HMD Global este compania care deține licența Nokia pentru telefoane iar acum acestia anunță parteneriatul cu No Time To Die, care este cel de-al 25-lea film din seria James Bond. În film vor apărea primul smartphone Nokia 5G, ce urmează să fie anunțat în curând, precum și alte terminale Nokia din programul Android One, care beneficiaza de actualizări regulate si garantate.
Înainte de premiera filmului, HMD Global dezvăluie un spot cu Lashana Lynch în rolul Agentului Nomi, ce face parte din cea mai mare campanie globală de marketing a companiei, prezentând smartphone-urile Nokia ca fiind „Singurul gadget de care vei avea nevoie”. Spot-ul a fost regizat de Amma Assante, câștigătoarea premiului BAFTA pentru regie și este inspirat de No Time To Die.
Video-ul de 90 de secunde va fi lansat duminica, 8 martie, și va oferi o prezentare exclusivă a noului smartphone Nokia și va dezvălui repere londoneze celebre, precum catedrala Saint Paul și The Shard. Pentru a-și putea îndeplini misiunea, agentul Nomi folosește diferite funcții ale noului său telefon Nokia, ce urmează să fie anunțat.
O serie de telefoane Nokia vor apărea în producția No Time To Die, ca parte a unei campanii integrate, desfășurată la nivel internațional, ce va rula în cinema, digital, social media, OOH și retail, începând de duminică, 8 martie, Ziua Internațională a Femeii. În film, Agentul Nomi folosește diferite funcții ale telefoanelor Nokia, inclusiv ale primului telefon Nokia 5G, ce urmează să fie dezvăluit pe 19 martie, în timp util pentru premiera filmului No Time To Die, ce va avea loc în cinematografele din Marea Britanie începând cu 12 noiembrie 2020, consolidând astfel promisiunea HMD Global cu privire la portofoliul său de telefoane, de a oferi experiențe premium, însă totodată accesibile, tuturor utilizatorilor.
De asemenea, în film apar și alte telefoane Nokia, precum Nokia 7.2, cu o cameră triplă puternică de 48MP, tehnologie QuadPixel și optică ZEISS sau telefonul iconic Nokia 3310, atât de cunoscut și de apreciat în întreaga lume. Prin acest parteneriat HMD Global își consolidează statutul de furnizor global de smartphone-uri Android, și demonstrează că își respectă promisiunile cu privire la securitate, viteză și inovație, răspunzând nevoilor celor mai pretențioși clienți, precum agenții MI6.
Filmul No Time To Die va avea premiera globală pe 12 noiembrie 2020, în Marea Britanie, fiind distribuit de Universal Pictures International, și pe 25 noiembrie în Statele Unite ale Americii, unde este distribuit de MGM.
„Primul meu telefon a fost un Nokia 3210, când aveam aproximativ 10 ani. Privind retrospectiv, îl pot considera smartphone-ul meu din anii ’90. Eram uimită că pot să îi schimb tastatura și carcasa, în timp ce mă jucam Snake! Astfel, după ce am văzut cât de mult au evoluat smartphone-urile Nokia de-a lungul timpului, din copilăria mea și până acum, mă bucur să joc rolul lui Nomi, care dezvăluie un nou telefon al acestui brand iconic.”, a declarat Lashana, într-o discuție despre experiența sa cu HMD Global.
„Mereu am fost atrasă de proiectele în care femeile sunt prezentate ca fiind puternice și inteligente – script-ul campaniei a fost special realizat, astfel încât Nomi să fie un agent cool, care se confruntă cu personajele antagoniste, dând dovadă în același timp de un umor autentic.”, a explicat Amma Asante.
„Având în vedere decizia de a amâna premiera filmului pentru 12 noiembrie, ne așteaptă un an foarte captivant, până la lansarea acestei producții atât de așteptate. Puține producții din zona culturală pun accent pe tehnologie, la fel cum o face No Time To Die. Angajamentul pentru inovație, îmbinat cu nivelul înalt de tehnologie al fiecărui smartphone Nokia, fac ca telefoanele noastre să devină singurul gadget de care cineva va avea nevoie, chiar și un agent 00, și transformă acest parteneriat într-un proiect unic. Încrederea, securitatea și design-ul specific de înaltă calitate stau la baza fiecărui telefon Nokia, iar valorile noastre corespund cu cele transmise de No Time To Die și de noul agent 00, Nomi. Suntem mândri că putem oferi cele mai recente inovații în materie de tehnologie tuturor utilizatorilor și că putem comunica acest aspect prin intermediul acestui parteneriat.”, a declarat Juho Sarvikas, Chief Product Officer HMD Global.