ITHOT.RO | Reziliere contract Telekom

Reziliere contract cu UPC România!

Iata si procedura de reziliere contract UPC Romania prin intermediul careia veti putea rezilia fara costuri suplimentare contractele si indiferent de serviciul pe care il detineti (cablu TV, internet prin fibra etc).

Reziliere-contract-UPC-5

Datorita numarului mare de solicitari pe care le-am receptionat din partea voastra am decis sa va prezentam si procedura prin intermediul careia se pot rezilia contractele cu inestimabilul operator UPC Romania.  

Reziliere contract cu UPC România!

Revenind la subiect trebuie sa va spun din start faptul ca am fost placut surprins de modul in care au gestionat speta cei de la UPC iar in randurile de mai jos o sa va detaliez pasii care trebuie urmati pentru a rezilia contractele fara probleme.

In prima faza am luat legatura telefonic cu operatorul prin intermediul numarului de la relatii clienti(031.1000.872) si i-am solicitat sa imi comunice modul in care pot rezilia contractul pe care il detin(televiziune + internet).

Ulterior am fost redirectionat catre o doamna extrem de amabila care mi-a spus foarte clar faptul ca va trebui sa le trimit cererea de reziliere + copie CI si ca exista 2 variante:

  • sa le transmit cererea de reziliere prin intermediul formularului de contact prezent pe site-ul acestora si disponibil aici;
  • sa depun cererea de rezililere intr-un punct de prezenta al acestora.

Fiind in “ERA” tehnologiei bineinteles ca am optat pentru prima varianta si le-am trimis documentele solicitate in data de 2 septembrie 2016.

Reziliere-contract-UPC-4

Pentru cei care sunt in “pana de idei” si nu stiu cum sa formuleze o cerere de reziliere, le recomand sa descarce modelul disponibil aici.

Ulterior va recomand sa scanati cele 2 documente(cererea de reziliere + copie CI) in format PDF pentru a le putea incarca rapid pe site-ul UPC.

In data de 26 septembrie 2016 am fost contactat de catre un operator UPC care mi-a comunicat faptul ca au procesat cererea de reziliere iar acum va trebui sa le returnez cat mai curand tot echipamentul pe care il am in custodie.

Reziliere-contract-UPC-2

Ieri m-am conformat, fiind un abonat model, si le-am returnat aparatura in punctul de prezenta din apropierea locuintei mele si am achitat contravaloarea ultimei luni de abonament.

Am ramas surprins de operativitatea angajatului respectiv, fiind obisnuit cu nebunia din punctele de prezenta ale celor de la RDS & RCS, ma gandeam ca la fel o sa patesc si la UPC, dar uite ca se poate lucra si intr-un mod mult mai organizat.

Atmosfera din showroom-ul UPC era destul de relaxata iar in fata mea mai erau doar 3 clienti/abonati.

Mi-a venit randul in maxim 15 minute iar consilierul respectiv a fost extrem de operativ si in maxim 7-8 minute am scapat “teafar si nevatamat” din punctul de prezenta.

Sincer tind sa cred ca am fost un abonat norocos deoarece am primit de la zeci de cititori multe nemultumiri legate de acest inestimabil operator.

Daca voi intampinati probleme cu UPC atunci puteti detalia speta in sectiunea de comentarii si incerc sa va ajut, asa cum am facut-o si pana acum.

Trebuie sa mentionez si faptul ca in cazul in care sunteti persoane fizice iar cei de la UPC refuza sa va rezilieze contractele din varii motive, puteti sa apelati la ajutorul celor de la ANPC.

Reclamatia se poate depune online prin intermediul acestui link si va recomand sa detaliati cat mai bine speta(bineinteles ca va trebui sa atasati si toate documentele de care dispuneti).

Update 1: Acum si cei de la UPC sunt dispusi sa rezilieze pe cale amiabila contractele abonatilor “rebeli” iar procedura complet este disponibila mai jos.

