Iata si procedura de reziliere contract UPC Romania prin intermediul careia veti putea rezilia fara costuri suplimentare contractele si indiferent de serviciul pe care il detineti (cablu TV, internet prin fibra etc).
Datorita numarului mare de solicitari pe care le-am receptionat din partea voastra am decis sa va prezentam si procedura prin intermediul careia se pot rezilia contractele cu inestimabilul operator UPC Romania.
Reziliere contract cu UPC România!
Revenind la subiect trebuie sa va spun din start faptul ca am fost placut surprins de modul in care au gestionat speta cei de la UPC iar in randurile de mai jos o sa va detaliez pasii care trebuie urmati pentru a rezilia contractele fara probleme.
In prima faza am luat legatura telefonic cu operatorul prin intermediul numarului de la relatii clienti(031.1000.872) si i-am solicitat sa imi comunice modul in care pot rezilia contractul pe care il detin(televiziune + internet).
Ulterior am fost redirectionat catre o doamna extrem de amabila care mi-a spus foarte clar faptul ca va trebui sa le trimit cererea de reziliere + copie CI si ca exista 2 variante:
- sa le transmit cererea de reziliere prin intermediul formularului de contact prezent pe site-ul acestora si disponibil aici;
- sa depun cererea de rezililere intr-un punct de prezenta al acestora.
Fiind in „ERA” tehnologiei bineinteles ca am optat pentru prima varianta si le-am trimis documentele solicitate in data de 2 septembrie 2016.
Pentru cei care sunt in „pana de idei” si nu stiu cum sa formuleze o cerere de reziliere, le recomand sa descarce modelul disponibil aici.
Ulterior va recomand sa scanati cele 2 documente(cererea de reziliere + copie CI) in format PDF pentru a le putea incarca rapid pe site-ul UPC.
In data de 26 septembrie 2016 am fost contactat de catre un operator UPC care mi-a comunicat faptul ca au procesat cererea de reziliere iar acum va trebui sa le returnez cat mai curand tot echipamentul pe care il am in custodie.
Ieri m-am conformat, fiind un abonat model, si le-am returnat aparatura in punctul de prezenta din apropierea locuintei mele si am achitat contravaloarea ultimei luni de abonament.
Am ramas surprins de operativitatea angajatului respectiv, fiind obisnuit cu nebunia din punctele de prezenta ale celor de la RDS & RCS, ma gandeam ca la fel o sa patesc si la UPC, dar uite ca se poate lucra si intr-un mod mult mai organizat.
Atmosfera din showroom-ul UPC era destul de relaxata iar in fata mea mai erau doar 3 clienti/abonati.
Mi-a venit randul in maxim 15 minute iar consilierul respectiv a fost extrem de operativ si in maxim 7-8 minute am scapat „teafar si nevatamat” din punctul de prezenta.
Sincer tind sa cred ca am fost un abonat norocos deoarece am primit de la zeci de cititori multe nemultumiri legate de acest inestimabil operator.
Daca voi intampinati probleme cu UPC atunci puteti detalia speta in sectiunea de comentarii si incerc sa va ajut, asa cum am facut-o si pana acum.
Trebuie sa mentionez si faptul ca in cazul in care sunteti persoane fizice iar cei de la UPC refuza sa va rezilieze contractele din varii motive, puteti sa apelati la ajutorul celor de la ANPC.
Reclamatia se poate depune online prin intermediul acestui link si va recomand sa detaliati cat mai bine speta(bineinteles ca va trebui sa atasati si toate documentele de care dispuneti).
Update 1: Acum si cei de la UPC sunt dispusi sa rezilieze pe cale amiabila contractele abonatilor „rebeli” iar procedura complet este disponibila mai jos.
Update 2: Cei de la UPC au fost achizitionati de catre Vodafone iar procedura completa de reziliere este disponibila aici.
Nu uitati nici de faptul ca sunt disponibile pe blog si procedurile de reziliere cu Vodafone, Telekom, Orange si DigiMobil iar pentru mai multe detalii accesati sectiunea de „Tepe Online & Offline„.
Buna ziua!
Am depus si eu la unul din punctele de lucru vodafone o cerere de rezilierea contractului iar dupa o saptamana ma suna sa ma anunte ca trebuie sa achit suma de 250 de lei taxa de reziliere…???
Buna,
Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite operatorul si depune cat mai curand o reclamatie la ANPC, in care sa detaliezi cat mai bine speta si sa atasezi toate doc. de care dispui.
Acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii, ca sa stii cum sa reactionezi in diverse scenarii.
Asteptam detalii. Succes!
Buna ziua am o intrebare unde a disparut cometariul meu nu am primit nici unraspuns la intrebare ce am de facut asta dupa 18 ani de client totusi am si eu dreptul sa primesc un raspuns Cu Multuiri
Buna,
Comentariile intra in moderare si abia dupa ce sunt aprobate devin vizibile pt cititori, asadar nu te panica in mod inutil.
Am fost la punctul upc din apropiere in Decembrie sa rezilierea contractului ima spus ca trebuie sa vina propietaru din cauza unor probleme de sanatate a ajuns in Ianuarie pe 16 / 17 la care neau tinut 20 de minute dupa care neau spus sa mergem ca pana pe 15.02.2021ne vor suna cand sa aducem echipamentele bine inteles ca nu au sunat pe 22.02.2021 am fost la iei sa vedem cum procedam sa predam echipamemtu ni sa adus la cunosta ca nu sa facut nimc pentru ca si eu pot sa bat pe calculator si sa va trimit acasala care nisa dat un biletel cu un nr.de inregistrare nisa spus ca pana pe15.03.2021putem sa predam echipamentul am fost sa predau echipamentul pe1.03.2021 atunci auspus ca nu mil pot lua cu chiu cu vai lau acepta(tinand cont ca pe 15.12.2020 am platit suma de137.63de lei . pe 22.02.2021 am mai platit 73.65 lei acum au trimis un mesaj ca la 01.03.2021 sa emis factura la care mai am de plata inca 148 de lei )oare est corect dupa toate cele de mai sus ce am de facut Multumesc
Te-ai complicat in mod inutil……. mai ales ca puteati sa realizati toate demersurile in mediul online iar singura deplasare fizica era la predarea echipamentului.
Ce reprezinta sumele respective?
A făcut fratimiu contact la UPC și la arestat va sta la pușcărie pot sa modific pachetul sau sa rezilieze ? Proprietar este sora mea
Da, puteti efectua voi demersurile si va recomand sa le faceti in mediul online, urmand procedura prezentata in acest articol.
Nu ezitati sa apelati la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!
Buna ziua,
Am reziliat contractul pe 6 ianuarie si mi s-a emis o factura pe februarie, motivand ca rezilierea contractului dureaza 30 de zile. E legal? Trebuie sa o platesc?
Multumesc,
Salut,
Da, operatorii au obligatia sa proceseze cererile de reziliere in maxim 30 de zile de la receptionarea acestora.
Trebuie sa achiti din moment ce ai avut serviciul activ in perioada respectiva. Succes!
Nu mai functioneaza linkul unde ar trebui sa depunem cererea de reziliere.
„pe site-ul acestora si disponibil aici;”
Asadar, care ar fi astazi procedura de reziliere? Unde trimitem cererea si copia de c.i?
Gata, am remediat link-ul care disparuse ca urmarea a fuzionarii dintre Vodafone si UPC. Acum poti sa trimiti documentele prin intermediul formularului de contact. Asteptam detalii. Succes!
Linkul catre formular nu mai functioneaza.
https://ithot.ro/wp-content/uploads/2016/09/Cerere-de-reziliere-UPC.doc
duce la:
https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contact/index.htm
Am verificat link-ul si este functional, incearca sa stergi cookies iar ulterior sa reincerci.
In caz ca intampini probleme iarasi, acceseaza acest link. Succes!
Bună ziua! Aș vrea să reziliez contractul cu Upc. Cum procedez că să nu pățesc cum au pățit și celelalte persoane?
Din câte am văzut cam greu de ținut de cuvânt…..dar când este vorba de luat banii sunt primi ! Vă mulțumesc!
Buna,
Urmeaza procedura prezentata in acest articol si nu vei intampina probleme iar daca este cazul nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC. Asteptam detalii. Succes!
Buna ziua! În data de 06.08.2020, am încheiat un contract pe 2 ani cu Vodafone-Upc pentru service fixe (tv+internet). În data de 07.08.2020, a sosit băiatul cu instalarea, mia instalat tot, dar nu a putut sa ma conecteze deoarece au căzut serverele lor și o sa dea drumul ei la servicii. După insistente la telefon timp de 5 ore au reușit sa remedieze problema. Acum surpriza este ca semnal internet nu am in toată casa, imaginea pe TV se vede pe jumate de ecran, Am TV mai vechi. Nu merge cu cartela digitala. Am comandat un media box dar și cu acesta vede prost. Vreau reziliere contract. Oare reușesc? Aștept un sfat de la dvs. Mulțumesc frumos.
