TELEKOM este în război cu Discovery și doar abonații au de suferit acum

Celebrul operator Telekom le-a declarat razboi total celor de la Discovery Romania, odata cu scoaterea acestora din grila de programe a inestimabilului operator.

Practic s-a rupt “lantul de iubire” intre cei doi parteneri iar singurii care au de suferit sunt doar abonatii….desigur, care practic sunt nevoiti sa achite niste servici de care nu pot beneficia in integralitatea acestora.

Cei de la Discovery au anuntat inca de la finalul anului trecut faptul ca Telekom refuza sa continue parteneriatul iar in acest sens au decalarat ca:

Începând cu 1 ianuarie 2020, canalele Eurosport nu mai sunt disponibile în rețelele Telekom și NextGen, din cauza refuzului Telekom de a continua parteneriatul cu noi. Pentru a le putea urmări din nou, vă rugăm să le solicitați operatorului Telekom, prin apel la Serviciul Relații Clienți (021.404.1234 / 0766.12.1234) sau pe canalele oficiale de comunicare ale acestuia”.

Canalele care au fost scoase din grila de programe Telekom sunt urmatoarele: Eurosport 1, Eurosport 2, Discovery Channel, TLC, Travel Channel, Animal Planet, Investigation Discovery, Discovery Science, Discovery Showcase, DTX si Food Network(inclusiv variantele HD ale acestora).

Desigur ca Telekom a decis sa se planga pe pagina de feisbuc si mai mult decat atat le solicita celor de la Discovery Romania sa inceteze cu tot haosul pe care l-au provocat.

Telekom Romania solicită grupului Discovery România, care include canalele Eurosport, să înceteze campania publică injustă împotrivă companiei și să își asume partea sa de responsabilitate pentru rezultatul negocierilor.
Compania Telekom Romania este surprinsă de declarațiile și comentariile recente făcute de grupul Discovery pe toate canalele sale de comunicare, după ce Telekom a eliminat din grila sa de programe toate canelele din portofoliul Discovery, pe 27 decembrie 2019.

După ani de parteneriat, benefic pentru ambele părţi, suntem dezamăgiți să vedem că grupul Discovery a ales să lanseze o campanie publică împotrivă noastră și să învinovățească în exclusivitate Telekom Romania pentru încheierea parteneriatului, refuzând în același timp, să își asume, în egală măsură, responsabilitatea pentru acest rezultat.În ciuda comentariilor și articolelor recente care au încercat să sugereze contrariul, compania Telekom Romania a fost întotdeauna flexibilă și deschisă pe parcursul negocierilor și, din perspectiva noastră, acest parteneriat ar fi continuat, dacă grupul Discovery ar fi fost la fel de deschis negocierilor. Din păcate, acest lucru nu s-a întâmplat și condițiile financiare impuse de grupul Discovery au condus la încheierea parteneriatului, în ciuda efoturilor repetate ale Telekom de a reînnoi contractul.

Daca am fi acceptat aceste condiții, clienții noștri ar fi fost afectați de o creștere inevitabilă a preţurilor abonamentelor, pe care o considerăm nedreaptă și inutilă, având în vedere și faptul că, atât statisticile ARMA (Asociația Română pentru Măsurarea Audienţelor), cât și sondajele pentru măsurarea audienţelor pe care le-am realizat intern, în intervalul ianuarie-noiembrie 2019, au relevat un declin în trendurile de vizionare, pentru majoritatea canalelor Discovery și pentru canalele Eurosport, comparativ cu 2018.
Având în vedere circumstanțele, am fost nevoiţi să ne modificăm grilele TV și să găsim programe și canale alternative, care să răspundă nevoilor și dorințelor clienților noştri, exprimate în cadrul sondajelor realizate.
În calitate de furnizor de servicii TV pentru 1,35 milioane de clienți români, considerăm că mesajele pe care grupul Discovery le-a publicat în mod repetat pe toate canalele sale de comunicare, începând cu 27 decembrie 2019, prin care grupul induce publicului, în mod eronat, ideea că Telekom este responsabil în excusivitate pentru încheierea parteneriatului, reflectă o conduită de business injustă și nepotrivită și ne afectează afacerile și reputația.
Solicităm grupului Discovery să înceteze campania împotrivă Telekom Romania și să își asume partea de responsabilitate pentru rezultatul negocierilor. Prin tot ceea ce facem acționăm în interesul clienților noștri pe care dorim să îi asigurăm că rămânem deschiși discuțiilor rezonabile cu fostul nostru partener de afaceri.

