?
Salut! Am cumpărat un Nokia 3.4 pentru o rudă mai în vârstă, abonament digi, am urmat cu exactitate pașii, am dat și restart dar tot nu merge. Idei?
Salut,
Sa-i dai un factory reset, si urmeaza iarasi tutorialul. Vezi ca iti scapa ceva, asadar holbeaza-te mai bine :))
Am un Telefon mobil Xiaomi Mi 10T Lite 5G cumpărat recent pentru soțul meu și am urmat instrucțiunile tale după ce le-am incercat și pe cele date de operatorul Digi(abonament) și tot nu se activează datele mobile. Ce pot face in continuare? :(
Mergi la cei de unde l-ai achizitionat sau la un service GSM si ti-l vor seta rapid, desi normal era sa o faca de la bun inceput!
Probabil ca omiti sa faci vreun pas specificat in tutorial. Succes!
Salut,am cartelă de Digi Spania,am făcut setările pentru internet în România, și nu reușesc să activez netul.Am urmat pașii, pentru setările cu cartelă.
Salut,
Iti recomand sa-i contactezi pe cei de la GiGi, probabil ca sunt active anumite restrictii. Succes!
Bună seara! Dar, roaming-ul l-ai activat pentru internet? E tot acolo undeva la setări. Eu, pentru cartela Lycamobile de România, trebuie obligatoriu să activez și roaming. Altfel niciodată n-o să am net.
GiGi rulz :)))
Salut! Problema mea este un pic diferita; este vorba de un laptop (SO: Windows 10 update la zi) in care am adaugat un card WWAN 4G si am introdus un SIM Digi si care functioneaza pe alt laptop cu un alt tip de card 3G fara probleme cat si intr-un telefon. Desi am mesajul „Conectat (LTE)/Acces internet” practic nu pot naviga cu niciun browser (Edge/Chr/Mozz), nu pot accesa nimic. Initial dupa introducerea cardului am putut naviga cateva minute fara setari, dupa care nu a mai fost posibil, chiar dupa setarea APN specifica Digi. La rularea Troubleshooter-ului in Windows acesta raporteaza ca nu exista nicio eroare si niciun conflict. Ar mai fi de mentionat ca in setarile APN nu exista toate campurile unui telefon ca de ex. MNC, MCC. Aveti vreo sugestie, va rog?
Salut,
Probabil ca exista o limitare software si iti recomand sa apelezi la echipa de suport tehnic GiGi :)
Oricum reteaua 4G a acestora este doar o gluma proasta iar pt mai multe detalii acceseaza acest link.
Succes!
Aș vrea să vă întreb dacă cineva ar ști cum să activeze partajarea conexiunii, deoarece în setări nici nu am opțiunea „partajare conexiune”
Ce model de smartphone detii?
O mica problema:
Am un xiaomi 8 note pro luat anul acesta in februarie. Daca sunt intr o zona unde se pierde semnalul si ma mut undeva unde e semnal nu mi se reconecteaza automat datele mobile. Trebuie sa dau restart. E vreo setare care se poate face ca sa se reconecteze automat cand e semnal disponibil ?
Cel mai probabil este un bug software iar o resoftare va rezolva problema, vezi tutorialele de pe XDA.
nu merge deloc ipv6
Cum asa?
Salut. O alta metoda simpla era mentionata si pe site-ul celor de la RCS-RDS: *111*187# – activare 4G
Nu mai stiu daca mai este valabila dar prin aceasta metoda mi-am activat 4G-ul cu ceva timp in urma. Bafta !!!!!!
Salut,
In ambele cazuri pasii sunt extrem de simpli, asadar utilizatorii nu ar trebui sa intampine probleme :)
Cele mai bune setari pentru o viteza mai mare: Digi Mobil, APN – Internet (cu I mare), Protocol APN – IPv4/IPv6 (inclusiv la roaming), Tip MVNO – IMSI , restul ramant prestabilite si salvare
Ok dar pentru un semnal mai bun nu detii vreun „leac”? :)) Practic tot „nema semnal” https://ithot.ro/digi-mobil-smart-5g/
La cele două telefoane Xiaomi, SIM-urile au funcționat din prima foarte bine. La Huawei y7 a fost nevoie să urmăm pașii descriși de tine. Și funcționează! Mulțumim!!!
Cu placere!
GiGi rulz :)) https://ithot.ro/digi-mobil-campion-portabilitate/
A functionat perfect. Multumesc.