Nu uitati nici de faptul ca sunt disponibile pe blog si procedurile de reziliere cu Vodafone, Telekom, Orange si DigiMobil iar pentru mai multe detalii accesati sectiunea de “Tepe Online & Offline“.

51 de comentarii la „Reziliere contract cu UPC România!”

  1. Bună ziua! Aș vrea să reziliez contractul cu Upc. Cum procedez că să nu pățesc cum au pățit și celelalte persoane?
    Din câte am văzut cam greu de ținut de cuvânt…..dar când este vorba de luat banii sunt primi ! Vă mulțumesc!

    Răspunde
  2. Buna ziua! În data de 06.08.2020, am încheiat un contract pe 2 ani cu Vodafone-Upc pentru service fixe (tv+internet). În data de 07.08.2020, a sosit băiatul cu instalarea, mia instalat tot, dar nu a putut sa ma conecteze deoarece au căzut serverele lor și o sa dea drumul ei la servicii. După insistente la telefon timp de 5 ore au reușit sa remedieze problema. Acum surpriza este ca semnal internet nu am in toată casa, imaginea pe TV se vede pe jumate de ecran, Am TV mai vechi. Nu merge cu cartela digitala. Am comandat un media box dar și cu acesta vede prost. Vreau reziliere contract. Oare reușesc? Aștept un sfat de la dvs. Mulțumesc frumos.

    Răspunde
  3. Buna seara,

    Subsemna Cila Jeni, in calitate de fiica si monstitor legal cu documente doveditoare a abonatului Cila Constantin (decedat) din str. Ineu nr.4, solicit rezilierea contractului cu UPC VODAFONE.
    Oferta pe care am primit-o azi 06.08.2020 cu preluarea contractului de catre mama mea, de asemenea mostenitor legal este revoltatoare si jignitoare!
    Reducerea abonamentului de la 69 lei la 61 lei…va bateti joc? NU DETINETI MONOPOL! Asadar am decis incheierea unui nou contract cu RDS, care are preturi accesibile si servicii de calitate! Ma voi deplasa in cel mai scurt timp la unul din sediile UPC VODAFONE din Ploiesti. pentru rezilierea contractului

    Răspunde
  4. Buna ziua, pe data de 13.11.2020 o sa am 2 ani cu cei de la UPC aka Vodafone, insa pana atunci nu pot incheia contractul fara sa platesc, am vorbit acum 2 saptamani cu o doamna de la ei si le am spus “ca vreau sa plec din tara” (cea mai usoara metoda de a scapa de ei din ce mi s a zis), bun doamna vb calm si frumos, chiar radea si imi spunea ca nu trebuie sa fac nimic, chiar ea mi a facut cererea de reziliere, toate bune si frumoase pana azi, ma suna un reprezentant de la ei, imi baga pe gat oferte, daca mai are cine sa stea acasa sa plateasca ei :)))). Le spun ca nu, toata lumea e pe cartela si netul este slab, ok ei imi spun ca e posibil sa platesc o clauaza de reziliere de 300 de lei, e posibil, m am luat in gura cu ei si am zis ca merg pe noroc daca tot e posibil sa i platesc, si i am intrebat dc sa platesc, daca vreau sa plec, nu are cine sa mai stea, si cica ca mi pot anula pe 5 euro abonamentul pana vin, nu am inteles bine ce au zis fiind nervos, din ce am citit de la dumnevoastra, ce anume sa fac? Sa nu platesc cei 300 sau intai sa fac o cerere la ANPC si daca puteti va rog sa mi lasati un link. O sa platesc doar ce am consumat pana pe 12.08 cand imi vor scoate internetul.

    Răspunde
    • Poti rezilia contractul fara probleme daca urmezi procedura prezentata in acest articol iar reclamatia la ANPC va trebui sa o depui cat mai curand. Vei fi nevoit sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament. Succes!