Reactiile abonatilor nu au intarziat sa apara iar in acest sens au postat mii de comentarii la postarea Telekom iar pe cele mai relevante le regasiti in imaginea de mai jos.

Bineinteles ca si Discovery Romania a revenit cu precizari extrem de interesante dupa acuzatiile facute de catre Telekom iar mai jos regasiti comunicatul acestora.

Am fost și încă suntem deschiși să ajungem la o înțelegere cu Telekom România. Ne dorim ca fanii noștri să poată viziona în continuare emisiunile și evenimentele sportive favorite de pe canalele noastre, care includ Eurosport, Discovery Channel, TLC sau Travel Channel.

Simțim totodată nevoia să clarificăm faptul că în permanență ne-am dorit să continuăm parteneriatul cu Telekom România, într-o manieră care să nu afecteze clienții din perspectiva conținutului sau a prețului.

Dimpotrivă, de-a lungul anilor, am îmbogățit semnificativ oferta de conținut, astfel încât consumatorii să poată primi mai mult.

Succesul canalelor noastre nu s-a diminuat. Cota portofoliului nostru a crescut cu 41% în 2019 vs. 2018, conform măsurătorilor oficiale din Romania. Fiecare meci important al Simonei Halep din 2019 a fost vizionat de aproape un milion de români, partidele din Premier League atrag sute de mii de telespectatori și aproape 900.000 de români au vizionat competițiile de snooker sau de ciclism pe Eurosport.

Le-am oferit constant fanilor noștri din România conținut de calitate inspirat din realitate și competiții sportive premium, iar cu această ocazie dorim să le mulțumim pentru toată susținerea și aprecierea de care au dat dovadă.

Asadar cei doi parteneri nu fac altceva decat sa isi bata joc de abonati, care asista neputinciosi la acest circ mediatic si nu stiu cum sa reactioneze.

Desigur ca normal era ca inestimabilul operator sa isi instiinteze abonatii cu privire la aceasta schimbare majora(prin intermediul notificarilor scrise) si sa le ofere acestora posibilitatea rezilierii contractelor pe cale amiabila dar din pacate a decis sa declanseze un scandal inutil in care doar abonatii sunt cei care au de suferit.

Cert este faptul ca abonatii Telekom isi pot rezilia contractele fara costuri suplimentare, dat fiind faptul ca inestimabilul operator a schimbat regulile in timpul jocului iar procedura completa care trebuie urmata este disponibila pe blog, in sectiunea “Țepe Online & Offline“.

8
Adaugă comentariul tău ceva mai jos

  Subscribe  
Notify of
Gabike

Culmea ca alti operatori nu au avut probleme cu contractul cu Discovery Networks…numa Telekom. Sunt niste penibili, comunisti, relicve din vechiul romtelefon…

Marian Rotaru

Am tot resepectul pentru voi ca ne-ati ajutat sa reziliem contractele cu ei si nu am platit nimic pana la urma. Acum m-am mutat la rds si sunt multumit doar ca abonamentul de mobil nu prea are semnal in afara orasului. Va multumesc din suflet pentru informatiile oferite!

Valentin Dobre

Sunt cei mai neseriosi astia de la telekom, am luat de la ei un router cu sim si nu am semnal in casa desi locuiesc in oras. Cum pot sa scap de ei?

Razan Popa

Am sunat la ei si le-am zis ca vreau sa reziliez dar au zis ca trebuie sa achit lunile ramase pana la sfarsitul abonamentului. Ce trebui sa fac? Multumesc.