TELEKOM majorează tarifele la toate serviciile pe care le oferă și reziliază gratuit contractele abonaților rebeli

Telekom continua sa faca “arogante” cu abonatii din portofoliul acestora si urmeaza “reteta” de mare succes a celor de la RCS & RDS aka Digi Mobil, care au majorat recent tarifele tuturor serviciilor oferite.

Acum iata ca si cei de la Telekom au anuntat faptul ca isi maresc tarifele la toate serviciile pe care le ofera iar aceasta schimbare va fi implementata curand si este valabila pentru toate serviciile pe care le furnizeaza.

Reprezentantii inestimabilului operator au declarat ca: “Toate eforturile Telekom Romania de consolidare a angajamentului companiei faţă de piaţa locală se traduc prin investiţii continue în reţele şi în dezvoltarea unor oferte comerciale inovatoare şi relevante pentru clienţi. Însă, ca urmare a creşterii costurilor asociate furnizării serviciilor de comunicaţii, Telekom Romania este nevoită să majoreze preţurile abonamentelor din portofoliul fix şi mobil, pentru clienţii rezidenţiali şi de business, începând cu 15 aprilie 2019”.

Asadar, incepand din data de 15 aprilie 2019 vor fi marite toate preturile abonamentelor din portofoliul fix si mobil al celor de la Telekom, pentru clientii rezidentiali si de business.

Preţul pentru fiecare pachet fix (care include voce fixa, internet prin fibra optica + cablu TV) si pentru fiecare abonament mobil, pentru clientii rezidentiali, va fi marit cu 0,42 euro/ TVA inclus.

Pentru unii poate pare modesta aceasta majorare dar luati in calcul faptul ca se aplica la cateva milioane de contracte, asadar suma finala este extrem de semnificativa.

De retinut si faptul ca majorarea tarifelor nu se aplica optiunilor de televiziune, ratelor pe care clientii le au pentru telefoane sau la chiriile echipamentelor pe care operatorul le ofera in custodie.

Mai mult decat atat, Miroslav Majoros este CEO Telekom Romania si a declarat cu nesimtire faptul ca analizeaza varianta neparticipării la licitatia 5G, care va avea loc in a doua parte a acestui an : “Noi facem business, nu caritate. Condiţiile care derivă din aplicarea prevederilor OUG 114/2018 nu sunt acceptabile şi analizăm serios varianta neparticipării la procedura de atribuire, care va fi organizată de autoritatea de reglementare din domeniu în a doua parte a acestui an”.

Asadar tupeul si nesimtirea acestui CEO atinge cote alarmante in conditiile in care operatorul are o multime de datorii catre bugetul de stat iar majoritatea abonatilor Telekom reclama calitatea slaba a serviciilor pe care le ofera acestia.

Toti clientii vor fi notificati cu privire la aceste schimbari contractuale iar abonatii isi vor putea rezilia in mod gratuit contractele(timp de 30 de zile de la receptionarea notificarii cu pricina), dat fiind faptul ca inestimabilul operator a schimbat regulile in timpul “jocului”.

Asadar daca sunteti nemultumiti de serviciile celor de la Telekom, acum este momentul ideal sa va reziliati contractele fara costuri suplimentare iar procedura completa de reziliere este disponibila pe blog si pentru detalii accesati acest link.

Va recomandam tuturor sa apelati cu mare incredere la ajutorul celor de la ANPC daca intampinati ostilitate din partea inestimabilului operator care este…. 🙂

(Via)

10
Adaugă comentariul tău ceva mai jos

  Subscribe  
Notify of
Ivan Bogdan

Am reziliat contractul cu ei la finalul anului trecut si ma felicit pentru alegerea facuta. Ma deranja ca aveau viteza la net mult prea mica si in convorbiri aveam probleme.

BYTZA

Din pacate majoritatea abonatilor au reclamatii pe aceasta tema “spinoasa” iar inestimabilul operator a fost sanctionat de catre ANCOM https://ithot.ro/telekom-romania-este-atentionat-de-ancom/

Valentin Popa

Bine macar ca nu au scos protv-ul din grila pana la urma dar in rest sunt praf..

BYTZA

Nu aveau cum sa faca o astfel de magarie deoarece isi puneau toti abonatii in cap 🙂

Florin Udrea

In ianuarie m-am portat de la ei si acum am primit o factura de 578 de lei, Cum trebuie sa procedez? Va multumesc.

BYTZA

Din acest motiv va tot recomandam ca in prima faza sa reziliati contractul cu operatorul initial si abia apoi sa realizati portarea iar pentru detalii acceseaza acest link https://ithot.ro/iata-cum-va-puteti-porta-numerele-de-mobil-inainte-de-expirarea-perioadei-contractuale/
Ar fi bine sa depui o reclamatie la ANPC dar este usor tardiva acum. Cu placere!

Adrian Pascu

Sunt cei mai magari astia de la telekom, eu nu am semnal in casa si am depus 5 sesizari pana acum si nu mi-au raspuns de loc. Ce pot face? Multumesc!

BYTZA

Intr-adevar atitudinea inestimabilului operator lasa de dorit iar calitatea serviciilor pastreaza aceeasi “nota” din pacate. Poti sa-i “taxezi” oricand cu o reziliere corecta si aferenta iar pentru detalii acceseaza acest link https://ithot.ro/reziliere-contract-cu-telekom-romania/
Nu ezita sa apelezi la ANPC daca este cazul. Succes!

Horia Niculescu

Cred ca asa vor face toti acum si bine ca am trecut pe cartela.

BYTZA

Ramane de vazut dar oricum beneficiile de la cartele prepaid rulz 🙂