Cu mare placere!
Da
Salut. Am un telefon nou Samsung J5 2017 dual-sim (1 slot LTE/3G/2G si 1 slot 3G/2G ). Am 2 cartele SIM pe abonament DIGI optim nelimitat (1 servici si 1 personal). De când am telefonul (este nou, de 3 luni) întâmpin o problemă legată numai de conexiunea la internetul mobil la cartela personala, si anume stă 1 minut conectată după care se deconectează. Dacă dau restart si sau activare apoi dezactivare mod avion, revine conexiunea la internet cca 1 minut după care iar dispare si tot așa. Acum 3 zile am inlocuit cartela SIM, am crezut ca e demagnetizata dar la fel pățesc. Am schimbat SIM-urile între sloturi si degeaba. Problema asta este nunai la cartela personală! Am sunat la DIGI tehnic si mi-au spus că e de la telefon. Am probat cartela cu pricina in alt telefon si funcționează fără probleme. Dacă ar fi din telefon, de ce nu pățesc aceeași problemă si pe cealaltă cartelă? Nu cumva trebuie făcută o altfel de setare, ceea ce cei de la DIGI nu au știut sa-mi spună, deși le-am spus că am 2 cartele de la ei? Dacă e nevoie, cer suportul si celor de la Samsung.
Salut,
Cel mai probabil este vorba de un bug software si iti recomand sa apelezi la garantie pt o resoftare. Daca problema persista atunci terminalul are o problema hardware si trebuie inlocuit. Iti recomandam sa optezi pt noul Galaxy S10 :)) https://ithot.ro/samsung-galaxy-s10-imagini-presa/
Buna ziua ! Am o problema similara tot la un Samsung Galaxy J5. Va rog sa-mi spuneti ce s-a putut rezolva in cazul dv. si in ce mod ! Va multumesc
Buna ziua ! Am si eu tot aceasta problema pe un Samsung J5.Va rog frumos sa-mi spuneti si mie ce s-a rezolvat la dv. si in ce mod ! Va multumesc !
Il poti returna in 30 de zile daca a fost achizitionat la eMAG. Cu placere!
Probabil ca detii cartele prepaid :)
Am configurat Apn-ul, am semnal H+ insa imi merge foarte greu ca si cum ar fi semnal E, are problema cartela?
Nu are nici o problema SIM-ul ci de vina este doar „vestita” retea 3G/4G a celor de la Digi Mobil.
Probabil ca in zona respectiva acoperirea este extrem de redusa si din acest motiv traficul se afla cote modeste.
Am activat cartela prepay Digi pe un Huawei mate 7 dar nu pot porni si internetul mobil (desi datele mobile sunt activate, nu e afisat si simbolul aferent traficului de date mobile „H” sau „3G”); setat si apn pt. Digi dar tot degeaba… Stie careva solutia?
Vezi ca nu ai salvat cum trebuie APN-ul si din acest motiv nu se conecteaza terminalul.
Gata man, foarte important: la APN se trece prepaid si nu internet sau ce variante am mai vazut pe net.
Nu are cum din moment ce am testat si functioneaza doar cu „internet”.
Probabil ca ai trecut prepaid la „nume” si nu la „APN”.
Asteptam un print screen pe contact@ithot.ro.
Ms!
Nu reusesc la Nokia Lumia 520 :(
Hai ca nu este vre-o operatie pe creier…:))
Unde te impotmolesti?
Salutare!Am un Karbonn a5s si incerc sa il fac sa aiba semnal de la DIGI dar nu reusesc am sunat la Digi si am facut setarile dar nu se conecteaza la reteaua DIGI.Cartela are semnal in alt tel si alte cartele au semnal in acest tel doar retea DIGI nu vrea sa o gaseasca.Ce ar putea avea telefonul?
Salut,
Tind sa cred ca are o problema hardware sau software si iti recomand sa il trimiti la service/garantie.
Orice alta cartela a altor operatori functioneaza inclusiv 3 g dar cand pun cartela Digi si dau scanare nu gaseste pur si simplu reteaua Digi decat celelalte retele.Tel este nou acum l-am cumparat!
Ar fi ideal sa testezi si cartela SIM intr-un al terminal, ca sa fi sigur ca este functionabila.
Eventual incearca sa setezi ca retea principala 3G si probabil ca astfel vei reusi sa rezolvi problema.