ithot blogithot blog
  • Noutăți
  • Țepe online & offline
  • Tutoriale
  • Review & Unboxing
  • Contact
Citești: Telekom pierde clienți pe bandă rulantă și in 2020
Share
ithot blogithot blog
Caută
  • Noutăți
  • Țepe online & offline
  • Tutoriale
  • Review & Unboxing
  • Contact
Urmărește-ne
NoutățiTepe online & offline

Telekom pierde clienți pe bandă rulantă și in 2020

BYTZĂ 26 februarie 2020
Publicat 2020/02/26 at 9:48 AM
Share
SHARE

Telekom continua sa piarda o multime de clienti si in acest an, ca urmare a scandalurilor in care a fost implicat cu Discovery Romania.

Bineinteles ca o pondere foarte mare o are si faptul ca vor majora curand planurile tarifare iar abonatii au o groaza de nemultumiri pe aceasta tema spinoasa.

Inestimabilul operator a inregistrat in T4 din 2019 o scadere masiva a numarului de clienti pe segmentul de telefonie mobila iar comparativ cu T4 din 2018, diferenta este extrem de consistenta.

Practic mai bine de 600.000 de clienti Telekom ai serviciilor de telefonie mobila au reziliat contractele iar numarul total a scazut de la 4.6 milioane la final de 2018, la aproximativ 4 milioane la final de an 2019.

Asadar inestimabilul operator continua sa se ingroape si mai mult in datorii desi incearca periodic sa revina in forta pe piata de profil iar „portarea” ciobanului Ghita confirma acest aspect.

Din pacate au mai ramas doar cateva zile pana cand Telekom va majora tarifele la serviciile pe care le ofera iar abonatii pot rezilia acum contractele fara costuri suplimentare.

Practic suntetui nevoiti sa achitati doar contravaloarea ultimei luni in care ati beneficiat pe abonament daca urmati procedura disponibila pe blog, in sectiunea de „Tepe Online & Offline„.

Va recomandam sa evitati completarea formularului de reziliere care este prezent pe site-ul inestimabilului operator deoarece ascunde un paragraf dubios, prin intermediul caruia va exprimati acordul cu privire la achitarea taxelor de reziliere aka justa despagubire.

TAGGED: abonamente mobile, abonati, pret, reziliere, reziliere contract, reziliere telekom, telekom
BYTZĂ 26 februarie 2020
Nu uita de share
Facebook Twitter Whatsapp Whatsapp Email Print
Ce părere ai despre articol?
Happy0
Love0
Sad0
Sleepy0
Angry0
Wink0
8 Comments
  • Cristian spune:
    5 decembrie 2020 la 10:18

    Am efectuat o solicitare de rezililere a abonamentului de internet fix, datorita denjamentelor si termenelor de reparatii de 72 de ore…..aberant !!!!! Lunar aveam 3-8 deranjamente iar daca nu depaseau 72 de ore nu se reflectau in factura.. In urma discutilor cu operatorii am fost convins sa ma abonez la Smatwifi prin sim la 6 e pe luna. In data de 04.12.2020, un curier mi-a adus un colet cu routerul smart wifi si SIM (asa era scris pe factura.) La deschiderea pachetului am constatat ca SIM nu era in colet. am sunat la 1930 si dupa 2 ore de asteptare am intrat in legatura cu un operator, care m-a redirectionat catre altul, apoi iar catre altul ,apoi altul. …….etc. Dupa 2 ore de stat in telefon un operator mi-a sugerat sa ma duc la un centru Telekom din judet si sa solicit un sim. Eu stau la 135 km de oras, mai ales in carantina !!!!!! Am impresia ca isi bat joc de clienti. Partea interesanta era ca eram deja tarifat deja pentru smartwifi fara macar ca serviciul sa fie activ si functional. Am solicitat returul routerul si rezilierea contractelor. Am primit pe mail raspunsul ca trebuie sa returnez routerul prin curierat pe banii mei, ulterior vor rezilia contractul…… Super!!!! Am primit un serviciu nefunctional si tot eu platesc …..

