Trenul Inter Regio (IRN) cu plecarea din Viena era trecut pe panoul din Gara de Nord cu o întârziere de 110 minute. Cel de la Deva avea 70 de minute. Cursele care parcurgeau trasee mai scurte erau anunțate cu sosire la timp sau cu întârzieri suportabile. Gara era neașteptat de aglomerată pentru o astfel de vreme, cu temperaturi de peste 40 de grade. Zeci de oameni stăteau la coadă la bilete, deși în zona casieriilor se află un șir lung de automate de la care puteau fi achiziționate tichete de călătorie.
Mulți le evitau din cauza procedurii complicate de selectare a cursei, de rezervare a locului, dar și a modalității de plată. Sunt călători cu diverse facilități, e vorba de studenți, care au 90% reducere pentru biletele de clasa a II-a, de pensionari care au reducere de 50%, dar și alte categorii de persoane cu diverse forme de gratuități. Primii trebuie să plătească diferența dacă vor să călătorească la clasa I-a, iar cei din a doua categorie, diferența de cost a biletului și locul.
- Ca melcul pe căile ferate române, la „doar” 41 de grade;
- Cum să reduci căldura din mașină pe caniculă;
- Numărul angajaților la stat crește lună de lună;
- O mașină a intrat într-un grup de oameni pe terasa unei cafenele din Paris. Un mort și șase răniți;
- Jocuri de culise la Strasbourg: Iohannis reintră în cărți pentru o funcție importantă. Alternativa în cazul unui eșec la vot al Ursulei von der Leyen;
- Fostul primar PSD Daniel Tudorache, condamnat la 3 ani și jumătate de închisoare în ”dosarul diamantelor”;
- Un medic și CEO al unei companii specializate în longevitate împărtășește cele 3 trucuri alimentare pentru o îmbătrânire sănătoasă;
- Angajații OMV Petrom ar putea fi urmăriți electronic, să li se citească mailurile și telefoanele.