Blog ITHOT.RO

ANPC anulează contractele abuzive emise de ORANGE

Nu este o noutate faptul ca operatorii de telefonie mobila prelungesc in mod abuziv contractele abonatilor iar de cele mai multe ori sunt mintiti in mod grosolan. Practic ofertarea se face in majoritatea cazurilor telefonic iar agentii operatorilor de telefonie mobila, le promit oferte de nerefuzat abonatilor iar in realitate lucrurile stau total diferit. In randurile de mai jos va prezentam pățania prin care a trecut un abonat Orange si cum a reusit sa rezolve intr-un mod elegant speta.

Salutare,

Va deranjez in legatura cu articolele pe care le aveti pe tema rezilierii abonamentelor si vreau sa va spun ce probleme am intampinat eu cu orange in urma cu aproximativ 2 saptamani. In luna septembrie urma sa imi expire un abonament de internet cu router si cartela SIM pe care il am instalat la bunicii mei si pe care nu voiam sa-l mai prelungesc deoarece avea putin internet inclus si dupa ce depaseam acea limita, devenea inutilizabil. Am sunat in callcenter pentru a solicita rezilierea contractului si am stabilit cu un operatorul ca urmeaza sa mai achit doar luna in curs iar ulterior serviciul va fi reziliat. Dupa cateva zile m-a sunat un alt operator Orange de la departamentul de ofertare sa-mi propuna o oferta imbatabila in speranta ca ma razgandesc si nu o sa renunt la serviciile lor. Mi-a oferit internet nelimitat daca achit un abonament de 10 Euro lunar iar perioada contractuala va fi de 12luni si i-am zis ca vreau sa ma gandesc pana maine, cand am sa-i ofer un raspuns clar. A doua zis m-a sunat iarasi si i-am zis ca sunt de acord cu oferta respectiva si l-am rugat inca odata sa imi spuna beneficiile si costurile. Bun si facut pana in momentul in care dupa cateva zile am sesizat in contul meu de myorange aparea abonamentul respectiv ca fiind facturat cu 16Euro si avea o limtare la 240GB pe traficul lunar iar contractul aparea ca fiind prelungit pe 24 de luni de zile.

Am ramas socat cand am constatat ca nu coincidea nimic din oferta promisa telefonic si am revenit iarasi cu un apel in CallCenter ca sa le solicit explicatii. Am fost intampinat de un operator care m-a tratat cu superioritate si mi-a zis cu tupeu ca daca nu imi convine oferta nu am ce sa fac decat sa depun o reclamatie. Asta am si facut doar ca nu am primit un raspuns la aceasta nici pana in ziua de astazi cand m-am hotarat sa va scriu.

Vazand ca am fost pacalit atat de rau am decis sa depun o reclamatie la ANPC pentru ca nu mai stiam ce sa fac si am fost surprins foarte placut de cum au reactionat. Efectiv m-au ajutat sa scap de contractul reinoit de Orange in baza ofertei mincinoase iar cei de la Orange m-au sunat sa ma roage daca doresc sa renunt la reclamatia depusa la ANPC, pentru ca imi vor rezilia contractul fara a fi nevoit sa mai achit ceva. Bineinteles ca nu am renunat la reclamatie iar atasat va trimit si raspunsul pe care l-am primit de la ANPC prin Posta Romana. Va rog sa imi stergeti dumneavoastra datele personale pentru ca nu am stiut cum sa o fac si va multumesc frumos.

Va felicit pentru ca ajutati oamenii sa rezilieze contractele fara sa le dea taxe aiurea operatorilor si va multumesc daca v-ati facut timp sa cititi si mailul meu.

Iata ca daca aveti atitudinea potrivita puteti sa le tineti piept operatorilor de telefonie mobila care comit abuzuri pe banda rulanta iar inspectorii ANPC sunt sigurii care ii mai pot pune cu botul pe labe, asadar apelati cu mare incredere la ajutorul acestora atunci cand va simtiti abuzati.

Majoritatea operatorilor recurg la acest “tertip” si prelungesc in mod abuziv contractele abonatilor iar singurul mod in care puteti riposta in fata acestor abuzuri este sa depuneti reclamatii la ANPC. Trebuie sa precizam ca toate demersurile le puteti realizat in mediul online si nu trebuie decat sa completati acest formular.

Va reamintim si faptul ca puteti rezilia contractele oricand cu Vodafone, Orange, DigiMobil, UPC si Telekom daca urmati procedurile care sunt disponibile pe blog, in sectiunea de “Tepe Online & Offline“.

Lasă un comentariu