Vodafone mărește tarifele serviciilor oferite și reziliază gratuit contractele

Acum si cei de la Vodafone au anuntat faptul ca vor majora tarifele la serviciile pe care le ofera iar aceasta schimbare va intra in vigoare curand.

Acesta este mesajul pe care il vor receptiona in perioada urmatoare toti clientii Vodafone: „În contextul creşterii majorităţii costurilor legate de operaţiunile pentru furnizarea serviciilor de comunicaţii, te informăm că începând cu data de 6 mai 2019 preţul pachetului de servicii aferent acestui număr va creşte cu 0,83 euro (TVA inclus). Dacă nu eşti de acord cu această modificare poţi denunţa unilateral contractul”.

Asadar pretul abonamentelor existente se va majora cu “doar” 0.83 Euro desi ne aflam in Romania si toate preturile sunt exprimate in lei deoarece putem efectua plati doar in moneda nationala.

Bineinteles ca inestimabilul operator a optat pentru acest truc deoarece “suna” mult mai bine o majorare exprimata in Euro care incepe cu 0.83 decat una in lei care este in cuantum de “doar” 3.95 lei/abonament(asa cum ar fi fost normal sa comunice operatorul) iar astfel abonatii pot fi manipulati mult mai usor.

Desigur ca toti abonatii isi pot rezilia in mod gratuit contractele in termen de 30 de zile de la data receptionarii acestei notificari cu privire la majorarea planurilor tarifare.

Asadar daca nu sunteti de acord cu schimbarea planurilor tarifare si doriti sa-i “taxati” denuntand unilateral contractul va trebui sa urmati procedura simpla pe care v-o prezentam mai jos.

  • Redactati cererea de reziliere dupa bunul plac iar noi v-am pus la dispozitie si un model pe care il puteti descarca prin intermediul acestui link.
  • Trimiteti cererea de reziliere si o copie a cartii de identitate prin interdmediul formularului de contract prezent pe site-ul acestora.
  • NU luati in calcul aberatiile pe care le emite operatorul si depuneti cat mai curand o reclamatie la ANPC, in care sa detaliati cat mai bine speta si sa atasati toate documentele de care dispuneti iar formularul poate fi accesat prin intermediul acestui link.

Daca urmati acesta procedura extrem de simpla va veti putea rezilia contractele oricand si fara costuri suplimentare iar operatorul are obligatia sa va proceseze cererile de reziliere in maxim 30 de zile de la receptionarea acestora.

Cei care si-au achizitionat terminale subventionate prin intermediul celor de la Vodafone, vor trebui sa achite diferenta pentru acestea deoarece isi reziliaza contractele in mod anticipat.

Daca nu v-ati achizitionat terminale subventionate sau in sisteme de rate “nema dobanda“, atunci va trebui sa achitati doar contravaloarea ultimei luni in care ati beneficiat de abonament.

Va reamintim si faptul ca Telekom Romania a anuntat recent faptul ca isi vor majora tarifele curand iar pentru detalii accesati acest link.

(Via)

20 de comentarii la „Vodafone mărește tarifele serviciilor oferite și reziliază gratuit contractele”

  1. Buna ziua.
    De ce este nevoie să reclam la ANCP faptul că Vodafone pretinde la reziliere contract așa numita ” justă despagubire”, deoarece Legea 193/2000 denunță clauzele abuzive că fiind nule de drept , conform anexei la lege art.1, lit.j. De asemeni Decizia I.C.C.J. nr 24/2015 hotărăște în legătură cu interpretarea unitară a art.12,al.1din L.193/2000 că ANCP sesizează Tribunalul solicitând eliminarea clauzelor abuzive .
    Acest lucru s.a făcut de către ANCP si Tribunalul București cu hotărârea nr.8254/2015 obligă pe Vodafone să elimine din contracte clauzele abuzive : “să elimine achitarea taxelor de rezilierea înainte de termen, de justă despăgubire ”
    Revin in final cu intrebarea : sunt obligat să mă adresez către ANCP cu sesizare personală?
    Vă mulțumesc.

