TELEKOM majorează tarifele la toate serviciile pe care le oferă și reziliază gratuit contractele abonaților rebeli

Telekom continua sa faca “arogante” cu abonatii din portofoliul acestora si urmeaza “reteta” de mare succes a celor de la RCS & RDS aka Digi Mobil, care au majorat recent tarifele tuturor serviciilor oferite.

Acum iata ca si cei de la Telekom au anuntat faptul ca isi maresc tarifele la toate serviciile pe care le ofera iar aceasta schimbare va fi implementata curand si este valabila pentru toate serviciile pe care le furnizeaza.

Reprezentantii inestimabilului operator au declarat ca: “Toate eforturile Telekom Romania de consolidare a angajamentului companiei faţă de piaţa locală se traduc prin investiţii continue în reţele şi în dezvoltarea unor oferte comerciale inovatoare şi relevante pentru clienţi. Însă, ca urmare a creşterii costurilor asociate furnizării serviciilor de comunicaţii, Telekom Romania este nevoită să majoreze preţurile abonamentelor din portofoliul fix şi mobil, pentru clienţii rezidenţiali şi de business, începând cu 15 aprilie 2019”.

Asadar, incepand din data de 15 aprilie 2019 vor fi marite toate preturile abonamentelor din portofoliul fix si mobil al celor de la Telekom, pentru clientii rezidentiali si de business.

Preţul pentru fiecare pachet fix (care include voce fixa, internet prin fibra optica + cablu TV) si pentru fiecare abonament mobil, pentru clientii rezidentiali, va fi marit cu 0,42 euro/ TVA inclus.

Pentru unii poate pare modesta aceasta majorare dar luati in calcul faptul ca se aplica la cateva milioane de contracte, asadar suma finala este extrem de semnificativa.

De retinut si faptul ca majorarea tarifelor nu se aplica optiunilor de televiziune, ratelor pe care clientii le au pentru telefoane sau la chiriile echipamentelor pe care operatorul le ofera in custodie.

Mai mult decat atat, Miroslav Majoros este CEO Telekom Romania si a declarat cu nesimtire faptul ca analizeaza varianta neparticipării la licitatia 5G, care va avea loc in a doua parte a acestui an : “Noi facem business, nu caritate. Condiţiile care derivă din aplicarea prevederilor OUG 114/2018 nu sunt acceptabile şi analizăm serios varianta neparticipării la procedura de atribuire, care va fi organizată de autoritatea de reglementare din domeniu în a doua parte a acestui an”.

Asadar tupeul si nesimtirea acestui CEO atinge cote alarmante in conditiile in care operatorul are o multime de datorii catre bugetul de stat iar majoritatea abonatilor Telekom reclama calitatea slaba a serviciilor pe care le ofera acestia.

Toti clientii vor fi notificati cu privire la aceste schimbari contractuale iar abonatii isi vor putea rezilia in mod gratuit contractele(timp de 30 de zile de la receptionarea notificarii cu pricina), dat fiind faptul ca inestimabilul operator a schimbat regulile in timpul “jocului”.

Asadar daca sunteti nemultumiti de serviciile celor de la Telekom, acum este momentul ideal sa va reziliati contractele fara costuri suplimentare iar procedura completa de reziliere este disponibila pe blog si pentru detalii accesati acest link.

Va recomandam tuturor sa apelati cu mare incredere la ajutorul celor de la ANPC daca intampinati ostilitate din partea inestimabilului operator care este…. 🙂

(Via)

Cele mai recente comentarii

  1. Valentin Popa 10 martie 2019
    • BYTZA 11 martie 2019
  2. Ivan Bogdan 10 martie 2019
  3. Horia Niculescu 10 martie 2019
    • BYTZA 10 martie 2019
  4. Adrian Pascu 10 martie 2019
    • BYTZA 11 martie 2019
  5. Florin Udrea 10 martie 2019

Lasa un comentariu prin intermediul formularului de mai jos!