Vodafone România și UPC au finalizat fuziunea

Este de notorietate faptul ca Vodafone a achizitionat UPC inca din primavara anului trecut iar acum acestia ne anunta faptul ca tot procesul de fuziune s-a incheiat cu succes. Practic toti clientii UPC au ajuns in „ograda” celor de la Vodafone dar nu va alarmati pentru ca serviciile vor fi tot de slaba calitate pana in momentul in care Vodafone va decide sa imbunatateasca toate infrastructura preluata, facand investii serioase in aceasta.

Ca urmare a acestui lucru, UPC Romania inceteaza sa mai existe ca entitate juridica, fiind absorbita in totalitate de catre Vodafone Romania. Practic incepand de astazi, Vodafone Romania devine furnizorul de servicii fixe de comunicatiii electronice pentru clientii UPC. Toate drepturile si obligatiile UPC Romania S.A. vor fi preluate de catre Vodafone Romania S.A., fara modificari in ceea ce priveste termenii si conditiile din contractele clientilor si furnizorilor.

Informatiile disponibile pe www.upc.ro se vor regasi pe www.vodafone.ro. De retinut si faptul ca, aplicatia My UPC va fi redenumita in My Vodafone Fix & TV, in timp ce functionalitatile acesteia si datele de logare ale clientilor vor ramane neschimbate.

Telefoanele de contact, 031 100 1000 si 031 100 0872, vor fi in continuare disponibile. Pentru clientii care platesc factura prin internet banking, UPC Romania va fi inlocuit cu Vodafone – pentru servicii fixe si TV. Clientii care beneficiaza de servicii fixe & TV furnizate in baza unui contract cu fosta companie UPC, dar si de servicii mobile furnizate de Vodafone vor primi in continuare doua facturi.

In ceea ce priveste magazinele UPC, acestea vor fi reamenajate treptat si vor avea specificatiile si configuratia magazinelor Vodafone iar acestea vor oferi in continuare toate serviciile si operatiunile specifice produselor.

Va reamintim si faptul ca puteti rezilia contractele oricand si fara costuri suplimentare daca sunteti nemultumiti de serviciile acestora iar procedura completa este disponibila pe blog in sectiunea de „Tepe Online & Offline„. Nu uitati sa parcurgeti si sectiunea de comentarii, pentru a afla cum sa reactionati in diverse situatii.

Subscribe
Notify of
guest

4 Comments
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Adi-TM

Totul e praf de când s-a încheiat absorbția totală a UPC de către Vodafone. Netul a decăzut sub orice critică: zilnic zeci de întreruperi (nu exagerez), viteza e praf (de la câteva sute de kbps până la câțiva Mbps) cu eventuale perioade de până la câțiva zeci de Mbps. Am făcut sesizare => mi-au schimbat modemul => situația e neschimbată + am rămas fără telefonie fixă. Am făcut din nou sesizare => Nici un răspuns. Website-ul My Vodafone (pt. mobil) în ultima perioadă crapă și el periodic (de ex. acum nu mă pot loga în cont căci site-ul e blocat, ba apare că e suprasolicitat, ba „uuupss, error”). Am obosit cu atâtea întreruperi zilnice ale internetului, uneori netul cade din 10 în 10 minute, iar când revine viteza este atât de scăzută încât abia se încarcă paginile. Din acest motiv acum netul îl iau de pe hotspot-ul mobilului care este cu cartelă tot pe Vodafone dar care „zboară” față de internetul fix. Voi renunța la tot pachetul de TV + Net de la Vodafone. Îmi voi lua un abonament minim, cel mai ieftin posibil, de la Telekom sau de la DiGi (30 lei) iar Internetul îl voi accesa de pe mobil căci cu 5 euro am 30 GB + adesea bonus de încă 30 GB ceea ce pt. mine e suficient (navigare intensivă text + Youtube pe rezoluție de max. 480p + radio). Las companiile să agațe pe alții pe abonamente uriașe care oferă doar iluzia unor beneficii pe măsură care adesea sunt inutile.

jimmy

Abonament de 300mb dar banda e maxim 150mb (trag cu undeva la 12mb). Am facut o sesizare, urmeaza sa reziliez

Previous Post

HONOR 30S vine cu senzor foto de 64MP

Next Post

Xiaomi Mi Note 10 Lite este pregătit de lansare