Reziliere contract cu UPC România!

Datorita numarului mare de solicitari pe care le-am receptionat din partea voastra am decis sa va prezentam si procedura prin intermediul careia se pot rezilia contractele cu inestimabilul operator UPC Romania.  

Reziliere-contract-UPC-5

La finalul acestui articol regastiti si procedurile care trebuiesc urmate pentru a rezilia contractele cu Vodafone, Digi MobilTelekom si Orange. Nu uitati sa parcurgeti si sectiunea de comentarii iar daca aveti nelamuriri va pot raspunde cu mare drag.

Reziliere-contract-UPC-1

Revenind la subiect trebuie sa va spun din start faptul ca am fost placut surprins de modul in care au gestionat speta cei de la UPC iar in randurile de mai jos o sa va detaliez pasii care trebuie urmati pentru a rezilia contractele fara probleme.

In prima faza am luat legatura telefonic cu operatorul prin intermediul numarului de la relatii clienti(031.1000.872) si i-am solicitat sa imi comunice modul in care pot rezilia contractul pe care il detin(televiziune + internet).

Ulterior am fost redirectionat catre o doamna extrem de amabila care mi-a spus foarte clar faptul ca va trebui sa le trimit cererea de reziliere + copie CI si ca exista 2 variante:

  1. sa le transmit cererea de reziliere prin intermediul formularului de contact prezent pe site-ul acestora si disponibil aici;
  2. sa depun cererea de rezililere intr-un punct de prezenta al acestora.

Fiind in “ERA” tehnologiei bineinteles ca am optat pentru prima varianta si le-am trimis documentele solicitate in data de 2 septembrie 2016.

Reziliere-contract-UPC-4

Pentru cei care sunt in “pana de idei” si nu stiu cum sa formuleze o cerere de reziliere, le recomand sa descarce modelul disponibil aici.

Ulterior va recomand sa scanati cele 2 documente(cererea de reziliere + copie CI) in format PDF pentru a le putea incarca rapid pe site-ul UPC.

In data de 26 septembrie 2016 am fost contactat de catre un operator UPC care mi-a comunicat faptul ca au procesat cererea de reziliere iar acum va trebui sa le returnez cat mai curand tot echipamentul pe care il am in custodie.

Reziliere-contract-UPC-2

Ieri m-am conformat, fiind un abonat model, si le-am returnat aparatura in punctul de prezenta din apropierea locuintei mele si am achitat contravaloarea ultimei luni de abonament.

Am ramas surprins de operativitatea angajatului respectiv, fiind obisnuit cu nebunia din punctele de prezenta ale celor de la RDS & RCS, ma gandeam ca la fel o sa patesc si la UPC, dar uite ca se poate lucra si intr-un mod mult mai organizat.

Atmosfera din showroom-ul UPC era destul de relaxata iar in fata mea mai erau doar 3 clienti/abonati.

Mi-a venit randul in maxim 15 minute iar consilierul respectiv a fost extrem de operativ si in maxim 7-8 minute am scapat “teafar si nevatamat” din punctul de prezenta.

Sincer tind sa cred ca am fost un abonat norocos deoarece am primit de la zeci de cititori multe nemultumiri legate de acest inestimabil operator.

Daca voi intampinati probleme cu UPC atunci puteti detalia speta in sectiunea de comentarii si incerc sa va ajut, asa cum am facut-o si pana acum.

Trebuie sa mentionez si faptul ca in cazul in care sunteti persoane fizice iar cei de la UPC refuza sa va rezilieze contractele din varii motive, puteti sa apelati la ajutorul celor de la ANPC.

Reclamatia se poate depune online prin intermediul acestui link si va recomand sa detaliati cat mai bine speta(bineinteles ca va trebui sa atasati si toate documentele de care dispuneti).

Va recomandam sa parcurgeti si articolele de mai jos in care sunt prezentate procedurile prin intermediul carora puteti rezilia contractele cu Vodafone, Digi Mobil, Telekom si Orange.

vodafone-taxe-rezilere-abuzive

  • Va invitam sa vizualizati si procedura prin intermediul careia puteti rezilia contractul cu Digi Mobil accesand acest link.

Digi-Mobil-Reziliere-contract

Rezilere-Telekom

Avem rugamintea sa dati share pe facebook acestor articole pentru a ajunge la cati mai multi compatrioti, care se afla intr-o situatie similara si nu stiu cum sa reactioneze.