Majoritatea operatorilor telecom care activeaza pe piata din Romania comit abuzuri pe banda rulanta iar Orange este unul dintre operatorii care isi abuzeaza din plin abonatii si acestia sunt nevoiti sa suporte toate aceste mizerii. Mai jos regasiti tot calvarul prin care a fost nevoit sa treaca un cititor care este abonat Orange si care a fost contactat de catre inestimabilul operator pt a-si reinoi abonamentul de internet Home Net(cu router si cartela 4G).
” Buna ziua,
Am rugamintea sa ma ajutati cu un sfat pentru ca nu stiu cum sa mai procedez cu cei de la Orange care m-au contactat acum cateva zile ca sa imi prelungeasca contractul de interne cu router + cartela si m-au mintit in ultimul hal. Am stabilit cu ei sa imi prelungesc contractul pentru 12 luni de zile si sa am ca beneficii 250 de giga de internet la viteza 4G. Pretul pe care l-am stabilit pentru beneficiul asta era de 8 euro cu tot cu TVA si pentru ca am mai multe servicii de la ei mi-au facut un discount de 2 Euro, asa ca am ramas la 6 Euro inclusiv TVA(am convorbirea inregistrata si pot sa v-o pun la dispozitie daca este cazul). A doua zi am verificat abonamentul in contul meu de My Orange si am vazut ca aparea abonamentul ca fiind facturat cu 16 Euro iar contractul era prelungit pe 2 ani si nu pe 12 luni asa cum stabiliseram intial. Ulterior am luat legatura la relatii cu clientii iar acestia mi-au confirmat ca datele aparute in contul online sunt reale iar abonamentul a fost prelungit in acesti parametrii, care nu coincideau deloc cu ce stabilisem telefonic cu reprezentantul Orange. Sincer nu intelegeam cum de au putut sa ma pacaleasca in halul asta si am depus o reclamatie din contul online la care nu am primit nici pana acum un raspuns. Ce ma sfatuiti sa fac ca sa pot scapa de abonamentul asta? Va multumesc mult pentru ajutor si va respect pentru tot ceea ce faceti.„.
Asadar daca va aflati intr-o situatie similara trebuie sa stiti faptul ca puteti rezilia contractele fara costuri suplimentare in maxim 14 zile de la momentul in care v-ati dat acordul telefonic. Exista o lege in acest sens si practic inestimabilul operator este obligat sa va anuleze „oferta” respectiva fara a fi nevoie sa invocati vreun motiv in acest sens. Ideal ar fi sa depuneti si o reclamatie la ANPC pe aceasta tema daca doriti ca operatorul sa fie sanctionat pentru comportamentul abuziv iar inspectorii ANPC sunt singurii care-i mai pot pune cu botul pe labe pe inestimabilii operatori atunci cand au astfel de „derapaje”.
Asadar nu va lasati descurajati daca sunteti victimele unor astfel de abuzuri deoarece majoritatea operatorilor merg la intimidare si mizeaza din plin pe naivitatea abonatilor. Nu uitati nici de faptul ca Telekom reinoieste in mod abuziv contractele abonatilor iar pentru mai multe detalii va invitam sa accesati acest link.
La fel am pățit și eu cu Orange.Telefonic mi_a oferit abonament tv esențial cu 1 euro în plus față de cât plăteam pt net și voce. Când a venit factura am constatat că trebuia să achit 3 euro în plus nu 1 euro cum mă asigurase operatorul Chirca Sorin. Am tot făcut sesizări dar nu am rezolvat nimic.Orange nu mai e ce a fost odată,te ia de prost pur și simplu.
Practic te-ai dus după fentă iar acum regreti…. :)))
Ai depus reclamatie la ANPC?