ithot.ro Web analytics

Reziliere contract cu UPC România!

Datorita numarului mare de solicitari pe care le-am receptionat din partea voastra am decis sa va prezentam si procedura prin intermediul careia se pot rezilia contractele cu inestimabilul operator UPC Romania.

Reziliere-contract-UPC-5

La finalul acestui articol regastiti si procedurile care trebuiesc urmate pentru a rezilia contractele cu Vodafone, Digi MobilTelekom si Orange. Nu uitati sa parcurgeti si sectiunea de comentarii iar daca aveti nelamuriri va pot raspunde cu mare drag.

Reziliere-contract-UPC-1

Revenind la subiect trebuie sa va spun din start faptul ca am fost placut surprins de modul in care au gestionat speta cei de la UPC iar in randurile de mai jos o sa va detaliez pasii care trebuie urmati pentru a rezilia contractele fara probleme.

In prima faza am luat legatura telefonic cu operatorul prin intermediul numarului de la relatii clienti(031.1000.872) si i-am solicitat sa imi comunice modul in care pot rezilia contractul pe care il detin(televiziune + internet).

Ulterior am fost redirectionat catre o doamna extrem de amabila care mi-a spus foarte clar faptul ca va trebui sa le trimit cererea de reziliere + copie CI si ca exista 2 variante:

  1. sa le transmit cererea de reziliere prin intermediul formularului de contact prezent pe site-ul acestora si disponibil aici;
  2. sa depun cererea de rezililere intr-un punct de prezenta al acestora.

Fiind in “ERA” tehnologiei bineinteles ca am optat pentru prima varianta si le-am trimis documentele solicitate in data de 2 septembrie 2016.

Reziliere-contract-UPC-4

Pentru cei care sunt in “pana de idei” si nu stiu cum sa formuleze o cerere de reziliere, le recomand sa descarce modelul disponibil aici.

Ulterior va recomand sa scanati cele 2 documente(cererea de reziliere + copie CI) in format PDF pentru a le putea incarca rapid pe site-ul UPC.

In data de 26 septembrie 2016 am fost contactat de catre un operator UPC care mi-a comunicat faptul ca au procesat cererea de reziliere iar acum va trebui sa le returnez cat mai curand tot echipamentul pe care il am in custodie.

Reziliere-contract-UPC-2

Ieri m-am conformat, fiind un abonat model, si le-am returnat aparatura in punctul de prezenta din apropierea locuintei mele si am achitat contravaloarea ultimei luni de abonament.

Am ramas surprins de operativitatea angajatului respectiv, fiind obisnuit cu nebunia din punctele de prezenta ale celor de la RDS & RCS, ma gandeam ca la fel o sa patesc si la UPC, dar uite ca se poate lucra si intr-un mod mult mai organizat.

Atmosfera din showroom-ul UPC era destul de relaxata iar in fata mea mai erau doar 3 clienti/abonati.

Mi-a venit randul in maxim 15 minute iar consilierul respectiv a fost extrem de operativ si in maxim 7-8 minute am scapat “teafar si nevatamat” din punctul de prezenta.

Sincer tind sa cred ca am fost un abonat norocos deoarece am primit de la zeci de cititori multe nemultumiri legate de acest inestimabil operator.

Daca voi intampinati probleme cu UPC atunci puteti detalia speta in sectiunea de comentarii si incerc sa va ajut, asa cum am facut-o si pana acum.

Trebuie sa mentionez si faptul ca in cazul in care sunteti persoane fizice iar cei de la UPC refuza sa va rezilieze contractele din varii motive, puteti sa apelati la ajutorul celor de la ANPC.

Reclamatia se poate depune online prin intermediul acestui link si va recomand sa detaliati cat mai bine speta(bineinteles ca va trebui sa atasati si toate documentele de care dispuneti).

Va recomandam sa parcurgeti si articolele de mai jos in care sunt prezentate procedurile prin intermediul carora puteti rezilia contractele cu Vodafone, Digi Mobil, Telekom si Orange.

vodafone-taxe-rezilere-abuzive

  • Va invitam sa vizualizati si procedura prin intermediul careia puteti rezilia contractul cu Digi Mobil accesand acest link.

Digi-Mobil-Reziliere-contract

Rezilere-Telekom

Reziliere-contact-Orange-Romania-3

Avem rugamintea sa dati share pe facebook acestor articole pentru a ajunge la cati mai multi compatrioti, care se afla intr-o situatie similara si nu stiu cum sa reactioneze.