      Răspunde
  5. In 2020, dupa ce Vodafone a cumparat UPC, cum trebuie procedat?
    Am sunat la ei, mi-au dat si numarul de reziliere al contractului, spunandu-mi ca scap de el in 30 de zile.
    Nu am gasit pe site-ul Vodafone linkul catre o pagina de rezilieri, iar linkul din articol nu mai duce niciunde.
    Mai e nevoie sa trimit cerere de reziliere?

    Multumesc.

    Răspunde
  6. Buna ziua,
    Sunt utilizator UPC din mai, anul trecut. In ianuarie a trebuit sa plec din tara si am fost la ei sa il reziliez. Nu s-a intamplat nimic, facturile au continuat sa fie emise iar eu nu le-am mai platit. Azi, m-a sunat o doamna de la o companie de recuperari si a zis ca ma da in judecata. Cum sa procedez?

    Răspunde
    • Salut,
      De ce nu ai urmat procedura prezentata in acest articol?
      Acum esti bun de plata dat fiind faptul ca nu ai vre-o dovada prin intermediul careia poti demonstra faptul ca ai reziliat contractul la momentul respectiv.

      Răspunde
  7. Salut. Eu am fost client UPC timp de vreo 8 ani. Anul trecut am facut un upgrade de abonament in sensul ca am cumparat si pachetul HBO. Acum vreau sa ma mut la alt operator, insa UPC imi cere taxe de reziliere (vreo 500 de ron) pt ca as fi inca in perioda contractuala de 2 ani. Intradevar, in contractul pe care mi l-au trimis anul trecut pe mail, scrie ca perioada contractuala e de minim 2 ani. Acum eu nu inteleg. Doar pt un upgrade de abonament, se reseteaza la zero toti cei 8 ani anteriori? E ca si cum as fi client nou, la primul contract?

    Răspunde
    • Salut,
      Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite operatorul deoarece poti rezilia contractul fara costuri suplimentare daca urmezi procedura prezentata mai sus.
      Din pacate majoritatea operatorilor recurg la acest tertip pt a-si mentine clientii in “ograda” iar abonatii tac si suporta toate aceste mizerii.
      Depune cat mai curand cererea de reziliere iar ulterior depune si o reclamatie la ANPC, in care sa detaliezi cat mai bine speta si sa atasezi toate doc. de care dispui.
      Vei fi nevoit sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament iar pentru mai multe detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii.
      Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
  8. Buna ziua. Am cerut astazi rezilierea contractului de televiziune de la UPC si mi-au spus ca rezilierea se va efectua conform celor scrise in contract, adica in termen de preaviz de 60 de zile. Adica eu trebuie sa platesc inca 2 luni abonament la ei. Nu pot face rezilierea imediat? Si daca imi spun ca nu se poate, pot face reclamatie la protectia consumatorului? Multumesc!

    Răspunde
    • Buna,
      Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite operatorul deoarece are obligatia sa proceseze cererile de reziliere in maxim 30 de zile de la receptionarea acestora iar pentru detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii.
      Depune cat mai curand o reclamatie la ANPC, in care sa detaliezi cat mai bine speta si sa atasezi toate doc. de care dispui.
      Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
    • Buna ziua. Aceeasi problema am patit si eu. Am abonament pe societate, si am vrut sa reziliez. Mi-au spus rezilierea se va face dupa “cel putin 60 zile”.
      Ma interesau variantele pe care le am ptru a rezilia mai repede, dar am sa sun la ANPC.

      Răspunde
      • Buna,
        Cei de la ANPC nu te pot ajuta dat fiind faptul ca ai contractul incheiat pe PJ, asadar va trebui sa rezolvi speta in instanta iar pentru mai multe detalii acceseaza acest link.
        Procedura de reziliere este aceeasi iar operatorul are obligatia sa proceseze cererile de reziliere in maxim 30 de zile de la receptionarea acestora. Oricum stai linistit pt ca vei reusi sa reziliezi contractul fara costuri suplimentare. Asteptam detalii. Succes!

