Cei de la Orange au promovat extrem de agresiv in ultima perioada un nou timp de abonament iar acesta poarta numele de YOXO si prin intermediul acestuia doresc sa „revolutioneze” piata de profil.
Inestimabilul operator sustine faptul ca YOXO este „Abonamentul Mobil 100% Digital la Preț Minimal” dar in realitate acest tip de abonament este 100% Digital si nu prea. Toate demersurile pot fi realizate online doar daca numarul pe care doriti sa-l treceti pe abonament se afla deja in reteaua celor de la Orange iar daca doriti portarea unui numar din alta retea…..surpriza, nu o puteti face decat data va prezentati fizic in shop-urile Orange.
Bineinteles ca operatorul „omite” sa mentioneze acest aspect important in materialele de promovare iar clientii afla cu dezamagire aceasta informatie abia atunci cand doresc sa isi faca portarea. Asadar avem de-a face cu un abonament 100% Digital dar in realitatea nu este atat de digital precum este promovat in mod mincinos…….dat fiind faptul ca trebuie sa te prezinti fizic la sediile Orange pt a face portarea, in conditiile in care tarversam o perioada dificila ca urmare a haosului creat de catre pandemia COVID-19.
Un alt aspect important pe care cei de la Orange nu-l mentioneaza este faptul ca pe noul abonament YOXO nu se poate activa serviciul de apel in asteptare, asadar dezinformarile continua in speranta ca vor prinde cati mai multi naivi prin intermediul acestei oferte „imbatabile”.
De retinut si faptul ca in cazul abonamentelor Yoxo, fiecare apel la serviciul clienti este taxabil iar operatorul „uita” sa mentioneze si acest aspect in materialele de promovare. Asadar va recomandam tuturor sa nu va mai lasati atat de usor pacaliti de catre ofertele imbatabile ale inestimabililor operatori de telefonie mobila si sa studiati cu mare atentie ofertele acestora pt a putea vedea ce se ascunde de fapt in spatele acestor preturi mici.
Nu uitati nici de faptul ca puteti rezilia contractele de telefonie mobila(cu Telekom, Orange, Vodafone, RDS & RCS aka DigiMobil), oricand si fara costuri suplimentare daca urmati procedurile disponibile pe blog, in sectiunea de „Țepe online & Offline„.
Si care este teapa?
Din ce observ sunt doar 2 mici inconveniente.Si nici macar nu stiu cati folosesc optiunea de apel in asteptare.
Esti glumet?
Acceseaza acest link pt mai multe detalii legate de aceasta țeapă marca Orange :)
Eu m-am portat din aplicația Yoxo de la Telekom. Pe messenger de la facebook mi-au răspuns repede în timpul programului dar mi-au dat link câtre instrucțiunile pe care deja le citisem și nu mi-au fost de ajutor.
Sunt idioti rau de tot bizonii care asigura suportul :)))
Citind acum articolul, yoxo are probleme mari cu factura
Intr-adevar sistemul de facturare este vraiste, iar pt mai multe detalii acceseaza acest link.
Serviciul de redirecţionare apel este disponibil?
Yoxo fiind o combinaţie cartelă-abonament, mă pot aştepta să ia cei mai rău la fiecare din „părinţi”…
Acum da, iar pt mai multe detalii acceseaza acest link.
Ai vazut deja care sunt neajunsurile dar partea buna este ca poti renunta oricand fara probleme.
Sa ne auzim cu bine!
Un update nu ar strica:
Se poate activa serviciul de apel in asteptare intrand in chatul lor si cerand explicit acest lucru.
Azi am ramas suprins sa aflu ca nu am apel in asteptare activat cu toate ca telefonul confirma ca este deja activat.
intrat pe chat, intrebat cum activez serviciul, persoana de pe chat: Serviciul a fost activat.
Restart la telefon, testat, all good.
Acum iti dai seama ca nu testam acest abonament saptamanal dar la momentul publicarii articolului, serviciul de apel in asteptare nu era disponibil.
Asadar stay chill and keep calm :))