  • BYTZA

    Buna,
    Intr-adevar asa era normal sa reziliezi contractul la momentul respectiv, din moment ce nu mai aveai nevoie de serviciile acestora. Acum nu iti ramane decat sa achiti debitul restant 🙂 Cu placere!

  • BYTZA

    Buna,
    Nu lua in calcul aberatiile pe care le emit inestimabilii operatori deoarece au obligatia sa proceseze cererile de reziliere in maxim 30 de zile de la receptionarea acestora. Asadar iti recomand ca in ambele cazuri sa depui cate o reclamatie la ANPC iar in functie de raspunsul acestora va trebui sa actionezi in consecinta. Cu placere!

  • BYTZA

    Bineinteles ca orice abonat informat poate rezilia fara probleme contractul dar majoritatea operatorilor mizeaza pe “naivitatea” acestora si merg la intimidare. Sa ne trimiti pe mail([email protected]) raspunsul pe care il vei receptiona de la ANPC. Felicitari pentru reusita!

  • Andrew

    Toti incearca la intimidare. Dar daca-ti știi dreptul nu trebuie platit nimic chiar si daca esti in perioada contractuala.multa lume vad ca e neinformata. In baza legii 161 din 2010 si cu o sesizare la anpc si cererea trimisa online rezolvi pt ca sunt obligati..nu mai.mergeti in magazin ca pierdeti timpu ( sau daca sunteti siguri pe voi, mergeti !)

    • BYTZA

      Din pacate majoritatea operatorilor merg la intimidare si mizeaza pe “naivitatea” abonatilor. Dar iata ca lucrurile au inceput sa se schimbe si numarul de “naivi” scade intr-un ritm “alarmant” 🙂

  • BYTZA

    Buna,
    Majoritatea operatorilor merg la intimidare si profita din plin de “naivitatea” abonatilor. Stai linsitita pentru ca poti rezilia fara probleme contractul daca urmezi procedura prezentata in acest articol. Succes!

    • Andrew

      Ms Bitza. Eu asa am facut ! Spor tuturor! 🙂

      • BYTZA

        Cu placere!

  • BYTZA

    Salut,
    Cu mare placere!
    Iata ca se confirma inca odata faptul ca un abonat informat poate rezilia fara probleme contractul si pe cale amiabila. Felicitari pentru reusita!

  • marius

    Buna ziua,

    Am reziliat in urma cu 3 ani un contract cu UPC ei imi cereau taxa de reziliere de 350 lei(telefonic cand au sunat sa ma intrebe de ce reziliez si mi-au trimis factura) si de fiecare data cand am sunat la call center imi spuneau ca taxa este de 75 de lei pentru fiecare serviciu adica 150 avea 2 internet si cablu tv, le-am zis ca atat platesc si ei nu au dorit tot insistau cu 350. La un moment dat am primit un mail cum ca factura emisa este gresita si dupa nimic.

    Acum dupa 3 ani a inceput sa ma tot sune o firma de recuperari.

    CE SA FAC?

    Multumesc

    • BYTZA

      Salut,
      Stai linistit pentru ca nu prea au ce sa iti faca mai mult decat sa te streseze cu zeci de somatii pana cand cedezi psihic si achiti debitul restant 🙂 Era ideal sa fi depus la momentul respectiv o reclamatie la ANPC si astfel ai fi rezolvat intr-un mod elegant speta. Poti incerca sa depui si acum o reclamatie la ANPC dar este usor tardiv. Succes!

  • Andrew

    doresc sa reziliez si eu la UPC, problema e ca ma pun sa mai astept inca o luna, la rds ma pot duce pe 30 de ex si pe 1 luna urmatoare mi au inchis ,
    nu este abuziv ce face upc ? nu mai doresc sa platesc acea luna si sa mi inchida incepand cu luna care vine ar fi ok si normal.
    pareri ?

    • BYTZA

      Operatorii au obligatia sa proceseze cererile in maxim 30 de zile de la receptionarea acestora, asadar nu lua in calcul aberatiile pe care le emite inestimabilul operator. Asadar depune cat mai curand cererea de reziliere iar daca este cazul, nu ezita sa apelezi la ANPC. Asteptam detalii. Succes!

