Ești antreprenor? Profită de reduceri

Tocmai v-ati inchiriat un sediu pentru afacerea pe care ati infiintat-o cu cateva luni in urma? Deja v-ati adus toata mobila de care o sa aveti nevoie ca sa va desfasurati activitatea si, de asemenea, v-ati instalat toate computerele, laptopurile si imprimantele? Atunci, nu mai ramane decat sa va echipati noul sediu cu toate accesoriile necesare. Poate vi se pare neobisnuita recomandarea noastra, insa achizitia obiectelor de birotica si papetarie este esentiala pentru orice firma. In articolul pe care il cititi o sa aflati ce obiecte de birotica si papetarie sunt indispensabile pentru orice afacere si, totodata, cum sa economisiti bani cand vine vorba de achizitia respectivelor bunuri.

Ce sa achizitionati pentru birou 

Ca sa fiti sigur ca dumneavoastra si celorlalti angajati nu va lipseste nimic care v-ar putea influenta randamentul la birou, o sa fie nevoie sa cumparati mai multe obiecte de birotica si papetarie. Si nu doar. Sa le luam pe rand. Si, bineinteles, o sa incepem cu obiectele de birotica si papetarie:

ghilotine pentru hartie;

– agende;

– hartie pentru imprimante;

– etichete;

– calendare;

– dosare de hartie;

– mape de plastic;

– foarfece;

– creioane;

– pixuri;

– agrafe;

– laminatoare;

– distrugatoare de documente;

– calculatoare de birou;

– markere;

– post-it-uri;

– calendare;

– capsatoare;

tabla magnetica;

– scotch;

– lipici;

– hartie de scris;

– suporturi pentru mape;

– radiere;

– rigle;

– cuttere;

– decapsatoare;

– capse;

– piuneze;

– plicuri;

– bibliorafturi.

Speram ca nu am uitat ceva. Acum, ca am terminat cu obiectele de birotica si papetarie, putem sa trecem in revista si produsele necesare pentru utilizarea (si intretinerea) corecta a laptopurilor, desktopurilor si imprimantelor:

– cartuse pentru imprimante;

– monitoare de rezerva;

– tastaturi de rezerva;

– mouse-uri de rezerva;

– mouse pad-uri;

– USB flash drive-uri;

– produse de retelistica;

– intrerupatoare de rezerva;

– prize de rezerva;

– solutii si produse pentru curatarea desktopurilor si laptopurilor.

In afara obiectelor pe care le-am enumerat in cele doua liste de mai sus, o sa fie nevoie sa cumparati si produse de prim ajutor, pentru situatiile posibile in care angajatii se vor rani la birou. Iata ce produse de prim ar fi bine sa achizitionati:

– spirt;

– plasturi adezivi;

– rivanol;

– fase;

– comprese sterile;

– pansamente;

– benzi adezive;

– manusi de unica folosinta.

Cum sa cumparati destept obiectele de birotica si papetarie necesare 

Raportat la cheltuielile cu inchirerea sediului, achizitia mobilierului si echipamentelor IT&C, cumpararea obiectelor de birotica si papetarie poata sa para neimportanta din punct de vedere financiar. Insa, in realitate, lucrurile nu sunt deloc asa. Daca nu aveti grija si nu cumparati destept obiectele de birotica si papetarie, riscati sa va afectati stabilitatea financiara a businessului pe care il detineti. Iata ce trebuie sa faceti astfel incat sa cumparati destept toate obiectele de birotica si papetarie necesare.

  1. Calculati necesarul de produse 

Anterior, noi am facut trei liste cu obiecte de care o sa aveti nevoie in firma dumneavoastra, insa nu am calculat necesarul exact. Si nici nu putem sa o facem, avand in vedere ca nu stim cat de mare este firma pe care o conduceti si nici pentru ce perioada doriti sa va achizitionati produsele de mai sus. In cazul in care, deocamdata, nu aveti nevoie de unele dintre obiectele sugerate de noi, nu le cumparati.

  1. Documentati-va 

Ca sa cheltuiti cat mai putin pe produsele pentru birou pe care intentionati sa le cumparati, este obligatoriu sa cercetati si sa va documentati foarte bine, astfel incat sa descoperiti cele mai bune variante de pe piata. Iar „cele mai bune variante de pe piata” sunt cele care se incadreaza standardelor de calitate si bugetului dumneavoastra.

  1. Doua variante pentru cumparaturi

Dupa ce o sa cercetati piata obiectelor de birotica si papetarie, o sa ajungi la concluzia ca aveti la dispozitie doua variante ca sa le cumparati. Prima ar fi sa apelati la serviciile unei firme specializate pe comercializare de produse de birotica si papetarie catre alte companii. Daca optati pentru aceasta varianta, o sa fiti sigur ca o sa primiti tot ce doriti si cand doriti. Dezavantajul este ca s-ar putea sa va coste prea mult.

Cea de-a doua varianta ar fi sa le cumparati pe cont propriu, din magazine care comercializeaza produse de birotica si papetarie. In cazul in care nu stiati, Altex, cel mai mare retailer de electronice si electrocasnice din Romania, are in portofoliul sau de produse si obiecte pentru birouri. Merita sa intrati pe altex.ro sau sa vizitati unul dintre magazinele fizice ale companiei si sa va informati in legatura cu obiectele de birotica si papetarie comercializate de Altex.

Sursa foto: shutterstock.com