Telekom pierde clienți pe bandă rulantă și in 2020

Telekom continua sa piarda o multime de clienti si in acest an, ca urmare a scandalurilor in care a fost implicat cu Discovery Romania.

Bineinteles ca o pondere foarte mare o are si faptul ca vor majora curand planurile tarifare iar abonatii au o groaza de nemultumiri pe aceasta tema spinoasa.

Inestimabilul operator a inregistrat in T4 din 2019 o scadere masiva a numarului de clienti pe segmentul de telefonie mobila iar comparativ cu T4 din 2018, diferenta este extrem de consistenta.

Practic mai bine de 600.000 de clienti Telekom ai serviciilor de telefonie mobila au reziliat contractele iar numarul total a scazut de la 4.6 milioane la final de 2018, la aproximativ 4 milioane la final de an 2019.

Asadar inestimabilul operator continua sa se ingroape si mai mult in datorii desi incearca periodic sa revina in forta pe piata de profil iar “portarea” ciobanului Ghita confirma acest aspect.

Din pacate au mai ramas doar cateva zile pana cand Telekom va majora tarifele la serviciile pe care le ofera iar abonatii pot rezilia acum contractele fara costuri suplimentare.

Practic suntetui nevoiti sa achitati doar contravaloarea ultimei luni in care ati beneficiat pe abonament daca urmati procedura disponibila pe blog, in sectiunea de “Tepe Online & Offline“.

Va recomandam sa evitati completarea formularului de reziliere care este prezent pe site-ul inestimabilului operator deoarece ascunde un paragraf dubios, prin intermediul caruia va exprimati acordul cu privire la achitarea taxelor de reziliere aka justa despagubire.

6 comentarii la „Telekom pierde clienți pe bandă rulantă și in 2020”

  1. Sunt abonat Telekom si de doua zile nu am semnal tv si nici internet ! Am sunat 3 ore la rahaturile lor de telefoane cica “relatii cu clientii” mi au raspuns niste roboti care nu au in menu niciun soft care sa te puna in legatura cu vreun operator de al lor, dar banii ii incaseaza si pe abonament dar si pe apelurile noastre interminabile si fara succes ! Sunt o firma de hoti nenorociti si de incompetenti !!! Nu pot sa iau legatura cu ei sub nici o forma…

    Răspunde
  2. Vreau sa plec si eu de la ei dar ma ameninta ca trebuie sa achit lunile de abonament ramase pana la finalul contractului. Au dreptate?

    Răspunde
    • Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite operatorul deoarece merge la intimdare si spera ca in acest mod vor descuraja abonatii rebeli sa le paraseasca “ograda”.
      Vei fi nevoit sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament si nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul.
      Urmeaza procedura prezentata in acest articol si nu uita sa parcurgi sectiunea de comentarii.
      Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde

Lasă un comentariu