Dupa ce Telekom a anuntat faptul ca urmeaza sa mareasca tarifele curand, iata ca si Vodafone urmeaza aceeasi „reteta” extrem de paguboasa, prin intermediul careia nu face altceva decat sa isi bata joc de abonati.
Practic au decis sa mareasca tarifele incepand de luna viitoare si le-au trimis deja abonatilor mesaje de instiintare iar continutul SMS-ului cu pricina il puteti parcurge in randurile de mai jos.
“Ne actualizam oferta de servicii, iar abonamentul tau curent nu va mai fi disponibil. Iti propunem o noua oferta cu roaming :minute nationale nelimitat,nelimitat SMS nationale,1000 min internationale si nelimitat internet totul la 14 euro/luna (TVA inclus). Oferta se va activa din 28 martie 2020 fara modificarea perioadei contractuale. Daca nu esti de acord, poti opta pentru denuntarea unilaterala a contractului la Relatii Clienti sau in magazine, in 30 de zile incepand de azi, fara plata vreunor penalitati sau despagubiri. Daca ai achizitionat un telefon in rate, ratele neplatite pot fi achitate la ultima factura sau lunar.”
Practic vrei nu vrei…bea Grigore aghiasma….cam asa functioneaza „strategia” prin care Vodafone a decis sa isi mareasca tarifele iar comportamentul abuziv al acestora nu trebuie sa ramana nepedepsit.
Asadar daca sunteti „fericitii” abonati ai acestui inestimabil operator, acum este momentul ideal sa va reziliati contractele fara costuri suplimentare dat fiind faptul ca Vodafone a schimbat regulile in timpul jocului.
Bineinteles ca nemultumirile clientilor nu au intarziat sa apara iar acestia au postat comentarii de-a dreptul spumoase pe pagina de feisbuc Vodafone dar din pacate inestimabilul operator le ofera raspunsuri de tip cliseu, care nu fac altceva decat sa-i enerveze si mai rau pe abonati.
Trebuie sa mentionam si faptul ca sunteti nevoiti sa achitati doar contravaloarea ultimei luni in care ati beneficiat de abonament iar daca este cazul, nu ezitati sa apelati la ajutorul celor de la ANPC.
Puteti rezilia contractele simplu si rapid din confortul propriei locuinte daca urmati procedura prezentata pe blog, in sectiunea de „Tepe Online & Offline„.
Daca aveti intrebari si doriti sa clarificam anumite aspecte particulare, nu ezitati sa ne contactati prin intermediul sectiunii de comentarii, prezente ceva mai jos.
Am depus cererea de reziliere la telekom dar pana acum nu am primit nimic de la ei. ce sa fac? multumesc.
Stai linistit pentru ca sunt obligati sa o proceseze in maxim 30 de zile si cu siguranta asa vor face.
Nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul iar pentru mai multe detalii acceseaza acest link.
Asteptam detalii. Succes!
Oare cat ne mai umilesc corporatiile astea? de ce nu i-a nimeni masuri?
Iti dai seama ca vor avea acelasi comportament abuziv mult timp de acum incolo dat fiind faptul ca majoritatea abonatilor tac si suporta toate aceste mizerii.
Cei de la ANPC sunt singurii care ii pot pune cu „botul pe labe” iar in acest sens majoritatea reclamatiilor depuse de catre abonati sunt solutionate in mod favorabil si pentru detalii acceseaza acest link(parcurge sectiunea de comentarii).
Sunt clientul lor de peste 15 ani dar acum chiar ca au facut-o de oaie si vreau sa plec de la ei pentru ca sunt nesimtiti.
Daca ma mut in alta retea trebuie sa mai reziliezi contractul cu ei? Multumesc mult pentru informatii.
Intr-adevar isi bat joc de abonatii fideli in cel mai crunt mod posibil.
In prima faza va trebui sa reziliezi contractul cu operatorul initial si abia apoi sa realizezi portarea iar pentru mai multe detalii acceseaza acest link.
Cu placere!