Connect with us

Tepe online & offline

Reziliere contract Orange cu ajutorul celor de la ANPC și fără taxe abuzive

Va prezentam procedura prin intermediul careia puteti face reziliere contract Orange, fara taxe abuzive, gen: taxe de reziliere sau justa despagubire. Aceasta procedura este valabila inclusiv pt fostii abonati Telekom, care au ajuns in portofoliul celor de la Orange dupa ce s-a incheiat celebra tranzactie dintre Orange si Telekom.

In primul rand trebuie sa stiti faptul ca puteti efectua toate demersurile in mediul online, asadar haideti sa demaram procedura de reziliere contract Orange.

Primul pas este sa descarcati cererea de reziliere accesand acest link si sa o editati dupa bunul plac. Va trebui sa va adaugati datele personale, codul de abonat si sa mentionati foarte clar serviciile pe care doriti sa le reziliati(telefonie mobila, televiziune, internet prin fibra etc).

Ulterior va trebui sa transmiteti cererea de reziliere semnata si datată, impreuna cu o copie CI, la urmatoarea adrese de mail:

  • rezilieri@orange.com
  • serviciul.clienti@orange.ro

La cateva minute veti receptiona pe mail un reply automat de la Orange prin intermediul caruia vor sa va pacaleasca si sa va exprimati acordul cu privire la achitarea taxelor de reziliere.

Reziliere contract Orange

Stimate client,

Advertisement

Va multumim pentru mesajul dumneavoastra.

In vederea optimizarii timpului de raspuns,  avem rugamintea de a utiliza linkul urmator.

Ca urmare a completarii acestui formular, un reprezentant Orange va va contacta in cel mai scurt timp cu putinta.

 Cu drag,

 Echipa Orange Romania Communications

Advertisement

Practic Orange va indruma sa accesati acest link si sa completati formularul de mai jos, care nu va permite sa il transmiteti pana nu bifati si faptul ca va exprimati acordul cu privire la achitarea taxelor de reziliere.

Reziliere contract Orange

Reziliere contract Orange

Asadar ignorati acest mail pt ca vor doar sa va induca in eroare si asteptati ca operatorul sa proceseze cererea de reziliere trimisa. Orange are obligatia sa o proceseze in maxim 30 de zile de la receptionarea acesteia, asadar trebuie sa aveti putin rabdare.

Din pacate Orange continua sa factureze in mod abuziv taxe de reziliere, desi acestea sunt complet ilegale iar mai multe detalii pe aceasta tema gasiti pe blog, in sectiunea de „Țepe Online & Offline„.

Asadar, daca o sa va treziti ca Orange va factureaza taxe de reziliere precum cele prezente in factura de mai jos, va trebui sa apelati la ajutorul celor de la ANPC.

Reclamatia la ANPC poate fi depusa tot in mediul online si nu trebuie decat sa accesati acest link si sa completati formularul dedicat. Va recomandam sa detaliati cat mai bine speța si sa atasati toate documentele de care dispuneti(factura emisa in mod abuziv, contract, dovada transmiterii cererii de reziliere, raspuns operator etc).

Advertisement

Reziliere contract Orange

Trebuie sa precizam si faptul ca puteti depune aceste reclamatii de Luni pana Vineri, in intervalul orar 8-22, asadar in weekend nu puteti depune reclamatii. 

Reziliere contract Orange

Reziliere contract Orange

Salvati numarul de inregistrare pe care o sa-l receptionati dupa ce depuneti reclamatia la ANPC, iar raspunsul acestora il veti receptiona in aproximativ 30 de zile. Trebuie sa stiti faptul ca acest termen poate fi prelungit cu inca 15 zile daca speta este ceva mai complexa si necesita mai multe verificari.

Oricum pana receptionati raspunsul celor de la ANPC puteti sa depuneti si o reclamatie la Orange cu privire la taxele de reziliere emise in mod abuziv. Reclamatia o redactati dupa bunul plac si ulterior va trebui sa o trimiteti la urmatoarele adrese de mail: 

  • reclamatii@orange.ro
  • customer@orange.ro
  • serviciul.clienti@orange.ro

In acest caz raspunsul celor de la Orange va fi destul de prompt deoarece sunt constienti de faptul ca vor fi sanctionati de catre ANPC pt comportamentul abuziv pe care il adopta față de abonati.

