Telekom continua sa piarda o multime de clienti si in acest an, ca urmare a scandalurilor in care a fost implicat cu Discovery Romania.
Bineinteles ca o pondere foarte mare o are si faptul ca vor majora curand planurile tarifare iar abonatii au o groaza de nemultumiri pe aceasta tema spinoasa.
Inestimabilul operator a inregistrat in T4 din 2019 o scadere masiva a numarului de clienti pe segmentul de telefonie mobila iar comparativ cu T4 din 2018, diferenta este extrem de consistenta.
Practic mai bine de 600.000 de clienti Telekom ai serviciilor de telefonie mobila au reziliat contractele iar numarul total a scazut de la 4.6 milioane la final de 2018, la aproximativ 4 milioane la final de an 2019.
Asadar inestimabilul operator continua sa se ingroape si mai mult in datorii desi incearca periodic sa revina in forta pe piata de profil iar „portarea” ciobanului Ghita confirma acest aspect.
Din pacate au mai ramas doar cateva zile pana cand Telekom va majora tarifele la serviciile pe care le ofera iar abonatii pot rezilia acum contractele fara costuri suplimentare.
Practic suntetui nevoiti sa achitati doar contravaloarea ultimei luni in care ati beneficiat pe abonament daca urmati procedura disponibila pe blog, in sectiunea de „Tepe Online & Offline„.
Va recomandam sa evitati completarea formularului de reziliere care este prezent pe site-ul inestimabilului operator deoarece ascunde un paragraf dubios, prin intermediul caruia va exprimati acordul cu privire la achitarea taxelor de reziliere aka justa despagubire.
Am efectuat o solicitare de rezililere a abonamentului de internet fix, datorita denjamentelor si termenelor de reparatii de 72 de ore…..aberant !!!!! Lunar aveam 3-8 deranjamente iar daca nu depaseau 72 de ore nu se reflectau in factura.. In urma discutilor cu operatorii am fost convins sa ma abonez la Smatwifi prin sim la 6 e pe luna. In data de 04.12.2020, un curier mi-a adus un colet cu routerul smart wifi si SIM (asa era scris pe factura.) La deschiderea pachetului am constatat ca SIM nu era in colet. am sunat la 1930 si dupa 2 ore de asteptare am intrat in legatura cu un operator, care m-a redirectionat catre altul, apoi iar catre altul ,apoi altul. …….etc. Dupa 2 ore de stat in telefon un operator mi-a sugerat sa ma duc la un centru Telekom din judet si sa solicit un sim. Eu stau la 135 km de oras, mai ales in carantina !!!!!! Am impresia ca isi bat joc de clienti. Partea interesanta era ca eram deja tarifat deja pentru smartwifi fara macar ca serviciul sa fie activ si functional. Am solicitat returul routerul si rezilierea contractelor. Am primit pe mail raspunsul ca trebuie sa returnez routerul prin curierat pe banii mei, ulterior vor rezilia contractul…… Super!!!! Am primit un serviciu nefunctional si tot eu platesc …..
Inestimabilul operator isi abuzeaza abonatii din toate pozitiile iar majoritatea acestora tac si suporta toate aceste mizerii. Pt mai multe detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii. Depune cat mai curand o reclamatie la ANPC in care sa detaliezi cat mai bine speta si atasezi toate doc. de care dispui. Asteptam detalii. Succes!
Sunt abonat Telekom si de doua zile nu am semnal tv si nici internet ! Am sunat 3 ore la rahaturile lor de telefoane cica „relatii cu clientii” mi au raspuns niste roboti care nu au in menu niciun soft care sa te puna in legatura cu vreun operator de al lor, dar banii ii incaseaza si pe abonament dar si pe apelurile noastre interminabile si fara succes ! Sunt o firma de hoti nenorociti si de incompetenti !!! Nu pot sa iau legatura cu ei sub nici o forma…
Intr-adevar sunt jalnici pe partea de servicii dar nu uita faptul ca poti rezilia contractul oricand si fara costuri suplimentare iar pentru detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii. Succes!
Normal ca au pierdut clienti cu carca daca sunt incompetenti si nu stiu sa isi fidelizeze clientii.
Intr-adevar sunt vraiste pe partea de calitate a serviciilor iar singura metoda prin care abonatii ii pot „sanctiona”, este prin intermediul rezilierii contractelor.
Vreau sa plec si eu de la ei dar ma ameninta ca trebuie sa achit lunile de abonament ramase pana la finalul contractului. Au dreptate?
Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite operatorul deoarece merge la intimdare si spera ca in acest mod vor descuraja abonatii rebeli sa le paraseasca „ograda”.
Vei fi nevoit sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament si nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul.
Urmeaza procedura prezentata in acest articol si nu uita sa parcurgi sectiunea de comentarii.
Asteptam detalii. Succes!