Problemele cu care se confruntă Volkswagen provoacă îndoieli tot mai mari cu privire la viitorul sectorului european, pe măsură ce importurile de vehicule electrice ieftine cresc. Dar în loc să lupte laolaltă, unii dintre giganți pierd timp prețios și încep să colaboreze cu chinezii.
Decenii la rând, Germania s-a bucurat de reputația de capitală auto a Europei, cu sloganuri precum „Vorsprung durch Technik” („Avantaj prin tehnologie”) emblematice pentru priceperea sa politică și industrială. Dar problemele care planează asupra Volkswagen, unde sindicatele se confruntă cu amenințările concedierilor și închiderii de fabrici, au ridicat semne de întrebare nu doar asupra viitorului industriei auto germane, ci și a întregului sector auto european, se arată într-o analiză The Guardian.
- China canibalizează piața auto din Europa;
- Stații de încărcare pentru mașinile electrice: 5 prize în 2 ani. Statul român întârzie și câte patru ani decontarea proiectelor;
- Alegeri în R. Moldova: Prezență mare la vot, cozi în diaspora. Pragul pentru validarea referendumului a fost depășit;
- Lumea întunecată a cerșetorilor români dintr-un oraș olandez: „Nu le dați nimic!”, cere poliția;
- Uite cum să eviți țepe imobiliare de tip Nordis;
- Ciolacu, la lansarea candidaturii: Nu vreau să fiu un preşedinte care urăşte şi dezbină;
- Una dintre cele mai mari bănci schimbă din mers regulile în privința retragerii de numerar de la bancomate;
- Câte ore muncesc europenii în fiecare săptămână. Românii sunt cei mai muncitori din UE;
- Protest AUR în frunte cu George Simion, la vila din Aviatorilor 86, care ar fi renovată pentru Klaus Iohannis după încheierea mandatului.