ITHOT.RO | Reziliere contract Telekom

Telekom externalizează o mare parte a Diviziei IT

Telekom este unul dintre operatorii care isi bat joc in mod regulat de abonati prin intermediul serviciilor de slaba calitate pe care le ofera acestia. Majoritatea abonatilor reclama lipsa de semnal atat in marile orase, cat si in localitatile din imprejurimile acestora, asadar reteaua 4G/LTE a celor de la Telekom este doar o gluma proasta si asa va ramane pana in momentul in care nu se vor face investitii majore in infrastructura.

Cu toate acestea Telekom desfasoara afaceri de peste 1 miliard de Euro in Romania si este unul dintre principalii jucatori care activeaza pe piata de profil. Acum acestia au anuntat faptul ca vor externaliza activitatile de dezvoltare, mentenanta si operatiuni infrastructura, catre compania irlandeza Accenture. Colaborarea va incepe din data de 1 octombrie 2020 si se pare ca firma irlandeza a fost aleasa in urma unui proces complex desfasurat pe parcursul mai multor luni de tatonari si studii.

“Prin această inițiativă facem un pas important în direcția transformării organizației noastre, regândind modul în care livrăm servicii IT de calitate. Scopul final este de a oferi clienților noștri experiență unică, prin intermediul serviciilor de cea mai înaltă calitate furnizate pe baza unui model de afaceri eficient și a expertizei Telekom. Astfel, pentru a răspunde nevoii de schimbare din piață, ne dorim să transformăm funcțiunea Tehnologie&Informație a Telekom România, concentrându-ne pe sprijinirea digitalizării, simplificării și transformării afacerii în asamblu. Sunt convins că acest proiect de transformare IT va crește calitatea serviciilor oferite clienților Telekom prin expertiza pe care o vor îngloba”, se arata in documentul semnat de  catre directorul general al companiei, in speta este vorba despre Miroslav Majoros.

Accenture este o companie care este specializată în furnizarea de servicii și soluții pentru mediul de afaceri, de la strategie și consultanță la digitalizare, tehnologie și o multime de alte procese operaționale. Cei de al Telekom au un istoric bogat pe partea de externalizare a serviciilor iar in 2009 cei de la Ericsson România au preluat 400 de angajati care isi desfasurau activitatea in cadrul departamentului tehnic.

Nu uitati nici de faptul ca va puteti rezilia contractele oricand si fara costuri suplimentare daca urmati procedura care este disponibila pe blog, in sectiunea de “Țepe Online & Offline“. Desigur ca procedura este valabila pentru toate serviciile pe care Telekom le ofera(abonamente de telefonie mobila, cablu TV/satelit, internet prin fibra/Smart WiFi si telefonie fixa). Nu ezitati sa apelati la ajutorul celor de la ANPC daca este cazul, deoarece acestia sunt singurii care-i mai pot pune cu “botul pe labe”, pe inestimabilii operatori care activeaza pe piata din Romania.

Via

4 comentarii la „Telekom externalizează o mare parte a Diviziei IT”

  1. M-au păcălit și pe mine cu un router la care nu am semnal decât foarte slab și le-am zis dar au spus ca nu pot sa renunt la contract. Chiar nu se poate face nimic?

    Răspunde
    • Nu lua in calcul aberatiile pe care le emite inestimabilul operator deoarece poti rezilia contractul fara probleme daca urmezi procedura prezentata in acest articol. Depune cat mai curand si o reclamatie la ANPC pe aceasta tema, in care sa detaliezi cat mai bine speta si sa atasezi toate doc. de care dispui. Succes!

      Răspunde
  2. Sunt niște nesimțiți și vreau sa ma mult la digi. Dacă am cumparat un telefon de la ei, ma pot muta? Mulțumesc.

    Răspunde
    • Iti recomand sa verifici daca GiGi are semnal in zona ta pt ca altfel o sa cazi din lac in puț….. Poti rezilia contractul fara probleme daca accesezi acest link si urmezi procedura prezentata pe blog(nu uita sa parcurgi si sectiunea de comentarii). Vei fi nevoit sa achiti doar contravaloarea ultimei luni in care ai beneficiat de abonament + diferenta pt terminalul achizitionat. Asteptam detalii. Succes!

      Răspunde

Lasă un comentariu