Buna ziua, domnule….,

In urma solicitarii, am verificat contul dumneavoastra si am observat faptul ca au fost aplicate corectii pe cont, in ceea ce priveste factura emisa pentru taxele de reziliere ale abonamentelor dumneavoastra.

Suma respectiva a fost ștornată și factura pentru corectii se poate regasi in contul My Orange,sectiunea Facturile Tale.

Advertisement

De asemenea pe cont exisata o suma de -38.22 lei, ce poate fi utilizata la urmatoare factura ce se va emite.

Reziliere contract Orange

Reziliere contract Orange

Desigur ca intre timp veti receptiona si raspunsul din partea celor de la ANPC iar acesta o sa va confirme faptul ca inestimabilul operator a emis in mod abuziv facturile respective, care au fost ștornate ca prin „minune”.

Asadar iata ca inespectorii ANPC sunt singurii care îi mai pot pune cu „botul pe labe” pe inestimabilii operatori si furnizori de servicii, care isi bat joc de clienti, comitand abuzuri pe banda rulanta. Va recomandam tuturor sa apelati cu incredere la ajutorul acestora atunci cand va simtiti abuzati. 

Nu ezitati sa ne contactati prin intermediul sectiunii de comentarii daca intampinati o situatie mai dificila si nu stiti cum sa ripostati in fata abuzurilor la care sunteti supusi. 

Continue Reading
Advertisement
12 Comments
Subscribe
Notify of
guest

12 Comments
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Dia

reziliere DIGI (RCS-RDS)

Ade

Buna ziua,
Vreau sa reziliez un contract Orange Comunication ( fostul telekom) am fost cu mama mea(este pe numele ei) azi chiar la orange sa facem o sesizare pentru ca ei ne factureaza un numar mobil pe care nu l-am vrut si nici nu am intrat in posesia lui( nu ne trebuia oricum) pentru reziliere ne-au spus ca trebuie sa platim taxele de reziliere pentru ca mai avem 20 luni pana la incheierea contractului. Voi urma pasii specificati in acest articol pentru ca ne simtim furați efectiv.
Am observat ca in articol linkul pentru cererea de reziliere este inactiv, se poate sa ma ajutati? Mulțumesc anticipat ????

Țuruc Alina-Maria

Rezilierea contract telefonie fixa. Bunica mea are 85 ani și datorita problemelor de sănătate nu mai poate locui singura la țară și am adus-o în București sa locuiască la noi, drept pentru care am luat hotărârea de a desființa postul telefonic fix de la țară asa ca am făcut 2 cereri online, am fost la sediul lor dar degeaba am fost ca trebuia sa ma duc cu bunica mea și nu pot sa o car în cârcă. M.au sunat în decurs de 4 zile vreo 2 operatori care mi.au cerut sa vorbesca cu bunica, eu fiind la munca le.am spus ca le ofer orice informație vor dar nu și nu. Cum fac sa scap de contractul asta nenorocit??? Help ME!!!!!

Nastase Mihaela

Buna ziua ! Fiica mea trece printr-un calvar legat de acest operator Orange. In 2020,dupa doar 1 an de casatorie sotul i-a decedat. Dupa aproximativ 3 luni,s-a prezentat la un punct Orange din Berceni pt inchiderea abonamentului ,atasand o copie dupa certificatul de deces si i s-au cerut datele personale plus o copie dupa buletin.,prin care sa dovedeasca ca este sotia defunctului. Ei dupa alte 5-6 luni,au inceput sa curga la un interval de 3-4 luni somatii de plata ,plus penalizari,toate pe NUMELE EI,ca si cum ea ar fi titularul principal..Inca de la prima somatie,s-a prezentat la sediul Orange din Herastrau ,unde iarasi a atasat copie dupa certificatul de deces si de fiecare data a fost asigurata ca situatia este incheiata .Peste 10 drumuri a facut numai la Orange.A primit si ceva mail de la ei ,in care mentioneaza ca situatia este incheiata.Totusi somatiile au tot venit si astazi,a primit titlu de executare silita cu poprire pe venituri,proces ce ar fi fost incheiat la judecatoria Cornetu .Ce stiu si am fost asigurati verbal ce-i drept si de cei de la orange,este ca in momentul in care un abonat decedeaza..contractul este incheiat,iar datoria(erau vre-o 200 lei,din momentul decesului pana in decembrie cand a anuntat decesul)..Mentionez ca decedatul achizitionase si 2 tel la incheierea abonamentului.

