ITHOT.RO | Reziliere contract Telekom

ALUZIVA desființează Plush cu “brio” și haosul continuă

Banuim ca ati aflat deja faptul ca un nou brand de cosmetice romanesti se afla in mijlocul unui mare scandal mediatic iar o multime de clienti s-au ales cu fețele distruse ca urmare a utilizarii cosmeticelor produse de catre Plush “Brio”. Bineinteles ca o gramada de “influensări” s-au inghesuit sa promoveze acest brand(Inna, Alina Ceausan, Bianca Dragusanu, Antonia, Dorian Popa + alte “dive” de acest gen) si culmea este ca toate aceste vedete nu au avut probleme cu produsele cosmetice respective desi majoritatea clientilor care le-au utilizat intens, s-au ales cu fețele distruse iar pentru a afla detaliile complete va invitam sa vizualizati videoclipul de mai jos, care a fost postat de catre celebra Aluziva.

Dupa cum ati putut vedea, se pare ca vedetele au “omis” sa utilizeze produsele cu pricina si din acest motiv au scapat “bazma curata”, asadar au preferat sa se pozeze cu produsele respective si ulterior sa incaseze sume exorbitante pentru promovarile facute prin intermediul retelelor sociale. Cel care s-a erijat intr-un adevarat “aparator” al acestui brand este Dorian Popa(cunoscut si ca “hîtz gionule”) iar in acest sens a postat un videoclip pe canalul său de youtube si dupa 2 zile l-a sters deoarece adunase un val masiv de hate desi intre timp dezactivase si comentariile. Hîtz-ul filmase un videoclip la noua fabrica a celor de la Plus “brio” si prin intermediul acestuia incerca sa le mai spele din imagine desi era clar faptul ca escaladase prea mult scandalul ca sa poate fi dezamorsat cu ajutorul unui videoclip in care sa prezinte pe modelul celor de la Antena 3(practic erau stive de dosare cu diverse documente si probabil ca pe majoritatea erau trecute retetele potiunilor “magice”).

De bun simt era ca hîtz-ul sa le ceara scuze fanilor pentru ca a promovat acest brand cu probleme si sa-i anunte ca a incheiat colaborarea iar astfel ar fi evitat escaladarea unui conflict…..dar a preferat sa mai incaseze inca o suma consistenta si sa incerce sa-i scoata din impas. Bineinteles ca fanii l-au “taxat”, postand mii de comentarii la videoclipurile acestuia in care il trageau de urechi pentru ca si-a asociat imaginea cu un astfel de brand care este complet dubios.

Ulterior Dorian a facut si urmatoarea declaratie pe aceasta tema extrem de spinoasa: “Evident că folosesc produsele, întrucât NU aș fi promovat brand’ul dacă nu le’aș fi încercat. Așa cum am menționat și pe canalul meu de Youtube (Dorian Popa), PRIMUL lucru pe care îl fac înainte de a demara o colaborare, este să cer produsele pentru a vedea dacă are sens ideea de colaborare sau NU. Este JUST faptul că eu folosesc doar produsele de reîmprospătare a tenului, produse de uz cotidian și fără efect dermatologic, doar cosmetic (spray cu acid hialuronic saucolagen, măști de reîmprospătare a tenului obosit, cremă hidratantă de zi) întrucat NU am nici o problema cu tenul (acnee). Am aproape un an de când folosesc produsele, an în care m’am postat de nenumărate ori, chiar în timp ce îmi aplicam produsele și chiar și în timp ce stăteam cu produsele (măști) pe față. Sunt profund dezamăgit de faptul că dintr’un scandal apare un asemenea neadevăr (mărefer strict la informația că eu NU folosesc produsele) pe care oamenii îl folosesc pentrua mă jigni și sunt șocat de limbajul ce se folosește în acest context creat.Din câte am învățat eu la școală și în viață, România este o țară care are instituțiile necesare și competente pentru a putea DECIDE dacă o societate comercială funcționeaza sau NU în legalitate. Nu aș vrea să ajung până în punctul invocat de cei care creeaza acest val și să intru înacel scenariu de film în care totul este corupt și efectiv nimeni nu știe ce se întâmplă “înspatele cortinei”.
Educația și inteligența mă obligă să plec de la prezumția de nevinovăție, cu atât maimult cu cât FOLOSESC produsele de 11 luni, și să las AUTORITĂȚILE să își facătreaba. Daca acestea vor decide că, pe partea produselor antiacneice, există o problemă..atunci acela va fi adevărul și cu siguranță și poziția mea va fi pe măsură! Până atunciconsider că oamenii care NU folosesc produsele și sunt acolo (grupul de Facebookdefăimător) doar de distracție ar trebui să își vadă de treburile lor, iar cei care au avut REALE probleme de la produse sa mearga ÎN INSTANȚĂ, unde CU SIGURANȚĂ li seva face dreptate. NUMAI Instanța si AUTORITĂȚILE pot face lumină în acest caz, NICIDECUM oamenii care NU au folosit produsele (“avocatul poporului” – metaforicvorbind). Rog, respectuos, pe toți cei care SUSȚIN că eu NU aș fi folosit produsele să sedocumenteze mai atent, întrucât eu am dovezi stocate în platformele mele de socialmedia ce relevă faptul că FOLOSESC aceste produse (repet NU și celevizate/antiacneice), ceea ce implicit atestă faptul că afirmă neadevăruri despre mine!!!La fel cum evaziunea fiscală a fost, este și va fi pedepsită de STAT.. de asemenea șifabricarea de produse ce pot dăuna oamenilor a fost, este și va fi depistată și pedepsităTOT de stat. NU AM cunoștinte de FARMACOLOGIE, însă dacă efectele adverse,prezente la ORICE MEDICAMENT DIN LUME, nu se înscriu în parametri normali sau nu au fost mentionate unde/cum trebuie, ține de INSTITUȚIILE STATULUI să elucidezeacest mister.Până la acest punct eu susțin în continuare brand’ul care NU mi’a cauzat nici oproblemă (PREZUMȚIA de NEVINOVĂȚIE), aștept cu NERĂBDARE soluționarea decătre statul roman și rog toți oamenii să se focuseze asupra aflării adevărului și nu adefăimării mele. Hatz cu MULȚUMEEESC