    Răspunde
    • Salut,
      Doar inspectorii ANPC ii mai pot pune cu botul pe labe pe inestimabilii operatori care merg la intimidare si adopta un comportament abuziv fata de clienti iar acestia tac si suporta toate aceste mizerii. Pt mai multe detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii pt a stii cum sa reactionezi in diverse scenarii. Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
  2. Buna ziua!
    Ce facem cu Vodafone?
    Am contract pe firma si vreau sa renunt la acesta inainte de expirarea abonamentului de 2 ani, insa taxa de reziliere este 700 Euro.
    Pe site ul Anpc pot face reclamatii doar persoanele fizice.
    Ce ma sfatuiti?
    Multumesc anticipat!

    Răspunde
    • Buna,
      Stai linistita pentru ca poti rezilia contractul fara probleme iar pentru detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii.
      Au mai fost firme care au reusit sa rezilieze fara probleme contractele cu inestimabilul operator dar ideal ar fi sa apelezi la serviciile unui avocat specializat pe astfel de spete si pentru detalii acceseaza acest link. Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
  3. Bună, am două abonamente la Vodafone, unul pt o tabletă cumpărată la abonament care expiră în luna a 12 2020 și celalalt pt telefon iar telefonul nu l am cumpărat de la ei și expira în 01 2021.M au prins cu un abonament de internet de 5 GB și m au legat iar doi ani. Aș vrea să reziliez contractul, măcar cel de telefonie.

    Răspunde
    • Buna,
      Poti rezilia contractele oricand daca urmezi procedura prezentata in acest articol. Vei fi nevoita sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament.
      Nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
  4. Mi-am facut un abonament la Vodafone de date. Initial, am dorit o cartela Prepay, dar cei de la Vodafone mi-au spus ca daca fac abonament imi pot da net NELIMITAT. Am intrebat care e viteza. Mi-a spus ca 4.5G, in curand 5G. Am acceptat. La inceput netul mergea frumos, eram multumit. La un moment dat, a picat. De tot. Dupa ce mi-am batut capul jumatate de zi, ma uit in contract. De fapt, erau 3 GB inclusi + niste bonusuri de cativa GB. O sun pe tipa de la Vodafone, spune ca cica e nelimitat… dar dupa ce depasesti “pragul” (ca sa nu zica “limita”), scade viteza, dupa care, luna viitoare isi reia viteza. I-am zis ca nu asa am discutat. A spus ca nu am inteles eu bine, ca in contract scrie…. Da, intr-adevar, scrie. Dar sa vorbim una si sa scrie alta in contract? Imi suna a inselatorie. In pacate nu am nici un fel de proba, nici o inregistrare audio. Acum tot ce mi-a ramas sa fac e sa reziliez contractul… Sper sa nu ma puna la plata. O sa urmez pasii din acest articol. By the way, MULTUMIM, Bytza!

    Răspunde
    • Salut,
      Intr-adevar asa este iar majoritatea operatorilor apeleaza la aceste tertipuri si mizeaza din plin pe naivitatea abonatilor care tac si suporta toate aceste mizerii.
      Stai linistit pt ca poti rezilia fara probleme contractul daca urmezi procedura prezentata in acest articol. Nu ezita sa apelezi la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
  5. Doresc o anulare de contract la trei zile dupa ce l-am semnat. Este vorba de un contract cu un telefon inclus. Este posibil ? Sunt cumva obligat sa platesc telefonul la pret intreg chiar daca nu l-am folosit ? Pot fi obligat sa platesc alte taxe ?

    Răspunde
    • Daca ati incheiat contractul online puteti returna fara probleme terminalul in maxim 14 zile de la receptionarea acestuia. In caz contrar va trebui sa achitati diferenta pt acesta dat fiind faptul ca reziliati contractul unilateral. Nu ezitati sa apelati la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
  6. Salut, din octombrie 2018 am un abonament de 8 euro care a ajuns acum la 41 de lei cu 6GB net, nelimitat în Vodafone și 200 minute în altă rețea. Dar am văzut că la cartelă pentru 5 euro îți oferă 30.000 MB, 1000 de minute în altă rețea iar pentru 6 euro îți oferă 60.000 MB cu 2000 de minute în altă rețea + mesaje și apeluri video gratuite în aplicațiile de socializare.

