MATHAUS continuă haosul cu prețurile false

Celebrul lant de magazine pt bricolaj, Mathaus continua sa promoveze preturi false la raft, desi au mai fost sanctionati de catre ANPC in trecut, pentru aceasta practica josnica.

Acum cei de la Mathaus revin in forta cu o noua teapa de acelasi gen, iar detaliile complete sunt disponibile mai jos.

” Buna ziua,

Numele meu este G.F si va urmaresc cu mare interes iar acum vreau sa va explic cum am fost inselat iarasi de catre magazinul Mathaus.1 In prima parte a lunii trecute am mers in magazinul acestora de la Pitesti pt a achizitona o galeata de lavabila si mai multe produse pt zugravit.

M-am hotarat sa achizitionez lavabila Caparol CapaMaxx care era in promotie la momentul respectiv si avea un pret afisat la raft in cuantum de 299.98 RON. Ulterior merg la casa sa achit produsele achizitionate si aveam sa aflu cu stupoare faptul ca pretul lavabilei este mult mai mare, si dupa cum puteti vedea pe bonul fiscal, acesta era in cuantum de „doar” 333,31 RON.

Desigur ca le-am sesizat aceasta neconcordanta de preturi iar un reprezentant Mathaus a mers la raft ca sa vada „minunea”, si intr-adevar mi-a confirmat faptul ca preturile nu coincid. Mentionez faptul ca nu eram singurul client din magazin care le sesizam faptul ca au o problema grava legata de preturile afisate la raft si cele pe care clientii sunt nevoiti sa le achite la casele de marcat.

Bineinteles ca reprezentantii magazinului Mathaus nu isi asuma vre-o responsabilitate pentru erorile comise si au inceput sa imi spuna tot felul de baliverne, incurcandu-se in minciuni si tot felul de aberatii. Pe acelasi ton arongant ne-au comunicat faptul ca daca nu ne convin preturile de la casele de marcat, atunci nu avem ce face si singura varianta este sa returnam produsele pentru a ne recupera contravaloarea acestora. Desigur ca noi aveam nevoie de produsele respective din moment ce ne-am deplasat in mod special la Mathaus ca sa le achizitionam si nu le solicitam decat sa le putem achizitiona la preturile afisate la raft si pe site-ul oficial al acestora. 

Dupa mai multe zeci de minute de asteptare si discutii inutile aveam sa ne recuperam diferenta incasata in mod abuziv pt produsele achizitionate. Din pacate personalul Mathaus este foarte slab pregatit si le vorbeste clientilor pe un ton zeflemitor, de parca ar fi sclavii acestora, asadar nu exista o relatie civilizata client – vanzator.

Ulterior am depus si o reclamatie la ANPC iar acum cateva zile am receptionat raspunsul acestora, pe care il puteti regasi mai jos”.

Asadar, iata ca doar inspectorii ANPC ii mai pot pune cu botul pe labe pe cei de la Mathaus care continua sa isi insele clientii cu preturi false, desi majoritatea celor care le trec pragul magazinelor au reclamatii pe aceasta tema spinoasa.

Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Previous Post
logitech brio 500 și căștile zone vibe 100 (11)

Logitech lansează camerele Brio 500 și căștile Zone Vibe 100

Next Post

Zelenski spune că a fost descoperită o groapă comună