Uite cum poți plăti facturile în rate la Hidroelectrica și nu numai

Majoritatea clientilor Hidroelectrica nu au mai primit facturi inca din vara acestui an, iar acestia sunt panicati de faptul ca nu vor reusi sa achite intr-un interval scurt de timp, sumele care urmeaza sa le fie facturate.

Acum cei de la Hidroelectrica au finalizat implementarea noului sistem de facturare si au dat un comunicat de presa pe aceasta tema.
Ne bucurăm să vă aducem la cunoștință faptul că Hidroelectrica a implementat cu succes noul sistem informatic de facturare. Acesta integrează soluții software de ultimă generație capabile de gestionarea optimă a numărului crescut de clienți casnici și non-casnici aflați actualmente în portofoliul societății, precum și a acelora care vor dori să încheie contracte de furnizare pe viitor.

Vă asigurăm că facem eforturi pentru îmbunătățirea continuă a serviciilor oferite tuturor clienților, iar trecerea la noile programe informatice a reprezentat unul dintre pașii absolut necesari făcuți în această direcție. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat de perioadele de întârziere în emiterea facturilor.

Dorim să reamintim că termenul de plată a facurilor emise de către Hidroelectrica este unul relaxat, de 45 de zile în cazul clienților casnici, respectiv de 30 de zile în cazul consumatorilor non-casnici, perioade pentru care nu sunt percepute penalități.

Dacă vă aflați în dificultate în ceea ce privește plata facturilor, aveți posibilitatea de a opta pentru eșalonarea sumelor restante, plata urmând a fi făcută în maximum 6 rate lunare, de valori egale. Pe perioada eșalonării vor fi achitate facturile curente, împreună cu ratele rezultate din cererea de eșalonare”.

Tot ce trebuie sa faceti este sa descarcati unul dintre formularele de mai jos, iar ulterior sa-l completati si sa-l trimiteti la urmatoarea adresa de mail: esalonari@hidroelectrica.ro 

Ulterior cei de la Hidroelectrica vor procesa cererea trimisa in maxim 30 de zile de la receptionarea acesteia si veti putea beneficia fara probleme de plata esalonata a facturilor restante.

Trebuie sa mentionam si faptul ca puteti beneficia de esalonare la orice alt furnizor de energie care a intarziat sa va transmita facturile la timp si acum va aflati in imposibilitatea de a achita suma integrala.

In cazul in care acestia refuza plata esalonata a facturile, va recomandam sa depuneti reclamatii la ANPC si ANRE pt a sanctiona comportamentul abuziv al acestora.

Puteti realiza toate demersurile in mediul online, asadar depunerea acestor reclamatii nu dureaza mai mult de 5 minute iar acesta este singurul mod in care puteti riposta in fata acestor abuzuri.