Iulia

Bună ziua! Am deschis un contract la orange in Septembrie, dar ulterior, când am mers la un orange shop întrucât îmi doream și servicii de televiziune, angajatul mi-a spus ca nu poate sa modifice contractul respectiv, dar poate sa îl închidă pe acesta și sa deschida un alt contract pe alt nume. Nu mi s-a zis nimic de nicio taxa de reziliere, facturile au continuat sa apara, deși am predat echipamentul, iar un consultant orange mi-a spus ca nu poate rezilia pana nu plătesc taxa de reziliere și facturile. As putea sa fac ceva in situația aceasta?

Maria Stoica

Buna,
Si eu am probleme cu Orange de cateva luni pentru ca nu avem semnal in zona la noi si ei nu vor sa imi rezilieze contractul pe motivul asta. Ce pot face?
Multumesc!

Noutăți

ANPC a amendat Cetelem pentru abuzurile comise

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a desfășurat o acțiune de control la operatorul economic, BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA Paris,sucursala București, care a anunțat demararea procedurilor de sistare a operațiunilor din România ale diviziei de consumer finance, Cetelem, începând din 2023.

În urma verificării prin sondaj a unor contracte, comisarii ANPC au identificat o inadvertență între anunțul legat de condițiile sistării operațiunilor din România și procedura aplicată ulterior, respectiv modificarea unilaterală a condițiilor contractuale.

Mai exact, conform anunțului referitor la situația liniilor de credit cu card de credit atașat, acordate până în data de 15 iunie 2023, Cetelem avea în vedere o abordare etapizată, în funcție de data expirării contractelor de credit și, reprezentanții operatorului au afirmat că, începând cu data de 1 ianuarie 2024, nu se vor mai prelungi contractele de credit cu linii de credit și card de credit atașat, care ajung la termen în perioada ianuarie – aprilie 2024, procedând la notificarea clienților cu două luni înainte de expirarea contractului.

Numărul total de linii de credit cu card atașat, în derulare la 31.12.2023, era de 176 488, conform precizărilor Cetelem.

În realitateoperatorul a informat prin notificările transmise consumatorilor, modificarea prevederilor contractuale în sensul prelungirii Contractului de credit cu linii de credit si card atașat în ceea ce privește condițiile de rambursare și nu încetarea prelungirii contractelor de credit cu linii de credit și card de credit atașat, consumatorii având în continuare obligația de plată a dobânzii și a tuturor celorlalte costuri, cu excepția dreptului de utilizare a liniei de credit.

Advertisement

Ca atare, echipa de control ANPC constatat faptul că Cetelem a încălcat prevederile legale în vigoare și a aplicat operatorului economic o amendă contravențională în valoare de 60 000 leiprecum și măsura complementară prin care a dispus alinierea tuturor contractelor similare, în conformitate cu prevederile legale în termen de 30 zile, respectiv prelungirea perioadei contractuale să se facă doar după încheierea actelor adiționale aferente între părți, acceptate de consumatori, prin care să se stabilească fără echivoc în ce condiții se vor derula respectivele contracte și pe ce perioadă.

Va recomandam tuturor sa apelati la ANPC ori de cate ori va simtiti abuzati, mai ales ca reclamatiile pot fi depuse online, accesand acest link, iar tot procesul nu dureaza mai mult de 10 minute.

Continue Reading

Tepe online & offline

Orange mărește iarăși tarifele abonamentelor existente

O mare parte dintre abonatii Orange au receptionat deja o notificare prin intermediul careia sunt instiintati asupra faptul ca vor majora iarasi tarifele abonamentelor existente. Mai jos regasiti continutul acestei notificari, iar la final va explicam si modul in care puteti rezilia contractele fara costuri suplimentare.

