ITHOT.RO | Reziliere contract Telekom

TELEKOM mărește tarifele cu ajutorul celebrului cioban Ghiță aka Vodafone

Telekom vrea cu disperare sa isi mai “spele” putin imaginea extrem de șifonată ca urmare a scandalurilor prin care trece si pe care nu stiut cum sa le gestioneze, astfel incat sa nu isi exaspereze abonatii.

Mai exact a decis sa realizeze o noua campanie de promovare aberanta iar “vedeta” acesteia este nimeni altul decat……celebrul cioban Ghita, care a fost ambasadorul de imagine al celor de la Vodafone.

Practic ciobanul a ramas acelasi iar acesta a schimbat doar reteaua de telefonie mobila si acum este mare “fan” Telekom iar viata lui s-a schimbat complet de cand a ajuns in “ograda” acestora(pana in acest moment nu am reusit sa aflam daca s-a schimbat in bine sau in rau).

Asadar ce sens avea ca inestimabilul operator sa investeasca bugetul respectiv in reteaua 4G/LTE….. al carui nivelul de acoperire este modest iar majoritatea abonatilor au reclamatii pe aceasta tema spinoasa.

Desigur ca nu avea sens nici macar sa investeasca suma respectiva in scolarizarile operatorilor, astfel incat sa creasca gradul de satisfactie al clientilor, care stau si asteapta ore in sir la Call Center iar dupa ce reusesc sa intre in legatura cu un operator, acestia sunt tratati cu maxima indiferenta.

Asadar va recomandam sa nu picati in capcana acestora si sa va lasati convinsi de ciobanul Ghita ca sa va portati, pana in momentul in care nu testati daca aveti semnal in zona voastra.

Acest test il puteti face extrem de simplu prin intermediul unei cartele pre-paid iar ulterior va trebui sa luati in calcul si urmatoarele aspecte:

  • abonamentul Mobil 6 este valabil doar la portare iar contractul se realizeaza pe 24 de luni si primele 12 luni au discount de 50%;
  • se va putea face streaming nelimitat dar la o rezolutie de doar 480p(se traduce in calitate video slaba), asadar nu veti putea urmari videoclipuri pe Youtube la rezolutie FullHD iar acest “mic amanunt” este scris cu litere minusucule in partea de jos a ecranului, in materialul de promovare(probabil ca nu au mai avut “buget” pt a utiliza un font mai mare);
  • in cazul in care doriti sa reziliati contractul din varii motive(lipsa semnal, facturi umflate in mod abuziv etc), veti fi nevoiti sa achitati contravaloarea “promotiei” oferite, in speta este vorba despre cele 12 luni de abonament care beneficiaza de reducerea respectiva;
  • daca va achizitionati un terminal in rate va trebui sa achitati integral contravalorea acestuia daca reziliati contractul in mod anticipat;

Asadar, va recomandam tuturor sa nu va duceti dupa “fentă” si sa va lasati pacaliti de catre noua campanie de promovare a inestimabilului operator, deoarece ulterior veti avea de suferit, atat din pricina lipsei de semnal, cat si din pricina serviciilor de slaba calitate pe care le ofera acesta.

Practic aceste “artificii” de marketing sunt similare cu, cele utilizate in campaniile electorale, cand candidatii va promit verzi si uscate iar ulterior nu realizeaza nimic din ce au promis, desi “turma” a fost prostita instant si i-a votat fara sa ezite vre-o secunda.

Desigur ca nici comentariile abonatilor nu au intarziat sa apara pe pagina de feisbuc a celor de la Telekom iar unele dintre acestea sunt de-a dreptul savuroase.

Asadar clientii taxeaza inestimabilul operator prin intermediul comentariilor si nu uita faptul ca Telekom a scos din grila fara acordul acestora programele Discovery Romania iar mai mult decat atat, in curand vor majora si planurile tarifare.

Dar ce mai conteaza acest detalii “nesemnificative” atunci cand il ai ca ambasador de imagine pe nimeni altul decat…..ciobanul Ghita, a carui imagine se identifica pana acum strict cu Vodafone.

Oricum cert este faptul ca Telekom continua sa isi bata joc de clienti in cel mai crunt mod posibil iar majoritatea acestora tac si suporta toate aceste mizerii deoarece nu stiu cum sa reactioneaze in fata unor astfel de abuzuri.

Nu uitati de faptul ca inestimabilul operator va majora tarifele incepand de luna viitoare iar abonatii pot rezilia contractele acum fara costuri suplimentare si pentru detalii accesati acest link.

13 comentarii la „TELEKOM mărește tarifele cu ajutorul celebrului cioban Ghiță aka Vodafone”

  1. Mentalitati inapoiate cu impresia ca daca il promoveaza pe acest oier ii vor pacalii pe majoritatea romanilor sensibili la traditiile de acum cateva sute de ani.
    Pe cand si o reclama in clopotnita, la ranitul vacilor samd, ca doar este traditional, ce dracu’??? WTFFF!?!!??
    Mars la cosul de gunoi secaturilor. .:.

