NoutățiTepe online & offline

ANPC sancționează VODAFONE pentru un nou abuz grosolan

Cei de la ANPC(Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor), sunt singurii care îi mai pot pune cu botul pe labe pe inestimabilii operatori de telefonie mobila, care comit abuzuri pe banda rulanta, iar de aceasta data abuzul este comis de catre Vodafone.

Vodafone continua sa isi bata joc de clienti si sa le factureze sume fictive in mod abuziv, iar majoritatea acestora tac si suporta toate aceste mizerii, deoarece nu stiu cum sa reactioneze in astfel de situatii.

Retineti faptul ca o simpla reclamatie la ANPC va poate ajuta sa ripostati in fata acestor abuzuri grosolane, iar reclamatia poate fi depusa online si nu dureaza mai mult de 5 minute ca sa o trimiteti.

Mai jos regasiti raspunsul ANPC, care a fost receptionat de catre un abonat Vodafone:

Cu privire la reclamaţia dumneavoastră înregistrată la CJPC Vaslui cu nr. 66 din 22.09.2022, care are ca obiect facturarea necorespunzătoare a serviciilor prestate de Vodafone România S.A., în conformitate cu art. 8, alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, vă comunicăm că petiţia a fost concluzionată soluţionată întemeiată.

Prin punctul de vedere formulat operatorul economic recunoaște că facturarea s-a efectuat incorect precizând că situația a fost   generată de faptul că în urma înlocuirii modem-ului la adresă, nu a fost aplicată corespunzător reducerea de 100% pentru echipamentul de tip modem pe contul dumneavoastră.

Pentru facturare incorectă operatorul economic a fost sancționat contravențional; nu s-au dispus măsuri complementare întrucât operatorul economic a soluționat situația semnalată prin corecția contului (operatorul economic a dispus aplicarea unei ajustări în valoare de 13,14 lei,TVA inclus, reprezentând contravaloarea echipamentului de tip modem facturat necorespunzător pe facturile emise în perioada 02.08.2022 – 01.10.2022 și o ajustare în valoare de 59,71 lei,TVA inclus, reprezentând contravaloarea integrală a facturii lunii octombrie 2022).

Vă mulţumim pentru încrederea acordată instituţiei noastre. Vă garantăm că Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor supraveghează permanent piaţa şi se asigură de respectarea drepturilor fundamentale ale consumatorilor.

Va reamintim faptul ca puteti rezilia contractele oricand si fara costuri suplimentare, iar procedura completa este disponibila pe blog, in sectiunea de „Țepe Online & Offline„. Nu uitati sa parcurgeti si sectiunea de comentarii, ca sa stiti cum sa reactionati in diverse scenarii.

Leave a comment

Subscribe
Notify of

0 Comments
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
  1. Buna ziua, Am reziliat si eu contractul cu ajutorul articolului si voiam sa va multumesc din suflet. Chiar ma saturasem…

0
Ne-ar face placere să comentezi la acest articol :)x
()
x