Avem vesti excelente pentru fanii Samsung care poseda produse din portofoliul acestora iar in perioada imediat urmatoarea urma sa le expire garantia pentru produsele pe care le detin. Celebrul producator din industria de profil constientizeaza faptul ca in aceste momente dificile, este extrem de important să rămânem împreună chiar și atunci când măsurile de distanțare socială trebuie respectate cu rigurozitate. In acest sens Samsung a decis sa prelungeasca automat toate garantiile produselor a căror perioadă de garanție urmează să expire în perioada 15.03.2020 și 15.06.2020.
Asadar prelungirea sa realizeaza in mod automat de catre producatori iar astfel aceasta va fi activa pana in data de 15.07.2020 si clientii nu vor fi nevoiti sa faca vreun demers suplimentar. De retinut si faptul ca Samsung vine in intampinarea clientilor care întâmpină probleme cu produsele pe care e detin și nu pot sau nu doresc să părăsească domiciliul, oferind serviciul de asistență de la distanță, lansat în urmă cu trei ani în România.
De asemenea, în aceste momente dificile pentru toți, în care lucrăm din propriile locuințe, le pune la dispoziție clienților un nou serviciu de colectare a smartphone-urilor care necesită intervenția fizică a specialiștilor din service. Astfel, un angajat al diviziei de service Samsung sau un curier va colecta telefoanele cu probleme tehnice, urmând să le returneze clienților dispozitivele reparate în cel mai scurt timp. În plus, pentru că sănătatea clienților este cea mai importantă, toate telefoanele care ajung în service beneficiază gratuit de dezinfectare. Trebuie sa mentionam si faptul ca toate reparațiile pot fi programate printr-un apel telefonic la numerele 08008 726 78 64 sau *8000.
Nu ne ramane decat sa-i felicitam pe cei de la Samsung pentru decizia luata si speram ca si restul producatorilor din industria de profil o sa le urmeze exemplul si vor extinde garantiile in mod automat dat fiind faptul ca traversam o perioada foarte dificila si dorim sa o depasim fara batai de cap inutile.