    Mi se pare cu mult mai bună oferta de la cartelă decât ce am pe abonament în momentul de față. Și aș vrea să îl anulez.

    Ce părere ai despre oferta de la cartelă și aș putea renunța la abonament fără să plătesc ceva în plus, deoarece deja factura pe lună în curs (august) s-a emis.

    Răspunde
    • Salut,
      Intr-adevar beneficiile oferite la cartelele pre-paid sunt mult mai atractive decat cele prezente la abonamente si merita din plin transferul. Poti rezilia fara probleme contractul daca urmezi procedura prezentata in acest articol. Vei fi nevoit sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament iar daca este cazul nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC. Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
  7. Buna ziua!
    Va scriu in legatura cu o problema pe care am intampinat-o zilele astea. Mama a fost prostita de cei de la Vodafone sa semneze un contract pe 2 ani pentru o oferta de 35 de lei ( de fapt, e abonament; ei i-au spus oferta). Ea s-a dus sa incarce cartela si efectiv au agasat-o cu aceasta oferta. Ideea e ca ar vrea sa rezilieze contractul , dar am inteles ca cei de la Vodafone cer taxa aceea de justa despagubire, chiar daca le-am spus (telefonic) ca exista lege data in privinta asta. Ei au spus ca nu e adevarat si ca trebuie platita taxa.
    Contractul a fost semnat pe 24.04,si i s-a spus ca poate sa plateasca odata la 40 de zile. De fapt, are voie sa intarzie plata facturii cu inca 12 zile, ceea ce nu i-au spus cei de la Vodafone. Apoi, nu i-au spus nici ca trebuie sa plateasca anticipat, adica, factura se emite pe data 27 a fiecarei luni, dar ea nu plateste pe luna care a trecut, ci pe cea care urmeaza. Desigur, nu a stiut ca trebuie sa plateasca astfel. Pe 27.04 s-a eliberat factura, mesaj nu a primit cum ca trebuie sa plateasca. S-a dus ea sa intrebe in data de 6.05, dar i-au spus ca nu are ce sa plateasca. Apoi, s-a trezit cu telefonul taiat in ziua de 12.05. Am sunat la Vdf, au spus ca i-au taiat telefonul din cauza neplatii, dar au recunoscut ca nu i-au trimis mesaj in legatura cu factura. In fine, in momentul in care a achitat suma, i l-au deschis.
    Am vrea sa reziliem contractul cu ei.
    Cum ne sfatuiti sa facem?
    Multumim anticipat!

    Răspunde
    • Buna,
      Puteti rezilia fara probleme contractul daca urmati procedura prezentata in acest articol. Veti fi nevoite sa achitati doar contravaloarea ultimei luni in care ati beneficiat de abonament si nu ezitati sa apelati la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul. Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
      • Buna! Am trimis cererea de reziliere si m-au anuntat cei de la Vodafone telefonic si prin mesaj ca trebuie platita taxa de justa despagubire, in valoare de 93 de euro, la urmatoarea factura. Am trimis si la ANPC o sesizare si astept raspuns. Daca nu imi raspund cei de la ANPC, ce fac? Multumesc!

        Răspunde
        • Buna,
          Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite inestimabilul operator si stai linistita pt ca ANPC iti va oferi un raspuns in termenul legal iar in functie de raspunsul acestora va trebui sa actionezi in consecinta. Asteptam detalii. Succes!

          Răspunde
          • Salut! Am vrut sa va instiintez ca cei de la ANPC au rezolvat situatia in favoarea noastra. Vodafone au fost nevoiti sa rezilieze contractul, au dat o oferta cu mai multe beneficii in valoare de 2 euro fara perioada contractuala si au primit si amenda. Va multumim pt tot ajutorul!

          • Felicitari pentru reusita! Cand ai timp sa postezi si o imagine cu raspunsul pe care l-ai receptionat de la ANPC, ca sa-l poata vedea si alti compatrioti care se afla intr-o situatie similara dar nu stiu cum sa reactioneze. Cu mare placere!

Lasă un comentariu