Va prezentam procedura prin intermediul careia puteti face reziliere contract Orange, fara taxe abuzive, gen: taxe de reziliere sau justa despagubire. Aceasta procedura este valabila inclusiv pt fostii abonati Telekom, care au ajuns in portofoliul celor de la Orange dupa ce s-a incheiat celebra tranzactie dintre Orange si Telekom.
In primul rand trebuie sa stiti faptul ca puteti efectua toate demersurile in mediul online, asadar haideti sa demaram procedura de reziliere contract Orange.
Primul pas este sa descarcati cererea de reziliere accesand acest link si sa o editati dupa bunul plac. Va trebui sa va adaugati datele personale, codul de abonat si sa mentionati foarte clar serviciile pe care doriti sa le reziliati(telefonie mobila, televiziune, internet prin fibra etc).
Ulterior va trebui sa transmiteti cererea de reziliere semnata si datată, impreuna cu o copie CI, la urmatoarea adrese de mail:
- rezilieri@orange.com
- serviciul.clienti@orange.ro
La cateva minute veti receptiona pe mail un reply automat de la Orange prin intermediul caruia vor sa va pacaleasca si sa va exprimati acordul cu privire la achitarea taxelor de reziliere.
Reziliere contract Orange
„Stimate client,
Va multumim pentru mesajul dumneavoastra.
In vederea optimizarii timpului de raspuns, avem rugamintea de a utiliza linkul urmator.
Ca urmare a completarii acestui formular, un reprezentant Orange va va contacta in cel mai scurt timp cu putinta.
Cu drag,
Echipa Orange Romania Communications„
Practic Orange va indruma sa accesati acest link si sa completati formularul de mai jos, care nu va permite sa il transmiteti pana nu bifati si faptul ca va exprimati acordul cu privire la achitarea taxelor de reziliere.
Asadar ignorati acest mail pt ca vor doar sa va induca in eroare si asteptati ca operatorul sa proceseze cererea de reziliere trimisa. Orange are obligatia sa o proceseze in maxim 30 de zile de la receptionarea acesteia, asadar trebuie sa aveti putin rabdare.
Din pacate Orange continua sa factureze in mod abuziv taxe de reziliere, desi acestea sunt complet ilegale iar mai multe detalii pe aceasta tema gasiti pe blog, in sectiunea de „Țepe Online & Offline„.
Asadar, daca o sa va treziti ca Orange va factureaza taxe de reziliere precum cele prezente in factura de mai jos, va trebui sa apelati la ajutorul celor de la ANPC.
Reclamatia la ANPC poate fi depusa tot in mediul online si nu trebuie decat sa accesati acest link si sa completati formularul dedicat. Va recomandam sa detaliati cat mai bine speța si sa atasati toate documentele de care dispuneti(factura emisa in mod abuziv, contract, dovada transmiterii cererii de reziliere, raspuns operator etc).
Trebuie sa precizam si faptul ca puteti depune aceste reclamatii de Luni pana Vineri, in intervalul orar 8-22, asadar in weekend nu puteti depune reclamatii.
Salvati numarul de inregistrare pe care o sa-l receptionati dupa ce depuneti reclamatia la ANPC, iar raspunsul acestora il veti receptiona in aproximativ 30 de zile. Trebuie sa stiti faptul ca acest termen poate fi prelungit cu inca 15 zile daca speta este ceva mai complexa si necesita mai multe verificari.
Oricum pana receptionati raspunsul celor de la ANPC puteti sa depuneti si o reclamatie la Orange cu privire la taxele de reziliere emise in mod abuziv. Reclamatia o redactati dupa bunul plac si ulterior va trebui sa o trimiteti la urmatoarele adrese de mail:
- reclamatii@orange.ro
- customer@orange.ro
- serviciul.clienti@orange.ro
In acest caz raspunsul celor de la Orange va fi destul de prompt deoarece sunt constienti de faptul ca vor fi sanctionati de catre ANPC pt comportamentul abuziv pe care il adopta față de abonati.
„Buna ziua, domnule….,
In urma solicitarii, am verificat contul dumneavoastra si am observat faptul ca au fost aplicate corectii pe cont, in ceea ce priveste factura emisa pentru taxele de reziliere ale abonamentelor dumneavoastra.
Suma respectiva a fost ștornată și factura pentru corectii se poate regasi in contul My Orange,sectiunea Facturile Tale.
De asemenea pe cont exisata o suma de -38.22 lei, ce poate fi utilizata la urmatoare factura ce se va emite.„
Desigur ca intre timp veti receptiona si raspunsul din partea celor de la ANPC iar acesta o sa va confirme faptul ca inestimabilul operator a emis in mod abuziv facturile respective, care au fost ștornate ca prin „minune”.
Asadar iata ca inespectorii ANPC sunt singurii care îi mai pot pune cu „botul pe labe” pe inestimabilii operatori si furnizori de servicii, care isi bat joc de clienti, comitand abuzuri pe banda rulanta. Va recomandam tuturor sa apelati cu incredere la ajutorul acestora atunci cand va simtiti abuzati.
Nu ezitati sa ne contactati prin intermediul sectiunii de comentarii daca intampinati o situatie mai dificila si nu stiti cum sa ripostati in fata abuzurilor la care sunteti supusi.