        Răspunde
    • Salut,
      Bineinteles ca poti rezilia fara probleme contractul daca urmezi procedura prezentata in acest articol iar daca este cazul, nu ezita sa apelezi la ANPC. Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
  9. Buna,
    Am un abonament la UPC pe firma si am cerut rezilierea deoarece am inchis punctul de lucru,acum firma fiind suspendata.Deoarece am folosit decat 6 luni ma ameninta ca ma da in judecata pentru restul de 18 luni.Ce pot sa fac sa reziliez ,trebuie sa platesc desi nu am folosit serviciul?

    Răspunde
    • Buna,
      Urmeaza procedura prezentata in acest articol iar daca intampini ostilitate din partea operatorului va trebui sa rezolvi speta in Instanta. Bineinteles ca va trebui sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament, asadar nu vei fi nevoita sa achiti niste servicii de care nu beneficiezi. Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
  10. Buna ziua,

    Am un abonament UPC Play Maxim + Sport + HBO + internet 500 MB

    Eu as dorii sa imi schimb abonamentul deoarce eu nu ma uit la HBO si la acele canale de Sport pe care ei mi le-au oferit in oferta, as dorii teoretic si practic sa fac un downgrade la servicii.

    Ei au zis ca pot sa imi faca, dar sa platesc tot acelasi pret, desi ei pe site au o oferta la 65 lei pe luna care e mult mai convenabila.
    Ei au zis ca nu pot, si ca daca vreau reziliere se percepe o taxa, pentru ca eu cand mi-am facut abonamentul la ei am beneficiat de oferta de pret si trebuie sa platesc diferenta pana la terminarea abonamentului pana in 2020.

    Răspunde
    • Salut,
      Nu inteleg de ce insisti sa ramai clientul lor din moment ce nu isi doresc acelasi lucru. Iti recomand sa reziliezi contractul urmand procedura prezentata in acest articol iar ulterior sa optezi pt serviciile unui alt furnizor, care are un pret mult mai atractiv pt acelasi pachet de servicii.

      Răspunde
  11. Salut, am si eu o nelamurire in curand voi pleca din oras, iar in orasul unde voi ajunge nu e in grila de acoperire UPC, am facut o cere de reziliere intr-un punct UPC si mi-au zis ca in 30 de zile sunt sunat. Intrebarea mea este okay iau echipamentul si il duc cu mine il las la cineva etc, dar cu firul de internet care imi ajunge in casa pe care l-au tras cei de la UPC cand au venit cum fac?. Adica cat timp eu sunt in cele 30 de zile se poate connecta altcineva cu un alt ruter la firul respectiv? Si are rost sa sun sa imi suspende abonamentul pe o perioada de timp cat rezolv cu incheierea contractului. In momentul de fata din cele 24 de luni din contract mai am 9 luni. Motivul pentru care totul pare pe repede inainte e ca am primit un alt job si tot ce am descris e in decursul a 2 saptamani.

    Răspunde
    • Salut,
      Stai linistit pt ca iti vor procesa cererea de reziliere in termenul legal iar echipamentul va trebui sa-l returnezi personal intr-un sediu UPC. Poti merge sa-l predai si zilele astea daca vrei sa scapi de el pana pleci si nu mai ai nevoie de serviciile acestora. Nu ezita sa apelezi la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
      • Buna ziua! Eu am cerut rezilierea contractului pt ca tb sa ma mut in alta chirie, alt oras si am vrut sa predau echipamentul inte-un sediu UPC Cluj. Nu au vrut sa mi-l preia, mai bine sa-l port dupa mine pe drumuri! Nu inteleg, cum nu exista proceduri pt tot felul de cazuri. Daca eu nu mai pot sta acolo in chirie, ce pot face acum? Sa am grija devtot echipamentul lir o luna intreaga, poate se puerde ceva cu tot muratul si voi fi buna de plata. Si se exemplu, daca nu as plati abonamentul, ei cum mu-ar rezilua conrractul si cum si-ar recupera echipamentul? Si cum si-ar recupera banii? Nu ar fi mai normal sa pit acum rezilia contractul, fara taxa de 300 lei si cu posibilitatea sa predau tot?

