V-am tot avertizat cu privire la comportamentul abuziv al celor de la Telekom dar iata ca au intrecut orice limita acum si majoritatea abonatilor au nemultumiri pe aceasta tema. Practic cei de la Telekom prelungesc in mod abuziv contractele abonatilor desi legal ar fi ca in prealabil sa obtina acordul acestora(telefonic sau in scris).
Mai multi cititori ne-au semnalat acest abuz pe care cei de la Telekom il practica de ceva timp si culmea este ca majoritatea abonatilor tac si suporta toate aceste mizerii, desi ar trebui sa riposteze in fata acestor abuzuri grosolane. Practic daca stiti ca va aflati la final de contract cu inestimabilul operator, aflati cu stupoare faptul ca Telekom va prelungeste in mod automat contractele pentru a va tine captivi in „ograda” acestora cat mai mult timp.
Majoritatea abonatilor nu sunt informati iar acestia nu stiu faptul ca pot rezilia contractele oricand si fara costuri suplimentare. Inestimabilul operator mizeaza din plin pe naivitatea abonatilor si merge la intimidare iar singurii care ii mai pot pune cu „botul pe labe” sunt inspectorii ANPC, la ajutorul carora va recomandam sa apelati cu mare incredere atunci cand sunteti supusi unor astfel de abuzuri.
Mai jos regasiti raspunsul pe care un cititor l-a receptionat de la ANPC dupa ce a reclamat faptul ca i-a fost prelungit contractul in mod abuziv iar acum cand a dorit sa-l rezilieze, cei de la Telekom i-au comunicat cu nonsalanta faptul ca mai are perioada contractuala si ca va trebui sa achite taxe de reziliere, in cazul in care doreste sa renunte la contract anticipat.
Practic cei de la Telekom au incercat sa-l intimideze in speranta ca va renunta la rezilierea acestui contract dar respectivul abonat ne-a solicitat sprijinul si l-am indrumat sa depuna cat mai curand o reclamatie la ANPC. Inspectorii ANPC i-au dat castig de cauza abonatului deoarece au constatat foarte clar faptul ca inestimabilul operator nu detine vreun document din care sa reiasa ca abonatul a solicitat prelungirea contractului semnat initial. Cei de la ANPC au obligat inestimabilul operator sa storneze toate sumele facturate in mod abuziv si care erau ascunse sub forma unor taxe de reziliere aka justa despagubire. Mai mult decat atat, cei de la Telekom au fost sanctionati si cu o amenda consistenta ca urmare a comportamentului abuziv pe care la avut fata de acest abonat.
Nu uitati nici de faptul ca Telekom mareste in mod abuziv facturile abonatilor iar detaliile complete sunt disponibile pe blog, in sectiunea de „Țepe Online & Offline„. Tot in cadrul aceleiasi sectiuni regasiti si procedurile prin intermediul carora puteti rezilia contractele cu inestimabilii operatori de telefonie mobila, in speta este vorba despre: Vodafone, Telekom, DigiMobil, UPC si Orange.
(Sorry exprimare)- Sunt persoana cu dizabilitate gr 1 in fotoliu rulant + deficient de auz si vorbire.
In primavara in luna Aprilie a.c. face 2 ani,asa cum prevede in contract totul am achitat, si am cerut sa reziliez. Luna Mai a.c, a venit curierul Telekom fara sa coboare din masina,si sa vina la mine acasa, sa spun ca renunt de tot la Telekom. Dar prietena mea (bolnava de epilepsie), a fost pe faza la poarta si curierul a cerut cu tupeu sa semneza prelungire contractul in necunostinta de cauza, si fara semnatura mea,(…). In timp de 2 luni,am facut cerere de nenumarate ori sa reziliez contractul ,am scris pe email Telekom,Facebook,Messenger,nici un rezultat. Abia in Iulie am primit raspunsul de la Telekom ca peste o luna,adica in August vine echipa sa predau echipamente(receiver,modem wifi). Au trecut 8 luni de cand am cerut reziliere si primesc un plic cu ” ANUNT IMPORTANT” de la EOS KSI cu somatie de plata,chiar in plajma sabartorile. Cum se explica ca Telekom reinoieste contractul in mod abuziv,fara apel sau in scris,si am cerut repetate ori reziliere,nu e bataiede joc?
Va rog ce imi recomandati?
Stai linistit pentru ca scrii mult mai corect gramatical decat altii care nu au dezabilitati :)
Din pacate ai fost supus unui abuz grosolan marca Telekom si iti recomand sa depui cat mai curand o reclamatie la ANPC iar pentru mai multe detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii, ca sa stii cum sa reactionezi in diverse scenarii.
Sa detaliezi cat mai bine speta si sa atasezi toate documentele de care dispui. Asteptam detalii. Succes!
Buna, mie mi a fost prelungit contractul telefonic. Fara semnatura. Am renuntat la serviciile lor in urma unei cereri de reziliere. Am predat si aparatura si dupa 2 luni mi a venit de plata 600 de lei daune pt încetarea contractului inainte de termen..ce sa fac??
Buna,
Cum ai depus cererea de reziliere?
Pe 30 nov, am făcut o lună și 2 săptămîni de cînd am abonament tv, la Telekom. Mia venit să plătesc, 646,…lei pentru un singur abonament tv. Am și aparatul pentru internet care se bagă în priză, dar nu l-am băgat deloc.Acum vreau să reziliaza contractul tv,și să le dau internetul înapoi. O săi sun mîine.Credeti că se poate ?vă rog datini un raspuns. VĂ mulțumesc!
Din ce este compusa suma respectiva?
Poti rezilia fara probleme contractul daca accesezi acest link si urmezi procedura prezentata pe blog. Nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!
Cum am mai spus si repet, acestea sint metehnele tovarasilor securisti. Prin astfel de masuri „pozitive” & „proactive” si alte balarii, – conduc, ii tin captivi pe marea majoritate abonatilor.
Ii consolez pe cei care sint in mediul rural ce nu au nici o alternativa la aceasta firma de… impreuna cu „aripa tinara”, cei de la next gen; alti lacomi…
Mihai F., vino cu niste articole (scrise sau/si video) ce promoveaza posibilitatea de a folosi telefonul mobil cu PC-ul prin intermediul unui adaptor wireless; pe acest subiect cred ca s-ar putea scrie/prezenta citeva articole (demne de luat in seama) despre adaptoarele wireless 3-4G, single si dual band, viteza de transfer etc., ca fiecare utilizator de Net sa-si faca o parere despre aceasta configuratie.
Sper ca de acesta firma sa se aleaga praful daca nu o sa fie achizitionata de alta firma dupa cum se specifica.
#teoriaconspiratiei #soros :))
O nuuuuuu, chiar crezi asa ceva ? In aceast act comercial, ce este sau, ce tine de conspiratie ???? Parca tine mai mult de zona Penala a acelor imbuibati ce-si bat joc (ca intotdeauna), de acei abonati – captivi !
Daca mai veneai cu aia, cu 5G-ul, cu „gindirea pozitiva” ca vindeca toate bolile, inclusiv cancerul (parca este o singura forma de cancer!), cu reptilienii, cu purtatul nu stiu carui tip de talisman ce alunga „fortele negatile”, baba vanga, nostradamus si alte chestiuni retrograde te mai credeam :)))
In fine, Mihai, incearca sa faci un articol sau, o prezentare video la ce ti-am sugerat mai sus.
Bafta.
Era o simpla aroganta…stay chill :))
Iti multumim pt sugestii si cu siguranta ne vom implica. Succes!
Astept cu nerăbdare luna noiembrie să văd dacă prelungește abuziv contractul meu !
Nu astepta in mod inutil deoarece il vor prelungi cu siguranta iar daca doresti sa renunti la serviciile acestora, poti deja sa depui cererea de reziliere. Acceseaza acest link si parcurge procedura prezentata pe blog(nu uita sa parcurgi si sectiunea de comentarii). Asteptam detalii. Succes!
M-am trezit cu o factura de 980 de lei desi pana acum nu depaseam 350 de lei cu toate abonamentele familiei. I-am contactat si au zis ca este o greseala a lor dar trebuie sa o achita daca nu vreau sa raman fara servicii. Am achitat ca prostul iar acum nu pot sa imi mai recuperez banii. Cum procedez? Multumesc.
Practic te-ai dus dupa fentă… :)) Depune cat mai curand o reclamatie la ANPC iar in functie de raspunsul acestora va trebuie sa actionezi in consecinta. Acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii, ca sa stii cum sa reactionezi in diverse scenarii. Cu placere!
Asa am patit si eu cu telekom si acum ma hartuieste o firma de recuperari desi eu nu am avut vre-o treaba cu ei. M-am portat la orange acum si nu stiu ce sa fac?
Din acest motiv va tot recomandam ca in prima faza sa reziliati contractul cu operatorul initial si abia apoi sa realizati portarea iar pentru mai multe detalii acceseaza acest link. Poti depune o reclamatie la ANPC dar este usor tardiva acum. Inestimabilul operator vinde creantele pe sume derizorii catre firmele de recuperari iar ulterior acestia le hartuiesc clientii cu o multime de somatii. Succes!