Acest nou algoritm va favoriza site-urile mobile-friendly, adica cele care sunt optimizate pentru astfel de gadgeturi iar acestea urmeaza sa ocupe primele pozitii in cautari .

Accesand acest link va puteti verifica in cel mai simplu mod daca site-ul vostru este mobile friendly.

Site-urile care nu sunt mobile-friendly vor fi penalizate cu retrogradarea pana in momentul in care vor fi mobile-friendly.

google-mobile-www.ithot.ro

In  proportie de 60% din traficul online vine de pe mobil iar cei de la Google doresc ca utilizatorii sa aiba o experienta excelenta de fiecare data cand se acceseaza un link de pe mobil. Google a anuntat aceasta schimbare inca din luna februarie, oferindu-le astfel site-urilor un ragaz de 2 luni pentru efectua schimbarile necesare astfel incat acestea sa nu dfie retrogradate.

Cei de la Business Insider sustin ca:

“Cred ca cei care risca foarte mult sunt cei care nu stiu despre update. Pe 21 aprilie, multe afaceri mici vor fi surprinse de faptul ca numarul de vizitatori ai site-urilor va scadea semnificativ. Va afecta milioane de site-uri de pe web. Cu Google a fost mereu vorba despre relevanta, iar continutul primeaza. Asta se schimba insa. Da, ei spus ca in continuare continutul este extrem de important, dar experienta utilizatorilor este cel putin la fel de importanta. Nu mai este suficient doar sa ai continutul corect – daca oamenii vin pe site-ul tau iar continutul nu este usor de citit, nu este bine”.

.