Salut,
Bineinteles ca poti rezilia fara probleme contractul din moment ce nu poti beneficia de serviciile acestora. Nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!
Mulțumesc frumos
Cu placere!
Buna seara,
Subsemna Cila Jeni, in calitate de fiica si monstitor legal cu documente doveditoare a abonatului Cila Constantin (decedat) din str. Ineu nr.4, solicit rezilierea contractului cu UPC VODAFONE.
Oferta pe care am primit-o azi 06.08.2020 cu preluarea contractului de catre mama mea, de asemenea mostenitor legal este revoltatoare si jignitoare!
Reducerea abonamentului de la 69 lei la 61 lei…va bateti joc? NU DETINETI MONOPOL! Asadar am decis incheierea unui nou contract cu RDS, care are preturi accesibile si servicii de calitate! Ma voi deplasa in cel mai scurt timp la unul din sediile UPC VODAFONE din Ploiesti. pentru rezilierea contractului
Buna,
Urmeaza procedura prezentata im acest articol si vei putea rezilia contractul fara probleme, pastrand distanta sociala. Asteptam detalii. Succes!
Buna ziua, pe data de 13.11.2020 o sa am 2 ani cu cei de la UPC aka Vodafone, insa pana atunci nu pot incheia contractul fara sa platesc, am vorbit acum 2 saptamani cu o doamna de la ei si le am spus „ca vreau sa plec din tara” (cea mai usoara metoda de a scapa de ei din ce mi s a zis), bun doamna vb calm si frumos, chiar radea si imi spunea ca nu trebuie sa fac nimic, chiar ea mi a facut cererea de reziliere, toate bune si frumoase pana azi, ma suna un reprezentant de la ei, imi baga pe gat oferte, daca mai are cine sa stea acasa sa plateasca ei :)))). Le spun ca nu, toata lumea e pe cartela si netul este slab, ok ei imi spun ca e posibil sa platesc o clauaza de reziliere de 300 de lei, e posibil, m am luat in gura cu ei si am zis ca merg pe noroc daca tot e posibil sa i platesc, si i am intrebat dc sa platesc, daca vreau sa plec, nu are cine sa mai stea, si cica ca mi pot anula pe 5 euro abonamentul pana vin, nu am inteles bine ce au zis fiind nervos, din ce am citit de la dumnevoastra, ce anume sa fac? Sa nu platesc cei 300 sau intai sa fac o cerere la ANPC si daca puteti va rog sa mi lasati un link. O sa platesc doar ce am consumat pana pe 12.08 cand imi vor scoate internetul.
Poti rezilia contractul fara probleme daca urmezi procedura prezentata in acest articol iar reclamatia la ANPC va trebui sa o depui cat mai curand. Vei fi nevoit sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament. Succes!
In 2020, dupa ce Vodafone a cumparat UPC, cum trebuie procedat?
Am sunat la ei, mi-au dat si numarul de reziliere al contractului, spunandu-mi ca scap de el in 30 de zile.
Nu am gasit pe site-ul Vodafone linkul catre o pagina de rezilieri, iar linkul din articol nu mai duce niciunde.
Mai e nevoie sa trimit cerere de reziliere?
Multumesc.
Urmeaza procedura prezentata in acest articol si nu uita sa parcurgi sectiunea de comentarii pt a stii cum sa reactionezi in diverse situatii. Nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!
Buna ziua,
Sunt utilizator UPC din mai, anul trecut. In ianuarie a trebuit sa plec din tara si am fost la ei sa il reziliez. Nu s-a intamplat nimic, facturile au continuat sa fie emise iar eu nu le-am mai platit. Azi, m-a sunat o doamna de la o companie de recuperari si a zis ca ma da in judecata. Cum sa procedez?
Salut,
De ce nu ai urmat procedura prezentata in acest articol?
Acum esti bun de plata dat fiind faptul ca nu ai vre-o dovada prin intermediul careia poti demonstra faptul ca ai reziliat contractul la momentul respectiv.