        Răspunde
        • Buna,
          De ce nu ai urmat procedura prezentata in acest articol si te-ai complicat in mod inutil?
          Urmand aceasta procedura poti rezilia contractul fara probleme si fara costuri suplimentare.
          Tot echipamentul pe care il ai in custodie trebuie returnat, asa cum este normal iar in caz contrar va trebui sa achiti contravaloarea acestuia.
          Asteptam detaliile solicitate. Succes!

          Răspunde
  12. Salut,
    Poti rezilia fara probleme contractul daca urmezi procedura prezentata in acest articol. Nu are sens sa acumulezi restante inutile. Succes!

    Răspunde
  13. Salut,
    Iti recomand sa depui cat mai curand o reclamatie la ANPC iar in functie de raspunsul acestora va trebui sa actionezi in consecinta. Cu placere!

    Răspunde
  14. Salut,
    Poti rezilia fara probleme contractul daca urmezi procedura prezentata in acest articol iar daca este cazul, nu ezita sa apelezi la ANPC. Succes!

    Răspunde
  15. Am incheiat contract cu UPC pe 2 ani, au trecut 10 luni. Am urmat procedura descrisa mai sus si mi-au cerut taxa de reziliere de aprox 25o lei, aproximativ abonamentul pe inca 2 luni. Intrebarea mea e simpla: le platesc sau nu? 🙂

    Răspunde
    • Daca nu te deranjeaza taxa respectiva poti sa o achiti fara probleme dar este “usor” abuziva si iti recomand sa depui o reclamatie la ANPC pe aceasta tema. Pentru mai multe detalii acceseaza acest link si nu uita sa parcurgi sectiunea de comentarii. Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
  16. Voi rezilia si eu contractul curand cu upc pentru ca platesc foarte mult pentru un internet foarte prost. Vreau sa trec la RDS si nu stiu daca se merita.

    Răspunde
    • Intr-adevar asa este …… pe partea de internet fix cei de la RDS fac “legea” cu Fiberlink, asadar merita din plin “deranjul”.
      Asteptam detalii.
      Succes!

      Răspunde
  17. La fix am gasit articolul asta tocmai cand trebuie sa renunt si eu la upc pentru ca sunt neseriosi rau de tot. Problema este ca eu am un router de la ei care mi-a fost furat si acum vreau sa vad ce zic.

    Răspunde
    • Ma bucur pentru ca informatiile noastre iti sunt de folos.
      Iti recomand sa le comunici faptul ca ai fost deposedat de acel router si cel mai probabil te vor pune sa achiti contravaloarea acestuia.
      Stai linistita ca nu va fi vorba de vre-o suma consistenta tinand cont de calitatea indoielnica aechipamentului pe care il ofera in custodie cei de la UPC.
      Succes!

      Răspunde
  18. Am patit-o si eu cu UPC de cateva luni incerc sa scap de ei si nu pot, cica trebuie sa achit tot abonamnetul pana la final. ce sa fac?

    Răspunde
    • Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite operatorul deoarece sunt menite sa te descurajeze.
      Poti rezilia fara probleme contractul daca urmezi procedura prezentata in acest articol.
      Vei fi nevoit sa achiti doar contravaloarea ultimei luni de abonament.
      Asteptam detalii.
      Succes!

      Răspunde
      • Esti sigur ca trebuie achitata doar contravaloarea ultimei luni de abonament? Si eu am aceeasi problema ca cel de mai sus si dat fiind faptul ca am contract pana in 2018, cei de la UPC mi-au spus ca trebuie sa achit fiecare luna pana la finalizarea contractului, asta fiind singura modalitate de a-l putea rezilia. Ceea ce e enorm. Sincer nu stiu ce sa mai fac, am incercat cu transferuri si inclusiv ”mutat” in zona in care ei nu aveau raza de acoperire si tot nu a functionat. Iar eu sunt presata de timp si de bani :))
        Multumesc anticipat!

        Răspunde

Lasă un comentariu