Notificare cu privire la modificarea unilaterala a contractului de abonament Orange

„La Orange, investim permanent in tehnologie ca sa iti oferirn servicii de cea mai buna calitate si sa te bucuri de cea mai buna experienta. Prin urmare, incepand cu data de 19 aprilie 2024 vom aduce urmatoarele modificari contractului tau:

  • In contextul economic actual si al cresterii constante a costurilor aferente furnizarii serviciilor de telecomunicatii, valoarea abonamentului tau de pe numarul/ fiecare dintre numerele fi rnajorata cu 2 euro (TVA inclus). Majorarea valorii abonamentului/abonarnentelor nu modifica perioada contractuala curenta si nici restul conditiilor contractuale.
  • Totodata, te informam ca se aduc urmatoarele modificari Clauzelor Contractuale de Baza aplicabile abonamentului/abonamentelor mai sus rnentionate: – Articolul 10 va avea urmatorul continut:
    „Modificarea tarifelor Orange Romania are dreptul de a modifica tarifele pentru serviciile contractate de catre Client conform indicelui armonizat al preturilor de consum, respectiv rata rnedie anuala a inflatiei stability pentru Romania de catre Eurostat, Oficiul de Statistica al Uniunii Europene, valabila la data la care se implementeaza modificarea, dar nu mai mult de 8% din preturile standard ale serviciilor (fara eventuale reduceri) prezentate in Contract.

  • Orange Romania are dreptul sa aplice rnodificarea de rnai sus o singura data pe an, in mod automat, fara a rnai fi necesara alta forrnalitate sau consirntarnantul Clientului in acest sens, exclusiv in temeiul notificarii trimise de catre Orange Romania. Notificarea poate fi comunicata odata cu factura de servicii, prin SMS, e-rnail sau scrisoare.
    Avand in vedere faptul ca posibilitatea de modificare a tarifelor, precum si mecanismul de aplicare a acesteia au fost agreate de catre Parti prin prezenta clauza, actualizarea tarifelor in temeiul prezentului articol nu prezinta 0 modificare
  •  Articolul 10 – „Alte Clauze” devine Articolul 11.
    Ne dorim sa rarnai in continuare clientul nostru, insa, daca nu esti de acord cu aspectele de mai sus, poti renunta la contract in 30 zile de la prirnirea acestei notificari, fara a plati penalitati/despagubiri. Pentru aceasta, ne poti contacta printr-o scrisoare trimisa la adresa B-dul Lascar Catargiu nr.47-53, sector 1, Bucuresti, pe orange.ro/contact, prin apel la 300 sau in magazinele Orange.

In cazul renuntarii la contract, ai obligatia de a returna intr-un magazin Orange echipamentele TV Si intemet pe care le ai in custodie (daca este cazul). In lipsa unui raspuns din parte ta, vom considera ca esti de acord cu implementarea modificarilor anuntate la data de mai sus.
Cu prietenie, Antoine Drevon Director Marketing Orange Romania SA„.

Asadar, Orange va majora tarifele incepand din luna aprilie si mizeaza pe naivitatea abonatilor care nu vor riposta in vreun fel al receptionarea acestei notificari. Noi va recomandam sa reziliati contractele pe care le aveti in derulare deoarece nu au fost capabili sa le respecte, iar procedura completa este disponibila pe blog, in sectiunea de „Țepe Online & Offline„.

Advertisement
Continue Reading

Noutăți

ANPC reglementează achiziția de obiecte din metale și pietre prețioase

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a inițiat și pus în transparență decizională un proiect de ordin cu caracter normativ menit să stabilească un mod mai strict de informare a consumatorilor care doresc să achiziționeze obiecte din metale și pietre prețioase.

În urma desfășurării unor acțiuni de verificare a modului în care este respectată legislația în vigoare la comercializarea obiectelor din metale și pietre prețioase, Direcția Generală Control și Supraveghere Piață și Armonizare Europeană din cadrul ANPC, a propus emiterea unei reglementări suplimentare a modului de informare a consumatorilor, la momentului achiziției unor astfel de obiecte, urmând a fi precizat, pe etichetă, greutatea metalului prețios și greutatea pietrei/pietrelor montate, pentru fiecare obiect aflat la comercializare pe piața națională. Aceste informaţii au rolul de a ajuta consumatorii să facă alegeri în cunoștință de cauză.

