Statisticile oficiale privind vânzările de automobile din China au început să afișeze de câteva luni marca Dacia, cu volume din ce în ce mai mari. La finalul anului 2024, Dacia avea deja câteva mii de autoturisme vândute pe cea mai mare și dificilă piață auto din lume, relevă datele analizate de Profit.ro.
Multe mărci din Europa au încercat să intre pe piața din China, dar puține sunt cele care au reușit cu adevărat. Dacă brandurile premium, în special cele germane, au avut și continuă să facă profituri mari în China, mărcile de volum s-au lovit de un obstacol puternic, cel al costurilor și, implicit al prețurilor, având de concurat cu tot mai puternicii constructori chinezi.
- Dacia intră pe piața auto din China în mare forță;
- Conservatorii câștigă alegerile generale în Germania, potrivit exit poll-urilor. Merz va fi următorul cancelar. AfD, cel mai bun scor din istoria sa;
- Zelenski anunță – demisionează imediat în schimbul aderării Ucrainei la NATO;
- Peste 1.000 de pagini și grupuri de Facebook promovează conținut dezinformator, alarmist, rusofil, pseudoștiință și pe candidatul Călin Georgescu;
- Arta politicului în variantă Trump;
- A fost sau nu George Simion invitat la convenția anuală a conservatorilor din SUA?
- Nicuşor Dan: Urmează o campanie atipică / Proiectul politic care va avea cei mai mulţi, mai entuziasţi şi mai muncitori voluntari va câştiga.
Comentarii recente