    Răspunde
    • Iti dai seama ca au fost complet lipsiti de inspiratie si au mizat pe faptul ca vor face “deranj” mare pe piata de profil daca se vor promova prin intermediul acestuia. Nu ar fi exclus ca in urmatoarea campanie sa-l aiba ca ambasador de imagine pe Arsenie Boca :))
      Oricum stai linistit pt ca romanii nu mai sunt atat de naivi precum in trecut si nu mai “musca” astfel de balarii.

      Răspunde
  2. Tipic unei firme declasate si oportunismul evident al ciobanului – in goana dupa bani, multi bani, – cu prosteala, pardon, povestea reesapata cu cu acelasi iz de “clienti captivi”.
    Ce pretentii poti avea de la niste tovarasi securisti cu aceleasi metehne unde acestia se cred stapini iar restul, scalvi ? Sintagma acestor tov.: “Sintem condusi numai de setea de Putere si Profit”. Si asta la inceput de secol 21.
    Singura parare de rau este fata de acele persoane din zonele rurale unde acesti ticalosi privilegiati detin monopolul la Net si inca la TV (deoarece la nivel Global este “pe duca”, in declin). Si-i compatimesc !
    P.S. Mihai F., cind ai timp rescrie/reposteaza, citeva articole despre cei care doresc sa renunte la telekom. Si, sa foloseasca ca alternativa, serviciile celor de la RCS-RDS, Vodafone etc.. printr-o conexiune de la telefon la PC.

    Răspunde
    • Iti dai seama ca sunt disperati dupa clienti iar acest pas “dubios”, confirma din plin acest aspect dar nu ne mai mira nimic la cat de haotici au fost pana acum…. :))
      Din pacate in zonele rurale sunt clientii pe care ii pot pacali extrem de usor iar inestimabilul operator merge la intimidare si mizeaza din plin pe naivitatea acestora.
      Il vom lasa pe ciobanul Ghita sa posteze articolele respective de indata ce isi va da seama ca “nema semnal” la stana….dar bine ca a prins “MEGA” oferta :))
      Va fi interesant de vazut daca Vodafone va avea vre-o reactie spumoasa pe aceasta tema spinoasa 🙂

      Răspunde
  3. Degeaba investesc in promovare daca nu sunt in stare sa isi respecte contractele semnate. Am depus cererea de reziliere saptamana trecuta si nu m-a contactat nimeni pana acum, oare de ce? Multumesc mult pentru informatii.

    Răspunde
    • Iti dai seama ca operatorul adopta acest comportament abuziv mizand din plin pe “naivitatea” abonatilor care tac si suporta toate aceste mizerii, deoarece nu stiu cu sa riposteze in astfel de situatii.
      Stai linistit pt ca inestimabilul operator are obligatia sa o proceseze in maxim 30 de zile de la receptionarea acesteia iar mai mult ca sigur o vor procesa in termenul legal, pentru a evita sanctiunile celor de la ANPC.
      Pentru mai multe detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii, ca sa iti dai seama cum trebuie sa reactionezi in fata abuzurilor Telekom.
      Cu mare placere!

      Răspunde
  4. Chiar ca nesimtitii astia isi bat joc de noi si fac reclame pe banii prostilor care abia reusesc sa isi mai achite ratele la telefoane. Va respect pentru tot ce faceti si va citesc cu placere.

    Răspunde
    • Iti dai seama ca nu ai cum sa rezisti cand vezi faptul ca iti poti achizitiona un “AIFON 11” in sistem de rate “nema dobanda” :))
      Multumim pt aprecieri si te asiguram de faptul ca vom continua in acelasi ritm.

      Răspunde
  5. M-am certat cu un angajat telekom mai bine de 30 de minute pentru ca nu am semnal unde locuiesc si vreau sa renunt la contract iar el imi spunea ca nu am cum decat daca achit abonamentul pana la final de contract. Ce pot sa fac? cum naiba scap de ei? Multam fain.

    Răspunde
    • Sincer nu inteleg de ce te-ai complicat in mod inutil dat fiind faptul ca ai fi putut efectua toate demersurile online, urmand procedura prezentata in acest articol.
      Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite operatorul deoarece vei fi nevoita sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament.
      Depune cat mai curand si o reclamatie la ANPC, in care sa detaliezi cat mai bine speta si sa atasezi toate doc. de care dispui.
      Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
  6. Cu cioban sau fara eu tot plecam de la ei pentru ca m-au suparat rau cu scoatere programelor care ma interesau pe mine cel mai mult.
    Inca nu am primit nimic de la ANPC dar am incredere in ei si sper sa-i amendeze pentru magariile pe care le fac.

    Răspunde
    • Intr-adevar inestimabilul operator a reusit “performanta” sa-i exaspereze pe abonati….odata cu escaladarea acestui scandal.
      Stai linistit pt ca inspectorii ANPC iti vor raspunde in termenul legal iar in functie de raspunsul acestora va trebui sa actionezi in consecinta.
      Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde

Lasă un comentariu