Practic hîtz-ul incearca sa isi convinga fanii asupra faptului ca el nu a avut vreo vina si ca a “picat” complet aiurea in tot acest scandal, dar culmea este ca Dorian continua sa-i promoveze prin intermediul canalului de Youtube. Cel mai probabil Dorian o va lua pe urmele celebrului vlogger Ilie, care promova diverse scam-uri cu ajutorul canalului Youtube desi avea in acelasi timp parteneriate cu branduri de renume mondial(precum Coca-Cola, Orange etc).

Asadar aveti mare grija la produsele cosmetice pe care decideti sa le achizitionati si ulterior sa le utilizati pe propria piele deoarece va pot crea o multime de neplaceri, daca sunt produse de catre “Vasilica SRL” si nu beneficiaza de sustinerea/certificarile unui brand cu renume mondial in spate.

Trebuie sa mentionam si faptul ca toate victimele Plush Brio au un grup pe feisbuc iar aceasta poarta numele de Mi-a distrus fata PluSHIT si acolo regasiti tot calvarul prin care trec clientii acestora. Asadar daca va aflati intr-o situatie similara, nu ezitati sa apelati la ajutorul acestora pentru a va putea alatura actiunilor pe care grupul urmeaza sa le intreprinda impotriva acestui brand romanesc.

6 comentarii la „ALUZIVA desființează Plush cu “brio” și haosul continuă”

  1. Imi place de mor cum povesteste aluziva si vad ca s-a informat super bine inainte sa filmeze clipul. Felicitari si voua si ei pentru ca nu ascundeti gunoiul sub pres.

    Răspunde
    • Intr-adevar este o adevarata incantare sa o asculti pe Aluziva, mai ales ca a demarat o “mini ancheta” pentru a filma acest videoclip in cunostinta de cauza. Iti multumim pt aprecieri!

      Răspunde
  2. Fiul meu si-a cumparat de la ei nu stiu ce ser pentru acnee si s-a ales cu fata arsa complet. I-am reclamat la anpc dar nu au facut mare lucru si cred ca o sa-i dau in judecata pentru ce ne-au facut.

    Răspunde
    • Ne pare rau pentru cele intamplate si speram ca va reusi sa treaca cu bine peste aceasta perioada dificila. Cand ai timp posteaza si raspunsul pe care l-ai receptionat de la ANPC. Bineinteles ca poti rezolva speta in instanta daca simti nevoia iar in acest sens iti recomandam sa apelezi la serviciile unui avocat specializat pe astfel de spete. Succes!

      Răspunde
  3. Si eu am tenul facut zob de la cremele lor si cand i-am intrebat ce se intampla mi-au spus ca sunt reactii normale pentru ca pielea se va curata definitiv. Am dat peste 1000 de lei si m-am ales cu niste cosuri de care cred ca nu o sa mai scap vreodata.

    Răspunde
    • Din pacate o multime de clienti “naivi” au picat in plasa acestora iar acum au de suferit pt ca au ascultat sfaturile “influensărilor”. Incearca sa contactezi un medic dermatolog pt a putea ameliora cumva “daunele” produse.

      Răspunde

Lasă un comentariu