Vodafone a picat în mai multe zone și uite cum poți riposta

Mai multi abonati Vodafone au semnalat lipsa de semnal in mai multe zone din tara, iar problemele au fost sesizate prin intermediul aplicatiei aplicația Downdetector.

Principalele probleme semnalate au fost legate de lipsa integrala a semnalului pe mobil, iar alti abonati au reclamat doar lipsa accesului la internet, conexiunea fiind intrerupta pentru cateva ore bune.

Desigur ca initial operatorul a negat probleme pe care le intampina dar la cate ore dupa incident si dupa ce au receptionat cateva sute de reclamatii, acestia si-au recunoscut problemele pe care le experimenteaza. Asadar doar abonatii au avut de suferit, iar singurul mod in care pot riposta acestia in fata inestimabilului operator, este sa depuna reclamatii la ANPC si ANCOM pe aceasta tema.

Trebuie sa precizam si faptul ca reclamatiile se pot depune online, asadar tot procesul dureaza mai putin de 5 minute, iar operatorul va fi obligat sa nu va factureze perioada in care serviciile furnizate au fost nefunctionale.

Va reamintim si faptul ca pe blog este disponibila procedura de reziliere a contractului cu Vodafone, indiferent de serviciul pe care il detineti(telefonie mobila, internet fix, cablu TV), iar pt mai multe detalii accesati acest link.