În momentul de față, modalitatea de informare a consumatorilor care cumpără astfel de obiecte este realizată incomplet, în sensul în care, la momentul achiziționării unui obiect din metal prețios care este confecționat având montate pietre (prețioase sau nu), consumatorii nu sunt informați cu privire la cantitatea exactă de metal prețios pe care o achiziționează, greutatea acestuia nefiind și greutatea finală a obiectului cumpărat. De asemenea, s-a constatat faptul că, în cazul vânzării ”la gram”, prețul final rezultat include greutatea pietrei/pietrelor montate, care astfel sunt vândute ”la preț de aur”, iar costul final al obiectului nu reflectă costul cantității de metal prețios achiziționată.

Având în vedere atribuțiile ANPC, de supraveghere și control a pieței, precum și de informare corectă a consumatorilor, considerăm că este imperios necesar adoptarea acestui act normativ pentru informarea corectă, completă și precisă a consumatorilor, tocmai în scopul protejării drepturilor acestora, la momentul achiziției unui obiect confecționat din metal prețios, având montate pietre (prețioase sau nu).

Nu uitati nici de faptul ca tot cu ajutorul celor de la ANPC puteti rezilia si contractele de telefonie mobila, televiziune sau internet fix, iar detaliile complete sunt disponibile pe blog, in sectiunea de „Țepe Online & Offline„.

Advertisement
Continue Reading

Facebook

Ce mai citesc alții

Noutățio lună ago

ANPC a amendat Cetelem pentru abuzurile comise

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a desfășurat o acțiune de control la operatorul economic, BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA Paris,sucursala...

Tepe online & offline2 luni ago

Orange mărește iarăși tarifele abonamentelor existente

O mare parte dintre abonatii Orange au receptionat deja o notificare prin intermediul careia sunt instiintati asupra faptul ca vor...

Noutăți3 luni ago

ANPC reglementează achiziția de obiecte din metale și pietre prețioase

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a inițiat și pus în transparență decizională un proiect de ordin cu caracter normativ...

Tepe online & offline5 luni ago

O nouă țeapă face ravagii printre români, uite cum funcționează

O noua teapa circula pe internet si face ravagii printre romani, iar totul porneste de la un simplu mail receptionat...

Tepe online & offline6 luni ago

Orange a fost amendat de ANPC pentru că își păcăleau clienții

Celebrul operator Orange a fost sanctionat de catre ANPC pentru faptul ca utilizau practici, comerciale inselatoare, iar amenda este in...

Tepe online & offline8 luni ago

Reziliere contract cu Telekom România

Iata cum poti face reziliere contract cu Telekom Romania fara probleme inutile si fara costuri suplimentare, indiferent de serviciul pe...

Tepe online & offline8 luni ago

Reziliere contract cu Orange România

In randurile de mai jos va prezentam cum puteti face reziliere contract Orange Romania iar pasii care trebuie urmati sunt...

Tepe online & offline10 luni ago

O nouă țeapă care este dată în numele Poștei Române

În ultima perioadă s-au intensificat acțiunile de phishing în care este folosit numele Poștei Române. Prin intermediul SMS-urilor ori pe...

Tepe online & offline11 luni ago

Poșta Română și țeapa cu primirea coletului cu adresă greșită

În ultima perioadă s-au intensificat acțiunile de phishing în care este folosit numele Poștei Române. Prin intermediul SMS-urilor ori pe...

Tepe online & offline12 luni ago

Reziliere contract cu RDS & RCS aka DigiMobil – nema dobânda

Iata cum poti face reziliere contract cu RDS & RCS indiferent de serviciul pe care il detineti(abonament mobil, cablu tv...

Tepe online & offline12 luni ago

ZIVADA.RO vinde parfumuri contrafăcute și refuză returnarea banilor

Continuam sa va expunem magazinele online care dau zilnic țepe clientilor, iar astazi va prezentam țeapa intitulata ZIVADA.RO.  Acest magazin...

Noutăți1 an ago

O nouă țeapă dată în numele MAI, Europol, Interpol și Cepol

  Zilele acestea circula pe internet o noua teapa care este data in numele MAI, Europol, Interpol și Cepol. Infractorii...

Comentarii recente

Trending