Salut. Eu am fost client UPC timp de vreo 8 ani. Anul trecut am facut un upgrade de abonament in sensul ca am cumparat si pachetul HBO. Acum vreau sa ma mut la alt operator, insa UPC imi cere taxe de reziliere (vreo 500 de ron) pt ca as fi inca in perioda contractuala de 2 ani. Intradevar, in contractul pe care mi l-au trimis anul trecut pe mail, scrie ca perioada contractuala e de minim 2 ani. Acum eu nu inteleg. Doar pt un upgrade de abonament, se reseteaza la zero toti cei 8 ani anteriori? E ca si cum as fi client nou, la primul contract?
Salut,
Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite operatorul deoarece poti rezilia contractul fara costuri suplimentare daca urmezi procedura prezentata mai sus.
Din pacate majoritatea operatorilor recurg la acest tertip pt a-si mentine clientii in „ograda” iar abonatii tac si suporta toate aceste mizerii.
Depune cat mai curand cererea de reziliere iar ulterior depune si o reclamatie la ANPC, in care sa detaliezi cat mai bine speta si sa atasezi toate doc. de care dispui.
Vei fi nevoit sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament iar pentru mai multe detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii.
Asteptam detalii. Succes!
Sunt si eu intro dilema foarte similare cu persoana de mai sus, vreau sa ma mut la Digi, dar cand le am spus ca vreau sa mi reziliez contractul m au lovit cu stai asa ca perioada ta contractuala e pana in septembrie anul acesta, desi sunt abonat la ei de 10 ani+ cumva inca sunt in contract, singurul lucru la care ma pot gandii este ca mi am luat si eu un pachet HBO la un moment dat
Acum o alta problema e ca nu mai gasesc contractul in scris pe care l am facut cu upc, cum procedez in continuare cu reclamatia la ANPC cand nu am contractul in sine la indemana ?
Salut,
Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite operatorul deoarece poti rezilia contractul fara probleme daca urmezi procedura prezentata pe blog.
Tot acelasi tertip il utilizeaza si cei de la RDS & RCS, iar pt mai multe detalii acceseaza acest link.
In reclamatia depusa la ANPC trebuie sa detaliezi cat mai bine speta si nu ai nevoie de contract, pt ca te vor identifica in baza datelor personale.
Asteptam detalii. Succes!
Buna ziua. Am cerut astazi rezilierea contractului de televiziune de la UPC si mi-au spus ca rezilierea se va efectua conform celor scrise in contract, adica in termen de preaviz de 60 de zile. Adica eu trebuie sa platesc inca 2 luni abonament la ei. Nu pot face rezilierea imediat? Si daca imi spun ca nu se poate, pot face reclamatie la protectia consumatorului? Multumesc!
Buna,
Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite operatorul deoarece are obligatia sa proceseze cererile de reziliere in maxim 30 de zile de la receptionarea acestora iar pentru detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii.
Depune cat mai curand o reclamatie la ANPC, in care sa detaliezi cat mai bine speta si sa atasezi toate doc. de care dispui.
Asteptam detalii. Succes!
Buna ziua. Aceeasi problema am patit si eu. Am abonament pe societate, si am vrut sa reziliez. Mi-au spus rezilierea se va face dupa „cel putin 60 zile”.
Ma interesau variantele pe care le am ptru a rezilia mai repede, dar am sa sun la ANPC.
Buna,
Cei de la ANPC nu te pot ajuta dat fiind faptul ca ai contractul incheiat pe PJ, asadar va trebui sa rezolvi speta in instanta iar pentru mai multe detalii acceseaza acest link.
Procedura de reziliere este aceeasi iar operatorul are obligatia sa proceseze cererile de reziliere in maxim 30 de zile de la receptionarea acestora. Oricum stai linistit pt ca vei reusi sa reziliezi contractul fara costuri suplimentare. Asteptam detalii. Succes!
Buna ziua. Ma numesc Mihai. In contractul cu upc am 300 MBps. Ei îmi dau doar 65. Pot rezilia contractul din vina lor ?
Salut,
Bineinteles ca poti rezilia fara probleme contractul daca urmezi procedura prezentata in acest articol iar daca este cazul, nu ezita sa apelezi la ANPC. Asteptam detalii. Succes!
