Tepe online & offline

Orange mărește tarifele în mod complet abuziv

Inestimabilul operator Orange continua sa isi abuzeze abonatii in mod constant, iar acum majoritatea acestora au receptionat notificari cu privire la majorarea tarifelor pentru abonamentele pe care le detin. La finalul acestui articol regasiti si procedura prin intermediul careia puteti rezilia contractele cu Orange, fara costuri suplimentare.

Motivul invocat de Orange pentru creșterea tarifelor

În contextul economic actual, marcat de o creștere a indicelui armonizat al prețurilor de consum (IAPC) publicat de Eurostat – 9,7% în 2023 și o rată medie a inflației de 6,9% între august 2023 și august 2024 – Orange a decis să ajusteze prețurile pentru a putea susține investițiile în inovație și rețele de comunicații convergente fix-mobil.

„Modificările au rolul de a susține investițiile continue în extinderea rețelei și modernizarea serviciilor de comunicații, potrivit companiei, care promite menținerea standardelor înalte pentru serviciile mobile, fixe și de IT&C” sustin reprezentantii celor de la Orange.

Modificările contractuale anunțate

Începând cu 1 decembrie 2024, clienții Orange vor observa următoarele schimbări pe facturile lor:

  1. Creșterea prețului abonamentelor cu 5% pentru toate serviciile contractate de voce și date mobile, internet fix, M2M, TV și IT&C. Această majorare va fi reflectată în prima factură emisă după data menționată.
  2. Posibilitatea de ajustare a tarifelor conform indicelui IAPC: Orange își rezervă dreptul de a modifica prețurile o singură dată pe an, începând din 2025, fără alte formalități sau consimțământ, conform indicelui armonizat al prețurilor de consum stabilit de Eurostat, dar nu mai mult de 8%. Aceste actualizări de preț vor fi notificate prin factură, SMS, e-mail sau scrisoare, conform noilor prevederi contractuale.

Dreptul clienților de a rezilia contractele fără penalități

Clienții care nu sunt de acord cu noile modificări au dreptul de a renunța la contract fără plata penalităților sau taxelor de încetare, cu excepția celor aferente echipamentelor terminale. Renunțarea la contract poate fi notificată prin:

  • E-mail la consultantul.meu@orange.com
  • Apel telefonic la 300 (gratuit din rețeaua Orange) sau 0374 30 03 00 (tarif normal)
  • Vizită în magazinele Orange
  • Cerere de portare, în termen de 30 de zile de la primirea notificării

Orange subliniază că, în cazul denunțării, rezilierea contractului va viza doar serviciile afectate de modificările unilaterale, restul serviciilor contractate rămânând în vigoare.

Acum va reamintim faptul ca va puteti rezilia contractele oricand si fara costuri suplimentare, iar procedura completa este disponibila pe blog, in sectiunea de „Țepe Online & Offline„.

Returnarea echipamentelor și alte informații extrem de utile

În cazul în care clientul deține echipamente Orange, cum ar fi Home Net sau Office Net, acestea trebuie returnate la un magazin Orange în cazul rezilierii contractului. De asemenea, dacă nu este transmis un răspuns în termen de 30 de zile, compania va considera că modificările sunt acceptate tacit.

Leave a comment

Subscribe
Notify of

0 Comments
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
  1. Buna ziua, Am reziliat si eu contractul cu ajutorul articolului si voiam sa va multumesc din suflet. Chiar ma saturasem…

0
Ne-ar face placere să comentezi la acest articol :)x
()
x