Orange amână plățile facturilor

Daca pana acum am taxat toate „derapajele” operatorilor de telefonie mobila care comit abuzuri pe banda rulanta iar acestia mizeaza din plin pe naivitatea abonatilor care tac si suporta toate aceste mizerii…… iata ca a venit momentul sa-i felicitam pe unii dintre acestia pentru actiunea intreprinsa in aceasta perioada. Mai multi cititori ne-au semnalat faptul ca au fost contactati de catre serviciul clienti Orange si i-au intrebat daca intampina dificultati la achitarea facturilor, a caror scadenta este in perioada urmatoare.

Practic inestimabilul operator le ofera posibilitatea abonatilor sa amane plata facturilor cu pana la 4 saptamani, indiferent daca se afla in imposibilitate de plata sau nu iar clientii nu sunt nevoiti sa justifice in vreun fel situatia in care se afla. Asadar daca va confruntati cu probleme financiare si nu puteti achita facturile Orange in aceasta perioada in care ne aflam in plina stare de urgenta, este bine de stiut faptul ca operatorul nu o sa va restrictioneze serviciile pentru neplata si mai mult decat atat vine in intampinarea clientilor cu o astfel de propunere, menita sa ne arate ca le pasa de abonatii acestora.

Trebuie sa recunoastem faptul ca este o actiune extrem de smart, care nu face altceva decat sa le sporeasca nivelul de incredere pe care abonatii il au in serviciile acestora si mai multe decat atat, arata din plin faptul ca le pasa si vor sa-i ajute pe abonati sa depaseasca cat mai usor aceasta perioada extrem de grea in care majoritatea acestora au ramas deja fara job-uri sau urmeaza sa ramana in perioada imediat urmatoare.

In cazul in care sunteti abonati Orange si nu ati fost contactati pana acum, este bine de stiut faptul ca puteti sa activati aceasta amanare de plata atat din contul vostru My Orange, cat si direct de pe telefonul mobil daca tastati urmatoarea combinatie: *100#, selectati ramura 1 „continua„(optati de 3 ori pt ramura 1) –  accesati Cronos, factura şi plăți si optati pentru subramura 5 – Amânare plată.

Veti fi notificat printr-un SMS de indata ce ati finalizat operatiunea si veti afla faptul ca scadenta facturii a fost amanata conform solicitarii pe care tocmai ati efectuat-o, asadar este extrem de simplu si rapid acest demers.

Iata ca se poate ca operatorii de telefonie mobila sa aiba si un comportament de bun simt in perioadele de criza si ar fi ideal ca Vodafone, Telekom si DigiMobil sa le urmeze exemplul si sa intreprinda cat mai curand o actiune similara.

Acum ramane de vazut daca inestimabilii operatori vor reusi sa se mobilizeze in timp util sau vor intari din piele, asa cum o fac in majoritatea cazurilor si vor continua sa aiba acelasi comportament abuziv. Oricum este bine de stiut faptul ca puteti rezilia contractele oricand daca simtiti nevoia sa va mai reduceti din costurile pe care le aveti lunar si considerati ca abonamentele actuale va consuma prea multe resurse financiare iar trecerea pe cartele Pre-Pay este alegerea ideala pentru voi.

Procedura care trebuie urmata este extrem de simpla iar aceasta va ajuta sa reziliati contractele fara costuri sumplientare(gen taxe de reziliere aka justa despagubire etc) si pentru mai multe detalii accesati sectiunea de „Tepe Online & Offline„.

Subscribe
Notify of
guest

10 Comments
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Andrei Ciurea

Eu ma cert cu rds pentru o factura gresita si nu vor nici de nebuni sa inteleaga ca e vina lor. Ce pot sa le fac?

Durdui Bogdan

Cred ca sunt cei mai seriosi din piata iar cu faza asta au castigat admiratia multora. Felicitari!

Razvan Manea

Telekom nu amana nimic? sau ei sunt doar pusi pe japca?

Ionut Popa

Tot respectul pentru orange, m-au sunt si pe mine si am ramas surprins de grija lor.

Maria

Numai Vodafone nu amână nimic. Am doar plata telefoanelor după reziliere dar nu vor sa inteleaga ca sunt in imposibilitate de plata din cauza suspendarii jobului pe perioada virusului…. ce pot face ? Nu as vrea sa imi vina la usa sau sa ma dea in judecata.

10
0
Ne-ar face placere să comentezi la acest articol :)x
()
x