Cred ca ai o placa de retea de 100 mbps si nu una de pana la 1000 mbps că altfel nu vad de ce. Cu siguranta configurația PC nu iti permite acea viteza. Nu mai vorbiti aberatii. În contract ai stipulat „până la 300 mbp” nu 300 fix
Bine ca ti-ai dat seama…. :))
Practic abonatul facea un speedtest conectat la cuptorul cu microunde :))
Buna,
Am un abonament la UPC pe firma si am cerut rezilierea deoarece am inchis punctul de lucru,acum firma fiind suspendata.Deoarece am folosit decat 6 luni ma ameninta ca ma da in judecata pentru restul de 18 luni.Ce pot sa fac sa reziliez ,trebuie sa platesc desi nu am folosit serviciul?
Buna,
Urmeaza procedura prezentata in acest articol iar daca intampini ostilitate din partea operatorului va trebui sa rezolvi speta in Instanta. Bineinteles ca va trebui sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament, asadar nu vei fi nevoita sa achiti niste servicii de care nu beneficiezi. Asteptam detalii. Succes!
Buna ziua,
Am un abonament UPC Play Maxim + Sport + HBO + internet 500 MB
Eu as dorii sa imi schimb abonamentul deoarce eu nu ma uit la HBO si la acele canale de Sport pe care ei mi le-au oferit in oferta, as dorii teoretic si practic sa fac un downgrade la servicii.
Ei au zis ca pot sa imi faca, dar sa platesc tot acelasi pret, desi ei pe site au o oferta la 65 lei pe luna care e mult mai convenabila.
Ei au zis ca nu pot, si ca daca vreau reziliere se percepe o taxa, pentru ca eu cand mi-am facut abonamentul la ei am beneficiat de oferta de pret si trebuie sa platesc diferenta pana la terminarea abonamentului pana in 2020.
Salut,
Nu inteleg de ce insisti sa ramai clientul lor din moment ce nu isi doresc acelasi lucru. Iti recomand sa reziliezi contractul urmand procedura prezentata in acest articol iar ulterior sa optezi pt serviciile unui alt furnizor, care are un pret mult mai atractiv pt acelasi pachet de servicii.
salut, se poate rezilia contractul UPC si dupa o luna de cand a fost facut?
Bineinteles ca poti rezilia contractul oricand si fara costuri suplimentare daca urmezi procedura prezentata in acest articol. Nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!
Care este site-ul unde potincarca cererea de reziliere? Sau emailul?
Ai omis sa citesti articolul, este? :))
Salut, am si eu o nelamurire in curand voi pleca din oras, iar in orasul unde voi ajunge nu e in grila de acoperire UPC, am facut o cere de reziliere intr-un punct UPC si mi-au zis ca in 30 de zile sunt sunat. Intrebarea mea este okay iau echipamentul si il duc cu mine il las la cineva etc, dar cu firul de internet care imi ajunge in casa pe care l-au tras cei de la UPC cand au venit cum fac?. Adica cat timp eu sunt in cele 30 de zile se poate connecta altcineva cu un alt ruter la firul respectiv? Si are rost sa sun sa imi suspende abonamentul pe o perioada de timp cat rezolv cu incheierea contractului. In momentul de fata din cele 24 de luni din contract mai am 9 luni. Motivul pentru care totul pare pe repede inainte e ca am primit un alt job si tot ce am descris e in decursul a 2 saptamani.
Salut,
Stai linistit pt ca iti vor procesa cererea de reziliere in termenul legal iar echipamentul va trebui sa-l returnezi personal intr-un sediu UPC. Poti merge sa-l predai si zilele astea daca vrei sa scapi de el pana pleci si nu mai ai nevoie de serviciile acestora. Nu ezita sa apelezi la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!
Buna ziua! Eu am cerut rezilierea contractului pt ca tb sa ma mut in alta chirie, alt oras si am vrut sa predau echipamentul inte-un sediu UPC Cluj. Nu au vrut sa mi-l preia, mai bine sa-l port dupa mine pe drumuri! Nu inteleg, cum nu exista proceduri pt tot felul de cazuri. Daca eu nu mai pot sta acolo in chirie, ce pot face acum? Sa am grija devtot echipamentul lir o luna intreaga, poate se puerde ceva cu tot muratul si voi fi buna de plata. Si se exemplu, daca nu as plati abonamentul, ei cum mu-ar rezilua conrractul si cum si-ar recupera echipamentul? Si cum si-ar recupera banii? Nu ar fi mai normal sa pit acum rezilia contractul, fara taxa de 300 lei si cu posibilitatea sa predau tot?
Buna,
De ce nu ai urmat procedura prezentata in acest articol si te-ai complicat in mod inutil?