    Răspunde
    • BYTZĂ spune:
      5 decembrie 2020 la 22:16

      Inestimabilul operator isi abuzeaza abonatii din toate pozitiile iar majoritatea acestora tac si suporta toate aceste mizerii. Pt mai multe detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii. Depune cat mai curand o reclamatie la ANPC in care sa detaliezi cat mai bine speta si atasezi toate doc. de care dispui. Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde
  • Valentin spune:
    6 august 2020 la 7:48

    Sunt abonat Telekom si de doua zile nu am semnal tv si nici internet ! Am sunat 3 ore la rahaturile lor de telefoane cica „relatii cu clientii” mi au raspuns niste roboti care nu au in menu niciun soft care sa te puna in legatura cu vreun operator de al lor, dar banii ii incaseaza si pe abonament dar si pe apelurile noastre interminabile si fara succes ! Sunt o firma de hoti nenorociti si de incompetenti !!! Nu pot sa iau legatura cu ei sub nici o forma…

    Răspunde
    • BYTZĂ spune:
      6 august 2020 la 16:59

      Intr-adevar sunt jalnici pe partea de servicii dar nu uita faptul ca poti rezilia contractul oricand si fara costuri suplimentare iar pentru detalii acceseaza acest link si parcurge sectiunea de comentarii. Succes!

      Răspunde
  • Bogdan Durdui spune:
    26 februarie 2020 la 21:31

    Normal ca au pierdut clienti cu carca daca sunt incompetenti si nu stiu sa isi fidelizeze clientii.

    Răspunde
    • BYTZĂ spune:
      26 februarie 2020 la 21:40

      Intr-adevar sunt vraiste pe partea de calitate a serviciilor iar singura metoda prin care abonatii ii pot „sanctiona”, este prin intermediul rezilierii contractelor.

      Răspunde
  • Laurentiu Stoica spune:
    26 februarie 2020 la 21:28

    Vreau sa plec si eu de la ei dar ma ameninta ca trebuie sa achit lunile de abonament ramase pana la finalul contractului. Au dreptate?

    Răspunde
    • BYTZĂ spune:
      26 februarie 2020 la 21:38

      Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite operatorul deoarece merge la intimdare si spera ca in acest mod vor descuraja abonatii rebeli sa le paraseasca „ograda”.
      Vei fi nevoit sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament si nu ezita sa apelezi la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul.
      Urmeaza procedura prezentata in acest articol si nu uita sa parcurgi sectiunea de comentarii.
      Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Putem socializa pe Facebook

Cele mai comentate articole

DigiMobil campion la portări, dar tot nema semnal
Tepe online & offline
Reziliere contract cu Telekom România
Tepe online & offline
Orange preia Telekom România în totalitate
Tepe online & offline
BRD Finance se desființează iar clienții vor ajunge tot la…
Tepe online & offline
Țeapa intitulată Easy Credit!
Tepe online & offline
TELEKOM SMART WiFi este o altă țeapă
Noutăți Tepe online & offline
Țepe din China prin Poșta Română
Tepe online & offline
Furnizorii de electricitate și gaze trebuie să facă regularizări mult mai des
Tepe online & offline

You Might Also Like

Noutăți

OnePlus Nord 2T este echipat cu Dimensity 1300

17 mai 2022
Noutăți

Zelenski: „Ucraina are nevoie de eroi ucraineni în viață”

17 mai 2022
Noutăți

Galaxy M22 primește update la Android 12

16 mai 2022
Noutăți

Zelenski: Rușii nu recunosc faptul că sunt într-un punct mort

16 mai 2022
Urmărește-ne

Copyright © 2022 | Blog ITHOT.RO | Powered by BYTZĂ

  • Noutăți
  • Țepe online & offline
  • Tutoriale
  • Review & Unboxing
  • Contact

Removed from reading list

Undo
AdBlock Detected
Our site is an advertising supported site. Please whitelist to support our site.
Okay, I'll Whitelist
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?