Telekom continua sa isi bata joc de abonati, desi majoritatea acestora reclama serviciile de slaba calitate pe care le ofera inestimabilul operator. Mai multi cititori ne-au semnalat faptul ca Telekom factureaza cu sume aberante traficul de internet consumat in roaming, iar acum o familie de clujeni povesteste cum le-a fost stricata vacanta din Egipt, dupa ce au receptionat o factura de aproape 5.000 de lei.
”Buna ziua,
Va relatez exact cum au stat lucrurile care au avut ca finalitate receptionarea facturii exorbitante.
Am ajuns duminică seara în Egipt și, știind ce pățisem anul trecut, am închis traficul de date și am folosit doar wifi de la hotel. Pentru a fi siguri că nu avem probleme, încă de anul trecut am cerut ca, totuși, să mi se limiteze traficul de date în roaming până la limita de 50 de euro, iar dacă depășesc suma să mi se blocheze automat internetul.
Joi era să fac infarct când am primit un sms de la Telekom. Inițial m-au anunțat că am ajuns la 50 de euro, deși am deschis traficul de date 5 minte când eram în croazieră.
Am zis, ok, îmi asum, deși mi-am zis că nu puteam consuma 50 de euro în 5 minute. După o oră primesc alt sms, prin care sunt anunțat că am de plată suma de 4.849 de lei, iar accesul la roaming mi-a fost restricționat”, a declarat unul dintre membrii familiei.
Acesta a vorbit acasă cu directorul firmei unde este angajat, iar acesta i-a spus că a încercat să lămurească situația cu cei de la Telekom. I s-a transmis că nu se poate spune exact în ce constă depășirea și că trebuie să plătească suma pe factura pe aprilie, urmând să se verifice și să primească explicații pana la jumătatea lunii mai.
”Conform contractului, trebuiau să îmi blocheze automat accesul la datele de internet în roaming dacă ajungeam la 50 de euro. Eu nu cred că pentru 5 minute am ajuns la 50 de euro. Dar nici întru-un caz la 1000 de euro. Mi se pare o mare porcărie totul”, a mentionat turistul.
Soția acestuia și-a deschis telefonul duminică noaptea la ora 2, la aterizarea în Egipt, și aproape imediat a primit un sms prin care era atenționată că are consumat 80% din limita de 50 de euro impusă și ei pentru trafic de date în roaming, iar apoi alt sms că a ajuns la 50 de euro și i se suspendă traficul de date.
”Și ce să vezi, când ajungem la Cluj, soția nu mai are trafic de date deloc pe telefon, îi este restricționat total. Nu poate folosi internetul și primește mesaje de la Telekom prin care este atenționată că depășirea traficului în roaming poate duce la costuri suplimentare. Or ea este acasă, în România, și are trafic nelimitat în abonamentul de firmă. Când am sunat la Telekom să întreb, am dat doar peste roboți”, a declarat abonatul Telekom.
Acestia au precizat faptul ca nu au de gand sa achite aceasta factura pt ca doresc sa depuna o reclamatie la ANPC, ca sa vada exact cum cei de la Telekom au putut sa factureze o suma aberanta pt niste servicii de care nu au beneficiat. Cel mai probabil inspectorii ANPC le vor da castig de cauza si vor obliga inestimabilul operator sa storneze suma facturata in mod abuziv.
Nu uitati nici de faptul ca gasiti pe blog procedura prin intermediul careia puteti rezilia contractele cu Telekom, fara costuri suplimentare, iar detaliile complete sunt disponibile in sectiunea de „Țepe Online & Offline„.