Extreme Digital își bate joc de clienți zilnic

Nu este o noutate faptul ca inestimabilul magazin online Extreme Digital isi bate joc de clienti in cel mai crunt mod posibil si refuza sa le repare acestora produsele in perioada de garantie, invocand tot felul de motive aberante.

Trebuie sa stiti faptul ca in spatele preturilor mici pe care le ofera, se ascund o multime de neajunsuri precum: servicii de slaba calitate, garantia este inexistenta iar partea de suport lasa foarte mult de dorit.

Un cititor ne-a solicitat sprijinul cu privire la problema pe care o intampina cu acest retailer iar mai jos regasiti calvarul prin care a fost nevoit sa treaca acesta, pentru ca a facut „greseala” sa devina clientul acestora, desi magazinul cu pricina are deja o multime de recenzii negative pe internet.

„Buna ziua,

As dori sa va prezint un abuz al retailer-ului maghiar, Extreme Digital după cum urmează:

Am achiziționat un televizor LG (care a costat 5.000 de lei)de la ei care după câteva săptămâni s-a defectat(au aparut niste dungi orizontale pe display).

Am fost la sediul lor unde mi-au sugerat sa contactez un service LG pentru ca sunt mai in măsura sa constate defecțiunea. Am făcut acest lucru iar cei de acolo, mi-au dat o negație prin care puteam solicita rambursarea valorii televizorului. Am sunat la”Extreme digital” iar domnișoara care-i shop manager acolo mi-a transmis ca trebuie sa aduc tv-ul pentru a fi trimis in Ungaria sa fie testat de specialiștii maghiari împreuna cu negativa de la LG.

După ce am făcut și acest lucru plus alte 10 zile de așteptare,am primit un e-mail prin care îmi transmit ca tv-ul nu a fost folosit corespunzător și ca ca ar fi suferit socuri mecanice(lucru care nu a fost constat in procesul verbal de primire al tv-ului și este foarte probabil ca aceste lucruri sa se fi petrecut pe perioada transportului. Mai mult vor sa-mi trimită tv-ul la fel de defect plus câteva lovituri extra ca bonus.

Ideea este ca nimeni de la aceea firma nu își asuma faptul ca ar trebui sa rezolve problema ci doar ma plimba de la un angajat la celălalt. Am rugămintea: dacă ma puteți îndruma cum as putea sa rezolv aceasta problema fiindcă mi se pare corect din niciun punct de vedere. Va mulțumesc anticipat! „

Asadar clientul este de vina intotdeauna la Extrem Digital iar garantia produselor este practic inexistenta si clientii constata acest aspect abia atunci cand au nevoie de aceasta.

Practic magazinul online refuza sa-i repare clientului produsul desi acesta se afla in garantie si coletul a fost returnat in aceeasi stare in care a fost receptionat.

Clientul a depus deja o reclamatie la ANPC si asteapta raspunsul acestora, in speranta ca va reusi sa isi recupereze contravaloarea produsului sau macar sa-i repare produsul in garantie, asa cum era normal ca Extreme Digital sa o faca inca de la inceput.

Oricum cert este faptul ca va recomandam tuturor sa evitati acest retailer online daca nu vreti sa aveti parte de batai de cap inutile, pentru faptul ca v-ati bucurat initial ca v-ati achizitionat produsul dorit cu 200-300 de lei mai ieftin.

Voi ati intampinat probleme cu edigital? Asteptam opiniile voastre in sectiunea de comentarii, pe care o regasiti ceva mai jos.

Subscribe
Notify of
guest

6 Comments
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Asus

vă Vorbesc în numele unui prieten..
Care și-a achiziționat un router tp-link 4G cu sim, că așa a fost nevoit,ptr că în România nu a găsit,și nu a avut încotro.. După o săptămână ,routerul s-a defectat la propriu.,S-a luat legătura cu cei de la extrem Digital, l-am trimis în garanție. Nu vă spun ,a durat aproape 3 luni de zile, să trimită altu nou pe garanție. In tot timpul acesta am s-a încercat să țin legătura cu ei , să-i întreb de durează atât de mult., sesizări la OPC.nu mai zic,etc.intr-un final s-a terminat bine.. Dar nu recomand sa cumpărați de la ei.nici dacă ar fi ultimii de pe planetă…Nu țin cont de nici-o de lege,și își bat joc de clienți.

George Popa

Si oamenii care comanda de la ei sunt dusi putin pentru ca altfel nu inteleg de ce o fac? netul e plin de probleme cu edigital si tot mai apar cazuri.

Florin T

Si eu am patit-o cu ei anul trecut cand am avut probleme cu un smartphone si l-au scos din garantie pentru ca avea o zgarietura pe spatele carcasei. De atunci m-am lecuit si prefer sa platesc mai mult putin dar sa stiu ca am garantie daca este cazul.