Stim deja faptul ca operatorii de telefonie mobila isi bat joc de clienti in incercarea disperata de a-i mentine in „ograda” acestora cat mai mult timp dar comportamentul abuziv al celor de la Orange atinge cote alarmante iar mai jos regasiti tot calvarul prin care a fost nevoit sa treaca familia unui cititor pentru mai bine de 4 ani de zile.
„Prima mea problema cu orange a fost intr-un moment destul de negru din viata mea cand socrul meu a decedat si m-am dus cu sotia la un sediu Orange din Bucuresti Mall, ca sa renuntam la contract. Desigur aveam toate actele necesare la noi iar tipul de acolo ne-a asigurat ca totul este in regula si ca s-a reziliat deja abonamentul. Crezand ca gata am rezolvat ne-am usurat , dar abia de aici incolo a inceput totul….Dupa prima luna de la oprirea abonamentului mama soacra primeste factura de plata … am zis nu se poate asa ceva, cum sa trimiti factura unei persoane decedate si mai ales ca am fost personal cu certificatul de deces. Am sunat la call center, agentul zicea ca el nu vede nimic in sistem, numarul socrului meu inca figureaza acolo ca abonament, dar rezolva el problema si inchide acum abonamentul. Desigur ca in urmatoarele 2 luni mama soacra a primit iarasi facturi….Am fost personal la Bucuresti Mall si l-am luat la rost pe agentul respectiv pentru ca nu si-a respectat promisiunea. El din nou ne-a asigurat ca totul se rezolva dar pana la urma am rezolvat telefonic pentru ca el nu a fost in stare.
A doua problema cu orange aparea pe timp de vara cand stam in Popesti Leordeni si intr-o zi sun acasa iar sotia nu ma aude din cauza lipsei de semnal, ii zic inchide deschide telefonul, scoate cartela si vezi daca se rezolva ceva(adica cam ce putem din partea noastra). De atunci sun zilnic si vorbesc pe chat si mailuri cu orange. Pe chat mi se confirma faptul ca sunt ceva probleme cu reteaua in zona noastra, prin telefon imi spune ca nu e nici o problema, ca nimeni nu a raportat nimic .
Problema cu semnalul a durat timp de 2 ani iar daca scriai pe chat primeai un raspuns, telefonic se oferea alt raspuns. M-a sunat intr-un final un manager si mi-a spus ca problema apare ca urmare a faptului ca s-au construit prea multe blocuri in zona, eu ii zic ce treaba are asta, am semnat un contract cu voi iar voi nu imi puteti asigura ce e in contract. Ii spun frumos ca normal ar fi ca pana la rezolvarea problemei sa nu platim abonamentul. Managerul zice ca asta nu poate face asa ceva dar ca imi da o reducere de 5 euro pe abonament. Am zis hai ca e bine … aici am gresit pentru ca nu trebuia sa acceptat nimic de la ei mai ales ca lipsa de semnal a continuat.
Ultima mea patanie a fost pe data de 26 martie 2020 la rezilierea contractului pe care doream sa-l inchid de ceva timp. Tin sa precizez ca mai aveam 9 luni de abonament ramase si un telefon luat in rate. Agentul care m-a sunat mi-a prezentat cum ar decurge rezilierea. Mi-a spus ca pentru a face rezilierea trebuie sa platesc o taxa de 70 de lei si cam asta este tot. Imi zice cum vor intra banii in cont el va initializa rezilierea contractului. Il intreb pe agent sigur nu mai am si altceva de platit ca mai am rate la telefon si vreau sa stiu ca sa nu am probleme dar el ma asigura ca nu am nimic de plata in afara de suma aia de 70 de lei.
Accept termenii si imi zice daca doresc ca pe data de 26 a lunii sa imi incarce numarul cu 5 euro si sa imi activeze ei oferta la trecerea pe cartela dar il refuz spunand ca nu am nevoie si fac eu incarcarea cand vreau si cand cred eu ca este necesar. Intr-adevar pe data de 26 am fost trecut pe cartela inca de dimineata de la ora 7 iar ulterior am fost incarcat cu 5 euro si s-a activat o optiune. Peste vre-o 2 ore primesc un mesaj ca dupa cum am cerut eu in momentul solicitarii de reziliere am primit 5 euro Credit, care se vor adauga la ultima factura. Am uitat sa precizez ca pe langa aia 70 de lei mai era si factura pe ultima luna de plata. Vazand acest mesaj sunt la call center si le transmit ca eu la reziliere nu am fost de acord ca ei sa imi incarce si cartela cu 5 Euro, Acel agent incepe sa imi explice cu un aer superior ca doar asa puteam sa imi tin numarul daca se efectua aceasta incarcare. Il informez ca eu am refuzat acea incarcare dar nimeni nu a tinut cont. Agentul o tinea pe a lui ca nu se poate, ii zic ca vreau sa fac o reclamatie, face reclamatia si sunt sunat de un alt manager care imi realoca cei 5 euro recunoscand ca au facut o greseala.
Ulterior mi-a venit si factura cu rate cu tot despre care nu am fost informat iar dupa am sunat la call center informandu-i ca sunt de acord sa platesc factura dar fara rate alea pentru ca la reziliere nu mi-au spus nimic, precizez ca i-am zis agentului de rata iar el a zis ca nu mai e nimic de plata. Am facut ultima reclamatie , am fost sunat de un manger din nou care mi-a zis ca eu am dreptate si ca agentul de la reziliere trebuia sa imi prezinte toate informatiile. Deci la mine tot acest calavar cu Orange a durat 4 ani de suparari si de nervi facuti in mod inutil.„
Asadar iata ca inestimabilul operator continua sa isi bata joc de clienti in cel mai crunt mod posibil iar majoritatea acestora tac si suporta toate aceste mizerii desi normal ar fi sa riposteze in fata acestor abuzuri grosolane, mai ales ca pot apela cu incredere la ajutorul celor de la ANPC. Inspectorii ANPC sunt singurii care ii mai pot pune cu „botul pe labe” pe inestimabilii operatori de telefonie mobila, asadar apelati cu mare incredere la ajutorul acestora.
Va reamintim si faptul ca puteti rezilia contractele oricand si fara costuri suplimentare daca urmati procedura disponibila pe blog in sectiunea de „Tepe Online & Offline„. Bineinteles ca in cazul in care v-ati achizitionat un terminal subventionat sau in sistem de rate, va trebui sa achitati diferenta pt terminalul respectiv dat fiind faptul ca reziliati contractul anticipat.
Trebuie sa precizam si faptul ca in cazul abonatilor decedati puteti rezilia contractele fara probleme iar recomandarea noastra este sa efectuati toate demersurile in mediul online, astfel incat sa aveti si dovezi palpabile daca este cazul sa apelati la ajutorul celor de la ANPC. Nu ezitati sa ne contactati daca intampinati probleme cu inestimabilii operatori iar noi vom incerca sa va oferim cele mai bune solutii de rezolvare a spetelor voastre.