UPC va crește valoarea facturilor începând din luna martie iar abonații pot denunța unilateral contractele

Inestimabilul furnizor de servicii UPC si-a anuntat deja abonatii asupra faptului ca incepand de luna viitoare va creste valoarea facturilor pentru serviciile oferite.

Ca sa mai “dreaga putin busuiocul” cei de la UPC le-au precizat abonatilor si faptul ca vitezele la internet vor creste pana la 300 de Mbps prin intermediul noului abonament Connect 300.

Mai mult decat atat se va modifica si continutul grilei de canale TV odata cu introducerea noului pachet Play Familia iar beneficiile serviciilor de telefonie fixa vor ramane aceleasi.

Toti abonatii UPC au receptionat urmatoarea notificare: ”Te informăm că, începând din luna martie 2017, valoarea facturii UPC va fi majorată cu 2,23 lei/lună (TVA inclus), această majorare reflectând o parte din creșterea costurilor de furnizare a serviciilor. Ȋn conformitate cu prevederile articolului 51 alineatul (7) din Ordonanța de Urgență 111/ 2011 privind comunicațiile electronice, în cazul în care nu ești de acord cu aceste modificări, ai dreptul de a denunța unilateral contractul, în termen de 30 de zile de la data primirii prezentei notificări, fără plata niciunor penalități sau despăgubiri. Ȋn acest sens trebuie să te prezinți personal în orice magazin UPC pentru a depune cererea”.

Cei de la UPC au dat si un comunicat de presa pe aceasta tema iar din acesta aflam ca: “UPC Romania isi propune, in permanenta, sa le ofere clientilor servicii de internet, televiziune si telefonie la cele mai inalte standarde, astfel incat acestia sa se bucure de cea mai buna experienta de divertisment si cea mai buna experienta de conectivitate, oriunde ar fi. De aceea, la sfarsitul anului trecut, am lansat un nou portofoliu de produse, reconfigurand pachetele noastre de servicii intr-un concept simplificat si consolidat care aduce clientilor UPC o serie de beneficii prin imbogatirea grilei de canale si cresterea vitezei de internet.

Astfel, prin acest demers punem la dispozitia clientilor nostri cele mai noi servicii UPC si extindem beneficiile catre acestia, venind in intampinarea solicitarilor primite de la abonatii nostri: simplificam portofoliul de produse si oferim un plus de beneficii clientilor. Unui segment de clienti, alaturi de trecerea la noul portofoliu de produse, li se va majora pretul facturii lunare, aceasta reflectand o parte din cresterea costurilor de furnizare a serviciilor. Majorarea de pret se aplica doar clientilor care au fost informati individual de acest aspect. Toti clientii carora li se modifica contractul de furnizare de servicii au fost notificati, in prealabil, in mod transparent si individual, prin mijloacele cerute de lege. Toti clientii cu cresteri de tarif au fost informati si asupra dreptului lor de a inceta contractul fara plata de penalitati sau despagubiri. Intregul demers vine in intampinarea nevoilor clientilor nostri, oferindu-le posibilitatea de a se bucura de cele mai noi servicii UPC.”

Asadar majorarea facturii se va face cu o suma destul de modesta iar abonatii pot rezilia unilateral contractele daca nu sunt de acord cu noile conditii impuse de catre inestimabilul furnizor de servicii.

Va reamintim si faptul ca este disponibila deja pe blog procedura prin intermediul careia puteti rezilia contractele cu UPC iar pentru a afla detaliile complete accesati acest link.

Nu uitati nici de faptul ca Telekom va pleca din România iar activele acestora vor fi preluate de către Orange și celebrul RCS&RDS, pentru detalii accesati acest link.

Via: profit.ro