Mai jos regasiti lipsa de respect pe care si-o manifesta cei de la Orange față de abonati si isi bat joc de acestia in cel mai crunt mod posibil. Din pacate majoritatea acestora tac si suporta toate aceste mizerii, deoarece nu stiu cum sa riposteze in fața unor astfel de abuzuri grosolane.
„Sunt client Orange încă din 2003, dar acum mă gândesc serios să trec la o companie concurentă. Cu abonamentul Orange ”expirat” încă din primăvară, am preferat să mai aștept pentru că serviciul ”ofertare” nu a reușit până acum să mă convingă să-l prelungesc. Pe scurt, oferta lor era mai proastă și mai scumpă decât ce aveam.
Lunile au trecut, iar aseară am avut parte de (încă) o surpriză neplăcută.
Consultând în aplicația MyOrange factura pe luna în curs, pentru a o plăti online am constat că aceasta a crescut față de anterioara cu 5,5 lei.
Nu suma în sine m-a deranjat, ci faptul că nu am primit o explicație, măcar un anunț: ”fraiere, vezi că te ardem cu un euro că e război în Ucraina sau ceva”.

Așa că am sunat la call center. După ce am evitat prin apăsarea de mai multe taste să ”vorbesc” cu ”asistenta virtuală Gia” am reușit să discut cu un OM.
Operatoarea mi-a spus că trebuia să citesc cu atenție factura pe luna octombrie, unde, pe a a doua pagină eram notificat că, citez din documentul consultat ulterior:
”Pentru a putea menține o calitate ridicata a serviciilor pe care ti le oferim, în contextul creșterii constante a costurilor de furnizare a serviciilor mobile si fixe, din data de 15 Noiembrie 2022 valoarea abonamentului tău va fi majorata cu 1 euro (TVA inclus)”
Am întrebat-o pe doamna operator de call-center ce înseamnă în românește asta și mi-a spus că a crescut inflația.
Cu această ocazie am aflat și că ”începând cu aceeași dată, cursul de schimb valutar la care se va face facturarea este reprezentat de valoarea cursului de vânzare ING Bank anunțat pe site-ul băncii, în secțiunea dedicată cursului valutar (standard) pentru persoane fizice, in ziua lucrătoare anterioara zilei emiterii facturii, la ora 15:00”.
În cazul facturii mele, emisă pe 16 noiembrie, cursul a fost de 5,0046 lei/euro. În schimb, cursul valutar la BNR în aceeași zi a fost de 4.9209 lei/euro.
Cum șansele de a mai rămâne client Orange sunt minime, ce operator de telefonie mobilă îmi recomandați ca fiind ok calitate/preț?”

Cel mai simplu mod in care puteti sanctiona comportamentul abuziv al inestimabilului operator, este sa reziliati contractul cu acesta, urmand procedura disponibila pe blog, in sectiunea de „Țepe Online & Offline„.


Toți o apa și un pământ. Am fost abonat Orange mai bine de 10 ani,apoi am optat pentru Vodafone. Aproape nimic schimbat. Am contractul expirat de mai bine de doi ani jumătate,și contactat de câteva ori pentru reînnoire. Mi-au fost propuse telefoane cu două-trei sute de lei mai scumpe decât pe on-line,așa că am refuzat o achiziție de la ei. La un moment dat,Orange a avut o „ofertă” de telefoane prin portarea în rețeaua lor,am aplicat pentru două portari,respectiv achiziționarea a doua telefoane,purtat trei zile pe la doua centre Orange în Iași,ca la final să-mi spună că uneori achiziționarea on-line nu funcționează. Trageți concluziile.
Intr-adevar asa este dar din pacate majoritatea abonatilor nu riposteaza in fata acestor abuzuri si astfel operatorii sunt incurajati ca sa-i calce in picioare… :(
Ai impresia ca aceeasi operatori fac abuzuri si in tarile civilizate?
Acolo legistlatia nu le permite sa isi bata joc de clienti, iar abonatii riposteaza dur la cea mai mica problema semnalata.