Urmand aceasta procedura poti rezilia contractul fara probleme si fara costuri suplimentare.
Tot echipamentul pe care il ai in custodie trebuie returnat, asa cum este normal iar in caz contrar va trebui sa achiti contravaloarea acestuia.
Asteptam detaliile solicitate. Succes!
Salut,
Poti rezilia fara probleme contractul daca urmezi procedura prezentata in acest articol. Nu are sens sa acumulezi restante inutile. Succes!
Salut,
Iti recomand sa depui cat mai curand o reclamatie la ANPC iar in functie de raspunsul acestora va trebui sa actionezi in consecinta. Cu placere!
Salut,
Poti rezilia fara probleme contractul daca urmezi procedura prezentata in acest articol iar daca este cazul, nu ezita sa apelezi la ANPC. Succes!
Am incheiat contract cu UPC pe 2 ani, au trecut 10 luni. Am urmat procedura descrisa mai sus si mi-au cerut taxa de reziliere de aprox 25o lei, aproximativ abonamentul pe inca 2 luni. Intrebarea mea e simpla: le platesc sau nu? :-)
Daca nu te deranjeaza taxa respectiva poti sa o achiti fara probleme dar este „usor” abuziva si iti recomand sa depui o reclamatie la ANPC pe aceasta tema. Pentru mai multe detalii acceseaza acest link si nu uita sa parcurgi sectiunea de comentarii. Asteptam detalii. Succes!
Pot rezilia contractul fara a mai astepta cele 30 zile de prraviz? Mentionez ca factura este platita in avans pana pe 06.01.2020.
Bineinteles ca poti rezilia oricand contractul daca urmezi procedura prezentata in acest articol iar operatorul are obligatia sa proceseze cererea in termenul legal. Vei fi nevoit sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament iar pentru mai multe detalii parcurge sectiunea de comentarii aferenta acestui articol https://ithot.ro/nu-achitati-taxele-de-reziliere-ale-abonamentelor-de-telefonie-mobila/
Nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!
Voi rezilia si eu contractul curand cu upc pentru ca platesc foarte mult pentru un internet foarte prost. Vreau sa trec la RDS si nu stiu daca se merita.
Intr-adevar asa este …… pe partea de internet fix cei de la RDS fac „legea” cu Fiberlink, asadar merita din plin „deranjul”.
Asteptam detalii.
Succes!
La fix am gasit articolul asta tocmai cand trebuie sa renunt si eu la upc pentru ca sunt neseriosi rau de tot. Problema este ca eu am un router de la ei care mi-a fost furat si acum vreau sa vad ce zic.
Ma bucur pentru ca informatiile noastre iti sunt de folos.
Iti recomand sa le comunici faptul ca ai fost deposedat de acel router si cel mai probabil te vor pune sa achiti contravaloarea acestuia.
Stai linistita ca nu va fi vorba de vre-o suma consistenta tinand cont de calitatea indoielnica aechipamentului pe care il ofera in custodie cei de la UPC.
Succes!
Am patit-o si eu cu UPC de cateva luni incerc sa scap de ei si nu pot, cica trebuie sa achit tot abonamnetul pana la final. ce sa fac?
Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite operatorul deoarece sunt menite sa te descurajeze.
Poti rezilia fara probleme contractul daca urmezi procedura prezentata in acest articol.
Vei fi nevoit sa achiti doar contravaloarea ultimei luni de abonament.
Asteptam detalii.
Succes!
Esti sigur ca trebuie achitata doar contravaloarea ultimei luni de abonament? Si eu am aceeasi problema ca cel de mai sus si dat fiind faptul ca am contract pana in 2018, cei de la UPC mi-au spus ca trebuie sa achit fiecare luna pana la finalizarea contractului, asta fiind singura modalitate de a-l putea rezilia. Ceea ce e enorm. Sincer nu stiu ce sa mai fac, am incercat cu transferuri si inclusiv ”mutat” in zona in care ei nu aveau raza de acoperire si tot nu a functionat. Iar eu sunt presata de timp si de bani :))
Multumesc anticipat!
Bineinteles, asta in cazul in care nu vrei sa achiti un serviciu de care nu beneficiezi.
Asadar urmeaza procedura prezentata in acest articol iar daca intampini ostilitate din partea operatorului nu ezita sa apelezi la ANPC.
Asteptam detalii cu privire la evolutia acestei spete.
Succes!
Multumesc mult!
Cu mare placere!