      • Andrew

        Cred ca slabe sanse sa mi inchida pe 1 feb 2017 upc contractul. Precum face rds. Oricum anunt si anpc. Sper sa rezolv si revin

        • BYTZA

          Stai linistit pentru ca se vor incadra in termen daca intra si ANPC in “joc”. Vei ramane surprins de operativitatea de care va da dovada acest operator :))

  • florin

    Am incheiat contract cu UPC pe 2 ani, au trecut 10 luni. Am urmat procedura descrisa mai sus si mi-au cerut taxa de reziliere de aprox 25o lei, aproximativ abonamentul pe inca 2 luni. Intrebarea mea e simpla: le platesc sau nu? 🙂

    • BYTZA

      Daca nu te deranjeaza taxa respectiva poti sa o achiti fara probleme dar este “usor” abuziva si iti recomand sa depui o reclamatie la ANPC pe aceasta tema. Pentru mai multe detalii acceseaza acest link si nu uita sa parcurgi sectiunea de comentarii. Asteptam detalii. Succes!

  • Erwin Sebastien

    Am Upc de 2 luni. Am vândut apartamentul. Am solicitat rezilierea. Iar cei de la UPC au spus ca imi reziliaza dar ca trebuie sa platesc o taxa de reziliere care inseamna abonamentul lunar x numarul de luni rămase din contract.

    • Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite operatorul deoarece poti rezilia fara probleme contractul daca urmezi procedura prezentata in acest articol.
      Daca este cazul nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC. Asteptam detalii. Succes!

  • Salut,
    Poti rezilia fara probleme contractul daca urmezi procedura prezentata in acest articol.
    Vei fi nevoit sa achiti doar contravaloarea ultimei luni de abonament. Asteptam detalii. Succes!

  • George

    Voi rezilia si eu contractul curand cu upc pentru ca platesc foarte mult pentru un internet foarte prost. Vreau sa trec la RDS si nu stiu daca se merita.

    • BYTZA

      Intr-adevar asa este …… pe partea de internet fix cei de la RDS fac “legea” cu Fiberlink, asadar merita din plin “deranjul”.
      Asteptam detalii.
      Succes!

  • Maria Toader

    La fix am gasit articolul asta tocmai cand trebuie sa renunt si eu la upc pentru ca sunt neseriosi rau de tot. Problema este ca eu am un router de la ei care mi-a fost furat si acum vreau sa vad ce zic.

    • BYTZA

      Ma bucur pentru ca informatiile noastre iti sunt de folos.
      Iti recomand sa le comunici faptul ca ai fost deposedat de acel router si cel mai probabil te vor pune sa achiti contravaloarea acestuia.
      Stai linistita ca nu va fi vorba de vre-o suma consistenta tinand cont de calitatea indoielnica aechipamentului pe care il ofera in custodie cei de la UPC.
      Succes!

  • Andrei Badea

    Am patit-o si eu cu UPC de cateva luni incerc sa scap de ei si nu pot, cica trebuie sa achit tot abonamnetul pana la final. ce sa fac?

    • BYTZA

      Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite operatorul deoarece sunt menite sa te descurajeze.
      Poti rezilia fara probleme contractul daca urmezi procedura prezentata in acest articol.
      Vei fi nevoit sa achiti doar contravaloarea ultimei luni de abonament.
      Asteptam detalii.
      Succes!

      • Vaipan Cristina

        Esti sigur ca trebuie achitata doar contravaloarea ultimei luni de abonament? Si eu am aceeasi problema ca cel de mai sus si dat fiind faptul ca am contract pana in 2018, cei de la UPC mi-au spus ca trebuie sa achit fiecare luna pana la finalizarea contractului, asta fiind singura modalitate de a-l putea rezilia. Ceea ce e enorm. Sincer nu stiu ce sa mai fac, am incercat cu transferuri si inclusiv ”mutat” in zona in care ei nu aveau raza de acoperire si tot nu a functionat. Iar eu sunt presata de timp si de bani :))
        Multumesc anticipat!

        • BYTZA

          Bineinteles, asta in cazul in care nu vrei sa achiti un serviciu de care nu beneficiezi.
          Asadar urmeaza procedura prezentata in acest articol iar daca intampini ostilitate din partea operatorului nu ezita sa apelezi la ANPC.
          Asteptam detalii cu privire la evolutia acestei spete.
          Succes!

          • Vaipan Cristina

            Multumesc mult!

          • BYTZA

            Cu mare placere!