ITHOT: Știri din IT & C

Telekom reînoiește în mod abuziv contractele clienților

V-am tot avertizat cu privire la comportamentul abuziv al celor de la Telekom dar iata ca au intrecut orice limita acum si majoritatea abonatilor au nemultumiri pe aceasta tema. Practic cei de la Telekom prelungesc in mod abuziv contractele abonatilor desi legal ar fi ca in prealabil sa obtina acordul acestora(telefonic sau in scris).

Reziliere Contract Telekom ithot ro 113 - Telekom reînoiește în mod abuziv contractele clienților

Mai multi cititori ne-au semnalat acest abuz pe care cei de la Telekom il practica de ceva timp si culmea este ca majoritatea abonatilor tac si suporta toate aceste mizerii, desi ar trebui sa riposteze in fata acestor abuzuri grosolane. Practic daca stiti ca va aflati la final de contract cu inestimabilul operator, aflati cu stupoare faptul ca Telekom va prelungeste in mod automat contractele pentru a va tine captivi in “ograda” acestora cat mai mult timp.

Majoritatea abonatilor nu sunt informati iar acestia nu stiu faptul ca pot rezilia contractele oricand si fara costuri suplimentare. Inestimabilul operator mizeaza din plin pe naivitatea abonatilor si merge la intimidare iar singurii care ii mai pot pune cu “botul pe labe” sunt inspectorii ANPC, la ajutorul carora va recomandam sa apelati cu mare incredere atunci cand sunteti supusi unor astfel de abuzuri.

Mai jos regasiti raspunsul pe care un cititor l-a receptionat de la ANPC dupa ce a reclamat faptul ca i-a fost prelungit contractul in mod abuziv iar acum cand a dorit sa-l rezilieze, cei de la Telekom i-au comunicat cu nonsalanta faptul ca mai are perioada contractuala si ca va trebui sa achite taxe de reziliere, in cazul in care doreste sa renunte la contract anticipat.

Reziliere Contract Telekom abuzuri ithot ro 2020 - Telekom reînoiește în mod abuziv contractele clienților

Practic cei de la Telekom au incercat sa-l intimideze in speranta ca va renunta la rezilierea acestui contract dar respectivul abonat ne-a solicitat sprijinul si l-am indrumat sa depuna cat mai curand o reclamatie la ANPC. Inspectorii ANPC i-au dat castig de cauza abonatului deoarece au constatat foarte clar faptul ca inestimabilul operator nu detine vreun document din care sa reiasa ca abonatul a solicitat prelungirea contractului semnat initial. Cei de la ANPC au obligat inestimabilul operator sa storneze toate sumele facturate in mod abuziv si care erau ascunse sub forma unor taxe de reziliere aka justa despagubire. Mai mult decat atat, cei de la Telekom au fost sanctionati si cu o amenda consistenta ca urmare a comportamentului abuziv pe care la avut fata de acest abonat.

Nu uitati nici de faptul ca Telekom mareste in mod abuziv facturile abonatilor iar detaliile complete sunt disponibile pe blog, in sectiunea de “Țepe Online & Offline“. Tot in cadrul aceleiasi sectiuni regasiti si procedurile prin intermediul carora puteti rezilia contractele cu inestimabilii operatori de telefonie mobila, in speta este vorba despre: Vodafone, Telekom, DigiMobil, UPC si Orange.

8 comentarii la „Telekom reînoiește în mod abuziv contractele clienților”

  1. Cum am mai spus si repet, acestea sint metehnele tovarasilor securisti. Prin astfel de masuri “pozitive” & “proactive” si alte balarii, – conduc, ii tin captivi pe marea majoritate abonatilor.
    Ii consolez pe cei care sint in mediul rural ce nu au nici o alternativa la aceasta firma de… impreuna cu “aripa tinara”, cei de la next gen; alti lacomi…
    Mihai F., vino cu niste articole (scrise sau/si video) ce promoveaza posibilitatea de a folosi telefonul mobil cu PC-ul prin intermediul unui adaptor wireless; pe acest subiect cred ca s-ar putea scrie/prezenta citeva articole (demne de luat in seama) despre adaptoarele wireless 3-4G, single si dual band, viteza de transfer etc., ca fiecare utilizator de Net sa-si faca o parere despre aceasta configuratie.
    Sper ca de acesta firma sa se aleaga praful daca nu o sa fie achizitionata de alta firma dupa cum se specifica.

    Răspunde
      • O nuuuuuu, chiar crezi asa ceva ? In aceast act comercial, ce este sau, ce tine de conspiratie ???? Parca tine mai mult de zona Penala a acelor imbuibati ce-si bat joc (ca intotdeauna), de acei abonati – captivi !
        Daca mai veneai cu aia, cu 5G-ul, cu “gindirea pozitiva” ca vindeca toate bolile, inclusiv cancerul (parca este o singura forma de cancer!), cu reptilienii, cu purtatul nu stiu carui tip de talisman ce alunga “fortele negatile”, baba vanga, nostradamus si alte chestiuni retrograde te mai credeam :)))
        In fine, Mihai, incearca sa faci un articol sau, o prezentare video la ce ti-am sugerat mai sus.
        Bafta.

        Răspunde
  2. M-am trezit cu o factura de 980 de lei desi pana acum nu depaseam 350 de lei cu toate abonamentele familiei. I-am contactat si au zis ca este o greseala a lor dar trebuie sa o achita daca nu vreau sa raman fara servicii. Am achitat ca prostul iar acum nu pot sa imi mai recuperez banii. Cum procedez? Multumesc.

    Răspunde
    • Practic te-ai dus dupa fentă… :)) Depune cat mai curand o reclamatie la ANPC iar in functie de raspunsul acestora va trebuie sa actionezi in consecinta. Acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii, ca sa stii cum sa reactionezi in diverse scenarii. Cu placere!

      Răspunde
  3. Asa am patit si eu cu telekom si acum ma hartuieste o firma de recuperari desi eu nu am avut vre-o treaba cu ei. M-am portat la orange acum si nu stiu ce sa fac?

    Răspunde
    • Din acest motiv va tot recomandam ca in prima faza sa reziliati contractul cu operatorul initial si abia apoi sa realizati portarea iar pentru mai multe detalii acceseaza acest link. Poti depune o reclamatie la ANPC dar este usor tardiva acum. Inestimabilul operator vinde creantele pe sume derizorii catre firmele de recuperari iar ulterior acestia le hartuiesc clientii cu o multime de somatii. Succes!

      Răspunde

Lasă un comentariu