Va reamintim si faptul ca pe blog regasiti si procedura prin intermediul carei puteti rezilia contractul cu Telekom, iar pt mai multe detalii accesati acest link.
reziliere DIGI (RCS-RDS)
Acceseaza acest link si urmeaza procedura prezentata pe blog.
Buna ziua,
Vreau sa reziliez un contract Orange Comunication ( fostul telekom) am fost cu mama mea(este pe numele ei) azi chiar la orange sa facem o sesizare pentru ca ei ne factureaza un numar mobil pe care nu l-am vrut si nici nu am intrat in posesia lui( nu ne trebuia oricum) pentru reziliere ne-au spus ca trebuie sa platim taxele de reziliere pentru ca mai avem 20 luni pana la incheierea contractului. Voi urma pasii specificati in acest articol pentru ca ne simtim furați efectiv.
Am observat ca in articol linkul pentru cererea de reziliere este inactiv, se poate sa ma ajutati? Mulțumesc anticipat ????
Buna,
Acceseaza acest link si vei putea descarca de acolo cererea de reziliere.
Nu uita sa parcurgi si sectiunea de comentarii, ca sa stii cum sa reactionezi in diverse scenarii.
Asteptam detalii. Succes!
Rezilierea contract telefonie fixa. Bunica mea are 85 ani și datorita problemelor de sănătate nu mai poate locui singura la țară și am adus-o în București sa locuiască la noi, drept pentru care am luat hotărârea de a desființa postul telefonic fix de la țară asa ca am făcut 2 cereri online, am fost la sediul lor dar degeaba am fost ca trebuia sa ma duc cu bunica mea și nu pot sa o car în cârcă. M.au sunat în decurs de 4 zile vreo 2 operatori care mi.au cerut sa vorbesca cu bunica, eu fiind la munca le.am spus ca le ofer orice informație vor dar nu și nu. Cum fac sa scap de contractul asta nenorocit??? Help ME!!!!!
Buna,
Acceseaza acest link si urmeaza procedura prezentata in articol.
Va trebui sa achitati doar contravaloarea ultimei luni in care ati beneficiat de serviciile acestora.
Sa efectuezi toate demersurile in mediul online, ca sa ai dovezi palpabile pt ANPC.
Asteptam detalii. Succes!
Buna ziua ! Fiica mea trece printr-un calvar legat de acest operator Orange. In 2020,dupa doar 1 an de casatorie sotul i-a decedat. Dupa aproximativ 3 luni,s-a prezentat la un punct Orange din Berceni pt inchiderea abonamentului ,atasand o copie dupa certificatul de deces si i s-au cerut datele personale plus o copie dupa buletin.,prin care sa dovedeasca ca este sotia defunctului. Ei dupa alte 5-6 luni,au inceput sa curga la un interval de 3-4 luni somatii de plata ,plus penalizari,toate pe NUMELE EI,ca si cum ea ar fi titularul principal..Inca de la prima somatie,s-a prezentat la sediul Orange din Herastrau ,unde iarasi a atasat copie dupa certificatul de deces si de fiecare data a fost asigurata ca situatia este incheiata .Peste 10 drumuri a facut numai la Orange.A primit si ceva mail de la ei ,in care mentioneaza ca situatia este incheiata.Totusi somatiile au tot venit si astazi,a primit titlu de executare silita cu poprire pe venituri,proces ce ar fi fost incheiat la judecatoria Cornetu .Ce stiu si am fost asigurati verbal ce-i drept si de cei de la orange,este ca in momentul in care un abonat decedeaza..contractul este incheiat,iar datoria(erau vre-o 200 lei,din momentul decesului pana in decembrie cand a anuntat decesul)..Mentionez ca decedatul achizitionase si 2 tel la incheierea abonamentului.
Buna,
Trebuia sa depuna o reclamatie ANPC, pt ca doar inspectorii acestora pot sanctiona comportamentul abuziv al operatorului.
Are dovezi palpabile ca a depus cererea de reziliere la momentul respectiv?
Bună ziua! Am deschis un contract la orange in Septembrie, dar ulterior, când am mers la un orange shop întrucât îmi doream și servicii de televiziune, angajatul mi-a spus ca nu poate sa modifice contractul respectiv, dar poate sa îl închidă pe acesta și sa deschida un alt contract pe alt nume. Nu mi s-a zis nimic de nicio taxa de reziliere, facturile au continuat sa apara, deși am predat echipamentul, iar un consultant orange mi-a spus ca nu poate rezilia pana nu plătesc taxa de reziliere și facturile. As putea sa fac ceva in situația aceasta?
Buna,
Te-ai dus dupa fentă mult prea usor dar poti riposta in fata acestui abuz.
Acceseaza acest link si depune cat mai curand o reclamatie la ANPC, in care sa detaliezi cat mai bine speta si sa atasezi toate doc. de care dispui.
Nu uita sa parcurgi si sectiunea de comentarii ca sa stii cum sa reactionezi in diverse scenarii.
Asteptam detalii. Succes!
Buna,
Si eu am probleme cu Orange de cateva luni pentru ca nu avem semnal in zona la noi si ei nu vor sa imi rezilieze contractul pe motivul asta. Ce pot face?
Multumesc!
Buna,
Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite operatorul deoarece poti rezilia fara probleme contractul daca urmezi procedura prezentata in acest articol.
Acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii ca sa stii cum sa reactionezi in diverse scenarii.
Asteptam detalii. Succes!