HIDROELECTRICA întârzie să emită facturile clienților dar sistemul revine

Clientii HIDROELECTRICA au sesizat deja faptul ca facturile acestora intarzie sa apara de cateva luni bune pt indexul pe care il transmit lunar, asa cum este normal. Intre timp cei de la HIDROELECTRICA au dat si o informare pe aceasta tema si pe care o puteti parcurge in randurile de mai jos.

Va informam ca in perioada urmatoare, S.P.E.E.H. Hidroelectrica S.A. va desfasura ample operatiuni de implementare a unor noi softuri si de migrare a bazelor de date, care vor intrerupe temporar procesul de facturare, înregistrarea solicitărilor si reclamatiilor, precum si raspunsurile la cererile care se afla in curs de procesare. Intervalul de derulare a acestor procese va fi 27.10.2022-10.11.2022.

In perioada indicata, activitatea de relaționare cu publicul a S.P.E.E.H. HIDROELECTRICA S.A. se va desfasura în continuare conform programului afisat pe site-ul companiei. Dosarele depuse in aceasta perioada pentru contractarea serviciului de furnizare a energiei electrice vor fi procesate ulterior finalizarii operațiunilor mentionate.

Va asiguram ca se depun toate eforturile necesare pentru reluarea serviciilor in cele mai bune conditii pentru dumneavoastra.

Va multumim pentru intelegere!

Practic au mai ramas doar 2 zile pana cand cei de la HIDROELECTRICA isi vor relua programul „normal” de facturare, asadar stati linistiti pt ca nu veti scapa de plata facturilor care au intarziat sa apara pana acum, dar ramane de vazut daca furnizorul va mari termenul de gratie in care aceste facturi vor putea fi achitate. Asa ar fi de bun simt sa o faca pt ca majoritatea clientilor nu vor fi capabili sa achite  aceste facturi intr-un timp foarte scurt.

Daca nu stiti deja, HIDROELECTRICA are cel mai mic pret de pe piata si va puteti transfera la acestia urmand procedura disponibila pe blog, iar pt mai multe detalii accesati acest link.