Mathaus păcălește clienții cu prețurile false de la raft

Mathaus este unul dintre cele mai populare magazine de bricolaj care activeaza pe piata din Romania iar acestia sunt “renumiti” pt serviciile de slaba calitate pe care le ofera si pentru faptul ca preturile afisate de la raft nu coincid cu preturile facturate la casele de marcat.

Mai jos regasiti problema pe care a intampinat-o un cititor fidel care este client Mathaus, si care a fost pacalit prin intermediul preturilor false pe care celebrul lant de magazine le afiseaza la raft si pe site-ul dedicat.

” Buna seara,

Numele meu este R.N si va urmaresc cu mare drag iar acum vreau sa va spun cum am fost inselat de magazinul Mathaus. La inceputul acestei luni am plasat o comanda online cu mai multe materiale de constructii iar dupa 2 zile am fost sunat de catre reprezentantii Mathaus ca sa imi confirme comanda si sa imi spuna ca un produs nu se afla in stoc momentan, dar ca in maxim 3 zile am sa pot ridica acest produs direct din magazinul fizic al acestora din zona noastra.

Zis si facut, peste 3 zile m-am prezentat la Mathaus ca sa imi achizitionez produsul dorit (lac pentru piatra naturala Oskar), si la casa am fost surprins sa aflu ca pretul acestui produs era mult mai mare atat fata de pretul afisat la raft, cat si de pretul afisat pe site-ul acestora mathaus.ro.

Mai exact, la raft si pe site, aceeasi cutie de Oskar 2.5l, era comercializata la pretul de 89.98 lei iar la casa de marcat aveam sa aflu cu stupoare faptul ca acelasi produs este factura cu suma de 108.98 lei.

Le-am sesizat acest aspect deranjat iar casiera Mathaus m-a indrumat catre centrul de informatii. Am mers acolo desi era o coada destul de mare pentru ca si alti clienti erau in situatia mea, fiind pacaliti cu un pret mai mic afisat la raft iar la casele de marcat pretul de facturare era mult mai mare, pentru aceleasi produse.

Culmea este ca reprezentantii magazinului Mathaus nu isi asuma vre-o responsabilitate pentru erorile comise si au inceput sa ne spuna tot felul de baliverne, incurcandu-se in minciuni si tot felul de aberatii. Pe acelasi ton arongant ne-au comunicat faptul ca daca nu ne convin preturile de la casele de marcat, atunci nu avem ce face si singura varianta este sa returnam produsele pentru a ne recupera contravaloarea acestora. Bineinteles ca noi aveam nevoie de produsele respective din moment ce ne-am deplasat in mod special la Mathaus ca sa le achizitionam si nu le solicitam decat sa le putem achizitiona la preturile afisate la raft si pe site-ul oficial al acestora. 

Dupa mai multe zeci de minute de asteptare si discutii inutile aveam sa aflam cu dezamagire faptul ca trebuie sa ne asezam la o alta coada pentru a returna produsele achizitionate. Practic si-au batut joc de noi in cel mai josnic mod si nu si-au asumat vre-o clipa responsabilitatea pentru faptul ca ei au produs aceasta incurcatura si puteau sa o rezolve intr-un mod extrem de simplu, aplicand un discount pt produsele care aveau preturile mult mai mici afisate la raft.

Desigur ca am returnat produsele cu totii iar in urma noastra se mai asezasera si alti clienti care reclamau aceeasi problema, asadar la Mathaus este un act de normalitate ca preturile afisate la raft sa nu aiba vre-o legatura cu sumele facturate la casele de marcat. Mai mult decat personalul este foarte slab pregatit si le vorbeste clientilor pe un ton zeflemitor, de parca ar fi sclavii acestora si nu exista o relatie civilizata client – vanzator.

Am ramas scarbit de modul in care au gestionata aceasta problema si cu siguranta nu o sa mai revin vreodata in magazinele acestora pentru ca nu mai vreau sa fiu tratat ca un sclav, pe banii munciti de mine. Ulterior am depus si o reclamatie la ANPC iar acum astept raspunsul acestora si sper sa-i amendeze pentru erorile produse iar pe viitor sa nu mai fie nevoiti sa treaca si alti clienti prin ceea ce am trecut eu.

Va multumesc mult daca v-ati facut timp sa cititi tot mailul meu si va respect pentru munca depusa!

Asadar, iata cat de usor puteti sa fiti pacaliti de catre magazinele de bricolaj daca nu urmatiti cu atentie preturile afisate la raft iar din pacate majoritatea clientilor nu urmaresc aceste “derapaje”, si atunci cand sesiseaza un abuz de acest gen, nu stiu cum sa reactioneze. Trebuie sa stiti faptul ca in cazul unor astfel de abuzuri va puteti adresa cu incredere celor de la ANPC iar reclamatia poate fi depusa online si tot ceea ce trebuie sa faceti este sa detaliati cat mai bine speta.

Doar cei de la ANPC pot sanctiona punctual aceste abuzuri grosolane pe care cei de la Mathaus le fac, mizand din plin pe naivitatea clientilor care tac si suporta toate aceste mizerii. Aiurea este ca firma “mama” Arabesque nu investeste in scolarizarea angajatilor ca sa stie cum sa intretina relatia cu clientii si cum gestioneze astfel de spete iar acestia prefera sa-i plateasca prost, desi pe termen lung, doar imaginea magazinului lor de retail are de suferit.

Din pacate aceeasi politica paguboasa o are si Telekom iar daca vreti sa vedeti ce se ascunde in spatele serviciilor de slaba calitate pe care le ofera acesteia, va invitam sa accesati sectiunea “Țepe online & Offline“.

Nu uita să dai share. Mulțumim! 🙂

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *